A true love story - chapter 110 - Sverige

När låten var slut kramade vi varandra hårt och gick tillsammans längst fram till scenen och tackade fansen som skrek för fullt. jag gick bakom scenen och Justin fortsatte sin konsert. Jag gick in på min bärbara data och bloggade lite om konserten. Jag kollade mina kommentarer och såg att två tjejer från Sverige hade skickat en vidoe till mig. Jag tryckte på länken och fick upp en video på ett flashmob som hade hållts i stockholm. Sverige huvudstad. 
På videon var det massa beliebers som dansade på olika ställen i staden. Det var sjukt grymt! Så när Justin var klar med sin konsert visade jag honom den. Han blev chockad och fick tårar i ögonen.

-Fan alltså. Vi måste till Sverige!



Nästa dag gick vi upp tidigt för att packa ihop allt och göra oss redo för Sverige. Har nyligen pratat med min syster som ska möta oss på Arlanda, är det så flygplatsen heter tror jag?
- Justin! Vi måste fan köpa en Sverige flagga innan vi kommer dit, tror du det finns här på tysklandsflygplats eller så? haha!
- Jo det är sant! Ja det måste det finnas, det finns ju alltid någon butik med flaggor o så!

När vi kom till flygplatsen började vi snoka lite och hittade en bra affär där det fanns massor av flaggor.

- Vi kollar runt lite, skrik till om du hittar en! Sa Justin och pussade mig på kinden o gick sedan iväg.

Efter bara några minuter hör jag hur Justin skriker.

- HÄÄÄÄÄÄÄR BORTA! Skrek han och viftade med flaggan.
- Justin... Det där är Norge's flagga.
- Va, nej det är det väl inte? Sa han och blev generad.
- Haha gullig du är, vet du inte hur Sverige flaggan ser ut?
- Mjo.. lite. Sa han och log.
- Här är den rätta flaggan. Sa jag och tog upp den ur flaggstället.
- Haha, såklart jag vet hur Sveriges flagga ser ut.. Vem gör inte det? Sa Justin osäkert.

Kunde inte sluta skratta, vilken undervisning har han haft egentligen? Vi köpte flaggan och sedan vart det bråttom till flyget. Några fans upptäckte Justin men som tur hade Kenny förberett den delen och vi kom undan, för det var inte runt bara fem fans utan typ runt 20-30 stycken, galet!

Flygresan tog inte så värst lång tid, kortare än förväntat. När vi kom dit så såg man hur vackert landet var när man åkte över dem gröna plättarna och dem små husen, fast det här är ju ute på landet. När vi kom in till själva vänteplatsen så stod det hur många fans som helst där. Jätte många var ganska blonda och söta! När Justin såg alla fansen sa han:

- Jag gör det nu? Okej?
- Gör det!! haha. Sa jag och log.

Han tog sakta upp flaggan ur hans väska och viftade hastigt med den och skrek:

- HELLO SWEDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alla fansen blev som galna och såg även hur några började gråta. Justin gick fram till en av tjejerna och gav henne en kram och sa åt henne att sluta gråta och hon kunde inte sluta le. Jag blev alldeles varm inombords, han var så himla snäll mot sina fans och ovanligt snäll mot svenskar.

- HEJ! Justin, vill bara säga att du är helt otrolig och vi två har en novellblogg om dig!! Sa en blond tjej.
- Åh, ska bli kul att kolla in, vad heter den? 
- Bieberdream.blogg.se! Här, jag kan skriva en lapp åt dig! Vi är nu på typ kapitel 100 men du kan alltid börja om, den är faktiskt ganska så bra. Sa en av tjejerna och började skriva en lapp till Justin.
- Tack så mycket! Ska nog in och läsa några kapitel. Sa Justin och log.

Han kramade alla han hann med att krama och skrev även några autografer och sen blev vi tvungna att dra vidare till hotellet. När vi kom fram till hotellet var det smockat med fans där också! Så där blev vi kvar i typ 20 minuter för att Justin skulle skriva autografer o sånt. Hade inget emot det, fast dock vart min syster lite irriterad för hon gillar inte Justin så värst mycket men jag har sagt åt henne att det får ta sin tid! 

Uppe på hotellrummet packade vi upp allting och sedan skulle vi ut!

- Justin, vart kommer konserten vara?
- Här, kom och kolla! Sa han och gjorde en gest åt mig att komma till fönstret.
- Du ser där? Sa han och pekade.
- Vadå där? hahaha!
- Den där vita stora golfbollen, globen! Där ska vi vara. Sa Justin och log.
- What!? Den är fan rund, hahaha! 
- Jag vet, men du ska se insidan, kollade på google! As stort, ganska så häftigt!

På kvällen gjorde vi inte mycket. Gick ut och åt på hotellet's resturang och sedan gick vi runt en promenad längs slussen. Underbart ställe! Såg att Justin gillade det också, på tal om hur mycket bilder han tog.
Innan vi gick och la oss så stod Justin ett tag på balkongen.

-Justin, vad gör du här ute? 
- Det är bara så.. vackert! Ser du hur globen lyser olika färger? 

Jag kollade efter och han hade rätt, det var så vackert! Man kunde inte gå därifrån. Efter att jag stått i hans famn där i några till minuter sa jag åt honom att vi skulle gå in och lägga oss och han följde med mig denna gång.

- Imorgon, då ger vi järnet! Godnatt, älskar dig! Sa Justin och pussade mig.
- Skoja inte, Go Sweden! Älskar dig med! Sa jag och besvarade pussen.
---------------------------------------------------
Förlåt för dålig uppdatering! puss på er<3 Novellen är snart slut! :(

Kommentarer
Postat av: astbrik

kan ni inte börja på ny det vara jättekul att läsa

2010-12-31 @ 12:49:56
Postat av: Anonym

neee:( asbra juu!

2010-12-31 @ 12:51:28
Postat av: Elle

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, DEN KAN INTE VARA SLUT :( DEB ÄR JU HELT AWESOME !! NI MÅSTE BÖRJA PÅ EN ANNAN DÅ, NI TJEJER ÄR FAN GRYMMA !!

2010-12-31 @ 12:52:17
Postat av: Anonym

Fortsätt längre med den här :)<3

2010-12-31 @ 12:53:40
Postat av: Nora

NEEEEEEJ den får inte ta slut den e så himmla bra:)!!!

2010-12-31 @ 13:11:56
Postat av: Sofia

mer? :D:D:D

2010-12-31 @ 13:12:29
URL: http://www.sofiai.devote.se
Postat av: Michelle

NEJ :/ inte slut ...

2010-12-31 @ 13:17:59
URL: http://michelleveronasjoo.blogg.se/
Postat av: Frida

Bieber 2 sweden.. Underbart!!!

Ni e bäst!! Gott nytt år;) puss

2010-12-31 @ 13:27:53
Postat av: Anonym

VAA den får inte vara slut fortsätt!!!

2010-12-31 @ 13:29:19
Postat av: Tinetthe

Fan va bra men jätte synd att ni ska sluta skriva ni har värkligen gjort ett bra jobb kram

2010-12-31 @ 13:30:34
Postat av: FRIDA

meeeer!! såå bra e den!! är helt beroende!!:)<3

2010-12-31 @ 13:47:46
Postat av: Anonym

nej,den kan inte vara slut,den är ju så bra :)

2010-12-31 @ 13:50:09
Postat av: Anonym

NEEEEEEEJ,DET FÅR INTE TA SLUT!!!!

2010-12-31 @ 14:01:55
Postat av: Anonym

sjukt bra!

nej den kan inte vara slut. det är den bästa novellen ja har läst. Jag har fa lipat till två kapitel. och det ska vara sjukt sorligt om jag ska lipa. så snälla sluta inte...

xoxo

2010-12-31 @ 14:05:58
Postat av: sannalundberg

Buhuhu :( Kan ni inte göra en ny novell sendå? snälla!?!?!? ni skriver så jävla bra! skit bra kapitell! <3

2010-12-31 @ 14:13:36
URL: http://sannalundberg.blogspot.com
Postat av: Tess & Tilda

Hahah, GO SWEDEN xD

Mer :D

2010-12-31 @ 14:16:14
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Clara

Den e aaaaaaaaaaaaasbra! Skriv meeeer!

2010-12-31 @ 14:20:11
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: maja

Så himla bra! ;]

Sitter här och garvar..

2010-12-31 @ 14:21:51
Postat av: amanda

hallå säg inte så novellen får inte va slut okej !!! ni får inte sluta jag hare eran blogg som startsida o allt ni får inte sluta okej !!!

<33

2010-12-31 @ 14:40:46
URL: http://kottenejag.blogg.se/
Postat av: amanda

hallå säg inte så novellen får inte va slut okej !!! ni får inte sluta jag hare eran blogg som startsida o allt ni får inte sluta okej !!!

<33

2010-12-31 @ 14:42:18
URL: http://kottenejag.blogg.se/
Postat av: Nada

Roligt kapitel längtar tills nästa

2010-12-31 @ 14:42:24
URL: http://Robstennoveller.bloggplatsen.se
Postat av: wiktoria

neej ! den får inte ta slut !!! snälla , kan du inte skriva iaf till 200 (:

ni är så jävla grymma på att skriva jag menar det.

jag satt och läste er novell i 5 timmar ;D <3

2010-12-31 @ 14:57:58
URL: http://wikiwiktoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan ni snälla skriva en till !!? <333333333333333

2010-12-31 @ 14:59:11
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJ DEN FÅR INTE VARA SLUUUUUUUTTTTTT!!!!!!! DEN ÄR SÅ HIMMLA BRA!!!!!!!!

2010-12-31 @ 15:30:10
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEEEJJJJ!...VARFÖR SKA DEN SLUTA ????!!!(:(:(:...:@

NEEJ,SNÄLLA FORTSÄTT!!!!

2010-12-31 @ 15:31:33
Postat av: Anonym

asbra :)

läs gärna min nystartade novellblogg!

2010-12-31 @ 15:35:37
URL: http://justindbstory.blogg.se/
Postat av: cajsa

SKIT BRA !

2010-12-31 @ 15:35:42
URL: http://snicks.blogg.se/
Postat av: Anonym

VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR IS IT OVEEEEER

2010-12-31 @ 15:35:58
Postat av: amanda

ni måste fortsätta jag kommer fan känna mig tom inombords om ni inte fortsätter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-31 @ 15:52:00
Postat av: pm

MEEER! <3 :D SLUTA ALDRIG,den är ju SUPER BRAAAA!!!! :D <3 Jag vet en som kommer att gråta när den är slut! :'( <333333333333333333333333333

2010-12-31 @ 15:54:08
Postat av: Millaaa

i sånna fall MÅSTE ni börja på en ny! ni är så sjukt duktiga!! <3

2010-12-31 @ 16:03:03
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Emmy

haha: läs våran novell om dig den heter bieberdream* haha ni kunde inte låta bli eller hur!!

2011-04-23 @ 23:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0