A true love story - chapter 64

- Det Clara gjorde, jag hade ingenting med det att göra och..

Jag struntade i vad han sa, för jag vet att det inte var hans fel, det var bitchens fel. Jag kysste honom och han bärde upp mig i hans famn och gick med mig bak i backstage och släppte ner mig där.

Jag har verkligen världens bästaste och finaste pojkvän! Tänkte jag för mig själv och vinkade iväg honom ut till scenen.



När han gick ut på scen vid 7 tiden då andra konserten började märkte jag en sak. Att jag aldrig fick nog av att se hur Justin rörde sig på scen. Han är verkligen ämnad till det här, ämnad till att stå på scen. Hans leénde på scen är aldrig ett leénde som försvinner. Jag hoppas att han aldrig slutar sjunga för det är det som gör honom hel, som gör honom lycklig.

När han sjöng U smile och pekade på mig när han sjöng refrängen blev jag alldeles generad, blir alltid det när Justin sjunger för mig. Jag går ut till honom en sista gång och hoppar upp hans famn så att han tappar micken. Jag kysser honom och hans hår är inflätad i mina händer. Han håller hårt runt om min midja och snurrar runt mig. Jag kan inte låta bli att börja skratta och när jag möter hans ögon blev jag alldeles rörd, är jag verkligen värd att vara såhär lycklig? är jag värd honom? 

- Jag ska aldrig svika dig, hör du det? Jag älskar dig verkligen och kan inte vänta i två år. Jag vill vara med dig livet ut, förstår du det? Viskade jag i hans öra och lutade mig mot hans axel.

Justin svarade inte utan nickade och höll om mig allt hårdare. Jag hörde hur nästan alla fans grät. Jag kollar upp på storbildskärmen ovanför oss och ser att vi är på bilden. Justin och jag håller hand och vinkar till fansen och sen ville jag säga en sak.

- Jag vet att många av er där ute inte gillar mig. Men jag älskar verkligen Justin! Jag vet att ni också gör det, men.. min kärlek går inte att beskriva till honom, min kärlek till er fans är också obeskrivlig. Ni fans som stöttar oss och är glad för Justin's skull, tack säger jag! Ni vet inte hur mycket det  betyder. When Justin smiles the whole world smiles, right?

När jag sa sista meningen började alla fans skrika allt högre och högre. Jag gick fram till Justin och gav honom en puss och bad honom att fortsätta konserten. Han besvarade pussen och sa:

- Tack, tack för att du finns i mitt liv. Inget mig utan dig.

Jag log och gick sen ut i backstage igen där Sean och Usher satt i soffan med ett hånflin.

- Ni är så söta så! När ringer klockorna då? Bröllop snart? Frågade Sean och skrattade till.
- Om två år ringer klockorna Sean. Sa jag och visade honom ringen.
- What!? Ska ni .. gifta er? Frågade Usher.
- Har inte Justin sagt något? Frågade jag misstänktsamt.
- Nej det har han inte, när friade han? frågade Sean.
- I New York, på julafton. 

Dem kollade på varandra med misstänkta blickar, har justin inte sagt något? Varför? Han har inte sagt något till sin mamma heller antar jag. Jag har berättat mamma och hon sa att det var för tidigt om två år men jag har sagt att jag har gjort mitt val. Aja, det där får Justin och killarna reda ut, lägger jag mig i så blir det säkert bråk. 

Clara och Olivia stod ute i publiken för jag ville inte ha dem här i backstage längre. Olivia klarade jag av, för hon har inte gjort något.. men Clara, vill aldrig mer se henne igen.

Efter konserten åkte jag och Justin hem. Jag höll hårt om hans hand hela resan hem och han höll hårt om min. 

- Du var helt otrolig på båda konserterna! Be proud. 
- Tack älskling! Sa justin och gav mig en puss.

Jag lutade mig mot hans axel och höll på somna, klockan var bara snart 10 och var redan trött? När vi kom hem gjorde Pattie i ordning varm choklad med marshmallows. Vi satte på oss myskläder och virade in oss i varsin filt och satte oss i soffan med kopparna i handen. Skönt att äntligen bara vara hemma och ta det lugnt, kändes som ett tag sen. Vi valde att kolla på Knight and Day med Tom Cruise och Cameron Diaz, as grym film. När jag pratar om en speciell scen i filmen när hon följer efter honom för hon är misstänksam om vart han ska säger jag att det var så jag var mot Justin på Hawaii.. förstår hur jobbig jag var. 

När jag märker att Justin inte svarar och hör små snarkningar i från han kollar jag på honom, aww han sover. Jag lägger hans arm om mig och gosar mig in i hans famn och lutar mig mot hans bröst. Strax efter somnade jag också.
------------------------------------------------------------------------
Dem är ju för söta :) Lyssnade på en jätte fin låt samtidigt som jag (ronya) skrev och blev så rörd att jag blev tvungen att sluta skriva för ett tag, hahaha jätte töntigt men är så avundsjuk på Sanna... är inte ni?

Kommentarer
Postat av: Tecia

Så jävla bra!

2010-12-02 @ 12:08:37
Postat av: Olga

Jag vill också vara Sanna!!! Mer as bra!!<3

2010-12-02 @ 12:22:51
URL: http://minlydia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ahww, gued vad gulligt!

2010-12-02 @ 12:24:13
Postat av: Anna

joooo :D haha, meer! :D

2010-12-02 @ 12:50:12
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Hannah

Åh jooo, jag tror att alla Beliebers skulle ge sin ena hand för att få vara in hennes kläder ;) <3 SKRIV MER!! Jag ligger hemma och är sjuk och bara väntar på att ni ska skriva mer! :D Asbra skrivet !! Fortsätt LÄÄÄÄNGE :D <3

2010-12-02 @ 12:52:41
URL: http://llifebyhannah.devote.se
Postat av: Julia

meeer novellen äger och Justin och Sanna är så söta

2010-12-02 @ 13:42:00
Postat av: tess

jo, as avundsjuk :'O <3 jätte bra novell, vill bara läsa meeer hela tiden xD

2010-12-02 @ 14:42:24
Postat av: jaqueline

Klart jag blir aviiiiiiiiis.... Vill också! Haha :( MER

2010-12-02 @ 14:48:06
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Julia

mer , asbra , gulligt <3

2010-12-02 @ 15:27:48
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Tilda

Skitbra!! Skulle vilja vara Sanna! Nice!! ;) <33

2010-12-02 @ 15:32:27
Postat av: bella

skitbra! jag skulle ÄLSKA att vara sanna!<33

2010-12-02 @ 16:16:31
Postat av: Nada

Jätte bra ni får alldrig sluta skriva,Justin och Sanna är så söta

2010-12-02 @ 16:37:05
URL: http://Mileytwilightlover.bloggplatsen.se
Postat av: Anna

2010-12-02 @ 17:09:26
URL: http://w
Postat av: Anna

aaaaw :) mer! :D

2010-12-02 @ 17:09:42
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

awww, vad söta dom är! :) ♥

haha, joo, man blir fett avensjuk ;o

men som sagt, om justin skulle få en flickvän IRL så skulle jag bara vara glad för hans skull :)



ÄLSKAR ERAN NOVELL!!!

FORTSÄTT SKRIVAAAA!!!!!!!!!!!

2010-12-02 @ 17:33:35
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naawe vad söööta<3 Skriv meeer:D

2010-12-02 @ 17:40:38
Postat av: FRIDA

meeeer! naawww dom e så sööta!<3

2010-12-02 @ 18:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0