A true love story - chapter 28 - Kanada

När jag var tillsammans med Caitlin så kändes det inte så äkta som det jag och Sanna har, för det vi har är.. speciellt. Jag har klurat ut ännu en överraskning till henne som jag ska förbereda innan hon går upp på morgonen. Jag tror hon kommer bli väldigt glad.



Jag vaknade vid nio tiden nästa morgon, Justin låg fortfarande och sov så jag gick upp och duschade. När jag kom ut ur duschen satt Justin vid min data och skrev ett inlägg på twitter. När han såg mig gick han fram till mig och kysste mig i pannan, sedan gick han in och duschade. Jag satte på musik på datan och började sätta på mig underkläder. När Justin kom ut till mig i handduk och blött,ruffsigt hår. Var bara tvungen att springa fram till honom och kyss honom, han besvarade min kyss och vände mig och tryckte mig mot väggen. Vi började kyssas vilt och jag kände hur Justins hand smekte min rygg. Men jag hörde pappas steg i trappan så jag puttade bort Justin och sprang och satte mig vid datan. Pappa kanckade lätt på ,när han öppnade dörren låsades han som att inget var fel, som att hans dotter inte var i samma rum som hennes pojkvän som bara stod i handduk.

-Hehe Hej! Hoppas ni sovit gott, jag ska ut på stan och fixa ärenden. Frukosten är framme och jag har laggt 500 spänn på matbordet så ni kan köpa lunch.

Sen nästans små sprang han ut ur rummet. Justin och jag klädde på oss och gick ner och käkade frukost.

- Vad ska vi göra idag ? Frågade jag.
- Det ska bli en överraskning till dig. Sa han och log.

Efter frukosten tog Justin med mig ut till sin bil, innan han startade bilen ville han att jag skulle sätta på mig en ögonbindel. Jag gjorde som han sa. Lite läskigt att inte se någonting men med Justin vid min sida kändes allt tryggt och säkert. Vi körde i ungefär 10 minuter. Under tiden prata vi om lite olika saker och tillslut stannade bilen och Justin lede ut mig ur bilen. Vi gick en bit medans Justin höll mig i handen och sa vart jag skulle gå. Jag kände att vi gick upp för trappor och gick igenom massa dörrar. Tillslut sa Justin:

-Stå helt stilla här, men ta inte av dig ögonbindeln förens jag säger till. Okej?
-Okej , sa jag och jag hörde hur han gick iväg.

Jag stod stilla i ett tag och började bli lite otålig. Men sen hörde jag Justin säga:
-Okej du kan ta bort den nu älskling!

Jag tog långsamt bort den. och direkt när jag öppnade ögonen kände jag igen var jag var. Justin hade tagit mig till våran gamla skola, i just det här rummet/salen uppträde Justin sin första egna låt någonsin
'Common Denominator' Jag kollade runt i rummet tills jag hörde någon börja sjunga
'Just a fraction of your love fills the air, and i fall in love with you all over again'

Jag hörde på en gång att det var Justin, så jag snurrade runt och såg honom stå på scenen i salen och sjunga.
Jag blev som helt förstenad, Det var den låten jag hade 'hjälpt' Justin med, eller jag hade hört den först av alla och sa vad jag tyckte om den och vi ändrade lite meningar tillsammans.

'Girl without you I'm lost' sjöng han och vinkade till sig mig. Jag gick emot scenen och han tog tag i min hand när jag var påväg upp. 'I can't imagine a life without your touch, and every kiss you give me, you fill me up'
Nu stod vi och kollade rakt in i varandra ögon. Han höll mig i båda händerna
'And I fall in love with you all over again' Avslutade han låten. Vi stod ett tag och bara kollade varandra i ögonen. Sen tog jag Justins ansikte mellan mina händer och kysste honom.

Första gången Justin uppträdde den LIVE när dom var yngre, det är Sanna som filmar.

- Jag älskar dig. Viskade Justin.
-Jag älskar dig med Justin. Vi kysstes ett tag och det var så romantiskt! Min mage förstörde den stunden och jag kände hur hungrig jag var så jag gav förslag till Justin att vi skulle äta någonting.

Vi drog till en vanlig hamburgar kiosk, men vi köpte hem maten. När vi kom hem satte vi oss i vardagsrummet och kollade på TV. Efter vi käkat gick jag och slängde maten i sopptunnan , medans jag stod där kom Justinn bakom mig och kysste mig i nacken. Jag började rysa och vände mig om. Han lyfte upp mig så jag satt på diskbänken och han stod mellan mina ben. Jag höll mina armar runt hans hals och jag kysste honom hårt. Jag kände hur Justin blev allt vildare och drog mig ner från diskbänken. Jag avbröt kyssen och hoppade upp i hans famn, då bärde han ut mig till soffan där vi la oss ner för att avsluta det vi påbörjat. Jag måste verkligen medge att han är OTROLIGT bra på kyssas, väldigt erfaren. Innan jag la mig ner på Justin tog jag av mig min tröja och även min BH, kan bara säga att hans min var obeskrivlig. Han smeker mig och börjar ta handen neråt.

- Justin.. jag tycker det inte känns rätt just nu. Vi ligger i min soffa i vardagsrummet? Tänk om min pappa kommer hem nu, och faktum är att han gör det väldigt snart.
- Du har rätt, vi borde nog lugna oss lite. Sa Justin som log och gav mig en kyss.

När vi legat där ett tag tog jag på mig mina kläder och Justin sin tröja. Min pappa kom hem strax efter vi avslutat soff-myset, tur att vi precis slutade.

- Sanna kan jag låna sov kläder? Frågade han blygt.
- Såklart du kan! Vet du var garderoben ligger? Annars kan jag visa dig. Sa jag och log.
- Sanna.. du vet att jag vet var garderoben ligger men du får gärna visa mig vägen.

När vi gick uppför trappan och Justin höll om mig bakifrån. När vi kom in i garderoben gav jag justin en stor tröja och tog även en tröja till mig själv, jag valde att sova bara i trosor denna gång. Så gullig som Justin är så släcker han lampan.

- Du kan tända nu. Sa jag med ett skratt.
- Varför det för? tänk om jag gillar mörker? Svarade Justin och kom närmre mig.

Den meningen kände jag verkligen igen, exakt så sa han när vi gjorde våran första kyss.. i hans garderob.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Gulligt. Kommer ni inte ihåg första kyssen så kan ni läsa om den på kapitel 7 ;)
VILL NI HA MER?? KOMMENTERA ;)
Update: Det blev lite fel för er som såg det, men läs om nu! har ändrat.
Dom är inte hos Justin utan hos Sanna's pappa! READ it again


Kommentarer
Postat av: emelie

MEER NUU! :D

2010-11-17 @ 22:30:47
Postat av: Anonym

jaaa nuuu! skrev en till ikväll snälla, så sjukt jäkla bra!

2010-11-17 @ 22:32:05
Postat av: Karro ;)

Meeeeeeeeer nu ikv !!!

2010-11-17 @ 22:34:38
URL: http://Http://iindianknas.blogg.se
Postat av: Anonym

MEEEEER MEEEEER

2010-11-17 @ 22:35:08
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

men jag fattar inte ? dom va väl i kanada, sen va dom helt plötsligt hemma hos justin?

men den är super bra! :D

2010-11-17 @ 22:37:07
Postat av: Tilda

Mer!!!! Den är såååååå bra!!!!! :)

2010-11-17 @ 22:38:34
Postat av: Noura

Oh,,, Mer! LÄNGTAR! Haha jag kommer också ihåg det! :)

2010-11-17 @ 22:40:01
URL: http://nuura.blogg.se/
Postat av: amanda

meeeeeeeeer please :D:D:D skriv en till nu? snälllaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? :D

2010-11-17 @ 22:42:36
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: Anonym

Meeer!!!

2010-11-17 @ 22:42:45
Postat av: Matilda

fattar inte , först är det i kanada hos sannas pappa , sen helt plötsligt hos justins mamma? bra jobbat annars älskar er blogg

2010-11-17 @ 22:43:23
Postat av: patricia

Omg !!!

Så bra , meeeer!!

Haha tänkte väll att jag kände igen det Justin sa (Men tänk om jag gillar mörker? )

2010-11-17 @ 22:47:21
URL: http://patriciaatt.blogg.se/
Postat av: emira

mer mer mer mer!!!!:D :D :D du är jätte bra:)

2010-11-17 @ 22:48:26
Postat av: frida<3

NI ÄR JU BÄÄÄST TJEJER!!!

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRR!!!

U GUYS ARE AWESOME!!!

LOVE 2 U!

2010-11-17 @ 22:51:35
Postat av: Milena<3

SKRIV EN TILL NI ÄR BÄÄÄST! :D

2010-11-17 @ 22:55:36
Postat av: Emma

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!! :D :D :D:D <333

2010-11-17 @ 23:00:37
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Emma

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!! :D :D :D:D <333

2010-11-17 @ 23:01:10
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: paula

SJUKT BÄSTA. UPPDATERAAAAAAAAAAAAAAAAAA, NI ÄR BÄSSSSSSSSST. NI GÖR MINA DAGAR

2010-11-17 @ 23:01:27
Postat av: pm

NI ÄR JU HELT J*VLA UNDERBARA! <33333

ÄLSKAR DEN HÄR BLOGGEN ENORMT MYCKET! <33333



Ett till kapitel snäääääääälla("hund" min)!!!! :D <3



Hur kan man ha glömt bort "tänk om jag gillar mörker" ?! Kommer aldrig glömma det...

2010-11-17 @ 23:02:22
Postat av: Anonym

snälla en till, jag kmr seriöst inte kunna sova annars. jag fortsätter uppdatera er blogg var femte minut det är helt sjukt vad galet bra ni skriver!

2010-11-17 @ 23:14:31
Postat av: minar

DET HÄR ÄR DEN BÄSTAAAA

2010-11-18 @ 08:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0