A true love story - chapter 32

-Hej älskling, hur är det i England? Saknar dig! Sa jag med glad morgonpigg röst.
-Hur kunde du Sanna, hur kunde du?



Jag förstod inte vad Justin menade, vad har jag nu gjort?

- Vad menar du Justin?
- Det är överallt, även i tidningarna i London, tro inte att jag inte vet. Sa han med en ledesn röst.
- Vad är överallt?
- Du och din nya kille..
- Nya kille? WHAT? Vad snackar du om? Jag har inte varit otrogen och kommer aldrig vara det!
- Kolla på Oceanup.

Jag gick in på en av USA's största skvallersidor och då såg jag senaste inlägget 'Sanna lämnar biebs bakom sig!'
Jag klickade på artikeln och såg en bild från igår när Jag och Kevin kramades i Centrum. Nedanför bilden stod det:

'Justin lämnar Atlanta och Sanna för att åka på turné i England i en vecka. Gjorde dom slut eller behövde Sanna nytt sällskap? Igår kväll sågs Sanna med denna kille på bilden i Atlanta och man märkte att det inte bara var vänskap, dem såg ut som ett nytt nykärt par!'

Jag kunde inte tro det som dom lagt ut. Det visade sig inte bara vara på Oceanup utan även varenda tidning, inte bara i USA utan även i Europa. SKANDAL!

- Justin, det är inte som du tror. Du vet själv att pressen alltid överdriver.
- Vem är han då? Är han din nya pojkvän? Svarade Justin surt.
- NEJ det är han inte! du är min pojkvän, jag älskar dig och ingen annan. Tro mig! Kevin heter han som jag träffade igår och han är.. mitt ex och
- DITT EX!? Men great, jätte kul!
- Låt mig få prata till punkt? Ja, han är mitt ex men han var även min bästavän.. Han flyttade också bort lika fort som du gjorde, fast han flyttade till Australien för att hans pappa hade hittat ett nytt jobb och nu har han flyttat tillbaka till ATL. Han ringde mig och berättade nyheten att han flyttat tillbaka hit efter 2 år och frågade om vi kunde träffas en snabbis? Inget mer med det.
- Okej, förlåt att jag anklagade dig eller så. Men man vet aldrig med pressen. Men du har rätt, dom överdrev något rejält där haha. Sa Justin och skrattade.

Jag blev glad när jag märkte att han var glad igen och när han skrattade kunde jag inte låta bli att le.

- Men jag saknar dig jätte mycket och du kommer hem om 3 dagar. Ring mig ikväll igen, puss!
- Saknar dig med och japp, jag ringer dig senare. Puss älskar dig!
- Älskar dig med. Sa jag och la på.

Nu var det dags att dra vidare till skolan, orkar verkligen inte. Vi har inget speciellt att göra egentligen men skolan? Så tråkigt som det kan bli. Efter skolan ska jag träffa Kevin och vi ska förmodligen vara hemma hos mig och hitta på något.

När skolan slutat och jag hade sagt hejdå till Olivia och Clara så ringde jag Kevin.
- Hej Kevin! Vi syns hemma hos mig om 15 minuter, om det är okej?
- Hej Sanna! Ja det gör vi, är redan där snart. Syns snart.
- Ja, vi syns snart. Hejdå.

När jag kom hem satt Kevin utanför dörren och väntade på mig. Han ställde sig upp så fort jag kom och gav mig en varm kram. Förns nu märkte jag hur mycket han egentligen hade vuxit. Det kändes så ovant att krama honom för han är runt 2 huvuden längre än mig. För att annars så är jag och Justin är lika långa nästan, han är några centimeter längre då.

Vi gjorde oss lite smoothie och satte oss i soffan för att kolla på TV. Vi valde att kolla på MTV för det är där alla bra program finns. Nu var det Sweet 16 på TV och när jag såg Justin komma upp på skärmen vart jag väldigt förvånad och skrek.

- JUSTIN PÅ SWEET 16!?!?! Varför har han aldrig sagt något? hahaha!
- Ja du, han har väl bara inte sagt det och du har väl inte frågat heller? Sa Kevin.
- Haha, du har rätt. Jag har inte frågat och det är egentligen ingen big deal.

Vi fortsatte att kolla tills programmet var slut. Vi båda råkade sträcka oss efter fjärrkontrollen samtidigt och våra händer snuddades vid.
- Oj.. förlåt! Du..du får byta kanal, hehe! Sa jag generat
- Det är lugnt, nej du får byta kanal för det är du som har fjärren nu.
- Hahahaha det är sant, jag väljer väl kanal då. Sa jag med ett stort smile.
- Du är så söt när du ler, ditt leende har inte förändras ett dugg. Hehe ville bara säga det.
- Ehm Tack. Svarade jag och kände hur mina kinder blev allt rödare.

Vi fortsatte dricka våra smoothies och kollade nu på MADE. Ett av favorit programen enligt mig och Kevin på MTV.
- Kolla hit en gång. Sa Kevin.

Jag kollade på honom och märkte hur hans finger kom närmare min mun.

- Så ja! Du hade lite smoothie i mungipan, haha! Sa Kevin som nu fortsatte kolla på TV.

Jag kände hur det pirrade till i magen när hans finger snuddade vid min mun. Nej Sanna!! Du gillar Justin, inte Kevin, Du gillar inte bara Justin du älskar Justin, du älskar inte Kevin och du börjar verkligen inte få känslor för honom igen. Eller? Jag vet att jag aldrig kommer att svika Justin iallafall.. ALDRIG

------------------------------------------------------------------------------------------------
Se vad som kan hända då när Justin är borta. Vad tycker ni om Kevin? Förstör han bara?
Märkte att många blev väldigt arga lite här mot slutet, blir ni arga på oss bloggare också? För isåfall skippar vi hela Kevin grejen, men det var ni som bad om Drama.. hehehe!
KOMMENTEEEEEERA ;)
Förlåt för dålig uppdatering, det är bara så mycket att hinna med. Speciellt jag (ronya) som driver 3 andra bloggar. Men vi försöker, många klagar på uppdatering men vi gör så gott vi kan :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeej, inte kärlek mellan kevin & sanna :(((((

2010-11-18 @ 22:51:44
Postat av: amanda

kevin förstör HAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det ska vara sanna och justin! sanna kan nog motstå kevin :)

2010-11-18 @ 22:54:49
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: Anonym

men nej sluta! fuck kevin

2010-11-18 @ 22:56:07
Postat av: Emma

SLUTE MED DEN DÄR SKITEN JUSTIN & SANNA 4- EVER inte nån jävla kevin -.-

2010-11-18 @ 23:01:45
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: paula

SLUTA MD KÄRLEKEN MELLAN KEVIN O SANNA, HON FÅR SÄGA TILL HAN. DU KOMMER KROSSA MITT HJÄRTA, LEVER MIG IN I HISTORIAN!!! SNÄÄÄLAAAA -KEVIN +JUSTIN

2010-11-18 @ 23:12:02
Postat av: Anonym

MEER och skippa kevin. :)

2010-11-18 @ 23:12:22
Postat av: pm

NEEEEEJ! Sanna & Justin forever!! <3



Jag förstår att bloggandet tar upp mycket tid! Man måste ju gå i skolan,plugga osv,då kanske det inte finns så mycket tid över till att blogga. Och jag måste säga att jag är imponerad över att ni orkar lägga ner den tiden ni har gjort på bloggen hittills! Bra jobbat tjejer! :D

Själv skulle jag nog ge upp efter ett tag! :P

2010-11-18 @ 23:13:31
Postat av: <3

kevin förstör allt!!! han kan dra tillbaka till australien!!!!

2010-11-18 @ 23:20:41
Postat av: frida

Kevin förstör men det är spännande att läsa,såå vem vet.. men bloggen handlar ju om justin :D haha,lol!

LOVE 2 YA!

FÖRSTÅR DE MED UPPDATR. DE E LUUUUNGT!

MEN ÄR BERONDE,TYP SOM MEDECIN MOT ALLT!!

<3

2010-11-18 @ 23:56:17
Postat av: Maria

Neeej!!:o kevin får inte förstöra igen!:oo eller BARA om han sen blir jätte sårad när sanna och justin blir tillsammans igen!:P mohahahaha ...det e bra uppdatering fast ni kan lägga in ännu mer i helgen för vi har faktiskt nästan inga läxor tills nästa vecka!(a)<3

2010-11-19 @ 00:04:05
Postat av: Therese

han förstör!!! men det blir mer nervöst när han är med, spännande typ. (FAST HON SKA INTE GÖRA SLUT MED JUSTIN, & INTE PUSSA KEVIN ELLER NÅT!!:O )



hehhehehehhe <3

2010-11-19 @ 00:16:13
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kevin kan bli tillsammans med Jasmine eller nått!

2010-11-19 @ 00:40:56
Postat av: Anonym

VI e absolut inte arga på er som bloggar,

MEN KEVIN!? shiit, inge kärlek mellan dom....



Meer snälla!

2010-11-19 @ 06:20:49
Postat av: elvina

neeej,dom får inte bli tillsammans,det ska vara sanna och justin hela tiden juh!

Hoppas hon inte gör något taskigt mot justin.

Meeer! :D<3

2010-11-19 @ 06:42:54
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Anonym

iii, asso ni måste lägga upp mmeeerr! alskar den här bloggen <3

2010-11-19 @ 06:54:08
Postat av: Anonym

neeeeeej! det får inte hända,kevin kevin kevin -.- om jag skulle va skulle jag kastat ut den där kevin från huset :D,lixom hon har justin?världens sötaste kille!

2010-11-19 @ 07:04:30
Postat av: Elle

NEEEEEEEEEJ SANNA OCH JUSTIN !!!!!!!!!!!

2010-11-19 @ 07:10:44
Postat av: Anonym

sanna och justin !!!

jasmine kan väl kevin bli tsm me eller ngt !!!!!!!

sanna och justin <333333

///// kram emma<333333333333333333333333333333333

2010-11-19 @ 10:36:15
Postat av: isabell

jaa. bara sanna och justin. och ni skriver riktigt bra! på ett va inläggen började jag till och med gråta. fortsätt skriv mycket! :):)

älskarTTT!!

2010-11-19 @ 15:03:09
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

NEEEJJ, DET FÅR INTE TA SLUT MELLAN SANNA OCH JUSTIN!!!!

fast jag gillar drama, så fortsätt med det! :D



ÄLSKAR DENNA BLOGG !!!!!!!!!!!!!!

2010-11-19 @ 21:47:30
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Fanny

Älskar när det blir drama så fortsätt med det!

Det är ju inget roligt att läsa om det aldrig händer något, men ni gör så det händer saker hela tiden!

Vi kan inte bli arga på Kevin eller på er för det är ju bara en berättelse! :) ♥

2010-11-21 @ 13:47:41
URL: http://fantanzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0