A true love story - chapter 91

- Jo, alltså jag har mått dåligt ett tag så jag gick till sjukhuset.
-Vadå? Har du magproblem gumman?
-Nej..
-Va e det då?
-Justin, jag är med barn.



Han stod helt tyst och släppte sedan taget om mig. Jag vände mig om och såg hur han gick bort till en vägg och slog allt va han kunde.

-Justin! Är du dum i huvudet! Ska du sabba lägenheten det första du gör?

Han svarade inte utan vände sig om så han stod med ryggen mot väggen, han gled sakta neråt tills han satt ner och la huvudet mellan händerna. Han började dunka huvudet mot väggen, hårt.

-Justin! Skärp dig nu, kan du prata istället för att fjanta dig! Eller har du tappat talförmågan?
-Sanna, kan du bara knipa igen ett tag! Skrek Justin.
Jag kände hur tårarna steg så jag sprang ut på balkongen. Jag lutade mig mot räcket och grät.
Justin kunde inte hantera situationen. Tänk om han sticker nu! Nej det får han inte!
Jag ska inte ha kvar barnet ju, eller? Åh jag vet inte vad jag ska göra..
Jag hörde hur Justin kom ut på balkongen.

- Sanna.. varför har du inte sagt någotning tidigare?
- Men Jag fick nyss veta det!
- Det är..Varför sky...Vad ska vi göra?
- Jag vet inte Justin!
- Men det kommer förstöra min karriär..
- Amen stick då Justin! Dra!
- Nej Sanna! Det kanske sabbar min karriär, men jag lämnar dig aldrig.
- Justin..Jag kan inte bli mamma, jag och du är inte redo. Och jag vet hur dina fans skulle bli, hur jag skulle bli om du helt plötsligt bara la ner din karriär som du precis har börjat. Det enda jag behöver göra är att prata med mamma.

Justin vände mig om och kramade mig hårt.

-Jag lämnar dig aldrig, det vet du. Sa han och kysste mig.
Jag besvarade kyssen och han torkade bort mina tårar.

Vi stod och kramades på balkongen och gick sedan in och packade upp det sista.
Justin hade ringt en flytt firma som hade kommit med en dubbelsäng vi beställt, TV, soffa, och lite mer stora saker. Badrummet var redan inrett, med stort badkar, en enskild dusch, ett stort och fint badrum.
När vi var klarade beställde vi thai mat hem och kollade samtidigt på 'Djävulen bär Prada'
Innan vi la oss i sängen sa jag:

-Det värsta väntar imorgon.
-Vadådå?
- Då ska jag berätta det för mamma.

Justin kollade oroligt på mig.

- Jag följer med dig.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Justin som pappa...inte nu kanske?
KOMMENTERA! puss :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

nejjjj det är asbraaa ju

ni gör ju t 100 noveller sen en ny aa då kan ni typ skriva 9 månnader senare o innan slutete får dem ett barn(tjej:P:P:P)

2010-12-18 @ 22:11:18
Postat av: amelia

MEEEER :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D <3

2010-12-18 @ 22:13:47
Postat av: lisa :)

ni mååååååååååååste uppdateraaaa !!! ni är så jävla bra !!!

2010-12-18 @ 22:16:07
Postat av: Bieberfever

Fan vad bra!!! hon ska ha kvar det snälla det förstör inte det blir ju bra!!!! Snälla säg att hon ska ha kvar det, det skulle vara så gilligt! en liten Justin Jr! eller en liten Sanna.

2010-12-18 @ 22:18:17
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer idag!

2010-12-18 @ 22:19:50
Postat av: sannalundberg

rymt jue! ;)

snäla iaf ett till inlägg ikv!<3

2010-12-18 @ 22:21:03
URL: http://sannalundberg.blogspot.com
Postat av: Alva

mmmeeeerr :o <3

fan va bra !



DOM MÅSTE BEHÅLLA BARNET !



MER

MER

MER

MER

MER

MER

!!!



asså seriöst kan inte sluta läsa ,

mermermemrmermermermer!! :D

2010-12-18 @ 22:21:42
URL: http://thalifeofalvaa.blogg.se/
Postat av: Felicia

Mer ikv! svin grymt:)

2010-12-18 @ 22:23:08
Postat av: Elsa

HAHAHA är jag den ända som inte vill att dom ska behålla barnet dom är ju fan unga och det kan ju sabba hans karriär :P neeeeeeejjj snällllllllaaaaaaaa neeeeeeeeeejjjjjjjj

2010-12-18 @ 22:26:20
Postat av: Jessica

Asså snälla ett inlägg till ikväll!!!!!!!!!!!!! :)

2010-12-18 @ 22:30:38
Postat av: Cecilia

Herregud neeeej! snälla låt dom inte ha kvar barnet..det kommer bara bli svårare!!! dom kan få barnet senare efter 10 eller 20 år beroende på hur gamla dom är nu. :p

2010-12-18 @ 22:30:59
Postat av: Emma

shiit vad bra! :) <3

2010-12-18 @ 22:38:46
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
Postat av: Sofia

MERMERMERMERMERMERMERMER ETT INLÄGG TILL IKVÄLL, SNÄLLAAAAAAAAAAAA!!! :D :D :D (vadå desperat?)

2010-12-18 @ 22:46:23
URL: http://www.sofiai.devote.se
Postat av: Anonym

NEJ dom kan seriöst inte behålla barnet..

2010-12-18 @ 22:56:24
Postat av: Anonym

HA KVAR BARNET! :D

2010-12-18 @ 22:58:54
Postat av: Amanda&Ida

ASSÅ DU HAR BARA SÅÅÅÅÅ GÅTT ÖVER GRÄNSEN !

först förlåvning sen lägenhet och sen barn ???

dom är bara 15 , 16 år .

säg ett par som det har blivit såhär för ..

helt serri , behåller dom barnet är dom dumma i huvudet .

bloggen var bra innan , men sen blev det bara DÅLIGT !



håller med elsa och cecilia

2010-12-18 @ 23:04:38
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEEJ!!!!! inget helvetes barn! snälla, om typ 10 år kaanske men vafan dom e 16?!?!?! snälllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det kommer förstöra ALLT

2010-12-18 @ 23:23:16
Postat av: Laura

Snälla, inga barn! Dom får göra abort, eller så var det falsk alarm! Snälla!

Asså så sjukt bra novell! :D

2010-12-18 @ 23:52:09
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså sluta, de kommer inte alls förstöra allt, det är ju deras berättelse, dom får väll avgöra om det ska handla om två unga par som gifter sig och skaffar barn tidigt om dom vill !



sluta inte, ni är bäst!

2010-12-18 @ 23:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0