A true love story - chapter 34

Jag tog en bild med henne och gav henne min autograf. När hon gick slängde jag mig till sängen och somnade, om bara 2 timmar skulle jag upp igen för att ge gärnet på nästa konsert. Ville bara gå igenom alla konserter och åka hem så fort som möjligt, för jag saknade Sanna något otroligt.


SANNAS PERSPEKTIV:
Jag vaknade vid 7 tiden och gjorde mig i ordning för skolan! Kevin har börjat i min klass nu , för han har ju som sagt flyttat hit till ATL igen, vilket är väldigt roligt! Jag har verkligen inga känslor för honom för När jag pratade med Justin igårkväll så insåg jag att det inte finns någon annan än honom och har aldrig funnits det. Efter skolan var det hela 6,6 timmar tills Justin skulle komma hem. Vi slutade tre och han kommer hem vid halv tio. Jag tänkte att Kevin och jag kunde hitta på någonting under tiden. Jag ser honom gå ner för trappan vid skolgården och jag springer snabbt efter.

- KEVIN!!

Han vände sig om och stannade.

- Sanna, hej. vad är det?
- Jag undrar bara om du vill hitta på något? Justin kommer hem om ungefär sex timmar och jag behöver lite sällskap.
- Visst, ska vi hem till dig eller? På en gång? Sa han och blinkade
- Ja vi kan gå på en gång.

När han blinkade förstod jag att han inte bara ville vara vänner för när vi sedan gick hem till mig höll han sig inte borta från mig, han skulle hela tiden gå så att hans och min arm skulle nudda varandra. Det kändes väldigt obekvämt men vänjde mig tillslut. När vi kom hem så bestämde vi att han skulle äta middag med mig och min mamma. Vi hade verkligen ingenting att göra i 5 timmar nu, så vi tänkte dröja ut tiden genom att börja kolla på Harry Potter och de vises sten och när den var slut skulle vi börja kolla på Harry Potter och hemligheternas kammare. Liten Harry Potter kväll i guess.

Vi hann komma halvägs in i första filmen sen pausade vi när det var mat. Efter maten skulle mamma dra ut, för det var som sagt fredag. Så nu var det alltså FF och 3,5 timmar kvar tills Justin kommer hem! Orkar inte vänta längre!! Vi gick och satte oss i soffan efter att ha dukat undan maten och nu märkte jag att Kevin satte sig väldigt nära mig, varför? Han vet att jag gillar Justin..

Klockan var åtta när vi hade kommit halvägs in i andra filmen, gud så bra Harry Potter är! Har inte tänkt på det förns nu. Jag märker att han flyttar sig närmre mig ännu en gång och nu var vi så nära att våra händer snuddades men jag flyttade på den snabbt. Han kollar på mig men jag ignorerar det och fortsätter kolla på filmen, då ser jag hur hans hand stiger mot mitt bröst, jag slog undan den fort och blev rasande.

- VAD HÅLLER DU PÅ MED!?

Innan jag hann avsluta meningen så tryckte han mitt ansikte och våra läppar möttes. När jag försökte göra motstånd så slog han bara undan handen och nu låg jag underst med Kevin över mig. Han tar händerna på mina bröst och kysser mig våldsamt, det fanns inget jag kunde göra förutom att göra motstånd men han var så stark och jag skrek det högsta jag kunde. Jag sparkade honom mellan benen och sprang det fortaste jag kunde ut ur huset. Det var så kallt och jag sprang till busshållplatsen där jag valde att sitta och vänta tills Justin kom hem. Jag ser hur Kevin kommer ut ur huset och går raska steg mot busshållplatsen men som tur har jag gömt mig i en buske bakom bänken. Han går förbi och mitt hjärta klappar fortare än någonsin, han höll på att våldta mig? Vad har flugit i honom egentligen? Allt jag ville var att bara vara vänner och nu behandlar han mig såhär?

Jag kände hur tårarna började stiga. Jag grät och kände hur mascaran rann nerför kinderna. Fan ta honom, fan ta Kevin. Min telefon ringer och det är Kevin , jag väljer att inte svara och när signalen slutat ringa går jag in på kontakter och tar bort honom på en gång. Några minuter senare ringde det och den här gången var det Justin, skulle jag svara? Då skulle han höra att jag grät men jag ville så gärna prata med honom.

- Hej älskling!! Jag kommer hem om ungefär 20 minuter om inte mindre, vart är du?

Jag började gråta över att höra hans röst, jag kunde verkligen inte prata och började gråta tyst.

- Sanna? Är du där? Jag hör dina andetag så du måste vara där? Hör du mig?

Jag kände hur jag behövde snyta mig och blev tvungen att snyfta till.

- Gråter du? Älskling vart är du? Jag kommer på en gång, säg vart du är?
- Jag .. äär vid bbusshållpplatsen. Svarade jag darrande.
- Kommer så fort jag kan!

Jag hör hur Justin ber chauffören sätta gasen i botten.
- Jag är där om 5-10 minuter. Vi syns snart! Älskar dig!

När det gått 10 minuter ser jag hur en limousin svänger in till Justin's hus lite längre bort och nu ser jag honom komma springandes mot mig. Jag reste mig upp och sprang det fortaste jag kunde till honom. Jag hoppade upp i hans famn och nu grät jag så mycket att jag knappt kunde andas, det var så hemskt! jag kunde inte berätta vad som hänt, jag kunde bara inte..

- Vad har hänt?

Jag kollar upp på honom med en ledsen och besviken blick, han förstod nästan på en gång men tror att han uppfattade hela grejen lite fel.

- Har det något med Kevin att göra ? frågade Justin fundersamt som samtidigt höll om mig hårt

-------------------------------------------------------------------------
Ljuger Sanna om vad som hänt eller berättar hon sanningen? Vi får se...
KOMMENTERA! ;)

Kommentarer
Postat av: anna

gud vad det är spännande :D skriv meeeeeer :D

2010-11-19 @ 16:05:47
Postat av: Isabella

Sjukt bra är ni!!!!!

Jag tycker att hon ska säga sanningen!!!

xoxo///Isabella

Ps.ett till nu!!!!

2010-11-19 @ 16:09:21
Postat av: Anonym

Kapitel 35 nuuuuuuuuuuuuuuuu!!! :D

2010-11-19 @ 16:10:48
Postat av: amanda

hon måste berätta sanningen ;o

2010-11-19 @ 16:14:04
URL: http://yoamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

neej hon MÅSTE berätta sanningen , när kmr andra delen?

2010-11-19 @ 16:14:22
Postat av: Amal

Skiiiiiit braaa!!!!! Vill läsa nästa nuuuuu :) :P

2010-11-19 @ 16:15:45
URL: http://amalkh.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅH jävla kevin!!!! :@:@ meer!!! :D ni gör ett jättebra jobb!!! :D

2010-11-19 @ 16:15:55
Postat av: Anonym

Hon måste berätta sanningen! Skit bra!

2010-11-19 @ 16:17:21
Postat av: Tilda

35 nuuu snälla!!!!!!:)

2010-11-19 @ 16:18:29
Postat av: Amelia

Meeeeeerrrr :D:D

2010-11-19 @ 16:20:32
Postat av: Jaqueline

MEEEER! :D

2010-11-19 @ 16:26:23
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Lilly

Lägg upp nästa nuuu! :D Sjukt bra!

2010-11-19 @ 16:27:49
URL: http://lillydov.blogg.se/
Postat av: Tinetthe

Meeeeerrrrrrrrrraaaaaaaaaa ni skriver så bra hoppas hon talar saning och att Justin förstår henne gud så bra blogen är fortsät att skriva jag väntar och väntar hahahaha

2010-11-19 @ 16:28:00
Postat av: Anonym

35 nu!!!! snälla orkar nt vänta!!!

2010-11-19 @ 16:30:27
Postat av: Carrolinee <3

Hoppas hon talar sanning och att justin förstår .

35 NUUU snälla :P

2010-11-19 @ 16:32:06
Postat av: Emma

Meeeeeera!! Älskar er blogg!!! 35 nuuuuu!! Jag väntar,hahahaha :)

2010-11-19 @ 16:33:23
Postat av: Karro :)

åååååååh vad bra, ny episode, nuuuuuuuu!

hon måste berätta ;o<3333333

2010-11-19 @ 16:35:18
URL: http://iindianknas.blogg.se/
Postat av: Esther

det är så sjukt bra!! 35 NU!!:D hoppas bara inte sanna ljuger...

2010-11-19 @ 16:40:50
Postat av: Anna

OMG , 35 NU!!!!!!!

2010-11-19 @ 16:42:21
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: paula

HON BERTÄTTAR SANNINGEN!! OMG, DU HITTAR PÅ SÅ BRA!! NOVELLEN ÄR BÄSTA ASSÅ!!!!!!!!!!!! FLER KAPITEL IKVÄLL. HON MÅSTE BERÄTTA SANNINGEN. KOM IGEN, UPPDATERAAAAAAAAAA

2010-11-19 @ 16:51:19
Postat av: Anna

hon måste berätta sanningen!! meeeer!

2010-11-19 @ 16:52:51
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Nada

Först måste jag bara säga att ni tjejer är super duktiga vill ha nästa kapitel nuuu!!!!

2010-11-19 @ 16:54:42
URL: http://Mileytwilightlover.bloggplatsen.se
Postat av: Astrid

Meeer :D

2010-11-19 @ 16:55:55
Postat av: nina

MEN KEEVIN KAN GÅ OCH DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.... :'D

HAHA, OMG OMG HON MÅSTE BERÄTTA SANNINGEN, ANNARS BLIR JAG LEDSEN :(((((((((( ♥ haha.

NI ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST !

ÄLSKAR ERAN BLOGGGG. FORTSÄTT! NI ÄGER. <3

35 TAACCCCK NU? :D OK BRA HEEEJS ♥♥♥♥ ahha

2010-11-19 @ 16:56:29
URL: http://niiiinaaal.blogg.se/
Postat av: elvina

Meeeeeer!

Snälla,nästa kapitel! :D<3

2010-11-19 @ 17:12:01
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: bella

superbra!!!! ;D

hon bara MÅSTE berätta för Justin!

<3

2010-11-19 @ 17:16:52
Postat av: paula

UUUPPPDATEEERAAAAAAAA KAN INE VÄNTA MER. NII ÄR BÄST, NI GÖR MINA DAGAR!!!!!!!!!!

2010-11-19 @ 17:21:28
Postat av: Anonym

MEEEER!!!!!!

2010-11-19 @ 17:25:01
Postat av: emelie

35 NUU!!! :D Panik, jag vill ha mer!! :D

2010-11-19 @ 17:30:57
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla gör så hon säjer sanning :))

2010-11-19 @ 17:51:10
Postat av: Anonym

HON MÅSTE BERÄTTA SANNINGEN:O

2010-11-19 @ 18:00:45
Postat av: Anonym

SANNINGEN MEER får panik slag annars :D!!!!

2010-11-19 @ 18:01:42
Postat av: paula

KOOOOM IGEN, HAR VARIT INNE 93489057 GÅNGER SEN JA LÄSTE DE.. UPPDATERA, HON MÅSTE SÄGA SANNINGEN

2010-11-19 @ 18:21:14
Postat av: Anonym

MEEEEER!!!!!!!

2010-11-19 @ 18:25:13
Postat av: Oliviaa

Hon måste berätta saningen anars är hon knäpp! haha ni borde byta så aatt Olivia är huvudpersionen! JAG HETE OLIVIA!! :o <3

2010-11-19 @ 18:47:32
Postat av: 'i.

BERÄTTA SANNINGEN MÅSTE HON !!!!!! :)

2010-11-19 @ 19:26:18
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0