A true love story - chapter 43

Jag kände mig så tom och visste inte var jag skulle ta vägen. Jag tog upp en sten och kastade på fönstret, som tur gick det inte sönder men det gav iallafall en hög smäll. Fan ta Justin just nu.. Jag tar mig en sista snabb titt i fönstret innan jag skulle springa därifrån och jag möter Justin's blick och kunde inte låta bli att börja gråta. Jag såg hur ledsen hans blick var när han såg att jag grät. Jag sprang fort därifrån och innan jag hann ner till grindarna hör jag Justin skrika:



- SANNA, VÄNTA!! DET ÄR INTE SOM DU TROR!

Jag orkade inte höra på Justins bort förklaringar längre, så jag fortsatte springa, men han var mycket snabbare än mig så han hann ifatt mig.
- Sanna! Lyssna på mig, det är inte som det ser ut?!
-Nej men visst, du gör bara precis samma saker med henne dom du gjorde med mig! Vad vill du att jag ska tro då!
-Men jag försökte lära henne bara, åh! Sanna kom igen var inte så känslig, du vet att jag älskar dig, du är min flickvän och du är det bästa som hänt mig!

Jag sa ingenting utan kollade ner i marken och sparkade på gruset. Jag visste att jag inte kunde säga emot Justin och speciellt inte hans underbara hundögon han gör när han vill ha min uppmärksamhet. Han säger ju att jag är den enda för honom. Varför skulle han ljuga om något sånt? Och jag är faktiskt känslig, det har han rätt i.. Justin gick fram till mig och lyfte upp mitt huvud med mig hand.

-Du är den finaste jag vet, och du vet att jag aldrig lämnar dig.

Han förde mitt huvud mot hans och vi kysstes. Vi kramades en lång stund, jag la mitt huvud på hans axel, nära hans nacke och kände hans goda parfym.

-Justin?
-Ja vad är det? Sa han och kollade ner på mig.
-Du luktar gott, är det Calvin Klein parfymen som jag gav dig? Frågade jag och pussade honom på halsen.
- Haha ja det är det. Sa Justin och höll om mig.

Han rös till och nöpp mig i midjan och jag slutade nafsa honom i halsen för jag vet att han är svag för det, haha.

-Förlåt att jag blev sur förut, det är bara.. det är inte kul att se dig med någon annan och jag är inte van vid det heller trots att jag vet att ni bara är vänner.. Sa jag.
-Inget du ska säga förlåt till, jag bettede mig dumt jag med, det var inte meningen att det skulle bli så som det såg ut men det var faktiskt hon som satte sig i min famn? Vad skulle jag göra? Knuffa bort henne fast det är jag som vill lära känna henne bättre, haha tror hon inte skulle vilja lära känna mig då.. Sa Justin.
-Det är sant.. du får gå tillbaka till Caitlin nu, jag ska nog hem och försöka plugga på matten, I trust you. 
-Okej! Men kan du inte komma till mig imorgon? Och vara med både mig och Caitlin. Snälla?

Då gav han mig dom underbara hundögongen och även fast jag inte gillar Caitlin så speciellt mycket nu så vet jag att Justin gör det så jag måste ge det en chans för att det ska funka mellan oss.

- Okej visst, jag kommer hem till dig efter Skolan. Sa jag och log mot honom.

Vi kysstes och sa hejdå. Jag gick hem och pluggad matte och gick sedan och fixade mig inför natten. Jag somnade så snabbt jag la mig i sängen.
Nästa morgon flöt skoldagen förbi och det var snart dags för att åka hem till Justin och träffa Caitlin. Jag satte på mig ett par mörk blåa jeans och en svart stor kofta med mina vita converse.
Jag satte upp håret i en hög toffs och sminkade mig innan jag gick över till Justin. Jag lyssnade på Justins 'Stuck in the moment' så himmla bra låt! Jag plingade på Justins dörr och när han öppnade kramde han mig och kysste mig.

-Vad fin du är, som vanligt då! Sa han och log. - Caitlin kommer du? Sa han med hög röst.

Ut från vardagsrummet kom hon ut, jag kan inte säga att hon är ful, för det är hon verkligen inte. Men direkt när jag såg henne märkte jag att det inte skulle funka mellan oss två, jag såg tydligt hennes på klistrande leende.

-Hej, du måste vara Sanna, Justin vän?

När jag hörde henne visste jag inte vem jag ville slå, henne eller Justin? Vaför säger inte Justin till henne att jag är hennes flickvän, skämms han?
Jag orkade inte bli sur över det, så jag tog hennes hand.

-Hej , jag är Justins flickvän.

Jag såg hur hennes fejk leende försvan men jag brydde mig inte. Justin var min pojkvän, min andra halva. Han är min. Jag kände hur konstig stämningen var så jag avbröt den.

-Vad ska vi göra då? frågade jag och kollade på Justin som fortfarande stod med osäker blick efter den pinsama händelsen.
-Jag vet inte, är ganska trött efter resan, kan vi inte kolla på film , om det är okej för er. Sa Caitlin.
-Ja det spelar ingen stor roll för mig. Sa Justin.

Så vi bestämde oss för att kolla på 'The holiday' Caitlin valde filmen.
Ungefär när halva filmen gått så ställde sig Caitlin upp.

-Ska bara gå på toa kommer snart. Sa hon och gick iväg.

När vi hörde Caitlin stänga toadörren kastade sig Justin över mig och kysste mig som en galning. Vi ramlade ner från soffan till golvet. Men det gjorde inget, Justin började knäppa upp min kofta så jag låg i linne, jag drog av hans tröja till slut låg jag också utan tröja. Plötsligt hörde vi dörren öppnas och vi satte oss upp och drog på oss kläderna. Caitlin kom ner för trappan och satte sig med oss i soffan.
Men bara efter 10 minuter var hon tvungen att gå på toa igen. Vi satt kvar i soffan den här gången och han höll bara om mig. Jag kom på att min mobil låg i min väska i Justins rum, jag sprang upp för att hämta den eftersom att min mamma skulle ringa. När jag passerade toa dörren hörde jag en röst innefrån. Jag stannade och la örat emot, jag hörde Caitlins röst.

-Jo, men jag fick tillbaka minnet när jag och Justin spelade FIFA av någon konstig anledning, Kanske var det hans närhet. Vet inte. Va?. Jo han är mitt ex hallå? Jag ska låsas ett tag till för då får jag spendera mer tid med Justin. haha, hans tjej? Jo hon är väl söt, men tror jag har en chans på Justin .

Jag fattade inte att det var sant, jag sprang ner till Justin.

-Justin!
-Ja vad har hänt Sanna? Sa Justin med orolig blick.
-jag vet inte hur jag ska förklara, men jag hörde Caitlin på toaletten prata med någon. Hon sa att hon hade fått minnet tillbaka och att hon skulle fortsätta låsas att hon hade minnesförlust för att kunna vara med dig mer.

Justin satt helt tyst en stund.

-Sanna, jag vet att du kanske inte gillar Caitlin men nu går du för långt!
-Du måste tro mig!

I samma sekund kom Caitlin ner för trappan.

-Caitlin, vi skulle vilja snacka med dig. Sa Justin med hög röst.
-Ja vad är det. Sa Caitlin och satte sig ner på golvet framför oss.
-Sanna sa att hon hörde dig prata med någon på toaletten, och att du sa att du hade fått ditt minne tillbaka men ljög för oss, är det sant?
-VA nej? Skojar du med mig, jag skulle aldrig ljuga för dig. Du måste tro mig Justin!
-Jag hörde dig! Sa jag och ställde mig upp.
-Du vill bara förstöra den här resan!
Hon låtsades började gråta och sprang upp på övervåningen.
-Bra gjort Sanna. Sa Justin och sprang efter henne.

Jag orka inte stanna länge. Justin tror på henne istället för mig. Jag är så sjukt beviken på honom. Han kan aldrig bestäma sig!
Jag gick till ytterdörren och klädde på mig. Justin kom ner.

-Vart ska du. Sa han.
-Till ett ställe där jag inte blir sviken av folk och till ett ställe där folk litar på mig.
-Vad menar du med det? Sa han med orolig röst.
-Jag menar att jag vill ta en paus.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hur kommer det bli?
KOMMENTERA!




Kommentarer
Postat av: Anonym

MEER

2010-11-23 @ 20:01:13
Postat av: Anonym

JAAA, drama :D hehe



MEER <3

2010-11-23 @ 20:02:42
Postat av: hihihi

ooooooooomg mer ikväll or i'll die

DET FÅR INTE VA SLUT!

2010-11-23 @ 20:07:34
Postat av: Anonym

MEEER IDAG!

2010-11-23 @ 20:10:00
Postat av: faanaannananay

meeeeeeeeeeeeeerrrraaaaaaaa!!!!!!!

ahh sanna gjorde rätt tkr jag , han är fucking dum som håller på med catlin;( men mera hu

2010-11-23 @ 20:10:29
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEEEEJ JUSTIN MÅSTE JU LITA PÅ HENNE! VI VILL HA MASsSSA MER IKVÄLL! :D <3<3

2010-11-23 @ 20:10:45
Postat av: elle

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, BÖRJAR NÄSTAN GRÅTA !!!! MEEEEEEEEEEEEEEEER NUUUUUU: FUCKING AWESOME !!!

2010-11-23 @ 20:10:58
Postat av: paula

GAAAH! MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER :O PAUS, WTF? :O HAN MÅSTE BEEE HENNE FÖLJA EFTER HENNE OCH TILLSLUT GER HON SIG :p

2010-11-23 @ 20:11:38
URL: http://ppaulab.blogg.se/
Postat av: paula

GAAAH! MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER :O PAUS, WTF? :O HAN MÅSTE BEEE HENNE FÖLJA EFTER HENNE OCH TILLSLUT GER HON SIG :p

2010-11-23 @ 20:11:47
Postat av: julia

en till ikväll snälla

2010-11-23 @ 20:12:12
Postat av: Anna

OMG. nu måste det komma en till! :o

2010-11-23 @ 20:14:48
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Emma

Sjukt bra!! Meeeeeer!! XD

2010-11-23 @ 20:15:21
Postat av: neejra<3

MMMMEEEEERRRRR!!!!!!

2010-11-23 @ 20:16:04
Postat av: elvina

guud vad bra du skriver!

Faast nu tycker jag synd om Sanna.

Meer! :D<3

2010-11-23 @ 20:21:44
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer mer mer. de va as bra!!! mer ikväll snälla snälla snälla:)

2010-11-23 @ 20:22:01
Postat av: Anonym

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

JÄVLA CAITLIN FUCK HENNEE

FUCK HENNE



UPDATERA MER

2010-11-23 @ 20:22:28
Postat av: Anonym

AWSOMEEEEEEEEEEEEEEEE



DÖÖR SNÄLLA EN TILL IKVÄLL BER ER SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA !!!



NI ÄR FETT GRYMMMA SNÄLLA !!!:)))))))

2010-11-23 @ 20:22:45
Postat av: evelina

plzzzz en till ikv?! dör annars :(

2010-11-23 @ 20:26:19
URL: http://eeveelinas.blogg.se/
Postat av: alicia :)

MEEEER! I just love it! Så sjukt bra!



:D <3

2010-11-23 @ 20:26:31
URL: http://aliciasjobeck.devote.se
Postat av: eveline_biberfever

åsso ni måste fortseta skriva jag älskar er blogg realy

2010-11-23 @ 20:26:38
Postat av: Liann

Fuck them båda! GO SANNA!! Ibland blir jag sjukt irriterad på Justin i berättelserna. Vet inte varför, eller jo jag vet ju varför jag blir irriterad på han... men inte på riktigt!!

Om jag va Sanna skulle jag ba börja skrika på Justin när det på slutet hänt. Justin säger:var ska du? Om jag var sanna: bort från dig och din falska bästavän. Till nåt ställe där inte du är pucko. Justin säger: vad menar du me det? Om jag var Sanna: bry dig inte idiot. Du tror ju mer på henne än mig,din egen flickvän och din falska bästan/exflickvän som fortfarande har känslor för dig... Mhmmm så därför tar jag paus från dig och henne -.- :@

2010-11-23 @ 20:26:47
Postat av: Anonym

omgush mer så jävla bra

2010-11-23 @ 20:26:49
Postat av: Sara

:O shit.... mer mer mer mer :D

2010-11-23 @ 20:28:22
Postat av: TINETTHE

Meeeerrrrr nu hehe <3 <3

2010-11-23 @ 20:28:32
Postat av: Anonym

MEN SLUTA! jag dör, för bra! Men det kan inte vara slut mellan dom... åhhhhhhhh

2010-11-23 @ 20:31:03
Postat av: Coolizzz

Neeeeej, haha hoppas att Justin får reda på att hon ljuger och har fått tillbaka minnet då! =)

2010-11-23 @ 20:31:31
URL: http://coolizzz.blogg.se/
Postat av: Tilda

Omg!!! Mer!! 44 idag snälla!! :) <3

2010-11-23 @ 20:33:23
Postat av: emilia

du måste skriva mer nu ! :D den är sjukt bra !

2010-11-23 @ 20:38:00
Postat av: Anonym

MEEEEEEER

2010-11-23 @ 20:39:47
Postat av: Julia

aaaaasbra , meeer :)

2010-11-23 @ 20:41:20
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: V

Omg vad bra!!! Jag tycker att dom ska ta en paus så som du skrev. Och att Justin typ är på depp humör sen för att han saknar Sanna och att han inse att det är Sanna han ska lita på och älskar. :D MEEER IKVÄLL!!!

2010-11-23 @ 20:43:45
Postat av: Lauren

ÅH HERREGUUUD! JAG ÄLSKAR ER! hahahahaha

2010-11-23 @ 20:48:29
Postat av: Jaqueline

PANIIIK! Meeer :D <3

2010-11-23 @ 20:49:20
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMG! mER!!

2010-11-23 @ 20:52:42
Postat av: Julia

Så jävla bra lägg ut mera :DD<3

2010-11-23 @ 20:54:24
URL: http://thediaryofmagic.blogg.se/
Postat av: Anonym

Exakt som Liann!

Man blir irriterad på Justin, men också på Sanna som "misstänker" / tycker Justin är otrogen hela tiden.

Caitin blir man mest irriterad på, den falska subban. Vill att hon ska D-Ö!



Snälla, ett inlägg eller mer ikväll. Jag börjar gråta snart

2010-11-23 @ 20:55:41
Postat av: fanny järvå

oneeej, jag döör! SKRIV MER!! :D:D

2010-11-23 @ 20:56:46
URL: http://fannyjarva.blogg.se/
Postat av: emelie

DRAMA!!! :D MEN DÅ VILL MAN JU HA ETT TILL INLÄGG IKVÄLL!!! :D

2010-11-23 @ 20:56:52
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEER MER MEERRRRR JAG TROR JAG DÖÖÖÖR! MEEEEEEEEEEEEEER

2010-11-23 @ 20:58:04
Postat av: madde

mer ikväll! Asså jag börjar ju gråta här! Nu e jag arg på justin! Vaför litar han inte på sanna?

2010-11-23 @ 21:00:17
URL: http://madeleneskogs.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEEEEER SNÄLLA

2010-11-23 @ 21:16:05
Postat av: Anonym

OMBOMBOMBOMBOMB! hur bra som helst, asså ni gör oss beroende hahha älskar bloggen! snälla kan ni inte lägga in några mer idag hahha det skulle inte skada med 10 till hihi :D

2010-11-23 @ 21:24:25
Postat av: tess

bra gjort av sanna! taskigt av Justin....



MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER ;D

2010-11-23 @ 21:27:23
Postat av: Sandra

NEEEEJ SKRIIV MER NUUUU INGEN PAUS FÖR DEM! SNÄÄÄÄLLLLAA!!

2010-11-23 @ 21:27:46
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

OH MY GAASH, HAN KAN JU INTE LITA MER PÅ CAITLIN ÄN PÅ SIN FLICKVÄN!! :O

SNÄLLA JUSTIN !!! FÖRSTÖR DET INTE!!!!!



SKRIV MEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!

YOU ROCK !!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-23 @ 21:28:46
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: clara

MER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DÖR HÄR !! :D Börja nästan gråta !! :D (A)

2010-11-23 @ 21:28:59
Postat av: linnea

du måste skriva mer ikväll ;DD

2010-11-23 @ 21:37:49
Postat av: jasmin

omg nej det kan itne vara slut mellan dom ;O

2010-11-23 @ 21:38:09
URL: http://jasminsandra.blogg.se/
Postat av: nina

MEN AAAAAAW!

ffffffuck ! förlåt för mitt ord, MEN WHAAAT?

NU BLEV JAG LEDSEN )))))))))))))))))):

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D

2010-11-23 @ 21:38:38
URL: http://niiiinaaal.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej fuck Caitlin och fuck Justin! Damp wanna gjorde rätt. Men mer kärlek och mindre hat/konflikter! Justin har sumpat många chanser nu och han kan inte göra det igen! Justin ♥ Sanna. Caitlin ska försvinna!

2010-11-23 @ 21:39:25
URL: http://Annabergman.devote.se
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEER ! IDAAG :'d

2010-11-23 @ 21:41:56
Postat av: pm

Började nästan gråta i början, för jag är så känslig..:') <3

MEEEEEEER! :D



Justin försöker ringa Sanna men hon svarar inte,han går hem till henne men hon är inte hemma för hon flög till Kanada till sin pappa för att ta en paus. Justin tar första bästa flyg till Kanada och åker till Sannas pappas hus och plingar på,Sanna öppnar dörren och hoppar in i Justins famn och börjar gråta då hon säger att hon inte kan leva utan Justin!

Bara ett litet tips ;)

2010-11-23 @ 21:45:52
Postat av: Liann

Haha exakt ibland blir man ju sjukt irriterad på dom! Man vill ba göra en riktig "bitch-slap" right in the face! Ooh yaaaa!

2010-11-23 @ 22:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0