A true love story - chapter 29 - Kanada

När vi gick uppför trappan och Justin höll om mig bakifrån. När vi kom in i garderoben gav jag justin en stor tröja och tog även en tröja till mig själv, jag valde att sova bara i trosor denna gång. Så gullig som Justin är så släcker han lampan.

- Du kan tända nu. Sa jag med ett skratt.
- Varför det för? tänk om jag gillar mörker? Svarade Justin och kom närmre mig.

Den meningen kände jag verkligen igen, exakt så sa han när vi gjorde våran första kyss.. i hans garderob.




Precis när jag ska öppna munnen och berätta att jag kom på att det han sa var ifrån våran första kyss så sätter han fingret på min läpp och tyst blev jag på en gång. Han tog handen om min hals och sökte sig efter mina läppar i mörkret, vilket inte var så jätte lyckat.

- Justin.. du kysser min näsa just nu. hahahahahahahah. Sa jag och började as garva.
- Det är inte lätt att kyssas i mörkret, det måste du ju bara hålla med om! Svarade Justin som själv skrattade.

När vi skrattat lite så försökte vi igen och nu fann våra läppar varandra fort. Kyssen i min garderob var mycket bättre än första kyssen, fast egentligen så slår första kyssen ingenting. Vi tar av oss våra tröjor och Justin lägger sig ner på golvet.

- Kom. Sa han och drog ner mig till han.

Jag satte mig på honom och jag kände hur hans händer 'forskade' på min kropp, trots att jag är väldigt kittlig så var det en skön känsla. Jag lutade sedan mitt huvud ner mot hans nacke och kysste den, jag retades bara med Justin för jag vet att han är svag för mina kyssar på hans nacke. När vi legat där inne ett tag och myst så kände jag att jag inte ville gå till 'nästa' steg, det kändes bara inte rätt. Våran första gång i en garderob? Hur kommer det se ut i framtiden liksom? Ifall någon frågar mig: 'Var hade du sex första gången då? - hehe .. i en garderob.

Det låter inte rimligt, och tiden kändes även väldigt fel. Jag ville att det skulle bli något mer romantiskt, något som skulle vara värt att minnas. Alla stunder med Justin är värda att minnas men just första gången skulle .. betyda mest och vara mest minnesfullt.

Jag berättade för Justin vad jag tyckte och han höll faktiskt med mig, vilket jag vart förvånad över. Jag menar han är kille och vi ligger halvnakna i min garderob och han säger nej till sex.. både förvånande men även väldigt imponerande måste jag bara påpeka.

Vi gick in till mitt rum efter vi legat och pratat och där somnade vi fort. Som vanligt med hans arm runt mig och jag låg in gosad i hans varma famn. Jag kunde inte haft det bättre än vad jag har nu. Och att han tidigare idag sa att han älskade mig var bara hur gulligt som helst. Det var på tiden att vi sa det till varandra, även fast jag vetat att vi känt så ända sen tidigare än när vi var i Hawaii.

Dagen efter vaknade vi tidigt av att pappa kom in och väckte oss. Han är väldigt noga med tiden om man säger så. Vi gick ner och åt Justin's och min favoritfrukost: ÄGG MED BACOOON!

Vad vi skulle göra efter frukosten hade vi ingen aning om, pappa skulle iväg och jobba och vi hade hela huset för oss själva.

- Har ni en bakgård? Frågade Justin.
- Haha ja! har du inte sett den? Vi har också pool.
- Nej det har jag inte. Okej, kan vi inte bada då? vi har ändå inget annat för oss. Frågade Justin glatt.
- SIST DEN I !!

Samtidigt som jag sprang ut till poolen slängde jag av mig alla kläder och hoppade i i underkläder. Justin som hade jeans, skärp, hoodie blev tvungen att ta lång tid på sig innan han kom i. Han hoppade i och jag var såklart först i, han blev lite smått irriterad för han är väldigt dålig förlorare men det kom han snabbt över. Vi körde 'hålla andan' tävling och Justin vann, när vi var små vann jag ALLTID den tävlingen. Efter ett tag gick vi upp, det blev lite små kyligt. Det är ju redan Augusti månad, snart september. Vi gick in i bara våra underkläder och satte oss i bastun, gud så skönt och varmt det var! 

Justin fick låna pappas badrock och jag tog på mig min rosa badrock. Idag kände vi bara för att vara hemma och ta det lugnt. Det var ovanligt lite fans här uppe, och paparazzis. Vi har stött på några fåtal men inte så många som hemma i Atlanta, men det är förstårs skillnad för där bor ju Justin och jag.

- Pappa kommer inte hem förns vid 11 tiden ikväll. Vad ska vi hitta på? Frågade jag Justin medans vi kollade på TV och drack varm choklad.
- Jag vet faktiskt inte, känns som vi gjort allting.
- Jag vet! Vi kan göra en jätte mysig middag bara du och jag, för din pappa kommer hem sent och då kan vi laga middag för det kommer väl han inte göra?
- Det låter TOPPEN! Haha nej, han är som sagt på jobbet och kommer hem sent.

Klockan var redan halv fem och vi höll på med maten, vi bestämde oss för Tacos och tog lite allt möjligt. Pappa är som sagt Tacos älskare och har ALLTID tacos hemma så vi behövde inte gå handla som tur var.

- Du kan gå upp och byta om och göra dig i ordning. Jag fixar resten! Sa Justin och skjussade ut mig ifrån köket.

Jag hörde Justin ropa för att middagen var klar. Jag hade satt på mig min svarta klänning med en liten V ringning, den passade min kropp perfekt och kunde inte vänta på att få Justin att se mig.

Jag går sakta ner för trappan och jag ser in i köket och där vid köksbordet står Justin med häpnade ögon.

- Du ser helt.. fantastisk ut. Sa Justin och kunde inte sluta kolla på mig.

------------------------------------------------------------------------------------
Gav er ett sista kapitel för ikväll.. trots att jag har jätte mycket att plugga!
Everything for you guys. Vad tyckte ni? :)

Kommentarer
Postat av: emelie

Du har grym fantasi!! och TOPPEN att den kom ut ikväll, det gillar jag SKARPT!!! ;D :D :D

2010-11-17 @ 23:33:17
Postat av: Emma

As bra, det får komma många imorn !! :D <3

2010-11-17 @ 23:39:01
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: sanna

underbart, nu kan jag sova gott :)

2010-11-17 @ 23:39:08
Postat av: Maria

Underbart, asbra, grymt...!;D skriv mååånga imorn oxå!:D

2010-11-18 @ 00:47:43
Postat av: Anonym

Du e gryyyym! :D

2010-11-18 @ 06:26:35
Postat av: Anonym

MER MER!!!

2010-11-18 @ 07:17:24
Postat av: ronja

Skitbra :D !

2010-11-18 @ 07:21:10
Postat av: Julia

Thank you!

Bästa novellen någonsin

2010-11-18 @ 07:25:18
Postat av: Lovisa

As bra!!!

2010-11-18 @ 07:29:37
URL: http://shisa.blogg.se/
Postat av: bella

grymt bra!! ;)

2010-11-18 @ 07:57:03
Postat av: Denise !

As bra ! nästa idag !? <3

2010-11-18 @ 07:59:39
Postat av: minar

skit skit skit skit braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2010-11-18 @ 08:16:58
Postat av: Awesome

Meeeeeerrrr :D

2010-11-18 @ 08:19:31
Postat av: Tilda

Jättebra!!! 30 nuuuu!! :) haha

2010-11-18 @ 08:20:19
Postat av: Anna

naw, meer ! :D

2010-11-18 @ 08:46:42
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: frida

AW!

vad snällt,såååå BÄST!!!

;D TACK!!

love 2 ya!

<3<3<3

2010-11-18 @ 09:04:55
Postat av: Esther<33

Hur bra som helst!!!!!!

2010-11-18 @ 10:36:58
Postat av: ida

älskaaaar , så sjukt bra !



2010-11-18 @ 12:29:39
Postat av: josefine

skit bra!!

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D

love.

2010-11-18 @ 13:58:53
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: pm

MEEEEEEEEEEER...fast ska på träning snart men då lär det ju finnas ett lr flera kapitel när jag kommer hem! ;D <333333

2010-11-18 @ 15:08:34
Postat av: Anonym

MEEEEER , ni äger ! :D

2010-11-18 @ 15:44:47
Postat av: Fanny

Bloggen äääääääger! :D ♥

2010-11-18 @ 15:58:23
URL: http://fantanzer.blogg.se/
Postat av: clara

MEEEEEEEEEEEEEEEEEER !!!!!!!!!!!!!!! AWESOME ! :)

2010-11-18 @ 16:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0