HAWAII BILDER



Justin och jag på båten första dagen i Hawaii


Justin och jag badar i hotellet's pool


Tjej tog en bild på Mig & Justin på stranden i Hawaii


Första dagen när vi äter snabbmat utanför hotellet.


Jasmine och Justin under Overboard (hatar bilden.. vart så svartsjuk )


Blev tvungen att ta en bild, paparazzisarna var galna på hotellet!


Jag smygfotade Justin när han åt. Första bilden märker han inget,
men på andra så märker han och ger mig världens gulligaste leénde.



Jag var bara tvungen. Det här var innan Pattie kom in och visade oss artikeln. 
Han är så söt när han sover.


Jag och Justin , kvällen vi bestämde oss offentligt att vi var tillsammans.
Det här var när jag precis varit hans one less lonely girl på hawaii. Jätte fin bild.


Alltid lika roligt att smygfota Justin, speciellt när han badar! haha.



Blev bara tvungen att fota Jasmine ... Evil


Hittade en bild när vi lämnade Atlanta's flygplats. Säger bara att när vi kom fram
till Hawaii så hade vi ganska mycket kläder, Justin gick ju runt med mössa.


Älskar dig.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kan säga att det inte är hennes dagbok som vissa av er tycker/tror :D har glömt att berätta det men Sanna har som en blogg där hon uppdaterar bilder för sina vänner så när ni ser att ett sånt här bildinlägg kommer så är det därför ;)

Kommentarer
Postat av: Liann

NAAAAAW!!!! :) DE ÄR JU TYP HENNES DAGBOK? :D SKITSÖTT!

2010-11-14 @ 12:46:39
Postat av: amanda

SKRIV MER :D

2010-11-14 @ 12:47:34
URL: http://yoamanda.blogg.se/
Postat av: Anna

aw :) skirv mer! :D

2010-11-14 @ 13:09:58
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Julia

haha blir ju typ som hennes dagbok ;pp

längtar tills delen kommer (yyy'

2010-11-14 @ 13:12:58
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Ida

AAH! asso de e som om de är på riktigt ni e ju sjuuukt duktiga på o skriva och matcha bilder o allt ! :D Guuud va nii är braa! är besatt av er sen första gången jag läste ett inlägg!



snälla mer!? :D beesaatt av de här sjuuukt braa saken! :D

2010-11-14 @ 13:13:41
Postat av: Anonym

SNÄLLA SNÄLLA FORTSÄTT PÅ BERÄTTELSEN :)

2010-11-14 @ 13:33:45
Postat av: Anonym

SNÄLLA SKRIV MER NU! :D

2010-11-14 @ 13:39:35
Postat av: kajsa

FORTSÄTT NU! ÄLSKAR DENHÄR! VILL LÄSA MER HELA TIDEN! HOPPAS ATT NI HINNER SKRIVA MER IDAG! KRAM PÅ ER! :D

2010-11-14 @ 14:49:30
Postat av: Anonym

fina bilder och sluta inte skriva vill läsa meeer

2010-11-14 @ 15:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0