A true love story - chapter 10 - HAWAII

Våran första flygresa tillsammans.

- Är du redo? Frågar Justin och ger mig ett varmt leende.
- JA! svarade jag fort och tog hans hand.
- Nu åker vi, here we come Hawaii!



Justin är så söt som han är och somnade på flyget. Jag var tvungen att ta en bild och han somnade brevid Kenny. Nu var det inte lång tid kvar tills vi skulle landa! Är så himla excited inför resan. 5 veckor i Hawaii med Justin. Jasmine satt några säten bakom mig och jag vill inte vara i hennes närhet men har inget annat val, och klaga vågar jag inte för då blir det säkert bråk och då är det JAG som får åka hem.

När vi kom fram tog det tid att hitta våra väskor men tillslut hittade vi dom. Det var jätte varmt och kvavt, men varför klaga? Hellre sol än regn. Självklart mötte vi på massor av Justin fans och förstår inte hur Justin står ut. Alla står och skriker som galningar, men som tur finns det vakter så att vi kommer förbi. Är så glad att vi gått offentligt nu, dock gillar jag inte hur alla belibers hatar mig. Vissa är glada för Justin's skull , vilket jag tycker att dom borde vara men vissa är bara förjävliga. Personligen så förstår jag dom för när Justin dejtade Caitlin har jag aldrig kännt mig så svartsjuk, men nu idag är det jag som är bara hans, hans flickvän!

Vi kom till hotellet i god tid för lunch och vi åt snabbmat. Måste säga att det var galet gott, ett tag sen jag åt det! Senare ska vi iväg och åka båt, är livrädd för båtar men nu när Justin är här så känns allt tryggt. Det känns som om att Jasmine har börjat att acceptera att det är Jag och Justin som är tillsammans.

PÅ BÅTEN:

- Gud så det blåser, haha! sa Justin med ett skratt
- Haha jag vet, mitt hår blir helt förstört! Svarade jag och log.
- Det är fint som det är gumman! Sa Justin glatt.

Han ställde sig brevid mig och kramade om mig, han började sjunga och samtidigt viska till mig.
- Cause girl you're amazing, Just the way you are.

Vid det tillfället kändes det som om att jag skulle falla överbord. Jag gav ett förslag att vi skulle sätta på musik och det gjorde killen som sköter om båten. Eftersom att vi var på en båt och jag fick välja låt så valde jag helt klart "Overboard". Justin börjar gå emot mig och börjar sjunga sin vers, haha rolig som han är håller han i en låtsas mikrofon.

- Never understand you when you say, wanting me to met you half way. Felt like I was doing my part, get bringing your coming up short. Funny how these thing change Cause now I see.. ooh ohh aooh.

Justin glömmer bort Jasmine's vers så jag sjunger den för honom.

-So crazy in this love we call love, and now that we got it we just can’t give up. I’m reaching out for ya, Got me out here in the water and I

Tillsammans tänkte jag att vi nu skulle sjunga refrängen, när jag väl börjar sjunga märker jag att jag står där och kör ett solo inför alla på båten och Justin såg väldigt förvånande ut. Jag avslutade snabbt och självklart började jag rodna.

- Hur gjorde du det där? Varför har du inte berättat att du kan sjunga för?
- Vadå hur jag gjorde det där? Jag behöver inte berätta för att jag sjunger inte så värst bra.
- Skojar du!? Det där var grymt! Du skulle ärligt talat kunna få uppträda den med mig någon gång.
- Haha men nej, sluta nu! Gud så pinsamt.. Har scenskräck.
- Okej du bestämmer, haha!

Efter båtresan så bestämde vi oss för att gå till hotellrummet och packa upp, för vi hann bara ta fram badkläderna och sen drog vi ner till båten. Vi hade fått ett helt eget hotellrum, Mamma och Pattie sov i rummet brevid. Vi kom upp till rummet helt dyngsura för innan vi kom i land så hoppade vi i från båten. Vi tog fram ombytes kläder. Jag satte på mig mina rutiga shorts och en enkel vit t-shirt. Justin satte på sig ett par chinos-shorts och sin svarta tröja med ett fint tryck på. När vi hade klätt på oss och packat upp allt så bestämde vi oss för att ta det lugnt ett tag och lägga oss i soffan och kolla på TV.

- Vad vill du kolla på ? Frågade Justin.
- Jag vet faktiskt inte, kolla på MTV om det finns något roligt!

Det var Jackass på TV och jag visste att Justin älskar det programmet! Så det fick bli det vi kollade på, fast vi kollade inte speciellt mycket. Efter ett tag när vi suttit i soffan känner jag hur Justin börjar närma sig min hals och kyssa den. Det pirrades väldigt mycket och jag kunde inte låta bli att skratta, gud så oromantiskt allt blev helt plötsligt.


Justin & Sanna i soffan


- Haha varför skrattar du för? Frågade Justin och fortsatte kyssa mig på halsen.
- Det kittlas ju.. men det är mysigt.

Precis efter att vi pratat så tog Justin mitt ansikte mellan sina händer och kysste mig hårt men njutfullt. Jag besvarade kyssen och snart så låg jag ovanpå honom. Precis när det blir som hetast ska självklart något avbryta oss och det knackar på dörren. Vi öppnar inte utan fortsätter att mysa och då öppnar någon dörren.

- Justin är du där? Oj.. förlåt, stör jag?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vem tror ni kommer in? :) hmm...
I nästa inlägg kommer bilder från hawaii! glöm inte att kolla in bloggen ofta, haha!

Kommentarer
Postat av: Emma

aaah! Så bra :D kommer det mer idag?? :) <3

2010-11-12 @ 19:13:06
URL: http://sweathearts.blogg.se/
Postat av: Desiree

är det Jasmine eller nån av deras mammor som kommer?

2010-11-12 @ 19:16:37
Postat av: ANNELI FRÅN SMåLAND

FANTASTISK BREÄTTLSE :D :D :D :D :D :D: :D KEEP UP THE GOOD WORK SITSSSTAS (sisters )

2010-11-12 @ 19:17:44
Postat av: Astrid

så jäkla bra ! :D

meeer :D

2010-11-12 @ 19:27:58
Postat av: Tess

SV; Hej, fin blogg :) Har sett en liknande sån här, o de är riktigt bra.. Men vart får ni bilder ifrån ? :p Ha det bra / Tessan.

2010-11-12 @ 19:33:18
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: amanda

bleb helt fäst!!! läste alla kapitlen på typ 15 min, såååå bra! keep it up! :D

2010-11-12 @ 21:09:41
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: Coolizzz

Jättebra berättelse och bilderna passar ^^

Men jag tror knappast Justin har ett sånt 'enkelt' okomplecerat liv. Jag tror han har fans efter sig hela tiden. :)

2010-11-12 @ 21:25:16
URL: http://coolizzz.blogg.se/
Postat av: nadja

asså omg bästa novell bloggen jag någonsing har käst man blir verkligen inne i noveller och ni lägger alltid ut bästa bilderna ,, kan inte vänta till nästa nummer<333333

2010-11-12 @ 21:41:39
Postat av: biebers shawty

kan ni snälla skriva mera idag? I love them, man blir ju fan besatt av den här bloggen! justsaying :)

2010-11-12 @ 22:10:24
Postat av: clara

jag fattar inte , är dom riktiga ?

2010-11-12 @ 22:27:42
Postat av: Rebecca

Gaahhh, snälla skriv mer! sååå himmla bra!! :D

2010-11-12 @ 22:55:10
URL: http://beccare.blogg.se/
Postat av: Anna

typ usher kanske? mer idag? :)

2010-11-12 @ 23:45:34
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anna

asbra!!! kollar bloggen typ 24/7 ;)

2010-11-13 @ 00:13:34
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Noura

Tjenare.. Jag tycker att berättelsen är jätte bra men att man vet vad som ska hända. Asså jag dagdrömmer.. Varje daag och då så blir det som i mina drömmar. Men den e bra!

2010-11-13 @ 00:31:12
URL: http://nuura.blogg.se/
Postat av: pm

OMG! lr OMB! Sjuuukt bra,läste kap 1&2 igår men kunde inte läsa mer just då. Så nu jag läst kap 3-10! :D Det gick ju inte att sluta läsa och nu vill man bara ha mer,mer,meeeer! :D Måste säga att ni är super duktiga på att skriva för att jag får en sådan härlig känsla, inlevelse, när jag läser det här! :D <3 <3

2010-11-13 @ 00:42:34
Postat av: mikaela FS

Feeeetttt braaa blogg, älskar den som faaaan!!! snälla forsätt jag beer er <3. fast jag tror justin typ har mer fans runt sig och allt,eller? VA de typ innan han va känd eller nåt :P

2010-11-13 @ 01:04:09
Postat av: SaNnA

kapitel 8 ärr bääst! asså justin blir typ mer kär i han av de här . önska att jag va Sanna -.- jag heter liksom det, men vaarför kann de inte va jaah? :P ^^ älskar bloggisen!!

2010-11-13 @ 01:06:08
URL: http://sannabieber.blogg.se/
Postat av: siri

alltså seriöst! denhär novellen gör mig galen!! helt underbar!!! <3

2010-11-13 @ 12:35:39
URL: http://barasiri.webblogg.se/
Postat av: Anonym

det ser ju fa ut som justin på bilderna :O

2010-11-14 @ 15:50:48
Postat av: 'i.

hej !

JAG ÄLSKAR NOVELLEN! :D

fortsätt med kapitel! (: har precis läst kapitel 21 :3 bara väntar till att få läsa kapitel 22! :3

men en fråga alltså jag fattar nt riktigt ,

är de riktiga ? ;0 alltså det ser verkligen ut som justin på bilderna :D

2010-11-15 @ 21:20:02
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0