A true love story - chapter 75

- Hej vad vill ni? Frågade jag.
- Är det du som är Sanna? frågade ena mannen med en mörk röst.
- Ja.. det är det. Svarade jag fundersamt.

Innan jag hann avsluta meningen tog han fram något och tryckte en handuk mot min mun. Det smakade starkt och jag försökte göra motstånd. Jag kände hur benen blev svagare och svagare och tillslut kunde jag inte hålla mina ögon uppe.



När jag vaknade upp var jag fastspänd på en stol. Jag kollade mig omkring och kände inte igen mig. När jag är helt klar vaken och nådde precis till att ta upp min mobil i fickan så kom en man fram till mig och tog mobilen ur handen på mig. Innan jag hann se hans ansikte såg jag hur han höjde sin näve och gav mig ett hårt slag så att jag föll med stolen. Allt blev svart.

Jag vaknade upp igen och märkte att jag nu satt på stolen igen och ännu hårdare fast bunden. Det gjorde ont i handlederna när jag försökte få loss dem. Jag kände att min läpp hade spruckit och ja, det sved väldigt mycket. Jag vände huvudet och kollade mig runt i rummet. Det luktade illa och såg risigt ut. Plåtväggar med klotter, hål i taket och sen en trä dörr. Det var väldigt mörkt och väldigt isolerat vilket inte kändes bra. Jag började få klumpen i magen och kände hur tårarna började stiga. En man med svart luva kommer och ställer sig framför mig.

- Sanna Bieber, är det så du heter?
- Nej. Jag är bara hans flickvän! Inte fru. Vad vill ni? frågade jag med gråten i halsen.
- Vi vill ha pengar. Vi tänkte att om vi får det vi vill ha får Justin tillbaka dig, utan skador får vi hoppas. Vem vill förstöra ett sånt sött ansikte som ditt? Sa mannen och strök sitt finger på min kind.

Jag rös till i kroppen och spottade honom på handen. Han tog ett hårt grepp om i mitt hår och drog mitt ansikte nära honom. Jag kände hans öl luktande andedräkt och han sa ingenting utan bara kollade på mig. Jag vågade inte spotta igen men hade sån lust.

- Kan jag få ringa Justin? Sa jag med darrande röst.
- Vi vill ha $500.000 kan du hälsa. Sa han och gav mig min telefon.

Jag kollade på klockan och det var sent, klockan var redan ett på natten, jag måste ha varit sövd länge. Signalerna gick fram och Justin svarade oroande.

- Hallå!! SANNA. Vart är du? har varit jätte orolig. du bara försvann, olivia, din mamma, clara.. alla är oroliga! även jag.
- Jag vet inte hur jag ska säga det här. 

Jag kände hur jag var nära på börja gråta och blev tyst.

- Vad har hänt älskling? Sa Justin ledsamt.
- Det är två män som tagit mig, slagit mig och dem vill ha pengar.. annars gör dem mig illa. Sa jag och grät.

Mannen framför mig höll näven redo för att jag inte skulle säga något mer opassande.

- ALLT ÄR MITT FEL!! FY fan, vart är du någonstans? hur mycket pengar vill dem ha? Jag fixar det direkt! Hör du det? Jag lovar, jag kommer vara där så fort jag får tag på adressen! 
- $500.000 vill dem ha!
- Allt för dig! Jag kommer så fort jag kan, vad är adressen?

Jag frågade mannen vad adressen var och han tog tag i telefonen.

- Vi möts på torget nära ditt hus om en timma, ringer du polisen dödar vi henne. Förstår du det? Om du inte tar med dig pengarna dödar vi dig också förr eller senare. Inom 2 dagar ska vi ha pengarna, annars är ni körda.

Mannen la på och innan han la på hörde man Justin skrika något, vad vet jag inte. Hoppas allt löser sig, jag har aldrig varit såhär rädd.. aldrig.

---------------------------------------------
NEJ! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ ! :(

Kommer nästa ut ikväll elr imorgon? :* <3

puss

2010-12-08 @ 21:47:58
Postat av: Anonym

skkiiit vad läskigt !! :O <33

2010-12-08 @ 21:52:57
Postat av: ronja

oh gosh! :O Jättespännande! MEEER vill veta vad som händer!

2010-12-08 @ 21:59:16
Postat av: pm

MEEEEEEEEEER!! :D <3

2010-12-08 @ 22:00:28
Postat av: Astrid

MEEEEEEER :D

2010-12-08 @ 22:09:30
Postat av: Anonym

MER IKVÄLL!

2010-12-08 @ 22:13:16
Postat av: madde

mer!<3

2010-12-08 @ 22:13:28
URL: http://justindblove.blogg.se/
Postat av: -

meer..fett synd ju..

2010-12-08 @ 22:14:10
Postat av: alice <3

oh shiiiiit! verkligen oh shiiiit!

2010-12-08 @ 22:15:20
Postat av: Shawtyymane

oh, my god!

2010-12-08 @ 22:24:59
URL: http://shawtyymane.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeer :D

2010-12-08 @ 22:25:04
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

OH MY GAASH! NEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!! :(

NI MÅSTE SKRIVA EN TILL IKVÄLL!!!!!!!!!!!

2010-12-08 @ 22:26:52
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Laura

OMG! MER!!

2010-12-08 @ 22:41:51
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: FRIDA

meer!!! en till ikväll?? snälla as bra ju!!!:D<3

2010-12-08 @ 22:43:06
Postat av: Anonym

MEEEER! dom får inte göra illa justin! :(

2010-12-08 @ 22:44:37
Postat av: paula

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG, MEEEEEEEEEEEEEEEEEER

2010-12-08 @ 22:47:19
Postat av: Justin Bieber novell blogg

Jättebra! Mer!! Besök vår blogg!!

2010-12-08 @ 22:47:21
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhhh neeejj,, omg omg, måste bara få veta vad som händer!!

2010-12-08 @ 22:51:17
Postat av: emelie

OMG MEEER NUUUUUUU"!!!

2010-12-08 @ 22:52:59
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0