A true love story - chapter 111 - Sverige

Jag kollade efter och han hade rätt, det var så vackert! Man kunde inte gå därifrån. Efter att jag stått i hans famn där i några till minuter sa jag åt honom att vi skulle gå in och lägga oss och han följde med mig denna gång.

- Imorgon, då ger vi järnet! Godnatt, älskar dig! Sa Justin och pussade mig.
- Skoja inte, Go Sweden! Älskar dig med! Sa jag och besvarade pussen.



På morgonen vaknade vi av att Pattie kom in och sjöng, vilket inte var en god vakning. 

- Mamma sluta sjung bara! Vi är vakna! Sa Justin och sträckte på sig.
- Haha ni är så söta så! Frukosten är serverad där nere och vi måste skynda oss, konserten börjar om 5 timmar och vi måste hinna med soundchecken o så!
- Vi kommer snart! Sa jag och log mot Pattie.
- Brabra, syns där nere! Sa pattie och stängde dörren efter sig.
Jag hörde hur justin började andas högt och förstod att han somnat om. 

- JUSTIN VAKNA! Sa jag och satte mig på honom.
- Jag orkar inte gå upp nu! Sa han och vred sig för att jag skulle gå bort från honom.
- Nu vaknar du, hör du det? Sa jag i hans öra!
- Okej, okej! jag går upp! sa han irriterat.
- Oj, någon verkar ha vaknat på fel sida?
- Haha nej då, är bara trött! Sa Justin och pussade mig.
- Okej bra! Sa jag och log.

Vi klädde på oss och idag orkade jag inte sätta på mig något sånt värst fint för vi ska endå bara till Arenan som ligger bara några km här ifrån.
Vi åt upp våran frukost och åkte sedan iväg till arenan. Det var ju en enorm golfboll!
Justni började med sitt soundcheck och det var fullt med fans! Som sjöng med i varenda låt och var helt underbara.

-Hej alla beliebers! Skrek Justin.

Alla fans blev galna och skrek JUSTINJUSTINJUSTIN!

-Jo jag har en fråga, vem av er är det som skriver bloggen bieberdream? Jag kollade in bloggen igårkväll och är så otroligt imponerad! Jag träffade er igår men skulle vilja att ni kom upp på scenen.

Då blev dom hysteriska! Dom skrek och grät men jag såg hur två blonda tjejer gick längst publiken fram till scenen. Jag förstod att det var dom.

JUSTIN'S PERSPEKTIV:
När jag såg dom två tjejerna vinkade jag upp dom på scenen.

-Kom upp här!
Dom gick upp för scenen och jag såg hur dom två grät och skakade. Jag gav dom varsin kram och frågade:

-Vad heter ni?
-Ronya.
-Och Alice.
Sa dom med darriga röster.
-Fina namn! Varför började ni skriva en novellblogg om mig?
-För..vi ville skriva om en tjej som får uppleva våra drömmar. Låter konstigt men alla vi beliebers drömmer ju om samma sak. Att få vara med dig.
- Jag läste några kapitel och ni borde verkligen få beröm för det ni gjort, ska fortsätta läsa hela storyn men tack förresten! Och ikväll så har jag tänkt att ni båda ska få uppleva den drömmen, vill ni båda vara min one less lonely girl? Fast nu blev det two less lonely girls. Sa jag och började skratta.

Jag såg hur Ronyas och Alice ansiktsuttryck förändrades och deras leénden nådde upp till öronen. Dem började skrika och krama varandra och alla fansen i publiken började även att skrika och applådera. 

- Jjjustin!! Du fattar inte. TAAAACK! Skrek dem och kom fram och kramade mig.
- Det är okej, anything for you! Sa jag och log.

När tjejerna gått ner och jag kört klart soundchecken var det dags för den stora konserten. Ikväll kände jag för att göra något stort för det är trots allt Sverige. Ikväll lyste hela globen blått och gult bara för att jag var här och jag frågade om dem kunde ändra till dessa färger och det var så jävla vackert. Helt otroligt! Första framträdandet, fy vad taggad jag var! Det var så sjukt för det var så mycket folk och alla höll i svenska flaggor och hela arenan lös upp av alla glada färger. När det var dags för one less lonely girl blev jag tvungen att berätta att det inte var ONE utan TWO.

- Är det många av er som är singlar?

Fansen jublar och skriker allt möjligt.

- Ikväll tänkte jag uppfylla två tjejers dröm och inte en denna gång. Dem här tjejerna driver en novellblogg om mig och en tjej som ni mycket väl vet om vem det är. Nu välkomnar jag ut min underbara flickvän och dessa två bloggägare och även underbara fans!

Alla skrek och hörde även att många grät. Sanna och Tjejerna kom ut och vinkade. Jag gick fram till Sanna och tog ett tag om hennes midja och kysste henne mjukt och fansen började skrika allt högre. Sedan gick jag fram och kramade Ronya och Alice som stod och skakade.

- Ta det lugnt, det ordnar sig! Viskade jag till dem.

Dem började le och sen gick Sanna ut och One Less Lonely Girl melodin började spelas och nu satt dem där på stolarna och höll i varandras händer.

Jag gick fram till båda två och flirtade lite och la handen på deras kinder ganska så ofta. Man såg verkligen hur mycket dem tyckte om mig och tro mig, jag är hedrad och glad över att jag har så underbara fans som dem tjejerna och även alla andra i världen.

När konserten närmade sitt slut blev jag tvungen att göra en sista sak som jag inte berättat för någon om. 

- Ey, kan du hissa ut mig på hjärtat en sista gång? Ska bara tacka fansen, tro mig har planerat det här! Sa jag till en man som håller koll på hjärtat och kulan jag åker upp i.

Mannen sa att han skulle göra det och jag satte mig i hjärtat med gitarren och hissades upp i luften. När jag åkte över fansen och stannade i mitten av arenan lossade jag flaggan som föll ner under hjärtat, en stor sverige flagga.

- Nu fans, ska jag sjunga en låt som jag vet att alla här inne kan! Sjunger ni med mig?
- JAAAAAAAAAAA!
- JAG HÖR ER INTE! SJUNGER NI MED MIG? Skrek jag.

Fansen började skrika allt högre och jag drog första ackordet på gitarren och så snart när jag börjat sjunga sjöng hela arenan med.

- ''Stockholm i mitt hjärta, låt mig besjunga dig nu, åldrad i ungdomlig grönska, öarnas stad, det är du!
Av städer jag känner i världen är du den stad som fått allt. Genom Mälarens kärlek till havet en blandning av sött och salt.''

-------------------------------------------------
Hinner inte fortsätta mer men det här blev ganska så långt men ni får resten imorgon I guess :) hihi! GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Amra

Gott nytt år!♥

2010-12-31 @ 16:36:07
Postat av: Anonym

guud va gulligt med stockholm i mitt hjärta haha :)

2010-12-31 @ 16:36:36
Postat av: denise

hej :D

asså jag älskar värkligen eran blogg!<3

men asså jag undrar bara hur justin kan kunna sjunga och läsa på svenska? försöker förtränga det men ja ;P

gott nytt år på er och snälla svara:D



fortsätt skriva!;) <3

2010-12-31 @ 16:51:33
URL: http://denisestonhamm.blogg.se/
Postat av: Anonym

NI ÄR GRYMMAST!! GOTT NYTT ÅR, HOPPAS ATT NI FÅR EN GRYM KVÄLL !!!!

2010-12-31 @ 17:07:05
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKIIITBRA!!!!!!!!!!!

MEEEEEEEEEER!!!!! :D:D:D



haha, ni är ju med i den ;) XD

2010-12-31 @ 17:09:13
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha, vad gulligt av honom! ;)

2010-12-31 @ 17:16:44
URL: http://dreamstorys.blogg.se/
Postat av: Siis

HAHAHAHHAHAHA, OMMGG ! (: Han kan väl inte svenska, finns det ngn engelsk version? :D

2010-12-31 @ 17:17:03
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: Sofia

MER :D GOOOTT NYYTT ÅÅÅÅR :D:D:D

2010-12-31 @ 17:17:22
URL: http://www.sofiai.devote.se
Postat av: Siri

Hahahahahahahahoahahahaha, fan vad bra, fast ofta han kan sjunga på svenska. Niceee.s. Mer mer mer <3

2010-12-31 @ 17:30:45
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Nada

Jätte bra Gott Nytt År!

2010-12-31 @ 18:32:39
URL: http://Robstennoveller.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

OMG,fett bra den är,om det skulle vara en bok så skulle jag köpa den direkt

2010-12-31 @ 18:46:03
Postat av: Michelle

meeeeer :D

gott nytt år på er också ♥

2010-12-31 @ 21:27:36
URL: http://michelleveronasjoo.blogg.se/
Postat av: Nina

ahah naaw, det var typ det jag skrev till alicia på facebook om att ni skulle bli one less lonely girl!

HIHI, kolla gärna in på min blogg (a'

ÄLSKAR ER OCH ERAN BLOGGGG ♥♥♥

2010-12-31 @ 22:36:49
URL: http://niiiinaaal.blogg.se/
Postat av: Anonym

omgash ni e underbara

2011-01-01 @ 01:28:07
Postat av: sannalundberg

AS BRA! GOTT NYTT ÅR!!<333

2011-01-01 @ 01:51:11
URL: http://sannalundberg.blogspot.com
Postat av: pm

Fan vad bra ni är! Kul med ett långt kap!:D

MEEEEEEEER!:D <3333333333

Gott nytt år!

2011-01-01 @ 02:51:35
Postat av: Clara

Den är asbra skriv mer!! :D:D

2011-01-01 @ 18:36:43
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: belieber.

ni har en superbra blogg!



men det med att Justin sjunger på Svenska är lite svårt å förtränga. :s

2011-01-18 @ 12:32:24
Postat av: maja

hahaha va roligt att ni skriver om att ni själv får komma up på scenen:D



började läsa på kapitel 10 idag och nu är ja redan på 111:D älskar värkligen novellen!<33

2011-04-30 @ 21:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0