A true love story - chapter 13 - HAWAII

- Jag ville bara berätta att jag gillar henne verkligen och ni borde respektera det. Som många av er här ute i publiken vet jag skulle vilja se er själva i hennes sits. En dag kanske det händer men nu är det Sanna som jag verkligen älskar och jag hoppas att ni respekterar henne för då gör ni inte bara henne glad, utan även mig.


SANNA'S PERSPEKTIV:

Jag visste inte vad jag skulle göra, jag blev alldeles rörd och var nära på att brista ut i tårar, glädetårar såklart. Det han sa var det finaste han någonsin sagt och nu ville jag bara springa upp på scen och göra oss offentliga, jag ville att alla skulle veta att JUSTIN BIEBER ÄR MIN POJKVÄN! Jag börjar springa framåt och trängas förbi alla tjejer och tillslut står jag längst fram och han har inte märkt mig än.

Låten börjar spelas igång och tyvär är det ingen tjej som får gå upp på scen, förns då när Justins blick och min blick möts. Vakten (Kenny) bär mig över stängslet och jag springer upp på scen och kysser honom passionerat inför alla fans. Vi stod där och kysstes.. offentligt LIVE inför alla 20.000 hawaii fans. Jag trodde det inte själv. Justin's bakgrundsdansare tog in en stol där jag fick sitta och jag var nu hans one less lonely girl. Inte bara på scenen utan i andra fall också.


Efter låten så kysser han mig på pannan och vi går hand i hand på scenen och jag håller mina blommor jag fick av honom i andra handen. Det var otroligt. Jag såg nästan inga fans som var arga, alla var verkligen glada för våran skull förutom en person som jag visste var rasande just nu.. Jasmine. När vi senare gick tillbaka ut i backstage och jag frågar vart Jasmine är så säger vakterna att hon är borta, hon har lämnat arenan och förmodligen lämnat turnén förgott.. Jag blev tvungen att hitta henne, det var 4 veckor kvar och minst 5 konserter kvar, aldrig att fansen skulle gå med på att inte OVERBOARD spelades.

När vi gick tillbaka till hotellet så var det en fest för alla familjer och hela crewet på turnén. Jasmine var även där och hon hade inte hoppat av turnén, jag pratade med henne. Hon sa att hon förmodligen skulle det snart , för hon orkade inte med att vara svartsjuk längre men vi får se hur det blir. Festen var helt okej, vi åt middag och dansade en hel del. Alla var uppklädda för det var även en av killarna i crewet som fyllde år.

Jag såg hur Justin hela tiden kollade in mig från topp till tå och han kunde inte sluta säga till mig hur vacker jag var. Tillslut sa han:

- Följ med mig! Kom.

Jag följde efter honom och tillslut kom vi fram till en hiss och gick in i den.

- Vad gör vi här Justin? Sa jag och började skratta.

Han kommer närmre mig och tar sina händer om min midja. Han kysser mig passionerat och trycker mig mot hissväggen. Tillslut börjar han dra upp dragkedjan på min rygg och där står jag i bara BH. Jag kände hur handen steg och jag kunde inte låta bli att rysa till. Snart står Justin där utan tröja och han må ha världens finaste mage. Vi står där och kysser varandra som aldrig förr. Sedan känner jag hur hissen rör sig neråt, någon hade tryckt på knappen trots att vi hade tryckt på STOPP. Hissdörrarna öppnas och där står vi halvnakna.

- Vad händer här då?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hmm vem/vilka kan de vara ? :)

Kommentarer
Postat av: jaqueline

Den är fortfarande lika jävla bra, awesome säger jag bara! Vill läsa meeeer..

2010-11-14 @ 01:46:09
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

heeeelt fucking awesome !!

2010-11-14 @ 01:49:36
Postat av: Astrid

Heeeeeelt fucking awesome !

2010-11-14 @ 01:50:11
Postat av: Anna

AHAHAHAHAHHAAH. deras mammor kanske? :'D

2010-11-14 @ 01:57:26
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Liann

OMFB!! Aaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!! Skiiiiiiiiitbra !!!!! Meeeeeeeer obeskrivligt :D

2010-11-14 @ 09:18:58
Postat av: Clara

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA NEEEEJ JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!! fan vad pinsamt!!! Skriv meeeeeeeer!!!!!!!!!!

2010-11-14 @ 09:30:29
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: elle

MEEEEEEEEEER, BÄÄÄÄÄÄÄST FÖR FAAN !!!

2010-11-14 @ 09:33:49
Postat av: Anonym

haha snälla fortsätt!

2010-11-14 @ 09:36:14
Postat av: De

OMG! as bra ju!!!!

2010-11-14 @ 09:57:21
Postat av: ella

de e säkert pattie eller hennes mamma,

eller jasmine

2010-11-14 @ 10:05:09
Postat av: VILMA!

BÄÄÄÄÄÄÄÄST!

2010-11-14 @ 10:35:22
Postat av: biebers shawty

omg, skriv mera NUUUU ! :D

2010-11-14 @ 11:30:10
Postat av: Ida

MEEER!!



kaan inte vääänta!

2010-11-14 @ 11:49:54
Postat av: Elin

Så jävla bra! :D Skriv mer! :DD Tror de e antingen deras mammor, Jasmine eller någon vakt elr Usher haha xD

2010-11-14 @ 11:53:15
Postat av: Julia

Hahahha, pinsamt! Men den är skitbra, en till? :D

2010-11-14 @ 11:59:49
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
Postat av: pm

Absolut BÄSTA novellen jag nåonsin läst!!! :D Sriv MEEEEER! :D :D :D :D

2010-11-14 @ 12:07:54
Postat av: Anonym

Mammorna! ;D

2010-11-14 @ 12:11:49
Postat av: Emma

HAHAHAH fyfan vad pinsamt ! xD



meeeer !!!

2010-11-14 @ 12:16:42
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fan va grymma ni är då xo haha älskar det jag läser!! :D

Meeeeeeeeeer ffs!!!!!!

Love.

2010-11-14 @ 12:18:17
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: amanda

Älskar verkligen bloggen ;o

Skriv gärna mer :D



& checka in jbieber.blogg.se

2010-11-14 @ 12:23:58
URL: http://jbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEER O LÅT DET ALDRIG TA SLUT ; MER MER MER MER MER MER MER MER :DD:D:D

2010-11-14 @ 12:27:16
Postat av: Julia

s-s-s-superbra (yyyyy'

längtar tills nästa del kommer ;pp

2010-11-14 @ 12:31:30
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anna

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!

2010-11-14 @ 12:45:09
URL: http://annaahsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0