A true love story - chapter 33 - England

Jag kände hur det pirrade till i magen när hans finger snuddade vid min mun. Nej Sanna!! Du gillar Justin, inte Kevin, Du gillar inte bara Justin du älskar Justin, du älskar inte Kevin och du börjar verkligen inte få känslor för honom igen. Eller? Jag vet att jag aldrig kommer att svika Justin iallafall.. ALDRIG



JUSTIN'S PERSPEKTIV:
Som vanligt blev jag tvungen att gå upp jätte tidigt. Idag hade vi två konserter i London. Första började 14.00 och andra började 19.00. Sanna hade rätt, jag orkar verkligen inte. Jag vill bara åka hem och ta det lugnt. Men jag ska klara detta, jag gör det för fansen.

- Kenny, kan du ge mig mackan i brödrosten? är för trött för att gå upp..
- Kom igen nu Justin! Din konsert börjar om 3 timmar och här ligger du och sover i din gröt och ber mig hämta din macka? När somnade du igår egentligen? Svarade Kenny.
- Vill du verkligen veta det?
- Nej, hoppa över det. haha! Men hämta mackan får du göra allt själv.

Jag reste mig upp och hämtade mackan och bredde sedan på hallon marmelad (min favorit). När vi käkat klädde jag på mig och sedan bar det av till arenan O2. När vi kom ut utanför hotellet var det GALET med folk, men den här gången var det inte lika galet som första dagen. Jag ser några söta tjejer stå nära min limousin dörr och gråter. Varför gråter dom över mig för? Dom ska vara glada att se mig.. inte ledsna, haha! Jag går fram till en av tjejerna och hon håller i en penna och en tröja.

- Var på tröjan vill du att jag ska signera?
- OMG!!! DET SPELAR INGEN ROLL, var du vill! Måste bara säga Justin, du är helt otrolig, du är bäst och jag är verkligen totally crazy in you.

Det sista hon sa var lite roligt för hon började nästan skrika, men jag lugnade ner henne och gav henne en kram. Jag skrev sen några till autografer och hälsade på några fler fans men sen bar det av till arenan.

- VI SES VID O2!! Skrek jag ut och limousinen åkte iväg.

När jag kollade i backspegeln var det en flock av fans som sprang efter. Vi körde inte så fort för vi har inte så jätte bråttom. När vi kom fram till Arenan, då kan man verkligen säga: GAAAAAAALET! Vi blev tvungen , som på Hawaii att åka under arenan och fick gå in en genväg för fansen hade blockat ingången helt. Konserten drog igång vid 14.00 som planerat och det Hawaii var ingenting jämfört med London. 40.000 hela tusen kom till konserten idag, golvet var smockat och alla sitt platser var upptagna, bästa publiken jag någonsin haft. Efter 'Love me' gjorde jag min Dougie för att retas lite med fansen, för jag vet hur galna dom blir när jag gör den. haha!

Efter några uppträdaden var det dags för 'One less lonely girl'. Tjejen jag sjöng för var inte så jätte galen, vilket var skönt! Innan jag avslutade låten kramade jag henne hårt och hörde hur hon började snyfta och sen släckts hela arenan ner. Jag springer ut med henne till backstage där hon får ta en bild sen gick hon. Jag fick lite tid till att ringa Sanna för att Sean skulle köra sitt solo sen skulle vi köra Eenie Meenie.

- Hej sötnos! Hur är det? Frågade jag.
- Det är bra, hur är det själv?
- Grymt! Ska snart ut och köra Eenie Meenie. Vad har du gjort idag då?
- Inte mycket, varit med Kevin ett tag men han gick just. Du?
- Vaknade vid halv elva och åkte sen till arenan. Hälsat på ganska många galna fans, haha!
- Okej, men du? Jag saknar dig och du kommer hem snart va? Lova att inte komma hem senare, men tidigare skadar inte. Sa Sanna och jag märkte att hon log.
- Nej då, Jag kommer hem om 2 dagar, vi syns då! Älskar dig, puss.
- Bra, älskar dig också.

När vi kört sista låten ville jag bara åka hem till hotellet, var så sjukt trött. Som tur möttes vi inte av så många fans utanför arenan men utanför hotellet var det galnare än någonsin. Hade en ny lila keps som Kenny köpte till mig igår men idag blev den också stulen av två tjejer vid hotellet, riktigt dålig stil tycker jag. Kenny och resten av crewet går in till sina hotellrum och jag går in till mitt egna. När jag kom in i hotellrummet kände jag att jag inte var ensam. Vid sängen står det en söt tjej som är jätte nervös! Hon skakade när jag började prata med henne.

- Hej? Varför är du i mitt hotellrum?
- Jag..jag vill bbara ha en autograf och .. en bild om det ggår?
- Jadå, men egentligen får du inte bryta dig in på mitt hotellrum, men visst!

Jag tog en bild med henne och gav henne min autograf. När hon gick slängde jag mig till sängen och somnade, om bara 2 timmar skulle jag upp igen för att ge gärnet på nästa konsert. Ville bara gå igenom alla konserter och åka hem så fort som möjligt, för jag saknade Sanna något otroligt.

------------------------------------------------------------------------
Nu var det lite ur Justin's perspektiv, länge sen det kändes :)
Tycker ni att det är roligt att läsa ur Justin's perspektiv lite?
KOMMENTERA!!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Jättebra!!!! Nästa nuuuuuuuuuu!! :)

2010-11-19 @ 07:41:09
Postat av: Julia

mer mer mer

2010-11-19 @ 07:42:26
Postat av: bella

superbraa!! :)

meer!

2010-11-19 @ 08:02:15
Postat av: emely

Eran fanfic är skitbra ju!

Ja, det är roligt/bra när det är ur Justins perspektiv också. :-D

2010-11-19 @ 08:23:00
Postat av: Anna

asbra! :D mer mer mer !!! :D

2010-11-19 @ 08:42:08
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: jaqueline

Klart det är, gryyym historia! Fortsätt skriv ;)

2010-11-19 @ 08:42:39
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Nada

Asså vill bara läsa mera!!!!

2010-11-19 @ 10:50:46
URL: http://Mileytwilightlover.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jarå men omg , att man ens vågar bryta sig in -.- haha! Men ni äger glöm aldrig det !



Mermermermer ! :') <3



ni lägger ut 34 ikväll va? :D <3 <3

puss och kram , älskar er "hihi" <3

2010-11-19 @ 10:53:53
Postat av: emelie

MER :D

2010-11-19 @ 10:59:48
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: Emma

JÄTTEBRA MEEER !!:D

2010-11-19 @ 12:31:26
URL: http://fotoemmas.blogg.se/
Postat av: Emma

sv; haha jag blir nt arga på er jag blir arg på Kevin om han förstör allt ;P

2010-11-19 @ 12:41:43
Postat av: Anonym

älskar denna novellen! :D

2010-11-19 @ 12:48:39
Postat av: madde

älskar verkligen den<3 tkr de e intressant att läsa i justins perspektiv okså :D

2010-11-19 @ 13:43:09
URL: http://madeleneskogs.blogg.se/
Postat av: Anonym

I LOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SKRIV MER MER MER !

2010-11-19 @ 13:44:42
Postat av: Anonym

meeer

2010-11-19 @ 13:50:52
Postat av: lena

M E R !

MER!!!



hahaha snällaa ni äger ju på detta :o

2010-11-19 @ 13:59:04
Postat av: Frida

Mm,men de e bra allt! NI ÄR BÄST! LOVAR!!!!! <3

2010-11-19 @ 14:01:40
Postat av: Lilly

MEEER! Älskar bloggen! :D

2010-11-19 @ 14:30:10
URL: http://lillydov.blogg.se/
Postat av: bertaa

aa ganska kul :)

2010-11-19 @ 14:46:29
Postat av: Astrid

AWESOME :D

2010-11-19 @ 14:53:07
Postat av: Anonym

jaaaaaaa ni måste skriva åtminstånde 2 till idag:) snälllllllaaaa!!!!????:(

2010-11-19 @ 15:03:17
Postat av: Anna

jättebra!! Skriv mer!!

2010-11-19 @ 15:15:33
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

NI ÄR BÄST ! <3

2010-11-19 @ 15:51:33
Postat av: Anonym

Skriv 3 till idag minst! Så jävla bra. lägg upp en nuuuu!

2010-11-19 @ 15:53:25
Postat av: Anonym

2 eller 3st till idag!!!!! SNÄLLA, ni e bäst!!!! :D

2010-11-19 @ 15:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0