One less lonely girl - chapter 102

- Vad är det Caitlin? frågade jag lite tyst.
- Justin, jag klarar inte det här längre. 
- Vad klarar du inte?
- Att du har en flickvän. Jag är så otroligt kär i dig, om du bara kunde bry dig lite.
- Jag bryr mig ju?
- Gör du? frågade hon och kollade upp på mig in i mina ögon.

Vi var ganska nära, men jag hade inga planer på att göra någonting. Skulle aldrig acceptera. Men ändå var hon helt förstörd, och hon var ju trots allt söt.

- Bieber, jag saknar dig verkligen, sa hon och kollade nu på mina läppar.

Innan jag hann svara tog hon ett hårt grepp om min nacke och pressade sina läppar mot mina.

- Va fan!? hörde jag en bekant röst. 

Jag släppte taget på en gång och kollade mot köksdörren.

1. Justin på flygplatsen, 2, Christian, 3, Melody & Justin, 4, Paps.

- Eh.. sa jag tyst och kände hur ont i magen jag fick.
- Justin vad håller du på med? Och du Caitlin!? Vafan?

Christian hade kommit in i rummet med en chipspåse i ena handen. Han var chockad. Han stod still och hade svårt för att prata. Jag gav en irriterad blick på Caitlin innan jag ställde mig upp. Varför gjorde hon så? Det var ju inte så att jag kysste henne tillbaka? Allting kändes så obekvämt, jag ville bara tillbaka till Melody.
Jag gick mot Christian som stod i dörröppningen, fortfarande helt i chocktillstånd. Jag tog tag i hans arm och drog in honom på toaletten och låste.

- Vad vill du? frågade han surt och satte sig på toalocket.
- Du, till att börja med, hur länge stod du där och kollade? frågade jag allvarligt.
- Allvarligt, så kom jag precis när ni kysstes.
- Men det var inte ens en kyss! Det var hon som pressade sina läppar mot mina, det var mot min vilja.
- Justin, det såg verkligen inte ut så.
- Men det var så! Så snälla, tro inget annat. Jag ber dig också att inte säga någonting till Chaz eller Ryan, speciellt inte Chaz för jag vet ju att han tycker om Caitlin.
- Nej, jag säger ingenting men du vet själv vad jag tror.
- Vadå, vad tror du!? frågade jag.
- Jag vet att Caitlin fortfarande gillar dig, och hon pratar fortfarande om dig som om ni vore tillsammans. Jag ser också på dig att känslorna finns kvar, även fast du vill neka det så går det inte.

Jag tänkte över det han sa och även fast jag trodde att han hade lite rätt så gav jag mig inte.

- Du vet att jag alltid kommer att älska Caitlin, men inte på det viset! Det skulle vara skillnad om jag inte hade Melody och nu när jag har det, vill jag verkligen inte ha någon annan. Hon är perfekt och jag har inte insett än att hon är min. Därför vill jag också ta vara på tiden jag har kvar med henne, och inte sabba det på grund av det här lilla som hände, som inte ens var mitt fel!
- Du behöver inte förklara dig, jag vet att du verkligen älskar Melody, men försök inte neka det jag sa.
- JAG GILLAR INTE CAITLIN PÅ DET VISET OCH KOMMER ALDRIG ATT GÖRA DET IGEN! FATTAR DU INTE!? skrek jag och gick fort ut ur badrummet.

Där stod Caitlin och jag förstod på hennes blick att hon hört vad jag nyss sa.

- Caitlin..
- Prata inte med mig, du sa att det kanske fanns en chans för oss igen men inte just nu, och nu säger du såhär.
- VA!? När jag sa jag det?
- På SMS, här om kvällen?
- Vad pratar du om? Jag har inte skickat något sms?
- Men vem, vem var det då?

Mina ögon riktades mot Christian som nu stod och log med ett hånfullt leénde.

- Christian.. suckade jag djupt och gick därifrån.

Caitlin vände på klacken och gick mot Christian, jag orkade inte höra på det, så jag gick upp till ett orört gästrum och slängde mig i sängen och tog upp min telefon. Jag kände att det var lika bra att smsa Melody på en gång, inga hemligheter här inte.

*Hej älskling, ville bara säga till dig att jag saknar dig och jag vill att du kan komma hem till Atlanta NU så jag kan hålla om dig! Sen ville jag bara säga att Caitlin, pussade mig. Det var det vidrigaste jag någonsin varit med om, då kom Christian och började hålla på. Sen visade det sig att Christian hade smsat Caitlin från min telefon och skrivit att det finns en chans mellan oss? Jag ska prata med Christian sen om det, men herregud. Jag saknar dig. Vi ses om några dagar. Älskar dig <3*

Det tog ett tag för mig att skriva det där eftersom jag inte visste exakt hur jag skulle säga det. Snabbt därpå fick jag ett nytt sms från Melody och jag kände att jag blev lite nervös över hur hon skulle reagerat.

*FYFAN VILKEN ÄCKLIG TJEJ. Förlåt Justin, men jag har ALDRIG gillat henne, jag fattar inte vad hon håller på med, och Christian? Varför gjorde han så? Gud, jag saknar dig vill bara att du ska komma hit till mig. Puss, älskar dig.*

Jag kände lättnaden på en gång och jag kunde inte låta bli att le. Fyfan vilken grym flickvän jag har.

Dagarna i Canada gick. Det var lite stelt mellan mig och Caitlin, såklart. Jag snackade med Christian väldigt länge, och han bad om förlåtelse flera gånger och jag fick honom att inse att Melody är den enda för mig.

Nu var det äntligen dags för mig att åka till Atlanta och hämta upp Melody på sjukhuset. Hela mitt crew som hade varit här i Canada och jag åkte till Canadas flygplats och när vi parkerat limosinen vid ingången ser jag hur massor av paps stod och väntade på mig som idioter. Hur fick de reda på att jag skulle åka hem nu? Fast det är ju klart, dom håller antagligen reda på allt ja gör, vartenda litet steg jag tar så är det ute på internet.

Jag klev ur bilen och ignorerade alla som fotade mig och alla som försökte säga någonting. Jag bara gick fort snabbt in till flygplanet. Äntligen skulle jag hem till min älskade flickvän.

MELODYS PERSPEKTIV:

- Melody? hörde jag en svag obekant röst.

Jag öppnade ögonen och såg en sjuksköterska stå bredvid min pappa. Pappa hade ett stort léende, nästan lite läskigt, och sjuksköterskan såg ganska oroligt på mig.

- Du ska åka hem idag älskling! sa pappa och log ännu större än innan.
- Äntligen! sa jag och ställde mig upp.
- Det är någon här som ska hämta dig, sa pappa och blinkade mot mig.
- JUSTIN!? nästan skrek jag och kollade mot dörren.

In kommer Justin med sitt underbara smile på läpparna och jag kände direkt hur mina fjärilar i magen började åka omkring. Jag kunde inte fatta att dom fortfarande fanns där efter alla dagar och månader som gått. Speciellt för typ två år sen så jag träffade honom första gången. Jag säger bara såhär. Tack MTV för att MADE finns, ni gjorde så jag träffade min livs kärlek.

Jag sprang mot honom och slängde mig i hans famn. Jag ville aldrig släppa taget om honom. Jag ville stanna här förevigt. Han höll om mig hårdare och kysste mig. Jag struntade totalt i att alla människor stod och tittade på oss, och tog kort på oss.

Tillslut var vi tvunga att släppa taget. Jag packade mina sista grejer och Justin tog upp dom och bar ner dom till bilen. Jag, Kenny, Pattie och Justin åkte hem till mig, fast Kenny och Pattie åkte vidare. Det första som hände va att Justin tryckte upp mig mot den första bästa väggen och kysste mig. Jag hade egentligen inte så mycket ork att göra någonting i natt.

- Du, förresten, vi måste prata, sa Justin helt plötsligt efter en hel dels kyssande.
- Om vadå? frågade jag.
- Min kommande turné, jag ska till några länder, biljetterna till dom släpps liksom om några månader, jag måste ha massa möten och sånt.
- Måste vi prata om det nu? jag orkar inte. Vi kan väl ta det imorgon?
- Okej då, sa han och kramade mig.
- Kan vi kolla på The Notebook, igen? frågade jag.
- Självklart älskling, svarade han.

Vi började gå upp för trappan. Jag gick före Justin, när vi gått i halva trappan vänder jag mig om, vet inte varför, bara hände, och ser att Justin har blicken på min rumpa, och släppte den inte även fast han visste att jag tittade på honom. Jag log och vände tillbaka huvudet eftersom vi nu var uppe på andra våningen.

- Klockan är fan rätt mycket? sa Justin. Ska vi inte lägga oss istället? Jag är skit trött!
- Men nej jag typ vaknade ju nyss, haha. Vi kollar på filmen nu!

Jag fixade filmen och gick sen och satte mig bredvid justin i sängen. Han hade fixat det jätte skönt med kuddar och sånt. Han la armen runt om mig och jag la huvudet på hans axel.

Efter ungefär halva filmen får Justin ett sms, jag tog hans telefon och kollade på honom för att kolla om det var okej, och han nickade. Jag låste upp den och såg direkt att det var från Caitlin. Nej, inte igen. Jag orkar inte mer av henne, tänkte jag och raderade det utan att titta på det. Justin gav mig ett smile och kysste mig några sekunder, och sedan tittade vi klart på filmen.

----------------------------------------------

Haha, det va Christian! Det trodde ni inte va;)
Vad tycker ni om att han ska på turné om ett tag?
Kommentera!
<3

Kommentarer
Postat av: Cornelia

ingen turnee :o då kmr det tp bli nå grejs mojjs ;) JÄTTE bra! skrivet

2011-04-22 @ 20:24:13
Postat av: jenny

eran novell är så sjukt himla bra!!

jag hoppas ni fattar hur glada ni gör folk för att ni skriver denhär novellen!

jag vet att ni gör detta för oss, men jag hoppas att ni verkligen tar åt er av det folk skriver, personligen kan jag inte beskriva hur mycket jag verkligen älskar eran novell! jag överdriver inte när jag säger att jag klickar in mig på eran blogg MINST 10 gånger per dag!

tack så jätte mycket tror många håller med mig när jag säger att eran novell är himmelsk! (L)

SÅ TACK TACK TACK, sluta aldrig skriva! ni är awsome

2011-04-22 @ 20:28:43
URL: http://jsvanung.blogg.se/
Postat av: Sara :D

Fett bra ! men meeeer !! orkar inte vänta 1 till i kväll snääälllaaa ? :D

Postat av: Vilma

så sjukt sant skrivet Jenny! ett till inlägg ikw! <3 I LÖV JÖSTIN BIBÖÖÖÖHH

2011-04-22 @ 21:02:37
URL: http://vilmaslife.blogg.se/
Postat av: Emmy

haha. Jag hoppas att det fungerar mellan dem när han åker iväg!! jag tycker att hon ska följa med!!

2011-04-22 @ 21:09:56
Postat av: Julia

SÅ BRAA! :D Tycker ändå lite synd om Caitlin eftersom det var ju Christian som gav henne falska chanser med Justin :/ men ändå, Justin oh Melody är gjorde för varandra! ;)

2011-04-22 @ 21:17:47
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: SOPHIE

MEEEEEER!<3

2011-04-22 @ 21:18:06
URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-22 @ 21:22:46
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: sofia

haaha nej det trodde jag inte om christian! xD

awwwwww såååå gulligt med justin och melody!! :')

meeeeeeeeeer! :D

2011-04-22 @ 21:23:28
Postat av: miriam:D

haha jag trodde att det skulle bli nån annan :D men jag tycker att hon ska följa med han och sjunga på turné :)

2011-04-22 @ 21:23:36
Postat av: aleejandra

en till tuday pls! håller med jenny upp till 100 % :)))

2011-04-22 @ 21:27:27
URL: http://juustalee.blogg.se/
Postat av: jennie

meeer meer en del till smälla super bra !!!!!!!!!! <33 <3 <33

2011-04-22 @ 21:29:28
Postat av: Fanny

Jättebra ! :D

2011-04-22 @ 21:34:09
URL: http://fantanizer.blogg.se/
Postat av: Anonym

christian beadles är min , jag älskar honom mest !

2011-04-22 @ 21:45:19
Postat av: lena bieber! <3

skiiit bra! meeer :D<3

2011-04-22 @ 21:59:30
Postat av: frida

ingen turné! dom kommer bara splittras och vara ifrån varandra och det får inte hända hahha.

Tack för en AWSOME novell :)

2011-04-22 @ 22:12:14
Postat av: malin :)

Snälla skriv mer, det är så himla bra!!!!!!!!!!

2011-04-22 @ 22:49:59
Postat av: pm

Trodde det var Melody! MEEEEEEEEEEEEEER! :D <3

2011-04-22 @ 23:02:55
Postat av: Julia

Skit i turnén! ;) Gör så att turnén bara ''stängs ner'', så att Mel och Justin får vara tsm. Mkt bättre så :)

2011-04-22 @ 23:09:11
Postat av: Lillelin (Elin)

Haahahha bra

2011-04-22 @ 23:47:30
URL: http://melondystory.blogg.se/
Postat av: ebba bieber :D

sjuuuuuuuuukt bra!

älskar eran novell♥



justin & meldody är så galet söta ;D



SKRIV MEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!

2011-04-22 @ 23:57:30
Postat av: JesssicaBieber

sjuuuuuuuukt bra!!!!!

<3

2011-04-23 @ 00:52:27
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Glad påsk alla glada små kycklingar (:

2011-04-23 @ 08:08:47
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: julia

Jääääätte bra!! Guud fattar inte att christian gjorde så! Håller verkligen med jenny!!! <3 jag så never say never åååå gud va bra jag älskar verkligen justin!!!!!! ;)

2011-04-23 @ 09:07:15
Postat av: julia

Jääääätte bra!! Guud fattar inte att christian gjorde så! Håller verkligen med jenny!!! <3 jag så never say never åååå gud va bra jag älskar verkligen justin!!!!!! ;)

2011-04-23 @ 09:10:31
Postat av: bella

sjukt braaa! ;)

- meer!<33

btw: älskar denna novellen!

2011-04-23 @ 11:02:22
Postat av: Louise

Awesome !

2011-04-23 @ 11:06:02
Postat av: Moona

Älskar hur ni skriver! Man kan verkligen leva sig in i den. ;D <3



2011-04-23 @ 12:21:24
URL: http://alwaysthatgirl.blogg.se/
Postat av: Beata

Hur gammal är Melody? Har lixom glömt bort mycket;) läser några JB bloggar, men denna är bäst:D keep up the good work!

2011-04-23 @ 13:55:32
URL: http://Beatabergqvist.v
Postat av: Kim

Skriv nästa kapitel! NU. Hur kan du skriva så bra! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-04-23 @ 15:50:05
URL: http://fashionk.blogg.se/
Postat av: ronja :d

christian var ju mega snygg :o ;)

2011-04-23 @ 15:57:34
Postat av: Anonym

jätte bra! :D

2011-04-23 @ 16:05:15
Postat av: Malin

MEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2011-04-23 @ 16:18:53
Postat av: olivia

braa !! et till kapitel idag pliiizz?? titta gärna in på min novell också har precis börat och behöver komentarer så jag vet om det är bra eller dåligt :)

2011-04-23 @ 17:08:42
URL: http://http://biebstories.blogg.se
Postat av: hera <3

fett bra älskar bara den gär bärettelsen frotsätt så här love ya !¨MORE

2011-04-23 @ 21:52:32
Postat av: Liina<3

när kommer nästa? ;) <3

2011-04-23 @ 21:55:47
URL: http://withlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meer:D<3 Bäst novell<33

2011-04-23 @ 21:59:31
Postat av: Rosanna

Meer:D<3 Bäst novell<33

2011-04-23 @ 21:59:59
URL: http://rosyy.blogg.se/
Postat av: N A T H A L I E

Er novell verkar riktigt bra, den är väldigt bra skriven! Får börja läsa någon dag:)

Kram på er!

2011-04-23 @ 22:57:31
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du gillar novell bloggar läs och kommentera! :D

2011-04-23 @ 23:09:46
URL: http://ssetnovell.blogg.se/
Postat av: Tessi

AAHH Christan! <333333

2011-05-06 @ 16:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0