A true love story - chapter 47

Han lät väldigt osäker och nervös.. vad har hänt nu då?

- Hej Justin! Neee, jag ville bara träffa dig och du svarar inte i din telefon, varför? Sa jag och ser att han håller sin telefon i handen.
- Jo.. det är så att..

När han vände sig om trodde jag inte på vad jag först såg, vad fan har hänt med honom?




JUSTINS PERSPEKTIV: (EN TIMMA TIDIGARE)
Mötet gick helt okej, vi planerade lite hur vi skulle lägga upp låtarna, kläder, datum , ja saker som måste planeras inför en turné. När vi skulle åka hem kände jag för att ta en promenad, fast jag sa ingenting till dom andra för dom skulle aldrig låta mig gå själv. Jag ville bara för en gångs skull känna mig som en människa och göra vad jag vill utan att bli påklängd eller så. När jag gick promenad vägen hem som jag och Sanna promenerade hem ifrån hockey matchen så märker jag hur jag känner mig iakttagen, först så ignorerar jag det men sen märker jag hur 5 stycken svartklädda killar kommer efter mig. Först vart jag inte ett dugg rädd men sen när jag hör att dom ropar: EY JUSTIN STANNA!

Jag börjar gå allt fortare och märker hur dom kommer efter mig. När dom väl är bara några steg bakom mig tar en kille tag i min axel.

- Ey, varför stannar du inte för?
- Har ganska bråttom, hörde inte heller. Vad vill ni?

Jag kollade upp och såg att en av killarna var Kevin, det här var inte bra. Jag försökte se mig omkring för att kolla om jag kunde springa någonstans eller om någon kom som möjligtvis kunde hjälpa mig ur denna situation, men det var helt öde och enda vägen hem var 15 min härifrån.

- Vad vi vill? Efter det du gjorde mot Kevin borde du för fan veta vad vi vill? Eller? Sa killen som såg ut att vara gängets ''ledare'' för dom andra killarna stod bakom honom.
- Det jag gjorde mot Kevin är mellan han och mig, han var för fan nära på att våldta min flickvän? Skulle jag stå och kolla på när han käftade emot eller? Nej, juste!

Jag kände hur mina knogar började spännas till och jag hade sånt adrenalin i kroppen just nu och ville bara slå till honom, vad han nu heter.

- Haha är det hon Sanna? Horan? Haha hon förtjänade det fan.

När han kallade henne hora fick jag nog och skulle ge honom en käft smäll, då kommer två av hans kompisar bakom honom och håller fast mig. Jag försöker dra mig ur deras grepp men det funkade bara inte. Dom höll fast mina armar och nu kom även Kevin och hans andra kompis som höll fast mig.. 5 mot 1.

Jag hörde att killen som var ''ledare'' hette Marcus och han började gå emot mig. 
- Vad fan försöker du med? Tror du att du är så jävla modig va? Bara för att du är Justin Bieber, men vet du? Du suger och du kan fan inte ens sjunga. Sa Marcus och fick alla killar att garva.

Jag tog inte åt mig och sa:
- Vad är det ni vill? Att tjaffsa? Trodde ni kunde komma med något bättre jävla fjant!

Jag ser hur hans hand närmar sig mitt ansikte och han gav mig en rak höger och jag kände hur käken knäcktes till. Jag kände hur blodsmaken i munnen kom fram och nu gav han mig en smäll på andra kinden. Jag kände att jag blev lite halvt medvetslös och föll ihop på marken och killarna orkade inte hålla mig uppe. Jag kollar upp och ser suddigt och känner sedan en hård spark i magen. Mitt kalla ansikte ligger mot marken och nu hukade sig Marcus ner mot mig och spotade mig i ansiktet.

- Nästa gång va inte så jävla uppkäftig för då vet du vad som händer! Skrek Kevin innan han och hans vänner försvann.

Jag reste mig sakta upp och kände hur min läpp hade börjat svullna upp och jag spottade i snön och blödde fortfarande ur munnen. Jag tar fingret sakta upp mot ögat och känner hur det har svullnat upp. Jag tar en snabb bild med min blackberry och det var ingen vacker syn. Blåtira runt ögat, sprucken läpp och röd på ena kinden som jag legat mot den kalla snön med.

Jag gick raska steg hem och precis när jag kom hem ringer telefonen. På skärmen står det: Sanna Älskling.
Jag väljer att inte svara, det gjorde för ont att prata. Jag går in i köket för att hämta lite is och när jag ska ut i vardagsrummet för att se på TV så ringer det på dörren. Vem kan det vara? Jag kollar i kikhålet och det är Sanna. Jag vågar inte öppna, jag vill inte att hon ska se mig såhär. När jag ignorerar att hon plingat på och går ut i vardagsrummet hör jag hur dörren öppnas.
- ÖHM.. hej Sanna! Vad gör du här? Sa jag med ryggen vänd mot henne.
- Hej Justin! Neee, jag ville bara träffa dig och du svarar inte i din telefon, varför? Sa Sanna med misstänksam röst.
- Jo.. det är så att..

Jag vände mig om och såg hennes blick, jag såg hur hennes tårar kom fram och det hon såg var inte en bra syn.

---------------------------------------------------
Hata Kevin! Gör inte ni också det? Hur fan vågar dom...
Om ni inte förstår bilden så är det Sanna som gråter + blod i snön.. 
Hahaha sämst bild men endå :D KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Anna

omg!!! :D mer!! :D

2010-11-24 @ 21:41:57
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Anonym

om han fick en adrenalinkick varför slog han inte ? om man får de kan mna fan bära han en bil , haha . Bra skrivet , mer bara :p

2010-11-24 @ 21:46:54
Postat av: Tilda

OMB!! Meeeeer! 48 nu !! Eller imorgon bitti :D och jag hatar kevin!! Ni skriver jättebra!!

2010-11-24 @ 21:48:02
Postat av: Anonym

en till kom igen sn'lla jag aka inte tjata mer sen, ni borde bli författarebtw ;D

2010-11-24 @ 21:50:12
Postat av: Julia

snälla mer

2010-11-24 @ 21:51:14
Postat av: Becka

Bir seriös skakig,hatar blod och typ när man slåss ^^

2010-11-24 @ 21:54:34
Postat av: V

Sååå himla bra, du äger på att skriva. Fattar inte hur du kommer på så sjukt bra saker att skriva!!! Älskar din blogg!

2010-11-24 @ 22:02:18
Postat av: Anonym

asså jävla kevin jävel vågar han inte komma själv och käfta imot utan han måste ha mig sig sina kompisar vilken jävla fegiis!



OMG FY FAN HAN TROR ATT HAN ÄR GANGSTER AHAH SÅ SÄMST ÄR HAN! JAGS SVÄR OM JAG VAR I HISTORIEN SÅ SKULLE JAG GJORT MINA NINJA MOVES PÅ ALLA FEM IDIOTERNA !!!



....jag vet jag är helt cray men what ever den här var sorlig tycker synd om justin aww :( men ass braa !!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-24 @ 22:05:28
Postat av: jjuliahultberg :)

jag hatar kevin.han är inte så jävla kaxig när han är själv. lust att slå ner han själv :)

2010-11-24 @ 22:11:23
URL: http://jjuliahultberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skit bra! Mer!

2010-11-24 @ 22:18:32
Postat av: Anonym

FYFAAAN! vilket jävla svin kevin är! vart så läsen när jag läste om justin! han förtjänade inte det där, jag fick seriöst tårar :( MEN MEEER VILL VI HA!!! <3

2010-11-24 @ 22:41:22
Postat av: pm

MEEEEEEEER! :D <3

2010-11-24 @ 22:45:10
Postat av: REBECCA SVENSSON.

kärlek på denna novell ,så underbart bra

2010-11-24 @ 22:51:21
URL: http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Postat av: elvina

Jag hatar kevin!

Men nu vill jag veta vad som händer så meer! :D

2010-11-24 @ 22:51:21
URL: http://evvetano.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

såå sjuuuuuuukt bra!!!!!!!!

SKRIV MEEEEER!!! :D

2010-11-24 @ 22:52:03
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

more

2010-11-24 @ 23:05:18
Postat av: sandra

Fyy f*n vad dumma det var . Fy,vilken svin Kevin är asså. Synd om Justin såklart! :( <3 NÄSTA någon om dom ses så ger Justin en regel smäll ;)



Jätte bra blogg föresten! =)

2010-11-24 @ 23:13:48
Postat av: emelie

MEEEEEEEEEERA!!! :D

2010-11-24 @ 23:16:51
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: emely

Superbraa!

Snälla mer snart eller imorgon bitti? :D

2010-11-24 @ 23:47:55
Postat av: jaqueline

Kan kevin dööö eller? Haha jag ska slå honom! MEEER ;)

2010-11-25 @ 07:09:34
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: bella

kan inte kevin bara dra åt helvete!;)

omg!

faan vad braa!<3

2010-11-25 @ 07:49:35
Postat av: Anonym

bra jobbat tjejer

2010-11-25 @ 07:58:14
Postat av: Emma

Jä*la Kevin!! 48 nuuuu!! Ni Skriver skiiiiit bra!! :)

2010-11-25 @ 08:00:37
Postat av: Anonym

Han är ju fan dum i huvudet seriöst ! (kevin)

Stackars Justin, och Sanna för den delen. och att justin nt sa till crewet , var ju ganska dumt också ! Nästa , vill ha meeer ! :)

2010-11-25 @ 08:04:31
Postat av: Nada

OMG sitter här i skolan och bara vill läsa mer nu!!

2010-11-25 @ 09:25:16
URL: http://Mileytwilightlover.bloggplatsen.se
Postat av: Linn

Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:D

2010-12-15 @ 08:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0