A true love story - chapter 96

Efter maten pratade vi lite om vad som ska hända under veckan som Justin ska vara borta.
Jag är ovan att vara utan Justin så länge. Men det klarar jag herregud!
Hoppas bara inte han hittar någon annan eller gör något dumt...



- Du, Justin?
- Aa vad är det?
- Kan inte jag bara få följa med till New York imorgon och sen åka hem? Känner för att åka bort en dag, bara bort från Atlanta.. Om det är okej?
- Ja visst får du det, du får följa med hela trippen om du vill!
- Jag får inte det, jag måste plugga! Har religion prov nästa vecka. Sa jag och gjorde en ledsen min.
- Det är okej, men det är ju bara en vecka jag är borta! Inte alls så lång tid. 
- Nej, det är sant. Skillnad om du skulle åka bort i ett halvår eller så. Sa jag och skrattade till.

Nästa dag var det dags att åka till New York. Konserten började vid 7 tiden på kvällen och vi åkte runt 12 tiden på morgonen ifrån Atlanta och kom fram runt 3 tiden till hotellet. Det var proppat med folk! Fattar inte att alla hittar hit så fort. Vi skrev några autografer och checkade sen in på hotellet. Soundchecken började klockan fem och vi hade därför ganska bråttom. Som tur hade dem redan gjort klart allting så när vi kom till soundchecken var det bara att sätta igång för Justin och crewet. 

- Justin, kan inte du sjunga ''So Sick'' ? Länge sen jag hörde dig sjunga den, och det är trots allt en av mina favoritlåtar. 
- Jo visst älskling, anything for you. Sa han och log.
- Här, sätt på dig den här! Alla tjejer kommer bli galna. Sa jag och satte på honom en stilig hatt som satt perfekt på honom.
- Haha jag är rätt stilig, tycker du inte det? Sa Justin och skrattade.
- Jo det är du, gå in nu och ge järnet! Älskar dig. Sa jag och puttade ut Justin på scen.
- Love you!

Han körde igenom soundchecken och när det närmade sig slutet så kollade han bak på mig och sa i micken: 

- Nu ska jag tillägna en låt till min underbara flickvän, hon har önskat den själv! Den heter ''So Sick''.

Jag log och gav honom en slängkyss och han gav en tillbaka och började sedan sjunga. Han kollade bak lite då och då och log med ett jätte stort leénde men för det mesta sjöng han för publiken för att inte utesluta fansen helt. Det var helt underbart och han satte varenda ton som vanligt!


Justin sjunger So Sick.

När soundchecken var slut och klockan närmade sig sex började det välla in folk som skulle komma till den riktiga konserten! 

- Hej älskling! Sa Justin och drog mig hårt intill hans kropp och började kyssa mig på halsen.

Jag känner hur hans hand slingrar sig ner från min rygg mot min rumpa och han börjar gå bakåt mot väggen.

- Justin, vi kan inte göra det här i din louge, det är jätte konstigt och din konsert börjar fan snart! Sa jag och började skratta.
- Det är inte omöjligt, kom igen älskling!
- Nja, vi tar det sen på hotellet! Lovar!
- Okej bra, en puss då? Sa han och putade på läpparna.
- Du kan få mer än bara en. Sa jag och tog hans huvud mellan mina händer och pussade honom ett antal gånger.

När vi myst ett tag i hans louge var det konsert dags och det gick riktigt bra! Tror han är jätte nöjd och New York, fan vad galet det var! Galnast hitills må jag tro. Nu framåt kvällen ska vi nog bara äta middag och mysa lite, även ha lite annat för oss.. Imorgon går mitt flyg redan vid nio på morgonen och Justin ska dra vidare till New Jersey medans jag ska hem till tråkiga Atlanta! När vi kom hem till hotellet gick jag in på twitter för att kolla lite vad folk uppdaterat som bland annat Justin, Sean, min mamma och flera. Justin hade skrivit en söt jätte tweet om kvällen
och självklart så retweetade jag den.
----------------------------------------------------
Sorry för dåligt kapitel och dålig uppdatering :( Såg att några undrade om han skrivit denna tweet på riktigt, haha nej det är jag som gjort den (ronya:D)

Kommentarer
Postat av: Julia

meeer

2010-12-20 @ 20:09:39
Postat av: cajsa

MER ! :D

2010-12-20 @ 20:11:00
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Clara

Dom är jättebra jag lovar! Mer! :D

2010-12-20 @ 20:11:20
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: pm

Det kan inte bli dåliga kapitel när det är ni som skriver! <3

MEEEEER! :D <3

2010-12-20 @ 20:15:20
Postat av: Rebecca

har han tweetat det på riktigt eller är det bara fake? :)

2010-12-20 @ 20:20:35
URL: http://melindarebecca.blogg.se/
Postat av: Amra

Jättebra, meeer! ♥♥

2010-12-20 @ 20:35:47
Postat av: My<3

Mer! :D kan ni inte försöka göra typ 150? :D<3 Älskar eran berättelse!<3

2010-12-20 @ 20:45:09
Postat av: FRIDA

novellen är ju awesome ni skriver så jävla bra! önskar att jag också kan skriva såå!!:) meeeeer!!:)

2010-12-20 @ 20:46:22
Postat av: emelie

MEEEEEEEEEEEEEEER!!!:D

2010-12-20 @ 20:57:34
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv mer nuuuuuuuuuuuu

2010-12-20 @ 21:09:49
Postat av: Anonym

braaa! keep it up!

2010-12-20 @ 21:11:12
Postat av: Melina

otroligt bra!!! längtar till nästa,hoppas novellen aldrig tar slut ahah!!

2010-12-20 @ 21:11:40
URL: http://godofmusic.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKIIIITBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!! ♥

2010-12-20 @ 21:12:44
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

har han skrivit det där på sin twitter på riktigt? :) Superbra novell ;)

2010-12-20 @ 21:17:14
Postat av: Anonym

uppdatera ett mer kapitel då :D

2010-12-20 @ 21:27:34
Postat av: lisa :)

2010-12-20 @ 21:30:49
Postat av: Anonym

skiiitbra! mer ikväll ? <3

2010-12-20 @ 21:31:21
Postat av: sannalundberg

As bra :D Synd bara att man inte fick mer heta detaljer på kvällen på deras hotell ;)<333333

MEEEEEEEEEEEEER<33

2010-12-20 @ 21:55:11
URL: http://sannalundberg.blogspot.com
Postat av: Julia

Sanna Lundberg: HAHHAHAHAH x'd



Asbra , mer :)

2010-12-20 @ 22:25:35
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Galetbraaaa!!!!!

2010-12-20 @ 22:29:20
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Laura

Meeeer :D

2010-12-20 @ 22:38:38
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: bella

superbra!

meer!<33

2010-12-21 @ 07:46:28
Postat av: pernilla

riktigt bra!!

2010-12-21 @ 09:41:07
Postat av: amanda

fy f* vad bra eran bieber-blogg är.

det är min DROG!



love ya(L)

2010-12-21 @ 13:03:25
URL: http://amandaroos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0