A true love story - chapter 82

Jag åkte hem till Justin eftersom jag trodde vi skulle mötas där.
När jag öppnade dörren stod hon där. Fan hade glömt att hon skulle vara här och...Vafan gör polisen här!





Jag klev in och stängde dörren sakta och misstänktsamt efter mig. När jag vänder mig om skriker Jasmine och pekar på mig:

- DET VAR HON SOM MISSHANDLADE MIG!!

Jag kunde inget annat än att öppna munnen så att det såg ut som om att jag hade tappat hakan. Hon anmälde mig för den löjliga saken? Hon slog för fan mig också!

- Ursäkta? Misshandlade? Det var typ ett slag och du slog fan mig också? Det är inte bara jag som borde få skit för det här.
- Ett slag? Är du skön eller? Jag fick fan mer än ett slag. Sa hon och pekade på sin lilla blåtira under ögat och ett rivmärke på armen.
- Pfft, jag hade iallafall anledning.
- Ojsan? För att jag bara kollade in Justin? Haha, patetisk du är!

Jag fick nog och gick fram mot henne men poliserna hann stoppa mig.

- Jasmine här, har gjort en anmälan, och inte du. Hon har berättat sin version av hela händelsen, nu får du berätta din. Sa en polisman.

Vi satte oss ner och Justin kom även ner och var med oss. Jag berättade min story och dem sa att den snarliknade hennes, sen kom Justin som berättar hans verision av det hela vilket stämde in på min verision, för han var trots allt vittne.

- Jasmine, det verkar som om att deras verisioner stämmer och vi kan tyvär inte godta din anmälan och inte göra något annat än att säga att ni helt enkelt få sluta slåss! Sa en poliskvinna och reste sig upp ur fotöljen.
-LÄGG AV! hon slog mig! Jag har bevis, kolla! Sa jasmine argt och pekade på sin lilla blåtira.
- Men du, jasmine jag har också bevis på att du slog mig? Svarade jag och pekade på mitt blåmärke på armen.

Jasmine sa ingenting utan suckade bara och gick upp till gästrummet. När poliserna gick så gick jag fram till Justin och gav honom en varm kyss.

- Tack älskling! utan dig så skulle jag fan få kunnat böta en hel del. Sa jag och gav honom en puss.
- Haha allt för dig!
- Men.. en fråga bara. Skulle inte Jasmine åka?
- Mjo.. det skulle hon, men hon blir tvungen att stanna tills imorgon, om det är okej?
- Jo visst, bara hon inte är i närheten av mig .. eller dig så.
- Haha nejdå! Imorgon börjar skolan igen och nästa vecka är det alla hjärtans dag.
- REDAN NÄSTA VECKA? Varför har du inte sagt något? sa jag
- Haha, jag trodde du hade koll på den lika bra som jag har koll på den. Och nästa vecka, den 11 februari släpps även min film Never Say Never 3D ut. Fast den har du redan sett ett antal gånger.
- Sant, men vi ska väl gå på premiären? Säg att det är röda mattan, säg det!!
- Såklart det är röda mattan, och ja, du ska få gå för jag vet hur du älskar det!
- GAH! Älskar dig! Ska gå hem nu, hämta lite sovsaker o så. Men följ mig ut. Sa jag och drog upp Justin ur soffan.

Han följde mig ut och la sina varma händer om min midja och jag la händerna på hans axlar utanpå den svarta hoodien. Vi kysstes ett långt tag och sen blev jag tvungen att gå.

JASMINE'S PERSPEKTIV:
När jag stod och tjuvlyssnade på deras konversation kunde jag inte låta bli att bli arg av svartsjuka, röda mattan.. på hans biopremiär.. nästa vecka? Och jag är inte ens bjuden? När Sanna gått hem för att hämta sina sov saker passade jag på att prata med Justin själv.

Jag gick ut i vardagsrummet och satte mig brevid honom i soffan.
- Du.. justin?
- Ja?
- Jag hörde erat prat om din film som kommer ut nästa vecka, tror du jag kan få gå med er?
- Nja..
- Snälla? Sa jag och la handen på hans ben och mitt ansikte var så nära hans att jag nästan var nära på kyssa honom.
- Ok-kkej, visst får du det. Sa Justin och jag såg nervös han blev av min beröring på hans ben.
- Tack så mycket! Sa jag och gav honom en puss på kinden och sprang upp till gästrummet.

Känns verkligen som om att jag bor här och på premiären ska jag göra något riktigt riktigt dumt! Alla kommer hata mig, även Sanna kommer hata mig så mycket mer, men jag måste göra något åt det här, dem får inte gifta sig!

---------------------------------------------------------
Vad tror ni hon kommer göra?

Förlåt än en gång för dålig uppdatering! Men jag och Alice har tre prov den här veckan, spanska, svenska och kemi! Vi kan inte uppdatera hela tiden, och vi går också i skolan och har ett normalt liv som ni läsare! Förlåt, men vi hinner inte mer än två inlägg per dag nu för tiden :/ but we're trying!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitbra!!

2010-12-13 @ 17:55:42
Postat av: Anonym

EN TILL SNÄLLA:)??

2010-12-13 @ 18:01:28
Postat av: Esther

Fan för Jasmine...

skriv ett til ikv, snälla??:)

det är sååå bra!

2010-12-13 @ 18:03:50
Postat av: Anna

Asbraa!

2010-12-13 @ 18:07:33
Postat av: Tinetthe

Mmmmmeeeerrrr det gör inget jag vet hur stresigt det är att skriva och hinna med skolan.<3

2010-12-13 @ 18:09:42
URL: http://ajbstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeeer! <3

2010-12-13 @ 18:11:17
Postat av: sannalundberg

omg;oo asså Jasmine är verkligen fräck :S

meeeeeerr!!!!<33333333333333

2010-12-13 @ 18:14:48
URL: http://sannalundberg.blogspot.com
Postat av: Sofia

MER :D :D :D

2010-12-13 @ 18:18:34
URL: http://www.sofiai.devote.se
Postat av: Anonym

mera

2010-12-13 @ 18:19:08
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKIIIIITBRA!!!!!!!!! :D

MEEEEEEER!!!!!!! :D:D:D:D:D

2010-12-13 @ 18:21:59
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Betty

åhhh neeej ! jasmine fåår inte komma ! hon kmr förstöra allt ! "/

2010-12-13 @ 18:26:17
Postat av: Anonym

mer

2010-12-13 @ 18:38:39
Postat av: pm

NEEEJ! Hata Jasmine!!...hon får inte göra något!!! Men hon kanske failar?? :D

2010-12-13 @ 18:42:45
Postat av: Jaqueline

paniiik :O

2010-12-13 @ 18:45:49
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Clara

NEEEEJ! Jasmine kommer väl inte förstöra allt för dom? Snälla,den måste iaf sluta lyckligt!!!!

2010-12-13 @ 18:47:13
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Zhila

ahahah DRAMA HERE WE COME ;D. Vet inte varför men jag ÄLSKAR DRAMA :D :P



P.S SKIT BRA NOVELL!! <33

2010-12-13 @ 18:55:04
URL: http://zhilli.blogg.se/
Postat av: emelie

MEEEERERRERER :D

2010-12-13 @ 19:14:15
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: Anonym

då ska det komma ett till idag då ju :o

ni sa att ni skulle hinna 2 inlägg per dag!

2010-12-13 @ 19:21:03
Postat av: ida.

faila kan hon ju ;)

2010-12-13 @ 19:26:42
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: angelika

as bra snälla ett till idag:)

2010-12-13 @ 19:52:17
URL: http://tjockisnakn.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh.. jag måste veta vad som händer!!! skriv en till idag :D

2010-12-13 @ 20:17:01
Postat av: laura

omg, så jävla bra! mer :D

2010-12-13 @ 21:20:44
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch för Jasmine, hon ska bara förstöra! :(

AS bra! Meeer

2010-12-13 @ 21:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0