A true love story - chapter 41

Hela arenan tystnade. Justin ställde sig mitt på scenen och böjde sitt huvud mot marken. Hela arenan var tyst i en minut. Otroligt! Han fick så många fans att vara tyst, otroligt som sagt!
Efter den tysta minuten tackade Justin alla sina fans och satte igång konserten igen. När han sjöng 'That should be me' hade han sån mer känsla.. än vad han brukar. Det var så fint!



4 veckor senare - SANNAS PERSPEKTIV
Dagarna gick och vi kunde inget annat än vänta på att Caitlin skulle vakna. Vi körde samma rutin varje vecka. Jag har först skola, han har skola, jag går hem till honom och sover över där, äter frukost, går till skolan om och om igen. Jag umgicks inte med Olivia eller Clara (förutom i skolan) på hela 4 veckor. Hon har nu legat i koma i 5 veckor och förra veckan avled Alex.. undra hur Caitlin kommer att reagera.. Vi pratade med Christian varje dag. Nu har vi snart varit tillsammans i 5 hela månader, nästan ett halvår och det känns som evigheter. 

Efter skolan idag (fredag) kom jag hem till Justin för att äta middag som han lagat till mig. Vi åt Tacos, eftersom att det är våran favorit middag och det var ett tag sen sist. Under middagen pratade vi lite om hur det gick i skolan och om Justin's turné. Det var redan början på November snart och riktigt kallt började det bli. Det började även närma sig slutet på hans turné vilket är lite sorgligt men då får jag mer tid till honom och fansen.. mindre tid. haha!
Efter middagen skulle vi kolla på film och det var riktigt mysigt. Under filmen ringde Christian och Justin svarade på en gång. Han ställer sig upp för att gå iväg ifrån TV:n och så snart kommer han in springandes med ett leénde på läpparna! 

- CAITLIN HAR VAKNAT!!!! Skrek Justin och gjorde ett glädjeskutt.
- VAAAAAAAAAAAAAA!? Skojar du? Vi måste åka dit DIREKT!
- NEEJ! det gör jag inte, JA såklart vi åker dit nu, men det är bara ett problem.. Sa Justin.
- Vadå för nåt?
- Hon har förlorat minnet, hon kommer ihåg Alex svagt men hela hennes familj kommer hon ihåg och närmsta vänner! Mig kommer hon knappt ihåg, när Christian säger mitt namn så börjar hon bara nicka på huvudet och säger att jag är en väldigt känd artist, vilket är det enda hon kommer ihåg. Sa Justin med ledsen min..
- Men sluta nu, säg bara vad som är problemet och sluta skoja, haha! Sa Jag och slog till han lite löst på armen.
- Det är sant Sanna, hon kommer inte ihåg mig och vi som varit tillsammans i 7 månader förut och nu är hon min bästavän, eller hon är min bästavän men jag är inte .. hennes.
- Vi måste åka dit och få henne att komma ihåg dig?
- Jag tror inte ett besök på sjukhuset får henne att komma ihåg mig, jag måste spendera väldigt mycket tid med henne nu för jag vill inte att hon ska glömma mig.
- Du har rätt, haha! 

Vi tog första flyget till Kanada och när vi kom till sjukhuset 4,5 timmar senare så sprang vi upp till 5:te våningen där Caitlin låg. Det första vi såg när vi kom in var att hela familjen och hennes vänner satt där. Justin frågade snällt om bara jag och Sanna kunde få en liten stund med henne och såklart gick alla med på det. 

- Ehm.. hej! Vilka är ni om man får fråga? Tack för att ni besöker mig i alla fall. Sa Caitlin med ett svagt leénde på läpparna.
- Det är Justin, Justin Bieber? Kommer du ihåg mig? Frågade Justin som nu höll i Caitlin's hand.
- Jag kommer ihåg dig svagt men nu när jag ser dig på riktigt så kommer jag ihåg! JUSTIN!!! Sa Caitlin och kramade honom hårt.
- Så du har inte glömt när vi åkte Go-cart tillsammans förra året och du bröt benet? Frågade Justin glatt.
- Känner jag dig så bra? FETT COOLT! Har åkt Go-cart med Justin Bieber! Det enda jag vet just nu är att du är en av världens största artister, det är det jag kommer ihåg iallafall.

Justin suckade och fortsatte att berätta lite minnen från den tiden dom var tillsammans. Dom hade varit med om så mycket och jag kunde inte låta bli att bli svartsjuk, vilket jag lovade Justin att inte bli men han sitter där och håller sitt ex och även sin bästavän då, i handen och berättar om deras mysiga stunder o så. Det kändes inte bra i början men nu förstår jag att han bara ville att hon skulle komma ihåg honom och inget annat. 

- Jag kommer inte ihåg någonting.. men jag känner igen det där med när vi red tillsammans, vad heter mina hästar nu igen?
- Rose heter ena och den andra heter Snow. Du och jag red på Snow tillsammans och Christian fick rida på Rose hela tiden för att hon är så pass liten, hahaha! Sa Justin och började skratta.

Caitlin, Justin och hästen Snow.

Jag kände mig verkligen utesluten i samtalet, deltog inte ens i en enda sekund så jag bestämde mig för att gå ut och snacka lite med Kenny. Justin kom senare ut och sa:

- Jag måste umgås med henne så mycket jag bara kan! Hon får verkligen inte glömma mig men hon börjar komma ihåg lite, vilket är bra.
- Ska hon följa med tillbaka till Atlanta? För Beadles-familjen har ju ett hus nära dig?
- Jag tror det, Caitlin vill dit iallafall och försöka komma ihåg allt. Men först måste hon stanna på sjukhuset tills imorgon och sen får hon åka, det är vad doktorn har sagt.

Justin pratade med familjen och dom tyckte det lät som en bra idé. Så imorgon ska hela beadles familjen flyga ner till Atlanta för att bo där ett tag, inte bara för att Caitlin ska kunna komma ihåg Justin utan även få familjen på ''semester''. 

Vi gick in och sa hejdå till Caitlin och var glada att hon mådde bra sen åkte vi vidare till flygplatsen. Där sa vi inte så mycket, det verkade som att ända sen sjukhuset har det varit lite stelt mellan oss och jag har inte kunnat sluta tänka på när Justin stönade och sa '' Caitlin! '' i sömnen, han gillade väl inte? Jag vet att jag ofta blir svartsjuk lätt, men inte så konstigt han är ju Justin, han har ju tjejer efter sig vart han än går.

JUSTINS PERSPEKTIV:
Vi hittade inget tidigare flyg än vid 3 tiden på natten och då skulle vi vara hemma vid 7-8 tiden på morgonen. På flygplatsen när vi väntade så sov Sanna mot min axel och jag lutade mig mot hennes huvud. Jag kunde inte sova för jag tänkte bara hela tiden på Caitlin, hur kan hon ha glömt mig? Jag tror att hon kommer ihåg mig snart, för Caitlin är ledig ända tills början Januari för att bara ta det lugnt och jag har nu lov i två veckor för min lärare reser bort vilket känns skönt, för då har jag även tid att spendera med Caitlin och mer tid till att vara med Sanna.. tror jag. Hela flygresan så sov Sanna och jag slumrade till lite då och då. Jag hade armen runt Sanna och hon lutade sig mot mitt bröst, hon var så söt när hon sov.

När vi väl var hemma så såg det ut som om att Sanna var helt död, hon var så trött att jag nästan fick bära henne ut till limousinen men det hade jag ingenting emot för hon väger knappt någonting. Det gick fort och vi var hemma på bara mindre än 20 minuter. Nu sov hon verkligen så djupt och ingen av oss ville väcka henne. Jag sa till Kenny att jag tar hand om henne. Kenny hjälpte mig att hålla upp dörren så jag kunde bära in Sanna till soffan där jag la henne. Jag tog bort en hårslinga från hennes ansikte och märkte hur hon rös till, inte konstigt soffan var iskall.
Jag sprang upp till övervåningen för att hämta en filt till henne och sedan hämtade jag min extra säng och la den brevid soffan för jag ville inte sova utan henne vid min sida. Jag låg vaken ett långt tag och bara kollade på hennes vackra ansikte och jag fick aldrig nog. Imorgon kommer Caitlin och det kändes lite konstigt, för hon vet knappt vem jag är men det ska bli kul att få umgås med henne för det var så pass länge sen vi var med varandra, bara hon och jag. Efter att jag legat vaken ett tag så så somnade jag tillslut med min hand inflätad i Sanna's.
--------------------------------------------------------------------
What do you think? Är det bra att Caitlin och Justin får spendera mycket tid tillsammans?
Eller förstör det bara mellan Sanna och Justin även fast hon vet att Justin aldrig skulle såra henne.. Eller?
KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: nina

2010-11-22 @ 20:47:02
URL: http://ni
Postat av: Nina

ASSÅ BÄST BÄST BÄST BÄST ♥

njuter varje sekund ! :D

HIHI!

han måste ju vara med sanna också! HIHI!

2010-11-22 @ 20:48:01
URL: http://niiiinaaal.blogg.se/
Postat av: ´Julia

snälla ett till ikväll det är så bra. Han och Sanna ska spendera mycket tid tillsammans inte Caitlin

2010-11-22 @ 20:48:21
Postat av: Astrid

Hoppas det inte förstör ! :) awesome !

2010-11-22 @ 20:48:29
Postat av: Anna

DÅLIGT. men då blir det ju mer drama! ;)

2010-11-22 @ 20:48:39
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anna

och det är bra!!! :D för då kämpar justin för att få sanna igen.. för att sanna börjar dumt nog umgås med kevin!!!! :D

2010-11-22 @ 20:49:06
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Julia

Uschaa vad jag älskar denna novell lägg ut mer :D



Kan det inte bli lite mer drama mellan justin och sanna (: det är kul :D



STORT (L) TILL BLOGGEN! :D

2010-11-22 @ 20:50:04
URL: http://thediaryofmagic.blogg.se/
Postat av: Coolizzz

Aaah vad bra!

Men jag tror att något kommer att hända snart mellan Justin och Sanna men jag hoppas att Justin inte sviker henne eller tvärtom... :)

2010-11-22 @ 20:51:51
URL: http://coolizzz.blogg.se/
Postat av: Anna

neeeej! eller jo drama är ju bra men det får inte förstöra allt! han måste vara med Sanna också! haha och vad har hänt med Jasmine egentligen? haha aja jag ville seriöst slå någon när jag läste hur hon var på turnen i Hawaii haha :)

2010-11-22 @ 20:52:04
URL: http://annabergman.devote.se
Postat av: Ida

Nej inge mer drama mellan dem. Catlin och Sanna kan väl bli bästa väänner ? :D

2010-11-22 @ 20:52:13
Postat av: Jaqueline

Det kommer antagligen bli drama eftersom att sanna blir sääkert en aningen svartsjuk. Men det är klart att justin vill umgås med Caitlin!! Lägg upp meeeer :D

2010-11-22 @ 20:54:47
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Liann

Asså seriöst! Det är fett bra som detär men snälla lyd inga tips! För alla vill typ att det bara ska vara gulligt o romantiskt hela jävla tiden! Det måste ju hända nånting? Tycker jag iaf... Så jag tycker INTE det alltid ska va perfekt romantiskt o gullenuttigt! FÖR DET ÄR TRÅKIGT! Det ska va såännande, romantiskt. roligt, o jaa dramatiskt. Vet tt jag är kritisk men tycker verkligen inte om när allt ska va perfekt som i typ Barbie? Det är ju aldrig perfekt i verkligenheten? De ska ju va trovärdigt..... aja kram!:)

2010-11-22 @ 20:58:09
Postat av: anna

sjukt bra !! men det borde vara att justin börjar umgås med caitlin så sanna blir svartsjuk & börjar umgås med någon annan :D

2010-11-22 @ 20:58:11
Postat av: Tilda o Tinetthe

Skitbra!! Mer ikväll snälla! :) kram

2010-11-22 @ 20:59:21
Postat av: Anonym

MEEEEN ÅÅHHHHH DET FÖRSTÖÖÖÖÖRRR

2010-11-22 @ 20:59:26
Postat av: becca

jag toror inte att det är så bra att dom umgås för att då kanske caitline får känslor för justin igen och även om justin älskar Sanna så kan drastiska känslor komma snabbt och spciellt i ett ex man vet ju aldrig han hade ju lite svårt att komma över henne !

Jag älskar de skriv mera mera mera

2010-11-22 @ 21:00:22
Postat av: Anonym

sluta skriv om caitlin och mer om sanna och justin

2010-11-22 @ 21:01:03
Postat av: Anonym

Mer om sanna och justin :)

2010-11-22 @ 21:07:20
Postat av: Siis

Tycker ni borde göra såhär att, Catlin kommer ihåg honom igentligen men bara ljuger för hon vill spendera tiden med justin och få honom bort ifrån Sanna, ett tips på hur det kan bli lite mer dramatiskt, så att man lyfter Novellen lite granna. Men annans vilken bra novell ni skriver, vill att det ska hända mycket grejer på en gång, drama dit och dit, bara inte romantiskt och sådant (:

2010-11-22 @ 21:17:57
URL: http://siisoayy.blogg.se/
Postat av: Tess

Åh, va bra att det kom ett till inlägg (MEN VI ALLA VILL HA FLER) :D Jag tkr att det förstör lite att Justin ska spendera mer tid med Catlin, men man vill ju att han ska må bra :) Fast hon får verkligen inte förstöra Justin & sannas förhållande, då blir det inte kuuul x)



Tack för en underbar blogg :)

2010-11-22 @ 21:23:46
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: Julia

Jättebra! Jag håller med kommentaren som SIIS skrev. =)

2010-11-22 @ 21:27:03
URL: http://jumpie.blogg.se/
Postat av: Julia

Jättebra! Jag håller med kommentaren som SIIS skrev. =)

2010-11-22 @ 21:27:12
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo romantiskt och drama. Men man måste ha mycket romantiskt!

2010-11-22 @ 21:29:12
Postat av: Alicia

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER <3

2010-11-22 @ 21:36:27
URL: http://alicialarssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså seriöst älskar novellen men asså det måste hända nått för att det ska bli spännande att läsa det är ju kul och läsa när det är lite mer stämning för det ska ju kännas att det är värkligt ! så låt det hända lite saker mellan caitlin och justin :))



asså jag bara älskar sånt :))



men annars skiit bra novell är helt beroende !



ladda upp en till ikväll snälla :)<3



ni är AWESOME !



2010-11-22 @ 21:46:39
Postat av: Julia

aaaaasbra , meeeer ((:

2010-11-22 @ 21:48:50
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: lalalala

meer, och sanna och justin måste visa ännu mera kärlek

2010-11-22 @ 21:52:20
Postat av: tess

meeeeeeeeeeeeeer :D <3 <3

2010-11-22 @ 21:58:16
Postat av: Hannah

Nja, inte för mycket tid med Caitlin. Tror det kan förstöra rätt mycket...

2010-11-22 @ 21:58:57
URL: http://llifebyhannah.devote.se
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

jag hoppas inte att sannas och justins förhållande förstörs , men jag gillar lite drama :p



SKRIV MEEEEEEEER!!!! :D

2010-11-22 @ 22:06:54
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: anna

eran blogg är superbra :)

mer romantiskt, inte drama för det förstör bara tycker jag :(



ett inlägg till idag också, snälla? (aa'

2010-11-22 @ 22:09:46
Postat av: pm

Jag tycker att det ska vara mer romantiskt men ändå mer drama...hmm,jag undrar hur jag tänkte när jag kom på det! Haha...men Sanna&Justin forever iaf! :D <3

2010-11-22 @ 22:51:14
Postat av: pm

Haha,glömde en sak...MEEEEEEEEEEEER! ;D <3

2010-11-22 @ 22:52:10
Postat av: Anna

Kan inte Caitlin få känslor för sanna! det hade varit en rolig twist! :D

kram

2010-11-23 @ 00:27:12
Postat av: TINETTHE

Älskar det så sriv som ni vill jag gillar det det gör så att det blir späning <3<3<3

2010-11-23 @ 07:28:04
Postat av: TINETTHE

Älskar det så sriv som ni vill jag gillar det det gör så att det blir späning <3<3<3

2010-11-23 @ 07:28:32
Postat av: mimmi

ME LOVE!

det måste vara lite drama,o det e klart justin måste umgås med catlinn!

hon minns ju inte han!!!!!

men jag tror sanna kommer bli svartsjuk o vara med ngn annan!

men nu e jag helt besatt av novellen!!!!

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!;)

2010-11-23 @ 07:30:28
URL: http://ontheline.blogggplatsen.se
Postat av: bella

sjuikt braa!!

meer!<3

han måste ju va med sanna oxå?! ;)

2010-11-23 @ 07:56:27
Postat av: arlinda

omg haha jag verkligen älskar er.. underbar berättelse fortsätt med de!:D<3

2010-11-23 @ 10:18:08
URL: http://arlindaqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0