A true love story - chapter 38

- Oj.. isåfall har jag sagt fel datum, vi ska dit redan om 2,5 timmar. Och direkt efter det ska vi till Ellen DeGeneres show. Sa Justin med ett stort leende.
- PANIK! Jag har ingenting att ha på mig och har inte ens börjat göra mig i ordning.
- Sanna.. jag har köpt en jätte fin klänning till dig och hon som ska sminka dig kommer hit om en halvtimma så du har inget att oroa dig för.

JUSTIN'S PERSPEKTIV:
Samtidigt som Sanna gjorde sig i ordning gjorde jag mig i ordning. Jag kunde inte vänta på att få se henne för jag vet att klänningen jag valde ut skulle sitta så fint på henne. Vi har varit tillsammans i över 3 månader och det här kommer hålla länge, det kommer det. Klockan var runt tre tiden och nu skulle Sanna vara klar och redo att gå.

- SANNA! Kommer du? Limousinen väntar? Sa jag som stod nedanför trappan och väntade.
- Jag kommer!

När jag ser Sanna komma ner för trappan ser hon helt otrolig ut. Jag hade gjort perfekta valet när det gällde klänningen, blått var verkligen hennes färg. Hon märker att jag inte kan släppa blinken från henne. Hon kom ner för trappan och kysste mig på munnen. Jag rörde mig inte och besvarade inte ens kyssen, inte medvetet för jag stod där helt still och bara kollade på henne. Hon var så vacker!

- Var det inte du som sa att vi hade bråttom? Som du sa, Limousinen väntar. Sa Sanna och blinkade mot mig.
- Jo juste.. gå, vi går nu! Svarade jag och gick ut till limousinen.

När vi anlände till galan så var det full proppat med fans som skrek mitt namn hela tiden, några tjejer som jag såg grät väldigt mycket. Jag klev ut ur limousinen och tog tag i Sanna's hand. Vi fick gå bakom själva byggnaden för att göra oss redo för röda mattan.

- Justin.. jag har aldrig gått på röda mattan. Vart ska jag kolla och jag vet inte ens hur jag ska stå?
- Ta det lugnt, min första gång var jag också ganska nervös men sen när man väl står där och möter alla kamera blixtrar så inser man att det är väldigt roligt och nervositeten försvinner. Sa jag och gav henne en puss på kinden.

SANNAS PERSPEKTIV:
Nu var det dags för röda mattan och fy vad nervös jag är! Justin gick före mig och snart så skickade en av vakterna ut mig och alla började skrika mitt namn, några andra skrek frågor om mig och Justin. Det enda jag gjorde var att le och nu stod Justin brevid mig. Han höll om mig runt midjan och jag höll om hans. Vi stod där i ett litet tag och bara smilade mot kameran och innan vi gick vidare så pussade han mig på kinden. När vi kommit förbi röda mattan och var tillbaka i byggnaden igen så ville jag bara göra om det.

- FAN VAD KUL DET VAR! Jag vill gå igen ju.. Sa jag ledsamt.
- Förstod väl det. Sa Justin och blinkade.

När det var dags för pris utdelning av Favorite Male artist. Kenny, Jag, Justin och Scooter höll i varandras händer och hoppades att dom skulle säga Justin's namn.

- JUSTIN BIEBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Justin hoppade upp ur stol sätet och sprang fram till scenen för att ta emot sitt pris.

- Jag vill tacka alla mina fans och mitt crew, min familj och speciellt min underbara flickvän Sanna som är med mig här idag.

Jag kollade upp på stor bildsskärmen och nu blev jag filmad inför miljontals tittare. Det kändes lite pinsamt men jag gjorde en 'flyg-puss' med händerna till Justin och han tog upp sin näve för att fånga den. Haha gulligt!

Justin vann även Favorite Album och Artist of the year. Var så galet stolt över honom. Justin presenterade mig för ganska många artister och min största förebild Katy Perry sa att jag skulle vara otroligt glad som har Justin. Hon sa även att han är en helt otrolig kille och att det var länge sen hon såg Justin så lycklig som han var idag. Jag blev rörd av hennes ord och är helt klart glad som har Justin, min bästavän och pojkvän.

Klockan var redan sju och vi skulle vara i Ellen's studio vid halv åtta så nu hade vi ganska bråttom. När vi kom ut ur byggnaden var det massvis med fans och paparazzis. Vi gick det fortaste vi kunde till limousinen som nu hade gasen i botten. Justin skrek ut ur bil fönstret:

- ALLA KOM TILL ELLEN DEGENERES SHOW!! Följ bara efter bilen.

Jag drog snabbt in honom så att han inte skulle göra illa sig eller så, men skrattade åt det han gjorde. Jag kollade bak och såg hur en stor flock fans sprang längs trottoaren och följde bilen, GALET!

När vi var framme och alla hade hälsat på Ellen var det dags att köra igång programmet som visas LIVE. Jag stod i backstage och kollade på interjuvn därifrån. Jag såg hur några fans i publiken såg mig och jag kunde inte låta bli att vinka till dom. När jag hör att Ellen frågar Justin om hur hans kärleksliv är så började jag le lite smått för mig själv.

- Det går faktiskt jätte bra. Jag måste bara säga tack till er alla fans som är glada över att jag hittat världens underbaraste tjej, Sanna heter hon.

Justin berättade lite om mig och några pinsamma historier, självklart ska han skämma ut mig lite men han lyckades få publiken att skratta. Jag hörde Ellen säga åt mig att gå ut och en av vakterna pekade vilken ingång jag skulle gå in i och när jag kom ut såg jag flertal fans som ställde sig upp och klappade. Det började med att några ställde sig upp och så snart så stod alla upp. Jag blev jätte glad och vinkade glatt åt alla. Jag gick fram till Ellen och gav henne en kram och när jag kom fram till Justin gav jag honom en snabb puss.

Vi pratade lite om vårat förhållande, Hawaii och hur vi träffades. Alla blev förvånade att vi varit barndomsvänner, jag trodde att alla visste det ju, haha.

Vi tackade Ellen för att vi fick komma och vinkade hejdå till alla fans. Efteråt åkte vi bara hem till Justin för klockan närmade sig tio. Vi bestämde att vi skulle ta det lugnt och äta middag. Jag ringde Clara och Olivia när jag kommit hem till Justin för att berätta om hela kvällen. Känns som om att jag svikit dom på något vis, jag är ju med Justin varje dag, fast jag träffar dom i skolan 5 dagar i veckan men det känns bara inte som om att vi är lika tajta som förut. Mamma och Pattie har blivit galet tajta, bästavänner igen verkar det som.

Under middagen ringde Justin's mobil och det var Christian men Justin sa att det kunde vänta men jag sa åt honom att svara. Justin går iväg och jag hör att det Christian berättar inte är bra för Justin's min från att ha ett leende på läpparna blev till en ledsen min. När han kommer tillbaka ser jag att han är alldeles tårögd.

- Justin.. vad har hänt?

------------------------------------------------------------------------------------
Vad tror ni har hänt? :O KOMMENTERA!
Som ni märkte tidigare att våran blogg har typ inte funkat att gå in på 3 timmar om inte mer.. Många tror att vi raderat bloggen men aldrig i livet!! hahah ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

MER :D

2010-11-21 @ 19:24:52
Postat av: Astrid

Dom är heeelt awesome :D

2010-11-21 @ 19:28:28
Postat av: Coolizzz

Jättebra... fast det har varit fel på blogg.se hela dagen inte bara eran blogg ^^

2010-11-21 @ 19:30:25
URL: http://coolizzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

merrrrrrr ;]

2010-11-21 @ 19:37:01
Postat av: Anonym

MEEEEER!!!!!! :D

2010-11-21 @ 19:37:24
Postat av: Anonym

MEEEEEN OMG OMG IM IN LOVEEEEEEEE WIITTTTH THIIIS FARYTALE OMG OMG EVEN THOUGH IT HURTS ! :)



SHIIIET VAD BRA DAAAAMN DÖÖÖÖÖÖÖÖR SKRIV MERR MÅSTE LÄSA EN TILL IKVÄÄL JAG ÄR HELT CRAZY OMG OMG SHIIET SKKIIT BRA JU :o



SNÄLLA SKRIIV MEEEEEEEEEEEER I IKVÄLL PLZ !!!



ÄLSKAR VERKLIGEN ERAN BLOGG !

2010-11-21 @ 19:41:21
Postat av: Julia

Caitlin i båt olycka snälla en till ikväll

2010-11-21 @ 19:46:55
Postat av: matilda

jag tror det är det här att c aitlin fivk en vatten skoter övet sig eller var det var du vet när hon var på bahamas, jag tror det är drf justin är ledsen

2010-11-21 @ 19:48:27
URL: http://matildaasvennerlind.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEER!!!! :D:D:D:D

2010-11-21 @ 19:52:03
Postat av: Anonym

MEEEER idag!!!

2010-11-21 @ 19:55:12
Postat av: Alicia

meeeeer!! :'(

2010-11-21 @ 20:02:34
URL: http://alicialarssoon.blogg.se/
Postat av: lalalala

meeeer :D :D

2010-11-21 @ 20:03:02
Postat av: Anonym

om ni inte orkar skriva inlägg på dagarna så kan ni ju lägga tidinställt :)

2010-11-21 @ 20:05:46
Postat av: Elle

MEEEEEEEEEEEEER. !!!!!!!! FUCKING BÄÄST !!

2010-11-21 @ 20:15:46
Postat av: anna

39 idag också , snälla !!

2010-11-21 @ 20:24:23
Postat av: Anonym

meer :)

2010-11-21 @ 20:28:17
Postat av: Olga

MMMMEEEERRRR!!!!!!!!

2010-11-21 @ 20:32:16
URL: http://minlydia.blogg.se/
Postat av: Kajsa

VISST BLIR DE MER IDAG?! LOVA DE! KLARAR MIG INTE TILLS I MORGON! SNÄLLA SKRIV MEEEER IKVÄLL!! NI ÄR BÄST!

2010-11-21 @ 20:34:32
Postat av: becca

jag tror att det ver caitline som var med i båtolckan fast de va ju skiiit länge sen men ja ! skriiiiv meraaaaa vi älskar de :9

2010-11-21 @ 20:39:30
Postat av: Anonym

Sjukt bra skrivet!! Skiv mer!! :D

2010-11-21 @ 20:39:34
URL: http://jbiebz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

bra att ni inte raderade ;)



skiiitbra

2010-11-21 @ 20:40:49
Postat av: Julia

Skoterolyckan. :(

2010-11-21 @ 20:40:51
URL: http://jumpie.blogg.se/
Postat av: sara

omg! meer :D

2010-11-21 @ 20:42:47
Postat av: Liann

Helt klart nån sol blivit skadad! Mest troligt att det är caitlin! :(

2010-11-21 @ 20:44:08
Postat av: Anonym

MEEER MEEEER!! :)

2010-11-21 @ 20:46:21
Postat av: Anna

kanske caitlins olycka eller något, haha. eller nej, jag vet inte.. ;) skriv mer! :D

2010-11-21 @ 20:51:45
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: tess

meeeeeeeeeeeeeeeeer <3

2010-11-21 @ 21:10:00
Postat av: Anonym

SÅÅÅÅ BRAAA!!! MÅSTE KOMMA MER IDAG!! DET E SÅÅÅ JÄKLA BRA!!!!!

2010-11-21 @ 21:10:25
Postat av: Ida

Meer snälla!? :D

2010-11-21 @ 21:15:27
Postat av: madde

de har hänt nått me Caitlin tror jag. MEEER IKVÄLL! SNÄLLAAAAA!<3

2010-11-21 @ 21:26:25
URL: http://madeleneskogs.blogg.se/
Postat av: Julia

aaaasbra , mer :)

2010-11-21 @ 21:30:13
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Catlins olycka ! :(

mermermermermermemrermermermermeremrmermer ! :D

2010-11-21 @ 21:35:22
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

kanske caitlins olycka?



OMG SKRIV MEEEEEEEEER!!!!!!!!! :D ♥

2010-11-21 @ 22:04:13
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: kändisblogg

hej, en annan kändisblogg tipsade mej om den här bloggen och jag är ny här (haha) så jag vet inte så mycket. Är allt det här sant, då? :$ :)

2010-11-22 @ 23:27:08
URL: http://goldmusics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0