A true love story - chapter 105

Justin skjusade in mig till sjukhuset. Jag gick gips runt handen och fick sedan åka hem igen. Ett snabbt besök. Min mobil plinga till , jag tog upp den och såg att det var från ett okänt nummer.

Jag läste: Hej gumman! Det är Miley. Hoppas du har fixat din hand nu. Såg illa ut igår. Och juste tack för igår! Tänkte om du ville ses någon gång i veckan, innan du och Justin drar till Europa. Det är bara att höra av sig. Puss



Aw, Miley! Sjukt härlig tjej. Jag svarade att jag självklart ville träffa henne. Förmodligen nästa vecka, för vi åker ju om runt 2 veckor nu! Kan inte vänta.
Idag skulle Justin och jag ut och festa, igen! Den här gången var det Selena som anordnat festen, trodde inte att hon alls var en sån person som anordnade fester, för den här sägs vara en riktigt stor fest. Hade svårt än en gång att välja kläder och den här gången så kände jag för att sticka ut lite mer. Jag köpte mig en guldig klänning som satt helt perfekt! Och Justin får inte se mig i den förns på festen, det ska bli som en överraskning. Dock sitter den lite tight men kommer nog kunna släppa loss endå.
Jag och Miley åkte till festen tillsammans medans Justin åkte med Usher, Sean och resten av gänget. Kan inte vänta för att få se hans min när jag kommer, för ikväll kan jag själv medge om att jag är riktigt snygg!

När vi kommer fram tappar Miley och jag hakan totallt. Det kan vara bland den coolaste nattklubben jag någonsin varit på. Det där lät lite töntigt men det är fan sant! Det var så perfekt, allt var så bra anordnat!


- Hej tjejer! Hoppas ni får det kul ikväll. Sa Selena och kramade oss.
- Skoja inte! Sa Miley och gav båda oss ett leénde.
- Vart är resten? Det är ju bara fåtal här? Sa jag.
- Jo, dem kommer! Klockan är ju bara åtta, tror det är proppfullt här vid nio tiden!

Och hon hade så rätt, vid nio tiden var det fullt med folk, aldrig varit med om något liknande! Jag dansade rätt så mycket med Miley och hade ännu inte hört något från Justin. Jag kollar på min mobil, fan han har ringt 3 gånger.

*Hej älskling! Var är du?*
*Hej baby! Är snart där, blev lite försenad! Sån trafik! Det låter som det är röj, är det mycket folk?*
*Skojar du? Det är galet med folk! Har sett bitchen ett antal
gånger och några blickar hit och dit men försöker ignorera henne..*
*Menar du Jasmine?*
*Nej jag menar Britney Spears, men såklart jag menar Jasmine!* Sa jag och började skratta.
*Är Britney där också? haha!*
*Japp, såg henne förut! Även Justin timberlake är också här, ganska så coolt! Men skynda dig, kan inte vänta mer. PUSS*
*See you soon! Puss*


Jag väntade och väntade och sen när jag hör hur någon skriker och självklart var det Sean och gänget som kom!

- SEAN KINGSTON'S IN THAAAAAAA BUILDING! Skrek Sean och alla gick fram och hälsade.
- Vart är Justin? Sa jag fundersamt.
- Han är väl redan här? Är han inte?
- Va? Nej? Han sa att han var med er, och att trafiken var seg?
- Jaha, jo men han kommer! Trafiken är seg som sagt, hehe! Sa Usher.
- Okej, bra! Sa jag och gav Usher en kram.

Vi alla dansade som bara den och efter några glas vart man lite vinglig men det funkade! Jag mötte Jasmine's onda blickar ibland och hade sån lust att bara gå fram och ge henne en rak höger, men ville inte förstöra festen, inte så som jag och justin gjorde mot Usher.

När jag ser att Justin kommer in i klubben försöker jag tränga mig fram genom alla som dansade, det var så fullt! När jag väl nästan är framme ser jag hur Jasmine springer fram och kramar honom hårt, hon såg ganska full ut för hon klängde rätt så mycket.

- Vad fan gör du!? Släpp honom. Sa jag och slog bort hennes händer ifrån Justin.
- Ursäkta att man bara vill hälsa på sin vän!
- Pfft, vän? Haha tror du att ni fortfarande är vänner? Efter det du gjort mot mitt och Justin's förhållande? Don't think so! Sa jag och gjorde en kaxig rörelse med handen. 
- Har inte Justin berättat?
- Berättat vadå?
- Att vi smsar med varandra ganska så mycket? Känn på den du! Vänner är vi fortfarande!

När hon sa att dem smsar kollade jag på Justin och han gjorde inget annat än att kolla ner i golvet. Jag förstod då att det var sant de hon sa! Jag stampade honom hårt på foten och vände mig sedan om för att gå. 

- AAAAAAJ! Vad fan gör du Sanna!? Är du inte klok? Hörde jag Justin skrika.

Jag ignorerade hans rop och gick fort till baren där Nick Jonas satt. Han såg ut att ha lika tråkigt som jag just nu. Kändes lite konstigt att se honom sitta och dricka ett tequila glas, att han ens dricker alkohol känns konstigt. Efter min uppfattning av Jonas Brothers så känns det väldigt konstigt att se dem här, på en nattklubb, och dricker sprit, haha! Jag log för mig själv och när han vänder sig om för att gå ser jag hur han möter min blick och väljer att sitta kvar.

- En 'Sex on the Beach' drink tack! Sa jag och log.
- Jag tar samma! Sa Nick.

Jag ser hur han vänder sin blick mot mig och våra blickar möts fort.

- Hej, är det inte du som dejtar Justin? Frågade Nick och räckte fram handen.
- Hej! Jo det är det, men just nu vill jag inte prata om Justin. Jag heter Sanna. Sa jag och skakade hans hand.
- Nick Jonas!
- Jaha, Nick Jonas, jonas brothers?
- Ja, jonas brothers. Lyssnar du på oss?
- Nja, inte så värst! Gillar några av era låtar, ni är rätt så bra!
- Haha, tack så mycket! Men just nu verkar det som om att bandet nästan lagt av, men tror lyckan snart vänder.
- Aha okej, det är synd! Men vem känner du här? 
- Oj, ganska så många! Jag dejtar Selena just nu så haha!
- Jaha, okej! Men varför är du inte med henne? Innan jag kom såg du ganska så nere och ledsen ut?
- Nja, är inte på bästa humöret ikväll så känner bara för att ta det lugnt här vid baren.
- Du, jag känner detsamma! Skål. Sa jag och skålade med honom.

Efter ett par till drinkar började jag känna mig ganska borta. Vi skrattade en hel del och han var faktiskt jävligt snygg! Men kom på att jag har en annan man i mitt liv som jag måste tänka på, en omogen skitunge är allt vad Justin är om man jämför med Nick. Nick blev tvungen att gå hem, han hade tidig spelning. 

Jag drack ganska så mycket mer och kände hur jag började förlora kontrollen i mina ben när jag väl ställde mig upp för att gå upp och dansa. Vart ganska så tråkigt att sitta kvar när inte Nick var där, men som tur fick jag hans nummer och kunde höra av mig när jag ville, som vänner såklart!

Jag såg ganska så suddigt och när jag väl ramlar känner jag hur någon tar emot mig och känner på en gång på lukten att det är Justin, för han har Armani parfymen på sig som jag gav honom.

- Sanna, hur mycket har du druckit egentligen? Sa Justin och skrattade.
- SSSCHH! Tyst mä dej! Är så himlans trött på dig din fillur.
- Vad är det med henne? Sa Sean och skrattade.
- Haha hon har nog druckit lite för mycket, tror vi måste röra oss hemmåt! Sa Justin och la min arm runt hans axel.
- Låter som en bra idé! Sa Selena och kramade mig och Justin.
- Tack så mycket för att vi fick komma, det var jätte trevligt!

Justin bärde mig ut till bilen och satte mig i framsätet. 

- Du, förlåt att det blev såhär ikväll! Du behöver inte svara nu, men det där med Jasmine, det hände bara igår kväll att vi smsade lite! Har raderat hennes nummer men hon skrev bara hur ledsen hon var för att ha trängt på sig på festen o så igår, inget mer! Och du såg helt fantastisk ut ikväll, bland den finaste klänningen du har må jag tro! Sa han och strök sitt finger över min kind och strax efter det somnade jag.

JUSTINS PERSPEKTIV:
Hon hade börjat snarka och förstod då att hon sov. Jag tog hennes arm och la den runt min axel så jag kunde bära upp henne säkert ur sätet. När vi kom upp till lägenheten hade jag svårt att öppna dörren med nyckeln för jag hade Sanna i famnen men det löste sig. Jag la henne i sängen och tog av henne hennes skor. Jag la sedan en filt över henne och hon började röra sig lite men vaknade gjorde hon inte.

- Jag älskar dig mest! Du och jag föralltid. Viskade jag i hennes öra och gav henne en puss på kinden.
-------------------------------------------------------------
Så himla söta är dem! Fast lite för mycket dricka för Sanna, men lite kul vare! Haha! :) KOMMENTERA! WHAT YA THINK?

Är ni säkra på att ni vill att vi fortsätter så jätte långt? För börjar den inte bli lite tråkig och utdragen? Ni får bestämma.. vi gör som ni vill!!

Kommentarer
Postat av: Clara

okej xD asså den är bra men blir sämre och sämre hela tiden xD för utdragen liksom xD

2010-12-28 @ 02:06:06
URL: http://claran.blogg.se/
Postat av: tess

så himmla grymt.. haha, aa, lite mycket dricka xP

2010-12-28 @ 02:25:05
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

att dricka sig så full och förstöra en fest på det sättet är bara pinsamt och inte roligt.

2010-12-28 @ 02:47:58
Postat av: pm

Fortsätt!:D Men om ni inte kommer på nånting så kan ni ju hoppa fram lite,te.x hoppa fram till deras bröllop!:D Gärna en smekmånad också!;) Den är så bra,jag är beroende!:D<3

2010-12-28 @ 02:50:59
Postat av: jasmin

jag tycker det är skit roligt att miley har kommit in i bilden eftersom att jag är ett stort fan av henne också hahah :D så det skulle vara kul om ni skrev lite mer om henne :D



och ja som den kommentaren där uppe det blir sämre och sämre för dom dåliga uppdateringen annars är det bra det vet ni :)

2010-12-28 @ 02:51:17
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MMEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! snälla sluta inte!

2010-12-28 @ 03:01:50
Postat av: Amandisen!

den är as bra!

men det märks att de är svårt att skriva lixom slut på ideer,

de börjar bli så vardagligt. jag säger inte att den e dålig absolut inte men jag förstår om de e jobbigt för er att komma med ideer

2010-12-28 @ 03:02:49
URL: http://amandinhaa.blogg.se/
Postat av: lina

NEEEJ SLUTA ALDRIG :D

2010-12-28 @ 03:29:05
Postat av: Anonym

den är as braa! Den får inte sluta än! Europa turnén och sverigebseöket måste vara först!!! :D

2010-12-28 @ 05:08:17
Postat av: evelina

vafan, den blir inte alls uttdragen clara, eller vad du nu heter. den är skitbra, fortsätt !!!!!!! :D

2010-12-28 @ 08:05:31
Postat av: grisen <33

hehe lite mycket dricka, så J**vla bra den här novellen är!!!! älskar den!!!!! den blir inte sämre och kommer ALDRIG bli det!!!! <333

2010-12-28 @ 09:06:05
Postat av: Natasha

den är ju skit bra , men som sagt lite utdragen :)

2010-12-28 @ 09:07:53
Postat av: Anonym

Nej ni får inte sluta skriva :O xD

2010-12-28 @ 09:51:03
Postat av: emma

fan vad bra den är, mer! :D

2010-12-28 @ 09:52:20
URL: http://bbaraemmas.blogspot.com
Postat av: johanna

Ni måste gör mer, den äger!

2010-12-28 @ 10:12:15
Postat av: Hannah

Nej gud! Tröttnar aldrig!

2010-12-28 @ 10:19:14
URL: http://hannahvau.devote.se
Postat av: <3

Fortsätt :)<3<3

2010-12-28 @ 10:19:56
Postat av: matilda

nej, fortsätt. den blir inte tråkig eller utdragen :)

2010-12-28 @ 10:34:17
URL: http://claesso.blogg.se/
Postat av: amanda

fortsätt lite till hahah :D

2010-12-28 @ 10:40:56
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: FRIDA

sjukt brna e den!! meer!:)

2010-12-28 @ 11:08:48
Postat av: neda

Ja skriv mera mera mera mera det är bara roligt;-)

2010-12-28 @ 11:14:49
Postat av: Esther

jättebra:) Jag tycker ni ska fortsätta:)

2010-12-28 @ 11:19:05
Postat av: Anonym

kanske inte jättelångt, men lite längre :). ibland är det inte så kul med nya noveller för att det alltid händer typ samma sak i början.

2010-12-28 @ 11:19:19
Postat av: Anonym

Skit bra att ni varierar lite, nej jag tycer inte att den är för utdragen alls! Sluta aaaaaaldriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig. never

2010-12-28 @ 11:21:07
Postat av: Emma

Den är grymt bra! Och ja den går ju i vågor som hela tiden, men den är fortfarande GRYMT bra så ni får absolut INTE sluta skriva!



Kram <3

2010-12-28 @ 11:34:10
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att den e grym ! För mig skulle det inte spela någon roll om ni fortsätter eller om ni gör en ny, men om ni gör en ny, så kan ni väll göra en ovanlig? Inte typ , hej jag heter lisa och jag justin bieber tog upp mig på scenen som OLLG :) ? <3

2010-12-28 @ 11:38:14
Postat av: izza

Neej sluta aldrig!!!

Jag tycker att den är superbra och kollar om ni har gjort ett nytt inlägg 24/7... så sluta aldrig ;)

Ni är bäst!

2010-12-28 @ 11:52:27
Postat av: jennie

gätte bra meer !!! men lite mycket alkohol ?? :) :) ahahahahahahah

2010-12-28 @ 11:57:56
Postat av: Anonym

ja avsluta den här om nåra kapitel, börja sen på en ny!

2010-12-28 @ 12:10:19
Postat av: betty

ni måste fortsättaaaaa !!! :O :O :O <3333333 älskar eran blogg !

2010-12-28 @ 12:11:03
Postat av: sara

NEEJ DEN ÄR BÄST FORTSÄTT MEN GÖR SÅ ATT DET HÄNDER LITE MER,ALLTSÅ LITE MER SPÄNNING :D<3<3<3

2010-12-28 @ 12:26:35
Postat av: Anonym

Jättebra!!



Jag tycker att ni ska börja på en ny, men ändå inte :/ jag kommer typ "sakna" den här novellen :( men det är ju kul om ni börjar på nytt också.. Fast då får ni skriva nått nytt... Asså så att den inte blir som denna :D jag älskar er novell iaf<3

2010-12-28 @ 12:38:31
Postat av: Sofie

ni skriver skitbra, vill verkligen inte att ni slutar :(:(

2010-12-28 @ 12:46:31
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Julia

Haha lite för mycket dricka ;pp

Jag vet inte om den blir för utdragen jag tycker fortfarande att den är jättebra , men när ni ska avsluta den så måste ni göra ett slut för att om det bara händer pang! typ mitt i ett bråk eller något sånt så blir det som ett sorgligt slut eller så , hoppas ni fattar vad jag menar ;)

Asbra , mer !!!!!!!!!! :)

2010-12-28 @ 12:48:40
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

FORTSÄTTT !!! nej det blir det inte sååå himla bra !

2010-12-28 @ 12:49:56
Postat av: Amra

Neej sluta inte!!..Fortsätt!!!!!...Vi tröttnar inte även om det är dålig uppdatering!:)

2010-12-28 @ 12:50:03
Postat av: Anonym

Jag älskar denna storyn men jag tycker att ni ska börja en nyy XD

2010-12-28 @ 12:50:17
Postat av: amanda

meeeeeeerrrrrrr !!!!!!!!!!!!!!

2010-12-28 @ 12:53:55
URL: http://kottenejag.blogg.se/
Postat av: Siis

En till Episode, kanske. För känns lite utdragen som Clara säger :S

2010-12-28 @ 13:02:55
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: angelica

den är jätte bra ni får inte sluta!!!!!!!!!!

2010-12-28 @ 14:57:07
Postat av: Elin

ni ska fortsätta! hahah, men ni måste göra det för annars dör jag :( den här novellen är det bästa jag har läst! hahahahaha :))

2010-12-28 @ 17:34:49
Postat av: <3

ni måste fortsätta skriva! :)

2010-12-28 @ 18:18:11
Postat av: Anonym

bäästa, ni får inte sluta... älskar den!

pussss fråm ert största fan

2010-12-28 @ 19:59:15
Postat av: Anonym

jag tycker inte att det börjar bli tråkigt ä,det är fortfarande jättebra :D

2010-12-29 @ 18:58:59
Postat av: Sofia<3

Det är aldrig dåligt eller tråkigt men kanske lite utdreget... jag tycker att NI ska bestämma när ni slutar men snälla sluta med ett riktigt slut typ framtiden... bröllopp osv ;)<3

2010-12-30 @ 23:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0