A true love story - chapter 67

Jag såg lite längre bort en kille som var väldigt maskerad, han var väldigt väldigt överdrivet svart klädd. När jag ser att han tar på sig en rånarluva blir jag alldeles stel och griper hårt tag om Justins arm och viskar:

- Vi springer här ifrån. Kolla inte bak för där står en rånare, vi måste ut nu!



Men innan Justin hann reagera hörde vi en röst bakom oss.

-Alla lägger sig ner på golvet! Nu!

Vi vände oss om och såg hur killen hade satt på sig luvan och höll nu en svart pistol i handen. Shit!
Han upprepade det han sagt och började vifta med sin pistol. Alla slängde sig ner på golvet och jag såg hur folk började gråta. Ingen vågade skrika, hur rädda vi en var.
Jag kände hur Justin kramade om mig. Han viskade:
-Det kommer bli bra, gör eller säg ingenting bara.
Jag hörde räddslan i hans röst. Det gjorde att jag ville krama om Justin. Men visste att det var för riskabelt.

-För att allt ska gå smidigt och ingen bli skadad vill jag att alla ligger stilla och håller käften! Sa rånaren med hög röst.
Jag såg hur han gick fram till kassan. Han hotade dom och ville ha massa pengar. Kassören var en ung tjej mellan 20-25 års ålder. Det märktes tydligt hur hon skakade. Tårar föll ner på hennes kind och hon var livrädd.
Hon gav honom alla pengar och rånaren sprang sedan iväg.
Ingen rörde sig på 5 minuter, alla låg stilla och tillslut uppstod kalabalik.
Många grät medans vissa satt tysta och bara kollade rakt fram. Dom var i chocktillstånd.
Jag kände hur Justin ställde sig upp och drog upp mig från golvet. Han tog tag i mig och kramade mig hårt.

-Är du okej älskling? Sa han med orolig röst.
-Ja..blev bara så jävla rädd..

Vi hörde hur polisen och ambulansmän kom in i affären. Ingen fick gå innan man blivit förhörd av polisen. Dom blev väldigt intresserade av mig eftersom jag sett mannen utan luva. Jag beskrev honom:

-Han var rakad på huvudet, hade en ring i ena örat, hade lite skäggväxt och en tatureing med något årtal på halsen.

Polisen sa att jag skulle behöva vittna till det som hänt och att dom skulle höra av sig när det blev dags.

På hem vägen sa vi inte så mycket till varandra. Men när vi kom hem sprang Pattie fram till oss och kramade oss båda.

-Justin! Sanna! Susane ringde mig och berättade om det med rånaren. Vi var så oroliga!
Hon kramade mig och Justin och jag fick sedan ringa mamma. Hon var lättad över att jag var hemma och jag fick sova hos honom ikväll om jag ville.
Vi åt middag tillsammans jag och Justin framför tv och bestämde oss sedan för att ta ett bad.
Medans Justin trappade upp ett bad valde jag en film vi kunde se på. ( Justin har en tv i badrumet..såklart)
Vi kollade på *Easy me* grymt rolig film och både jag och Justin behöver lite skratt.
Varken jag eller Justin var speciellt sugna på att ha det lite hett efter det som hänt idag så vi gick och la oss efter vi badat. Innan vi somande låg vi mot varandra i sängen och flätade in våra händer i varandras.

-Idag..började Justin. När rånaren kom in, blev jag inte rädd för att rånaren hade pistol och inte för att han hotade oss. Jag var inte rädd att något skulle hände mig eller för mitt egna liv. Utan jag blev rädd att något skulle hända dig. Du förstår inte hur rädd jag är över dig. Sanna..Jag skulle kunna dö för dig.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KOMMENTERA.
Förlåt för dålig uppdatering men sånt händer på helger, kommer antagligen ett till ikväll ( Alice)





Kommentarer
Postat av: Anna

aaaaaaaaaaaawww

2010-12-04 @ 19:37:53
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Lauren

Naaawww ♥

2010-12-04 @ 19:38:26
Postat av: Anonym

naaaaaw, vad gulligt :') <3

2010-12-04 @ 19:42:44
Postat av: Justin Bieber novell-blogg

Aaaaw det låter som Justin det! <3<3<3<3<3

2010-12-04 @ 19:45:57
URL: http://justinbiebernoveller.webblogg.se/
Postat av: Anna

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw :) mmer! :D

2010-12-04 @ 19:53:16
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Laura

Aaaw! Mera :D

2010-12-04 @ 20:00:03
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Anonym

GULLIGT! MER

2010-12-04 @ 20:14:43
Postat av: FRIDA

aawww vad gulligt!!<3 meeeer snälla en till idag?:D<3

2010-12-04 @ 20:53:59
Postat av: Julia

gulligt;) mer ikväll snälla åtminstonde en till ikväll

2010-12-04 @ 20:58:09
Postat av: Julia

Naaw, så sött!! :)

2010-12-04 @ 20:58:46
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ni vet ju att det inte har hänt på riktigt det här :P Menmen...bättra er bara lite på uppdateringen ;) Annars vare SKIIIIT BRRRAAAH! <3 <3 ;*

2010-12-04 @ 21:19:29
Postat av: sannalundberg

MEEEEER<3

2010-12-04 @ 21:27:23
URL: http://sannalundberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

shitt jag tror han skulle kunna säga så om han o hans tjej var med om ngt inte exakt som nu men liknande :P

2010-12-04 @ 21:29:33
Postat av: pm

naaw..

MEEER! :D <3

2010-12-04 @ 21:36:52
Postat av: ronja

aww säger som alla andra meeeeeeeeeeeerr! :D <3

2010-12-04 @ 21:59:43
Postat av: TINETTHE

Faaaannnnnnnnn va bra meeer <33

2010-12-04 @ 22:19:29
Postat av: Esther

naww...<33

merr!! :D

2010-12-04 @ 22:30:09
Postat av: tess

aww, jätte bra :')

2010-12-04 @ 23:11:18
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: eme

MER NU!!! :D

2010-12-04 @ 23:23:30
URL: http://emeliimeijer.blogg.se/
Postat av: bella

NAAWWE! <33

2010-12-05 @ 15:37:24
Postat av: LINNEA

aww vad gulliga!! meer!

2010-12-05 @ 18:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0