A true love story - chapter 62 - Concert Time!

Justin satte sig brevid mig i soffan och vi skärde upp tårtan och började äta. 

-haha Sanna! Sa Justin och skratta.
-Vad? sa jag och kollade frågande på honom.
-Du har grädde på näsan, kom hit!

Jag lutade mig framåt och han slickade av grädden med tungan och kysste mig sedan.




Vi hade det jätte trevligt igår och idag är det dags för konsert! GAH. Ska bli så otroligt roligt, senast jag var på en var i Hawaii.. vilket känns som evigheter sen. Jag gick upp tidigt för konserten började redan vid 3 och han hade sen en till senare på samma arena här i atlanta klockan 19.00. 

Jag gick in på twitter och skrev en tweet:


Många svarade väldigt fort och jag följde några belibers. När jag loggade ut gjorde jag mig i ordning och jag satte på mig min vita justin tröja (finns bara 100 i världen och är special gjorda) vilket jag alltid går runt och skryter om. Efter att jag sminkat mig och klockan närmade sig halv två ringde jag Olivia och Clara som jag bad komma över. 

När det plingade på dörren och jag öppnade och det första jag såg var Clara. Fan vad brun hon var! Inte konstigt, hon har ju varit i Mallorca.

- SANNAA!!! Skrek olivia och clara och kramade mig.
- Tjejer.. sluta nu, haha ni behöver inte smöra nu, ni har ju redan biljetterna? Sa jag och skrattade 
- Haha okej då! Svarade olivia med ett stort leénde på läpparna.
- Varför har justin raderat alla sina twitter inlägg för? Jätte konstigt ju.. Frågade Clara.
- Haha jag vet inte heller, vet bara att han skulle samla in pengar till något och då blev han tvungen att radera alla twitter inlägg. Svarade jag.

Vi åt en varsin macka och sen bar det av till arenan. Olivia som redan träffat Justin var fortfarande lika uppspelt som första gången men Clara, hon satt helt ärligt och skakade hela resan till arenan.. Gillade dem honom så mycket? haha.

När vi kom utanför arenan började folk skrika våra namn högt, även Olivia's och Claras..

*Hur fan vet dom deras namn?* Tänkte jag för mig själv och skrattade.

Vi hälsade på några och sen blev vi tvungna att springa in. Vi gick in till backstage och nu hyperventlierade tjejerna för att dem var backstage. Dom skulle inspektera varenda litet föremål dom såg.

- GAH! tänk om justin har rört den här? Sa Olivia till Clara och rörde ett dörrhandtag.

Jag ser hur fascinerande Clara tycker det är och rör på handtaget och skrattar till.

- Är ni seriösa tjejer? hahaha! Men skynda på nu, Justin väntar på oss.

Då blev det fullfart framåt mot scenen. Han hade soundcheck just nu och sjöng Teenage Dream, en ny grej han börjat med. När han sjungt klart viskade jag hans namn högt och han vände sig om med största leéndet. Då flippade Clara ut och sprang ut till honom och kramade honom. Då kan ni gissa vilka som blev galna ? Soundcheck fansen! 

Dem skrek och en tjej var nära på att komma upp på scenen. Det blev ganska sådär, galet. men väldigt kul! Olivia springer också in och kramar honom och dem står och pratar lite snabbt på scenen och nu var det dags för Justin att köra ''The Dougie'', dansen jag aldrig får nog av. 


Clara och Olivia backade och gick bakom mig helt överlyckliga och Clara grät, glädje tårar såklart. En kille från crewet filmar Justin när han dansar the dougie och jag ville bara springa fram till honom och kyssa honom, vilket jag tyvär inte kunde. När han väl hade kört sista låten (U smile) så kom han ut i backstage och bärde upp mig i hans famn och gav mig en lång kyss.

- Jag såg att du redan hälsade på mina vänner förut där på scenen. Sa jag och höll om honom.
- Haha ja, riktigt härliga tjejer måste jag säga. Lite smågalna, lite kul var det. Sa Justin och pussade mig på kinden.

Jag kysser honom mjukt och när Justins händer glider ner mot min rumpa harklar någon till. 

- Förlåt att jag stör, men jag vill hälsa på min favorit tjej. Sa Usher och petade Justin på axeln.
- USHER! Gud vad länge sen det var! Sa jag och hoppade upp i hans famn.
- Thanks bro.. förstör den perfekta stämningen. Sa Justin och slog till Usher lite lätt på axeln

Vi tre stod och snackade ett tag medans Olivia och Clara var i rummet brevid med Sean Kingston. Snacka om att dem freakade ut. När Usher gått gick jag och Justin in till Olivia och Clara. Snacka om att dem skrattade högt, men förstår det. Sean får alltid en att skratta så att man gråter. Han drog ett skämt som hände Justin från Eenie Meenie inspelningen. Fy fan vad vi skrattade, förutom Justin som tyckte att det inte var ett dugg roligt. Jag gick fram till honom och försökte hålla minen när jag kramade honom och då kunde jag inte hålla mig för skratt. Justin försöker dra bort mig ifrån hans famn men jag håller honom hårt och fortsätter att skratta och börjar skratta ännu mer när han nyper mig i min midja och kittlar mig. Då släppte jag taget om honom och han log mot mig.

Konserten var försenad för att det vart för stressigt så konserten drog igång vid halv fyra. Olivia och Clara stod längst fram och skrek som galningar. Jag stod i backstage för kände inte för att stå i publiken, var både trött och orkade inte med trycket. Justin kollade bak ibland och gav mig en blink eller en slängkyss, fortfarande blir jag alldeles knäsvag. 

När det var dags för One Less Lonely Girl hade vi redan planerat att Olivia och Clara skulle få gå upp tillsammans så jag bad en vakt att hämta in dem till backstage till mig. Dem kommer och blir alldeles rasande på mig för att jag avbryter mitt i konserten. När jag berättar att dem bara ska gå in på scen och två dansare tar tag i deras armar för att dra in dem på scen. Först gjorde dem motstånd och sen när dem såg att killarna höll i stolar började dem skrika riktigt högt. Man såg verkligen att dem var lyckliga, och jag bad Justin att flörta med dem extra mycket. När han kommer nära Clara och nästan snuddar hennes näsa med hans ser jag hur hon tar hans ansikte mellan händerna och kysser honom hårt. Hela arenan blir helt tyst och så snart blir Justin rasande. Han fortsätter låten men slutar flirta med dem. 

Jag kände hur ilskan kokade inom mig, inte mot Justin för han gjorde inget fel, men Clara.. Hon kysste min pojkvän? Fy fan.

--------------------------------------------------------
Fy fan för Clara.. FY FAN!

Kommentarer
Postat av: Angelica

jätte bra!!!!!

2010-12-01 @ 18:39:46
Postat av: bella

FY FAAN!!

jätte bra!;)

mmeerrr!<3

2010-12-01 @ 18:47:00
Postat av: Anonym

OMB, vad håller hon på med? :O mer!! :D <3

2010-12-01 @ 18:48:13
Postat av: Anonym

oh deear good !! awesome



skriv en till ikväll snälla !!!!!!!!!!!!

2010-12-01 @ 18:48:20
Postat av: emelie

SJUKT BRA!! :D kommer det något mer inlägg ikväll?!?! :D HOPPPAS SOM FAN!

2010-12-01 @ 18:54:20
Postat av: Anonym

ÅH MÅSTE HON KOMMA OCH FÖRSTÖRA? JÄTTEBRA BLOGG BTW :D <3

2010-12-01 @ 18:56:07
Postat av: Anonym

Meeer drama <3

2010-12-01 @ 18:56:15
Postat av: Nada

OMG fan vad bra asså!! Längtar tills nästa kapitel NU!

2010-12-01 @ 18:57:18
URL: http://Mileytwilightlover.bloggplatsen.se
Postat av: evelina

snälla! ge mig 63 idag ! :D

2010-12-01 @ 18:59:13
URL: http://eeveelinas.blogg.se/
Postat av: Esther

oh shit...fy tusan!

mer nu!

2010-12-01 @ 18:59:59
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

OMB!

FY FAN FÖR CLARA SÄGER JAG BARA!!!!!!!



SKRIV MEEEEEEEER!!!!!!!

2010-12-01 @ 19:01:05
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Lauren

Ni kommer verkligen på nya spännande saker heeela tiden! Det var självklart awsome som alltid! :D Snälla skriv mer ikväll!

2010-12-01 @ 19:02:21
Postat av: Sofia

OMG MER!!! JAG VILL VETA VAD SOM HÄNDER!!!

2010-12-01 @ 19:03:45
Postat av: lalaLAALLAALAL

FYFAN VAD BRA!!!!! :D ett till ikväll <3

2010-12-01 @ 19:03:55
Postat av: Anna

OMG :o MEEEEEEEEEEEER

2010-12-01 @ 19:04:00
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Petra

ÅÅ MEER!!!!!!!!!

2010-12-01 @ 19:04:11
Postat av: Emma

Omg!!! Meeer!!

2010-12-01 @ 19:04:41
Postat av: Anonym

Men herregud ! :o

Meeeeeerr ! <3

2010-12-01 @ 19:09:35
Postat av: Anonym

FYFAN FÖR CLARA! MER, MÅSTE VETA VAD SOM HÄNDER NU, IKVÄLL, IDAG :D

2010-12-01 @ 19:18:22
Postat av: Nea

fyy faaan!!



MEEEEER!!

2010-12-01 @ 19:23:52
Postat av: Anonym

ohh dayymmn mer :O

2010-12-01 @ 19:27:31
Postat av: Jaqueline

OMG hur kan hon?! :O MEEEER

2010-12-01 @ 19:36:59
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER! :o :D

2010-12-01 @ 19:45:13
Postat av: elvina

Fy faan för Clara! :O

Men det var en jättebra episode så meer! :D

2010-12-01 @ 19:46:04
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: amanda

hahahah ni skulle sett min min där... först log jag för mig själv och sen i slutet blev jag verkligen som såhär: :O, haha

2010-12-01 @ 19:48:10
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: Tilda

J*vla Clara!!! Haha men meer!!

2010-12-01 @ 19:49:32
Postat av: Millaaa

amen vafa! jävla clara!!! :@

2010-12-01 @ 20:07:56
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Clara

Men hallååå,jag heter ju Clara hahaha!

Men ändå,sjukt lågt gjort av den där elaka Clara,nu är jag arg hahahaha!

2010-12-01 @ 20:56:28
URL: http://baraclaraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0