A true love story - chapter 46

Vi gick upp till hans rum för att sova och jag lånade som vanligt en stor t-shirt som det är ett Justin-ansikte på och ett par shorts som hängde till knäna. Jag la mig tätt intill honom för att känna hans värme, det var så galet kallt i rummet och jag kände även att Justin frös. Jag vände mig emot honom och jag kände hans varma andedräkt som luktade tandkräm andas mot mitt ansikte. Jag sträckte mig lite upp för att ge honom en godnatt puss och sen somnade jag i Justin's varma famn.


SANNAS PERSPEKTIV:
Nästa dag var det dags för skola igen! Och ikväll skulle jag vara med Olivia och Clara för Justin skulle ha något möte med sitt crew angående turnén 2011. Skolan startade med bild och jag suger verkligen på att rita. Till lunch fick vi pannkakor vilket var den enda höjdpunkten i skolan, och att jag fick vara med mina vänner såklart. Kevin gick fortfarande kvar i min skola, fast han bytte klass och nu för tiden ser jag aldrig honom vilket känns skönt. Efter skolan så gick vi hem till mig och bara snackade, lite om Justin o så.

- Men Sanna.. När får vi träffa Justin då? Vi har bara sett honom ett par enstaka gånger men aldrig träffat honom och varit med honom, haha. Sa Clara och log.
- Jag vet inte, ni har aldrig sagt att ni vill träffa honom sooo badly men jag kan väl försöka klämma in något i helgen ifall ni vill?
- SÅKLART! När kommer hans nya låt ut?
- Menar ni Pray?
- Jaaa...
- Den kommer ut snart, den har redan läckts på youtube vilket är synd för Justin har verkligen kämpat hårt med den. Men snart så. Hans album kommer även ut, My Worlds Collection.
- AWESOME! Jag ska lätt köpa det, ska du det Clara? Frågade Olivia.
- Haha såklart, det är Justin bieber? hallå?

Vi alla började skratta lite och fortsatte prata lite om turnén. Snart var det dags för middag och dom åt hos mig och vi hade väldigt kul, det var så länge sen vi umgicks alla vi tre. 

- Justin har konsert snart här igen i Atlanta, bara så ni vet. 
- WHAT? När? Vi måste bara gå.. hur mycket kostar det? Frågade Olivia glatt.
- Tror ni helt ärligt att ni måste betala för konserten? Ni kommer fan på backstage, ni är mina bästavänner och ska på min pojkväns konsert och måste betala? Knappast.. haha! Justin har även själv sagt att han gärna vill träffa er.
- Vill... justin.. bbbieber träffa oss? Sa Clara nervöst.
- Ja?
- GAAAAAAAAAAAAH!!!!! Skrek Clara och Olivia samtidigt och började hoppa runt i rummet.
- Men snällla lugna er lite, haha så speciell är han väl inte?
- Så speciell är han väl inte? Vad har flugit i dig senaste tiden? Om du nu inte hade varit tillsammans med honom i 8 månader och lärt känna honom så bra som du gör idag skulle du också freakat ut ifall någon sa till dig att JUSTIN BIEBER ville träffa dig. Sa Clara och skrattade.
- Jo , det har du rätt i, haha!

När Clara och Olivia gick hem vid halv åtta tiden bestämde jag mig för att ringa Justin, förvånande så svarade han inte vilket han ALLTID gör. Han bor ju bara 3 kvarter från mig så jag kan lika gärna gå till honom. Jag plingade på dörren och ser hur någon kollar i kikhålet och sen bara försvinner, varför öppnar han inte för? Jag tar tag i handtaget och dörren var öppen och när jag kommer in ser jag att Justin står där.

- ÖHM.. hej Sanna! Vad gör du här? Sa han med ryggen vänd mot mig.

Han lät väldigt osäker och nervös.. vad har hänt nu då?

- Hej Justin! Neee, jag ville bara träffa dig och du svarar inte i din telefon, varför? Sa jag och ser att han håller sin telefon i handen.
- Jo.. det är så att..

När han vände sig om trodde jag inte på vad jag först såg, vad fan har hänt med honom?

-----------------------------------------------------------
Vad har hänt med Justin :( ?
What do you all think?

TILL ALLA ER NYA LÄSARE SOM LÄSER DET HÄR!
Jag vet att ni vill se dom första 14 kapitlena och det kan ni. Ni ser fliken storys? Där trycker ni på '' A true love story '' sen går ni längst ner och trycker på TIDIGARE INLÄGG. jag vet att texten där längst ner inte syns men det går att klicka bara om ni markerar för texten är svart och även våran bakgrund, ska försöka fixa det ;)

Annars kan ni bara trycka på NOVEMBER 2010 och så kommer ALLA inlägg upp!

Såg att någon kommenterade om att Caitlin var med i en båtolycka, såklart vi vet det! Men vi vill inte göra hela historien helt sann utan göra den på vårat vis så bilolycka lät bättre tyckte vi.

Kommentarer
Postat av: bella

omb!!

sjukt bra...! kan inte komma på vad som kan ha hänt med sötnosen justin!

meer!<3

2010-11-24 @ 20:53:02
Postat av: Anna

OMG. MEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!! :D

2010-11-24 @ 20:55:34
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

OH MY BIEBER, JÄTTE BRA! :D

2010-11-24 @ 20:56:59
Postat av: Anonym

Snälla skriv mer, visst kommentarerna kanske in kommer in så POFF! men ni har milj läsare typ så snälla, underbaraste. GÖR EN TILL DEL <33333

2010-11-24 @ 21:02:00
Postat av: Lauren

Suuuperbt! Ni är jättebra! Snäääälla lägg ut ett kapitel till ikväll! ♥

2010-11-24 @ 21:02:01
Postat av: Tilda

OMB!! Gud vad bra ni skriver!! Men jag kan inte alls komma på vad som har hänt med Justin... 47 idag snälla!!

2010-11-24 @ 21:02:08
Postat av: evelina

omg! du skriver sjukt bra ass! <3 en till ikv? snälla? snääääällla? jag ber dig :D

2010-11-24 @ 21:04:31
Postat av: Anonym

ETT TILL IKVÄLL? :D :D :D ASBRA STORY MAN ÄR SERIÖST HELT FAST ;O

2010-11-24 @ 21:13:05
Postat av: V

OMG VAD BRA!!! MEEEEER kommer inte kunna sova annars!!!

2010-11-24 @ 21:13:18
Postat av: Esther

Vill veta vad som hänt NU!

det är såå sjukt bra!!!:)

En till så snabbt som möjlig!

2010-11-24 @ 21:18:54
Postat av: Anna

Omfb! Shieeet love your story! ♥ undra vad som har hänt med Justin :( en tillllllll!

2010-11-24 @ 21:19:03
URL: http://Annabergman.devote.se
Postat av: Anonym

SNÄLLA EN TILL IKV. ber er! Såsjuktbra <3

2010-11-24 @ 21:23:05
Postat av: Anonym

SKrIIIIIIIIIIV EN TILL IKVÄLL

SERIÖST JAG GRÅTER

INTGET FÅR HA HÄTN

2010-11-24 @ 21:23:55
Postat av: Anonym

NI är BÄST på att skriva noveller!! Blir så glad när jag ser att det har kommit en ny!! Vet verkligen inte vad som har hänt med honom!! <33



Sjuuukt braaa!!

2010-11-24 @ 21:27:34
Postat av: alicia

mer

2010-11-24 @ 21:30:09
Postat av: alicia

mer mer mer nu ikväll

2010-11-24 @ 21:30:46
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEER!!!!!!!! snöällaaa en till ikväll

2010-11-24 @ 21:31:07
Postat av: FRIDA

helt sjukt bra!! meer!<3

2010-11-24 @ 21:32:03
Postat av: Julia

aaaasbra , mer :)

2010-11-24 @ 21:34:22
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

shiiit vad spännande ni värkar fatta med vad jag menar med spänning nu är det verkligen spännade damn snälla en till ikvääll ) ni är awesome love you girls ( no homo ) :)



2010-11-24 @ 21:38:07
Postat av: madde

mer ikväll<3 jag ber dej<3 snälla, söta, rara, skriv mer ikväll<3

Läs gärna min blogg där jag skriver en bieber love story: http://justindblove.blogg.se jag började skriva idag :D, tack på förhand :D <3

2010-11-24 @ 21:45:28
URL: http://justindblove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0