A true love story - chapter 56 - New York

Jag sprang hem och packade fort och sprang sen över till Justin för att vara med familjen ett tag till. Jag kände att min lilla present till justin inte var någonting jämfört med hans till mig. Men jag kan nog ge honom en fin liten present i New York, jag menar vi tar in på ett jätte fint hotell i två nätter? Där kan vad som helst hända, aja en fin present ska han få iallafall som jag vet han kommer gilla.



När alla gäster hade gått och vi var redo för att åka gick jag in till köket för att säga hejdå till mamma. 

- Inge bus nu älskling. Ha det så kul så syns vi i övermorgon!
- Litar du inte på mig ? Tack så mycket. Sa jag och gav mamma en puss på kinden.
- Om jag inte skulle lita på dig skulle jag inte släppa iväg dig till New York helt utan vuxet sällskap. Älskar dig! 
- Sant, älskar dig också!

Vi gick ut till limousinen som nu var påväg till flygplatsen. Våra händer var inflätade i varandra hela vägen och innan vi gick av limousinen sa jag:

- Du är verkligen bäst! Skulle aldrig kunna tänka mig att få en bättre julklapp, tro mig, du ska få din när vi är i New York.

Justin sa ingenting utan kollade bara på mig och gav mig en meningsfull kyss. Vi gick ut ur limousinen efter att ha suttit kvar ett tag. Flyget gick om en halvtimma så det var bara att vänta.

Vi körde kort medans vi väntade, vilket justin hatar men det fanns inget annat att utnyttja tiden med. Vi träffade även några antal fans som hälsade och var trevliga. När vi kom på planet satte vi oss längst bak där det inte var något folk alls, jätte förvånande att så få inte skulle till New York, men det är som sagt julafton, hehe. Längre fram satt kenny och hans bror som skulle till New York för att även hålla koll på oss och även fira julafton med sin pappa som bor ganska nära vårat hotell så lite privat får vi iallafall.

När vi anlände i New York var det jätte många fans som väntade på oss vid flygplatsen? Hur kunde dem veta att vi skulle komma? Jag kollar och ser att vakterna har satt upp ett stängsel och bakom står alla fansen med jätte fina skyltar och skriker våra namn. Det hängde även en skylt på stänglset: Merry Christmas Sanna&Justin, WELCOME TO NY! 

Justin har helt ärligt otroligt underbara fans, även mina fans är också helt otroliga. Det där kändes jätte konstigt, att jag har fans? haha! 

Innan vi kom till hotellet såg jag att vi åkte förbi Victoria Secret som låg kanske 5 minuter ifrån hotellet. Jag tänkte att.. det kunde bli överraskningen för ikväll? När vi kom upp till hotell rummet och hade packat upp allting frågade jag justin en sak.

- Justin.. kan jag få gå iväg en sväng här nere och köpa en julklapp till dig?
- Men sanna det behövs verkligen inte, sluta nu. Sa Justin och log.
- Men jag vill verkligen, och det är inte vilken julklapp som helst, I think you gonna like it. Sa jag och gav honom en blink.
- Om du säger så. Sa han och gav mig en kram innan jag gick.

När jag kom ner till Victoria Secret's skulle affären stänga om en halvtimma så tid hade jag på mig. Jag kollade runt på lite halvdyra underkläder, jag hade inte så mycket pengar men råd hade jag iallafall. Jag provade väldigt mycket och fastnade för det lila spets paketet. Jag vet att hans favorit färg är lila så jag köpte den. När jag kom upp till hotellrummet stod justin och väntade på mig och gav mig ett litet paket. 

- Du får inte öppna det än, du får öppna det senare. Kom ner utanför hotellet om 10 minuter, va finklädd! Fast det är du redan, för du är alltid fin. Sa Justin
- Okej! Sa Jag glatt.

Jag klädde på mig en svart klänning som jag hade tagit med mig. Undra vad vi skulle hitta på nu. Jag gick ner till lobbyn och såg justin stå där uppklädd och snygg som alltid. Han kom fram till mig och gav mig en puss och sa:

- God jul älskling och grattis på 8 månaders dagen! 
- God jul! 8 månader? Idag? OH MY GOD! hur kunde jag glömma? Förlåt älskling. Grattis på 8 månaders dagen. Sa jag och hoppade upp i hans famn.

Han höll mig kvar en lång stund och när han släppte ner mig kollade jag mig omkring och alla kollade på oss. Det var inte konstiga blickar utan.. söta blickar. Justin tog min hand och sa att vi hade lite bråttom. När vi väl var utanför hotellet stog det en häst med vagn och väntade på oss. 

- Skojar du? En häst med vagn? Runt Central Park? För det står central park på vagnen och GAH!! Sa jag och gav honom en kram. 
- Ja , det är runt central park. Sa Justin med ett stort leende.

Han tog min hand och pekade upp mot vagnen och sa:

- Du först min sköna!

Jag gick på vagnen och den började åka. Det var verkligen det finaste jag varit med om. Hela central park lös upp i olika färger. När vi åkt några varv och var framme vid hotellet igen sa justin.

- Innan vi går av så får du öppna presenten jag gav dig förut.

Jag öppnade presenten och det var en liten ask, i asken låg det..

-----------------------------------------------------------------
Vad tror ni det ligger i asken? 
Tänkte bara säga att det blir nog inga mer kapitel ikväll.. Alice har varit på millitärövning och kan inte uppdatera, jag har plugg att göra och ska äta nu! Får se om jag (ronya) skriver ett till senare för jag har uppdaterat väldigt mycket nu (inte bara idag utan i veckan)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh shiet mer :')

2010-11-28 @ 19:07:23
Postat av: Tinetthe

Gud så bra jag tror jag vet vad som ligger i asken men snälla skriv så fort ni kan hehe älskar novellen kramizar <3

2010-11-28 @ 19:08:28
Postat av: pm

En ring?:D Vill veta hemligheten också! :) MEEEEER!:D<3

2010-11-28 @ 19:12:41
Postat av: Tess

Oh no, meeeeeeeeeeeeer ! :o <3 snälla, ett till bara ?! <3

2010-11-28 @ 19:22:00
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh ni är så sjukt jävla duktiga :D

2010-11-28 @ 19:23:02
Postat av: Anonym

MEER!! :D:D:D:D

2010-11-28 @ 19:24:11
URL: http://jbiebz.webblogg.se/
Postat av: Melissa

snällla ett kapitel till jag kommer inte kunna sova annars :((<3333333333

2010-11-28 @ 19:34:15
Postat av: Jasmine

Har ingen aning om vad som finns i asken :P

MEN NI SKRIVER SUKT BRA IAF :D:D

2010-11-28 @ 19:37:07
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: Tilda

OMB!! Kanske en ring! Haha :) snäll 57 idag!! Snälla söta!!

2010-11-28 @ 19:39:43
Postat av: Astrid

Hoppas på en till idag Ronya :D

2010-11-28 @ 19:43:28
Postat av: Jaqueline

Kan tänka mig att de e typ en ring? Haha :o MEEEEEER

2010-11-28 @ 19:50:17
URL: http://nobigdealbitch.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla en till ida!!!! :D

2010-11-28 @ 19:54:40
Postat av: Anonym

mer imorgon iallafall!!!!!!!!!!!

2010-11-28 @ 20:01:55
Postat av: sannalundberg

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER<3

2010-11-28 @ 20:03:10
Postat av: angelica r

snälla meeerrr!!!!!!!!

2010-11-28 @ 20:06:44
Postat av: anna

igen världens bästa! MERA MERA MERA MERA MERA. kanske en ring då hahaha :) men dom ska väl inte gifta sig? :O looove <3

2010-11-28 @ 20:20:15
URL: http://annabergman.devote.se
Postat av: Anonym

mer :D

2010-11-28 @ 20:24:31
Postat av: Anonym

hoppas så himla mycket att ni gör ett till idag. SNÄLLA!

2010-11-28 @ 20:39:58
Postat av: amanda

ett brev sen står det ba.

jag är gravid, du ska bli pappa.$

HAHAHAeller nå:D

2010-11-28 @ 20:40:53
URL: http://yoamanda.blogg.se/
Postat av: kändisblogg

ni är asduktiga ju! man blir faktiskt fast, måste alltid komma ihåg att det inte är sant! :D

2010-11-28 @ 20:41:57
URL: http://goldmusics.blogg.se/
Postat av: Julia

Militärövning, what..? Haha, men iaf, hemligheten vill jag gärna ha reda på och naturligtvis vad som ligger i asken också. :)

2010-11-28 @ 21:03:34
URL: http://biebernoveller.blogg.se/
Postat av: emely

Snääälla mer ikväll! :D(a)

2010-11-28 @ 21:11:04
Postat av: REBECCA SVENSSON.

moooore !

2010-11-28 @ 21:12:39
URL: http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Postat av: ronja

en förlovningsring kanske ;d

elr ett jätte fint halsband :D

2010-11-28 @ 21:15:35
Postat av: Emma

Snälla ett kapitel till?! :D

sååååå bra!! <3

2010-11-28 @ 21:30:29
URL: http://sweathearts.blogg.se/
Postat av: paula

KOM IGEN, NI ÄR BÄST. MMEERRRR!!!

2010-11-28 @ 21:35:17
Postat av: Zhila

Det är säkert en promise ring som han ger till henne som bevisar att när dom blir 18 eller nåt ska han gifta sig med henne eller så e det bil nycklar asså att hon får en egen bil ELLER så e det en halsband ;P

2010-11-28 @ 22:05:06
URL: http://zhilli.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla en till idag!!:)<3 bloggen är såå bra!

2010-11-28 @ 22:39:33
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

omb! MEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!! :D

asså, shit vilken bra novell! :O

YOU ROCK GIRLS!!! <3

2010-11-28 @ 22:50:56
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: http://jdbstories.blogg.se/

Åååh grym novell!! Intresserad av att länka till min novell blogg om jag länkar till er ? (:

2010-11-28 @ 22:59:29
URL: http://jdbstories.blogg.se/
Postat av: bella

åhh sheet asså!

vill veta vad som ligger i asken! + hemligheten! ;)

2010-11-29 @ 07:56:56
Postat av: meria issa

i love er blogg så sjukt bra snäla skriv mer<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-11-29 @ 10:30:32
Postat av: leffe

2010-11-29 @ 14:14:42
Postat av: leffe

fan var bra det var älskar er blogg mer mer mer snälla idag

2010-11-29 @ 14:15:45
Postat av: Amanda

UPPDATERA MEEERAAA!!!!!!!!!!!

2010-11-29 @ 14:51:06
URL: http://honamanda.devote.se
Postat av: Anonym

Hoppas på en ring ;)

MEEEEEER! :DD

2010-11-29 @ 15:26:08
Postat av: Anonym

ÖH....MÖ...GÖD...SHIT! Är det en förlovningsring? Nej det kan det inte va...ett halsband? SKRIV MEEER!

2010-11-29 @ 15:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0