A true love story - chapter 3

Efter middagen hos Justin så var det dags för våran lilla "dejt" eller vad man nu skulle kalla det. Justin bad mig att vänta nere vid gården och senare kom en limousin framkörandes och chaffören bad mig att hoppa in. I limousinen satt Justin.

- Varför sitter vi i en limousin? Vart ska vi någonstans?
- Du får se, det är en överraskning, sa han och armbågade mig i midjan.



Gud så gulligt av honom. På bara våran första dejt så har han redan förberett en överraskning för mig. Vad kan det vara tro? Det kan inte vara middag för vi har precis ätit? Är så himla nyfiken och spänd just nu så att jag ärligt talat darrar. Jag ser att vi svänger in till ett mörkare område, det ser verkligen inte fattigt ut. Det är mer som ett hemligt område, ett väldigt fint område. När vi kliver ur limousinen ser jag att vi står framför en biosalong och jag blir helt mållös. Bio brukar ofta vara första dejten men det här var.. speciellt.

- Bio :) Hur kunde jag inte ana ? haha!
- Det är inte vilken biosalong som helst!
- Vad menar du med det?
- Det är i den här biosalongen min film "Never say Never 3D" kommer att ha biopremiär.
- WHAT? När då ? Har inte ens vetat att du ska släppa en film.. haha ta det inte personligt.
- Ikväll. Bara du och jag, en hel bio salong för oss själva. Vi är även dom första i världen som får se filmen. Egentligen så kommer inte filmen ut förns om mer än 2 månader men jag ville göra våran första dejt.. speciell.

Just den stunden trodde jag helt ärligt att jag skulle falla ihop. Det där var helt klart det gulligaste någon har gjort för mig och jag har inga ord kvar för honom. Jag vet att det är för tidigt att falla för honom men det är Justin Bieber jag har här framför mig som har hyrt en biosalong för bara mig och han ikväll. Fy vad gulligt.

- Har jag förresten sagt att du ser helt otrolig ut. Du är jätte vacker!
- Tack så jätte mycket !Du ser inte så dålig ut du heller.

Justin log och självklart kunde jag inte låta bli att rodna. Justin tog min hand och ledde mig in i biosalongen. Bioduken var gigantisk och vi hade jätte bra platser. Han hade förberett med popcorn och läsk, det kunde inte bli mysigare än såhär! Bästa dejten någonsin.

När filmen började så satt vi ganska tätt. Det var inte ett dugg pinsamt. Det var lite som "the old times" och jag gillade det verkligen. Fast förut var vi bästavänner och JUST NU är vi bara vänner som går på en dejt som är jätte romantisk.. Vad tänker jag med? Bara vänner? Just nu är vi vänner men det känns verkligen som om att det kommer bli mer, jag bara vet det! Det känns även lite som om att vi går för fort fram men har ingenting emot det men vill bara inte lära känna honom för väl.. för snart åker han iväg på turné igen och då blir jag lämnad kvar här i tråkiga Atlanta, utan honom.

När "Down to earth" spelades i filmen så kändes det verkligen som på konserten som bara var för runt 6 timmar sedan. Jag kunde verkligen inte låta bli att gråta, så jävla fint!

- Varför gråter du för?
- Efter allt du gått igenom när du var yngre med dina föräldrars skillsmässa. Jag skulle aldrig klara att gå igenom det, speciellt inte så bra som du klarade det. Och att du fortfarande klarar att uppträda låten utan att brista ut i gråt är också helt otroligt!
- Hur vet du allt det här egentligen?
- Men snälla Justin.. Jag kunde allt om dig när vi var yngre och jag är en så kallad "beliber" då vet man sånt.

Justin torkade bort mina tårar med hans blåa hoodie tröja och han fick mig verkligen att glömma bort gråten i halsen, han fick mig glad igen. När filmen var slut så ville jag verkligen se den igen!

- ÅH! Helt otroligt bra, och slutet var underbart!
- Som jag sa tidigare till dig idag, jag sa ju att du självklart skulle få se slutet.
- Så du planerade det redan då?
- Haha det kan man säga!

Han hade planerat att vi skulle vara här ikväll redan efter att jag varit hans One Less Lonely Girl. Förstår inte hur han kan komma på något så otroligt fint på bara några timmar. Klockan närmade sig vid nio tiden och nu visste vi inte vad vi skulle göra. Jag tänkte att jag endå kunde gå hem ganska sent för att jag bor bara 5-10 minuter ifrån honom.

- Vad ska vi göra nu tycker du Sanna?
- Jag vet inte. Kan vi inte bara gå hem till dig och ta det lugnt?
- Bra idé. Se en film eller så. Sounds fun.

När han sa det sista gav han mig en tummen upp och gjorde sitt stora leende med tänderna och ännu en gång gjorde han mig alldeles knäsvag. Jag trodde aldrig, ALDRIG att jag skulle få uppleva något sånt här och speciellt inte med Justin. Kommer ihåg en gång när vi var yngre och vi planerade hur vi skulle leva när vi var äldre. Vi skulle vara bästavänner och bo i Los Angeles. Jag skulle hjälpa honom att bli känd och tillsammans skulle vi bli miljardärer. Tyvär slog bara den drömmen in för honom, varför jag säger tyvär vet jag inte varför, är så galet stolt över honom.

När vi kom hem till Justin var ingen hemma. Min mamma och Pattie hade dragit ut för att träffa några av mammas vänner på krogen i närheten så Justin och jag hade heeeeeeeela huset för oss själva.

- Vilken film vill du se då?
- Jag vet inte, inte en skräckis iallafall.. avskyr skräckisar haha!
- Okej, du väljer!

Han hade en hel hylla med filmer och såklart hade han sett alla. Jag visste att hans favorit romantik film var "A walk to remember".

- Har du A walk to remember?
- Skojar du!? haha det är min favorit film, såklart jag har den!
- Då ser vi den.

Vi satte på filmen och åt ännu en till popcorn skål, jag hade även fått låna kläder av honom. Kände mig inte bekväm i min klänning och jag fick låna ett par byxor och även en justin tröja, vilket ego. hahaha! Ögonlocken blev allt tyngre och jag orkar inte hålla mig vaken. Speciellt när jag låg i hans famn i hans soffa, jag kunde bara inte stå emot att somna.

På morgonen så vaknar jag själv i soffan och undrar såklart vart Justin är. Han hade lämnat en lapp på bordet och en tallrik brevid. På lappen stod det:



ÄGG OCH BACON! Vilken ängel han är. Jag fick i mig maten ganska fort och satte på TV:n. Jag låg och kollade ett tag och sedan plingar det på dörren. Klockan är bara ett? Skulle inte Justin komma hem vid två tiden? Jag kollar i nyckelhålet och där står polisen. Undra vad som hänt nu? Hoppas bara att Justin är okej..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentera! Vad tycker ni om dejten? Jag säger bara.. vilken lyckad dejt! :)



Kommentarer
Postat av: Jasmine

Det var jättebra :D

2010-11-10 @ 23:29:29
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Fatbardha

bra blogg=)) kika in på våran justin bieber blogg=)))<3

2010-11-11 @ 01:02:40
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

foooortsätt !

2010-11-11 @ 02:26:55
Postat av: Desiree

as bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-11 @ 15:16:40
Postat av: olga :)

det är jäättespännande! du e verkligen bra på att skriva, man vill bara läsa mer och mer!:D

2010-11-22 @ 21:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0