A true love story - chapter 22

Han var så söt när han sov och jag ville inte väcka honom. Jag kröp ner under täcket och la mig brevid honom. Jag märker att han vaknar för han ger mig ett leénde som jag aldrig sett förr och han tar sedan armen om mig. Vad tänkte jag med? Flytta till Kanada? Undra bara vad Pappa ska säga nu då..


Jag vaknade en halvtimme senare och märkte artt jag hade somnat, jag vred på mig så jag såg Justins ansikte, jag såg hur han var vaken och låg och kollade på mig med sitt otroligt vackra leénde dom får mig att bli knäsvag.
-Godmorgon sötnos, sovit gott? Frågade han och log.

-Ja, otroligt gott, kanske beror på sällskapet. Sa jag och blinkade åt honom.

Justins mage kurrade så vi gick ner i köket och gjorde i ordning någonting att äta. Det blev en pastasallad.

-MUMMMMS, sa Justin när han ätit upp. - Jag måste vara världens bästa pastasalladskock! Sa justin med ett stolt leendé.
-Haha! Din tönt, vad gör vi nu? Frågade jag.
-Ska vi ta en promenad eller något?
- Ja det kan vi, men vi kommer bli jagade av dina fans så det blir typ en jobbing tur antar jag, sa jag och log mot Justin.
- Vi tar min cykel och cyklar någonstan då?
-Okej, kom. Sa jag och sprang före.

Vi cyklade bort från stan, jag satt på Justins pakethållare. Vi stannade vid en liten strand utanför stan.
Vi tog av oss våra skor och gick längst  vattnet. Vi pratade om det som hände i Hawaii och allt som hände. Det känndes så skönt att ha Justin vid min sida, han lyssnade, försökte förstå och fanns där.
Han berättade hur ledsen och orolig han hade varit för att jag skulle flytta. Det var en jätte mysigt promenad.
Vi cyklade tillbaka efter två timmar.

- Jaha, klockan är bara tre, what to do?
- Ingen anning gå och sätt dig i någon av våra solstolar på tomten, jag fixar något att dricka.

Medans jag satt där tänkte jag igenom det dom hänt idag och hur glad jag var att jag ändrade mig.
Jag skulle precis ropa Justin efterom han tog en sådan tid, men inann jag hann säga något fick jag en kall dusch över mig.

-AHHHHHHHHHHHHHH, skrek jag !

Jag vände mig och , där stod Justin med en hink i handen och garvade ihjäl sig.

-Näääää, nu jävlar Justin!

Jag sprang in i huset och letade upp Justins stor vattenpistol som låg under hans säng.
Jag fyllde den och överraskade Justin bakom ett hörn.

-Där fick du ! sa jag och sprang iväg.

Det blev ett stort vatten krig mellan oss två och det var det roligaste jag gjort på länge, helt plötsligt fällde Justin mig så han landade över mig på marken.

- Lite blött gumman? sa han och la mitt blötta hår bakom örat.

Jag märkte att våra ansikten närmades och han tog tag tag i min haka och närmade sig med munnen. Jag tog tag i hans nacke och vi kysstes ömt. Första kyssen sen Hawaii och den var helt underbar. Vi låg där och kysstes en lång stund, sen bestämde vi oss för att byta om. Vi gick in i huset och Justin gick in i duschen. Så jag stanna i hans rum. Jag smsa några kompisar sen hörde jag Justins röst bakom mig. Jag vände mig om och där stod han i bara handduk. Jag höll på svimma, bokstavlingen svimma.  Hans kropp. JUMMIJUMMI! så jävla het !

-Haha vad stirrar du på då? Sa Justin och log.
-Inget absolut inget. Sa jag och rodnade.
Han gick fram och gav mig en kyss.

Det pep till i Justins mobil. Han kollade på mobilen med ett ledsamt uttryck.

- Det är Usher han vill att jag ska åka till honom och planera dom kommande veckorna. Men jag hämtar upp dig ikväll ,ta på dig något fint och ät inte middag , det fixar jag. Sa han och log.

När jag kom hem bestämde jag mig för att prata med pappa, så jag ringde honom.

-Hej gumman! Hur är det?
-Hej pappa, jo det är väl bra, jo alltså jag måste prata med dig om en sak. Det där med Kanada.
-Du kommer stanna i Atlanta eller?
- Jo alltså jag blev sams med Justin och efter det du sa att jag skulle stanna för kärleken ..
- Sanna jag förstår dig! Jag är glad för ditt val, du följer ditt hjärta! Bara du lovar att höra av dig till mig och komma och besöka mig så snart som möjligt. Då kan du ta med Justin också sa pappa och skrattade.
-Jag lovar pappa. Älskar dig!
-Älskar dig med gumman, hälsa Justin.

Nör vi la på kändes allt så mycket bättre.
Jag märkte att klockan blev mycket så jag tog jag en dusch, tvättade håret, rakade benen och målade mina naglar. Jag hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig så jag stog och läng stund och kollade i min garderob, tillslut bestämde jag mig för att ha på mig en kort tight kläning, utsläppt lockat hår och svarta ballerina.
När jag hörde en bil tuta utanför mitt hus sprang jag ner, men det var inte Justin som hämtade mig, det var en limosin, jag hoppade in och bilen åkte iväg. Undra var Justin är?

Bilen åkte i ungefär en kvart, sen stannade den framför en enorm port. Vad har han planerat nu?
Jag gick igenom porten och kom in i en trädgård. Det var helt otroligt, det hängde massa lampor i träden och det var fullt med massa blommor och i mitten var det en scenen. Jag kollade runt men såg inte Justin någonstans alls. Jag hörde en gitarr börja spela introt till Justins 'One time'. När versen började spelas kom Justin ut på scenen.
Han sjöng 'One time' för mig.
'Your world is my world And my fight is your fight My breath is your breath'
Han log mot mig och började gå emot mig.
'Cause girl you're my One love, My one heart, My one life for sure'

Han avslutade låten med 'Me plus you'
Han tog mig runt midjan och kysste mig mjukt. Jag kände hur jag började gråta. Men det var glädje tårar, Tårar att jag var så lycklig över att ha Justin tillbaka
Han kysste bort mina tårar och kollade mig i ögonen.

- Jag har en till överraskning till dig. Kom!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad tycker ni? KOMMENTERA!
Som sagt, vi har skaffat bloggsvar så fråga inte saker på kommentarer till oss utan skriv det i våran bloggsvars ruta ifall ni har någon fråga ;) Såg att många hade frågat om storyn är slut.. OH NO, långt kvar!

Kommentarer
Postat av: Astrid

åhh....meeer :D hel grym ! :)

2010-11-15 @ 22:42:10
Postat av: Jaqueline

Helt otroligt, fyfan vad bra den är.. Jag dör nununu. Haha vill ha justin mer å mer varje gång jag läser. Asså åh, älskar honom för mycket.. Historien är äckligt sjukt bra. I'm a true bieber-believer och åh vad jag tror på er också!

2010-11-15 @ 22:43:24
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Nina

asså nämen gud vad fint :D ♥ hihi så söta!

Hehe, den är super bra. Och ni gör verkligen ett super bra jobb!

TUMMAR UPP FÖR ER ♥

ni är bäst.

2010-11-15 @ 22:44:08
URL: http://niiiinaaal.blogg.se/
Postat av: Desiree

åååh gud så bra det var. snälla skriv mer!!

2010-11-15 @ 22:47:48
Postat av: tuviiii

AWESOME!! as nice, sjukt bra. DÖÖÖR smälter, denna blogg har räddat mina sega kväller. fan asså, bästa!

2010-11-15 @ 22:48:41
Postat av: alice

den va jätte bra :D fortsått som ni gör och skriv meeeeeer!!!!!!!!!!!! ni är grymma :D <3

2010-11-15 @ 22:49:12
Postat av: pm

Underbart,fantastiskt,super duper bra,BÄST!! :D <3

Ett tips, Sanna&Justin åker till hennes pappa? :D

Om ni inte redan har tänkt på det då..;D

2010-11-15 @ 22:53:58
Postat av: Anonym

MEER MEER MEEEEEER

2010-11-15 @ 22:58:59
Postat av: emelie

MEEEER! NU!!! Den är sjukt bra!!! FORTSÄTT!!!! :D :D När kommer nästa?? :D :D

2010-11-15 @ 23:05:52
Postat av: Jasmine

OMG så gulligt :D:D

2010-11-15 @ 23:06:44
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Ida

asså helt otrligt bra ,

kan verkligen inte sluta läsa !

jag säger som JAQUELINE man vill bara ha han mer och mer !

ni är awesome ! :D

2010-11-15 @ 23:09:52
URL: http://idacmjohansson.devote.se
Postat av: Ida

Asso helt seriöst, ni är grymma! Har inte vart med om bättre. Ni gör endå detta för oss åxo! Ni är super, GRYMT AV ER! och forstätt så..

2010-11-15 @ 23:11:02
URL: http://idalager.blogg.se/
Postat av: amanda

ÅHÅÅÅÅ SÅ JÄVLA BRA!!!!!!!

längtar tills nästa kapitel, får inte nog!!!

2010-11-15 @ 23:19:59
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: Liann

Superduper...'braaa!! Seriöst!!:o

2010-11-16 @ 06:23:14
Postat av: Denise !

you go girl! :)

hah , skriv mermermermermermermer ! :) <3

hihi , pusspussspuss !

2010-11-16 @ 07:23:56
Postat av: bella

otroligt bra! ;)

meer!!<3

2010-11-16 @ 07:53:29
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

DEN ÄR SÅ JÄVLA GRYM!!!!

FORTSÄTT SKRIVA MER!! :D

2010-11-16 @ 17:25:27
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

E de justin på bilden ??? :O

2010-11-19 @ 21:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0