A true love story - chapter 97

Nu framåt kvällen ska vi nog bara äta middag och mysa lite, även ha lite annat för oss.. Imorgon går mitt flyg redan vid nio på morgonen och Justin ska dra vidare till New Jersey medans jag ska hem till tråkiga Atlanta! När vi kom hem till hotellet gick jag in på twitter för att kolla lite vad folk uppdaterat som bland annat Justin, Sean, min mamma och flera. Justin hade skrivit en söt jätte tweet om kvällen och självklart så retweetade jag den.

Nästa morgon efter en mysig natt med älskade Justin gick jag upp väldigt tidigt medans Justin sov vidare, ville inte väcka honom så skrev en lapp till honom istället.
JUSTINS PERSPEKTIV:
När jag vaknade och sträckte ut armen för att hålla om Sanna var det tomt. Jag satte mig upp och kollade runt och såg att hennes grejer var borta. Då kom jag på att Sanna skulle åka hem idag, juste! Jag såg att brevid min blackberry låg det en lapp. När jag läst lappen log jag för mig själv och tog mobilen för att messa henne. 

*Saknar dig redan, tack för igår kväll bästaste du! Vi ses snart!*

Vid två tiden gick flyget från New York till New Jersey, ser verkligen fram emot New Jersey. Det var som sagt ett tag sen man var där. 

SANNAS PERSPEKTIV:
Efter jag duschat och packat upp kollade jag min mobil för att se om jag fått något sms från någon och självklart har jag fått från Justin, hur kunde jag inte anat? Samtidigt som jag skrev mitt svar tillbaka log jag stort för mig själv och blev alldeles varm inombords, saknar honom redan!

*Aw, saknar dig med och tack själv för igår! Ja, vi syns snart älskling. PUSS*

Vad ska jag göra nu? Det är söndag och imorn skola.. orkar inte! Fan, juste! Har ett engelska glosförhör imorgon, så det är väl det jag får spendera min ''härliga'' eftermiddag till att plugga till. När jag suttit och pluggat ett tag fick jag ångest och orkade inte mer. Klockan närmade sig fem tiden, har suttit och pluggat i snart 3 timmar, otroligt att jag orkat men nu kan jag iallafall glosorna och har även hunnit plugga lite religion.

*Hello darling, its Justin Bieber!! PICK UP THE PHONE!*

Först när jag hörde signalen blev jag rädd och kom på sen att Justin spelat in en signal som ringsignal på min mobil. 

-*Hej älskling, hur är det?* 
-*Hej sötaste du, jo det är bra! Det rullar på, har precis pluggat i några timmar och tänkte nog ringa Olivia snart, har så otroligt tråkigt! Hur är det med dig då?*
-*Jo, det är väl bra! Saknar dig bara något otroligt! Har precis avslutat soundchecken här och snart börjar riktiga konserten och tänkte bara höra hur läget var*
-*Ah, okej! Hälsa alla fans från mig, måste rusa! Bränner maten, hehe! Puss, älskar dig*
-*Puss älskar dig också*

Jag rusade ut i köket och flyttade snabbt på makaronerna ifrån den varma plattan. Det luktade bränt, trots att jag bara kokade makaronerna. När jag ätit ringde jag Olivia.

- *Hej bästaste vän! Vad gör du? Har du möjligtvis lust att hitta på något skoj med mig? Har så galet tråkiiigt!*
- *J-jjag kan inte! jag kan inte! Må-ååste gå, älskar dig puss!* Sa Olivia i andra luren och snyftade och la sen på.


Vad har hänt nu då? Hoppas det inte bara är något med hennes pappa igen, jag lovade om han någonsin rörde henne igen så.. fy fan!

--------------------------------------------------------
Vad har hänt med Olivia tror ni? Och är det bra att Justin och Sanna är ifrån varandra ett tag? KOMMENTERA!! 16.45 kommer nästa inlägg ut!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer mer mer!!!

2010-12-21 @ 15:33:07
Postat av: sannalundberg

Jätte bra! synd bara att dom är ifrån varandra :/

MEEER!<333

2010-12-21 @ 15:35:04
URL: http://sannalundberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

VET INTE. OCH JA.



OJ, MÄRKTE ATT JAG HADE CAPS PÅ..



MEN, MEER

2010-12-21 @ 15:35:04
Postat av: Julia

meeeeeeeeeeer

2010-12-21 @ 15:58:37
Postat av: Natasha

Mer !

2010-12-21 @ 15:59:48
Postat av: cajsa

MEEER ! :DD

2010-12-21 @ 16:00:59
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: johanna :)

sjukt bra! mermermer!:D

vad ahr hänt med olivia? O.o

2010-12-21 @ 16:01:07
Postat av: Amra

Meeer...=]]♥

2010-12-21 @ 16:03:53
Postat av: Anonym

åhh nej har pappan våldtagit henne eller typ slagit henne.. och jag tycker ni borde skriva mer om hennes kompisar :)) bara förslag <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-12-21 @ 16:04:06
Postat av: Jaqueline

M.E.R :)

2010-12-21 @ 16:10:24
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: FRIDA

meeeeeeer!! så grymt bra!:)

2010-12-21 @ 16:20:32
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

GAAALET BRA!!! ♥

MEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!

2010-12-21 @ 16:23:58
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Clara

MER! Den är sskiiiiitbraaaaaa!!

2010-12-21 @ 16:24:25
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Anonym

braaaaa

2010-12-21 @ 16:29:39
Postat av: Nada

Jätte bra älskar eran novell 

2010-12-21 @ 16:31:31
URL: http://Robstennoveller.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Olivias pappa har antagligen slagit henne elr ngt! ;(( PS. SKIIIIIIITBRA blogg!!!!!!!!!!!<3333333

2010-12-21 @ 16:38:39
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER<33 Jag tror justin kommer ha ngn flört på vägen med ngn..och olivias pappa har typ slagit henne!! :((((

ÄLSKAR novellen!!

2010-12-21 @ 18:13:10
Postat av: Laura

aaaaah! OMG! Så sjukt jävla bra :D

2010-12-21 @ 20:34:29
URL: http://fevrierkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0