A true love story - chapter 65

När jag märker att Justin inte svarar och hör små snarkningar i från han kollar jag på honom, aww han sover. Jag lägger hans arm om mig och gosar mig in i hans famn och lutar mig mot hans bröst. Strax efter somnade jag också.



Jag vaknade mitt inatten av ett ljud som kom från huset. Jag satte mig upp och lyssnade.
Det kom från övervåningen, Justin låg fortfarande och sov, och vi hade somnat i soffan så det var varken jag eller Justin. Patties rum ligger på undervåningen. Jag gick upp och kollade om Pattie låg i sitt rum, det gjorde hon.
*DUNS*
OMG, det är någonting där uppe. Jag gick långsamt upp för trappan upp till övervåningen. Ljud hördes från Justins rum, jag tog ett djupt andetag och öppnade dörren till Justins rum.
Jag såg ingen där så jag gick in i rummet.
Plötsligt lägger någon handen på min axel.

-AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
Jag sprang bakom sängen. När jag kollade upp såg jag Ryan stå där med förvirrad blick.

- Ryan, vad fan gör du här? Sa jag med förvånad röst och ställde mig upp.
-Oj, Hej Sanna, öhh jo alltså jag har bråkat med min tjej, så jag stack därifrån , men mamma och pappa är inte hemma och jag har inga nycklar så ah, tänkte att jag kunde sova hos Justin.
-Det var..annorlunda. Men hur kom du in?
-Fönstret. Sa han och log.

Vi hörde någon springa upp för trappan coh såg Justin rusa in i rummet.

-SANNNA!

Han stannade upp när han såg Ryan och mig.
-Ryan, vadfan för du här? Sa Justin och såg glad ut men ändå förvånad. Dom kramade varandra och Ryan berättade allt. Vi bäddade åt Ryan i soffan och gick sedan upp till rummet, det hettade till innan vi somnade. Fast vi somande av utmattning.

När jag och Justin satt och åt frukost ringer det på min mobil.

-Hej, det är Sanna.
-Hej..Det är Clara, innan du lägger på måste jag säga hur ledsen ajg är över det som hände! Det kändes som att han ville det..
-Lilla gumman, det spelar ingen roll om Justin ville det eller inte, man gör inte så som du gjorde mot sin bästakompis. Jag fattar inte hur du kunde.
-Men Sanna du måste förstå att..

Jag la på luren.

-ÅH Idiot!
-Vem va det? Sa Justin och kramade mig.
-Det vara Clara, som skulle förklara sig igen... Tröttsamt.
-Skit i henne. Du är min prinssesa, föralltid. Sa han och kysste mig.


Vi hade bestämt att vi bara skulle ta det lugnt idag, se på tv och lite sånt. När vi ätit upp gick vi upp till hans rum för att se på film. Vi valde 'Karate Kid' för nöjets skull.
Jag var bussugen så jag började kittla Justin på magen. Han skrek och kasstade sig över mig. Han höll fast mig med sin ena hand och kittlade mig samtidigt med sin andra hand. Jag tog upp en kudde när jag kom loss och slog den rakt i huvudet på Justin. Vi hade ett stort kuddkrig men plötsligt fick jag iont i bröstet så jag satte mig på golvet för att andas. Justin märkte att något var fel.

-Älskling! Sa han och satte sig ner brevid mig.
-Det är lugnt, det gör bara lite ont, men det går över.

Vi satt nedanför min säng i kanske en halvtimme. Helt tysta. Jag började andas normalt igen.
Jag märkte hur Justin var spänd.
Justin satt  och kysste mig på pannan och viskade saker till mig.

- Du har förändrat mitt liv , jag älskar dig så mycket så om jag skulle kunna gifta mig med dig skulle jag göra det nu. För att bevisa att du alltid kommer tilhöra mig.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KOMMENTERA
Förlåt för dålig uppdatering (Alice) Har haft mycket plugg men ska försöka bättra mig, jag lovar!



Kommentarer
Postat av: Nea

Jag älskar verkligen denna ''novellen''. Den är helt awesome och kollar typ varje timme om ni lagt upp ngt nytt!

Kommer det något mer ikväll? :)

2010-12-02 @ 17:22:29
URL: http://neahl.blogg.se/
Postat av: Angelica

jätte bra!!!!! MER!!!!!!!

2010-12-02 @ 17:27:40
Postat av: Julia

mer jag vill veta vad som händer i chapter 66

2010-12-02 @ 17:29:08
Postat av: lalaLAALLAALAL

THUMS UP GIRL :D :D :D

2010-12-02 @ 17:34:46
Postat av: Anonym

SKITBRA

2010-12-02 @ 17:38:10
Postat av: Nea

jag gjorde en fanpage på facebook om eran blogg. gilla gärna :))

2010-12-02 @ 17:43:43
URL: http://wecangonowherebutup.blogg.se/
Postat av: bella

så gölligt!<33

gaahh--.. hoppas att dom gifter sig snart!

vill oxå veta vrf usher & sean blev så misstänksamma....

meer, med andra ord ;)

2010-12-02 @ 17:45:32
Postat av: Lauren

Naaw, väldigt gulligt!

2010-12-02 @ 17:47:58
Postat av: Denice

Haha, dålig uppdatering.. Man kollar 1 gång i kvarten om ett nyt inlägg kommit.. :P SÅ JÄVLA BRA :O mer mer mer :P

2010-12-02 @ 17:48:49
URL: http://deniices.blogg.se/
Postat av: Jaqueline

Så jävla fint.... MEEEER

2010-12-02 @ 18:05:46
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Patricia

Jätte braa !!

Det är inte alls dålig uppdatering !!

2010-12-02 @ 18:23:31
URL: http://loveestory.blogg.se/
Postat av: Tinetthe

Gud så bra <3 <33

2010-12-02 @ 18:24:43
Postat av: Anonym

IIIII, MEEEEEEEEEEEEER!!! Idag!!!

2010-12-02 @ 18:29:14
Postat av: Anna

omg mer! :D

2010-12-02 @ 18:30:27
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Wilma

Det gör inte så mkt för mig om det är dålig uppdatering för det kommer iaf en inlägg om dan och det ökar ju spänningen! och så vill jag säga: Forsätt att skriva serien för den är sjukbra :)

<3<3<3

2010-12-02 @ 18:39:14
Postat av: FRIDA

omg vad bra den e!!!! meeeer!! :D<3

2010-12-02 @ 18:40:03
Postat av: sannalundberg

MEER!!!

2010-12-02 @ 19:19:18
Postat av: Anonym

fett bra!

2010-12-02 @ 19:38:22
Postat av: Nada

Vill läsa mer kollar alltid efter ett nytt kapitel på mobilen kommer det ett till i kväll??

2010-12-02 @ 19:49:51
URL: http://Mileytwilightlover.bloggplatsen.se
Postat av: pm

Jag kan inte leva utan den här novellen!! :D

Den får aldrig ta slut...skriv länge på den här novellen,vill ju läsa om bröllopet! :D <3

2010-12-02 @ 20:45:28
Postat av: Julia

asbra , mer :)

2010-12-02 @ 20:56:31
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

asso ni behöver inte säga era ursäkter ;) vi förstår er varför o dem flesta som skriver noveller har mkt plugg ;) vi förstår ni är ändå jätte bra ! ni är typ bättre än bieberstorys för mej för ni bloggar lite mer än dem .. dem har typ saktat ner på nått vis ;) fooortsäääättt sååå!! bieberlöööve<333

2010-12-02 @ 20:59:33
Postat av: ronja

helt otroligt! Fan va bra! Har suttit och läst allting idag, det tog mer än 7 timmar! Bättre än alla böcker i hela världen SAMMANLAGT!

Fortsätt så!<3 :D

2010-12-02 @ 21:10:15
Postat av: emelie

MEEEEEEEEEEEEGA BRA!!! MEEEER :D

2010-12-03 @ 00:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0