One less lonely girl - chapter 103

- Klockan är fan rätt mycket? sa Justin. Ska vi inte lägga oss istället? Jag är skit trött!
- Men nej jag typ vaknade ju nyss, haha. Vi kollar på filmen nu!

Jag fixade filmen och gick sen och satte mig bredvid justin i sängen. Han hade fixat det jätte skönt med kuddar och sånt. Han la armen runt om mig och jag la huvudet på hans axel.

Efter ungefär halva filmen får Justin ett sms, jag tog hans telefon och kollade på honom för att kolla om det var okej, och han nickade. Jag låste upp den och såg direkt att det var från Caitlin. Nej, inte igen. Jag orkar inte mer av henne, tänkte jag och raderade det utan att titta på det. Justin gav mig ett smile och kysste mig några sekunder, och sedan tittade vi klart på filmen.



Jag vaknade av att solen lyste mig rakt in i ögonen. Jag stängde snappt ögonen igen och vände mig mot justin. Hans svettiga hand gled av min mage och han vaknade till. Jag kunde inte låta bli att ge honom en kyss.

- Vad vill du ha nu då? suckade han och log.
- Haha, nej jag ville ju bara pussa dig, kunde inte motstå! sa jag och pussade honom igen.
- Men du kan få något iallafall, jag har fixat en överraskning till dig idag! sa han och satte sig upp.
- Va!? Gud va kul, haha du är så gullig! sa jag och satte mig också upp.
- Nej du är älskling, svarade han och la handen på min kind och kysste mig.

Vi gick tillsammans in i duschen. Eftersom vi inte varit med varandra på jätte länge så var det jätte mysigt att duscha med honom, och jag kunde bara inte få nog av hans perfekta kropp!
Efter ett tag var vi klara och vi fixade resten.

- När får jag min överraskning då? frågade jag när jag valde kläder i min egen lilla garderop som jag skapat hemma hos honom.
- Ikväll, ropade han från sin stora garderop.

Eftersom jag stod för mig själv var jag tvungen att flippa lite, jag hoppade bara upp och ner och gjorde konstiga ljud och rörelser, ganska diskret!

- Vad fan håller du på med?

Jag vände mig snabbt om och såg att Justin hade ställt sig vid ingången. Jag såg på honom att han var jätte nära på att brista ut i skratt, men försökte att hålla sig.

- Ja... eh. Inget? sa jag och kände hur röd jag blev i hela ansiktet.
- HAHAHAHAHAHAHAHA oh my god, HAHAHAHAHA.

Justin garvade som en idiot, han la sig ner på marken och jag bara stod still och skämdes. Fast han var så otroligt söt när han skrattade så jag kunde verkligen inte låta bli att le lite. Men när han tittade upp då och då försökte jag se så allvarlig ut som möjligt så att han kunde sluta någongång.

- Melody, du.. HAHAHA, du... Jag dör!

Han hade nu ställt sig upp och började gå fram till mig. Jag satte armarna i kors och såg fortfarande allvarlig ut.

- Jag vad? sa jag till svars.

Han hade nu sutat skratta och tog tag hårt om min midja och drog mig intill honom, jag hade bara shorts och bh på mig, och Justin hade bara sina jeans på sig. Han kysste mig lätt och öppnade sedan munnen för att prata.

- Du är den sötaste, sa han och skrattade till och gick sedan ut ur min lilla garderob.
- Ät bajs, sa jag till honom och försökte hitta en passande tröja.
- Förresten, klä dig riktigt snyggt sedan ikväll, ropade han.
- Jag listade nästan ut det, sa jag och log för mig själv.

När Justin hade klätt på sig kom han in i min garderob för att visa sig.

- Ser det bra ut? sa han och snurrade ett varv, han hade till och med satt på sig skor.
- Justin, vi ska typ inte göra något speciellt under dagen!
- Jag vet, men spelar roll, vill ju vara fin för dig, sa han och flinade.
- Du är alltid fin.

Justin hade satt på sig en svart t-shirt och ett par jeans. Själv hade jag satt på mig ett par shorts och ett blommigt linne med lite smycken.

Justin sa att han skulle iväg och göra lite ärenden, så innan han åkte iväg så körde han hem mig, kändes som om jag inte varit hemma på evigheter. Jag spenderade hela dagen med pappa, vi hade det faktiskt jätte trevligt och jag hade nästan saknat honom. Efter allt som hände föurt så känns det som om han är en ny person, men jag gillade det.

När klockan var runt halv sex satt jag och pappa och kollade på film. Då precis fick jag ett sms av Justin.

*Hej snygging:) Jag kommer och hämtar dig om en timme? Puss! Love you*

Jag fick nästan panik, en timme? Jag slog fort in numret till Justins stylist Ryan Good, och ringde.

- Ryan Good! hörde jag hans röst genom telefonen.
- Ja hej, det är Melody, sa jag och andades ut.
- Nämen tjenare! Inte visste jag att du hade mitt nummer?
- Haha, jag fick det av Justin för nödsituationer! sa jag med ett litet löjligt skratt.
- Jaha, så du behöver fixa dig? Jag vet allt om överraskningen, jag håller faktiskt på med Justin just nu, men jag kan skicka en annan bra känd hollywood stylist om du vill?
- Jaa, gärna! Skynda!
- Ja visst, häng kvar i luren.

Det blev tyst ett tag, sedan efter en minut hörde jag hur han försökte säga någonting.

- Vad sa du? sa jag.
- Rachel Zoe kommer att komma hem till dig inom tio minuter.
- RACHEL ZOE? Det är typ den kändaste stylisten som nånsin funnits!? skrek jag nästan till honom.
- Haha, ja men lugna dig, jag måste lägga på, vi syns!
- Det gör vi, hejdå.

Och sen la jag på. Jag kunde inte fatta det, Rachel Zoe skulle komma, hem till mig! Och dessuton styla mig! Jag sa det snabbt till pappa, och han hade ingen aning om vem det var.

- Hon är den kändaste stylisten i hela hollywood, hon fixar typ alla kändisar!
- Ojdå, ja då måste vi städa!
- Men pappa hon kommer om typ fem minuter.
- Jadu, ta det lugnt, jag ska bara byta om, kommer snart!

Pappa sprang iväg, och som Ryan sa, plingade det på dörren och utanför stod Rachel Zoe och två andra okända människor. Jag öppnade ivrigt dörren.

- Hej, sa jag nervöst och räckte fram handen. Trevligt att träffa dig.
- Hej Melody, detsamma!

De klev in och tittade sig omkring.

- Jag hann inte städa, hehe.. sa jag sedan.
- Men det gör ingenting, vi har väl brottom? När ska Justin hämta dig?
- Om ungefär en timme.
- Ojdå, då sätter vi väl igång.

Vi gick upp till mitt stora badrum och hon verkade faktiskt imponerad. Hon och dom andra två kvinnorna som inte sa så mycket, började leta upp lite smink och hårgrejer och sådant.

När hon hade fixat mig klart var det bara kläderna som saknades, och Justin skulle komma om tio minuter!

- Men jag har typ ingenting fint att ha på mig, vad ska jag göra? sa jag till Rachel.
- Oj, jag hade helt glömt bort! utbrast hon och började prata med en av sina assistenter som sedan gick iväg.

Efter tre minuter kom hon tillbaka med två klänningar, två par skor och två små väskor.

- Vad är det här? sa jag chockat.
- Justin har valt de här!
- Men varför är det två?
- En till nu, en till senare? Det var vad han sa till mig i alla fall! sa hon och la upp kläderna på sängen.

Vad hade Justin hittat på nu? "En till nu, en till senare". Nu började jag faktiskt bli lite nervös, jag hade ju ingen aning om vad som pågick! Rachel satte på mig den vita klänningen med tillbehör. Jag tittade mig själv i spegeln och tänkte, herregud, även jag kan vara vacker.

- Oh My God!

Jag vände mig om och såg justin stå där snygg som vanligt i kostym med öppen mun.

- Kom hit innan jag dreglar sönder! sa han och jag hörde hur Rachel och de andra två fnittrade till.
- Tänker inte förstöra mitt smink nu sötnos. Kan jag få min överraskning eller? sa jag och log.
- Självklart, kom här Shawty! sa han och tog min hand. Tack förresten Rachel för hjälpen, tillade han sen.
- Inga problem!

Vi alla gick ut och Rachel och dom åkte iväg med deras limousin. Själv hoppade jag in i Justins Range Rover och vi körde iväg, jag hade ingen aning om vart. Tillslut parkerade han, tyvärr var det några paps som stod utanför, men vi klarade oss förbi väldigt smidigt.

Justin ledde mig in till en resturang, det såg jag på en gång. Men vi gick igenom där folket satt, in till ett annat rum, där det bara stod ett litet bord. Det var otroligt fint uppdukat och jag höll på att dö!

- Justin, jag vet inte vad jag ska säga, sa jag och kramade om honom.
- Säg ingenting då, svarade han och pussade mig på kinden.

Vi satte oss ner vid det otroligt fina bordet, och precis då kom det in två servitriser. De la upp min favoriträtt! Jag såg hur Justin granskade min reaktion, och jag höll helt seriöst nästan på att börja gråta! Men som tur var så behärskade jag mig. Vi satt och åt och hade det jätte trevligt. Belysningen var ganska svag och det var bara vi två där inne. Det fanns konstigt nog en liten balkong som vi gick ut på när vi hade ätit upp. Det låg en askkopp på det lilla bordet som stod på balkongen. Både jag och Justin tittade på varandra och började skratta. Inte så vilt, men lite grann.

Vi stod på balkongen väldigt länge och höll om varandra. Helt plötsligt började Justin att sjunga.

- I always knew you were the best, the coolest girl i know. So prettier than all the rest, the star of my show.

Han kollade djupt in i mina ögon medan han sjöng och höll om mig hårt. När refrängen av den låten började höll jag på att börja gråta igen, men jag ville verkligen inte förstöra mitt smink.

- My favorite, my favorite, my favorite, my favorite girl, my favorite girl.. It's you..

Han avslutade med den finaste tonen jag någonsin hört. Den varade väldigt länge och jag kunde inte motstå hans läppar vid den sekunden. Så jag av honom en riktigt underbar kyss.

- Det här var världens bästa överraskning Justin, jag älskar dig!
- Den är inte slut än, nu går vi och byter om! sa Justin och sprang in.

-------------------------------------------------

Var det för långt kapitel?
Hoppas ni gillade det iallfall, i nästa inlägg får ni veta vad resten av överraskningen är!
Glöm inte lägga till mig på facebook! Tessi Bieber Casserblad @ FB

Kommentarer
Postat av: tuva ;)

De va inte alls för långt ! :o

Sjukt bra - looove it ! :D<3

2011-04-24 @ 01:52:08
URL: http://adoreme.devote.se
Postat av: Emmy

jätte braa!!<33

2011-04-24 @ 02:01:59
Postat av: Anonym

Det är bra med långt kapitel & det var jätte bra! :D

2011-04-24 @ 03:23:53
Postat av: Emmi

Neej vadå föör långt? Det finns inga för långa kapitel bara för korta ;)) mer längre tack! Så jävla bra !!:D

2011-04-24 @ 05:44:58
Postat av: johanna

FÖR LÅNG?!!? ALDRIG :D

älskar det ;) u goo och jag har redan dej på facebook :P

2011-04-24 @ 06:04:21
URL: http://www.badgossip.blogspot.com
Postat av: Madde

mera

2011-04-24 @ 06:38:01
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: julia

Jätte bra kapitel!!! Jag tycker inte det var för långt!! ;) Mmmmmmeeeeeerrrr idag!

2011-04-24 @ 07:22:09
Postat av: Anonym

gryyymt ;D

2011-04-24 @ 08:52:02
Postat av: Miiikkiiz

ne, de var lagom! :D

2011-04-24 @ 09:19:50
URL: http://miiikkiiz.blogg.se/
Postat av: Clara

Åh mer mer meeeer!! Den är så braaaaa!! Och det är bra när det är långa kapitel! Skriv mer nuuuu :D:D

2011-04-24 @ 09:21:52
URL: http://claralidgren.webblogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-24 @ 09:27:49
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Fredrika

as bra som vanligt...! :D

2011-04-24 @ 09:28:33
Postat av: Rebecka

Mer!<3

2011-04-24 @ 09:37:48
Postat av: V

Nejj inte alls för långt!

Sjuuuukt bra!! Meeeeeer :D :D :D

2011-04-24 @ 09:39:12
Postat av: sara :D

Jättebra ! Men kan ni lägga in inlägg oftare ? ;)

Postat av: Julia

Aaaaaaaaaaaaaaaw vad guuulliiigaaa ;) jag dör :P undrar vad dem ska göra nu :o

2011-04-24 @ 10:26:18
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: pm

För långt!? Jag ÄLSKAR långa kapitel!!!! :D MEEEEEEEEEEER! :D <3

2011-04-24 @ 10:58:07
Postat av: Louise

Det är aldrig för långt! Den är så himla bra så jag tror att jag dör :D

2011-04-24 @ 11:01:53
Postat av: Jennie

Nej det var inte för långt! Skit bra! :O:O

2011-04-24 @ 11:22:20
URL: http://jenniiele.blogg.se/
Postat av: SOPHIE

Det var precis lagom långt :D

MEER!<3

2011-04-24 @ 11:46:48
URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/
Postat av: ciaRA

awwwwwwwwwwwwwwwwwwww sååååå gulligt!!!!!!!! meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2011-04-24 @ 11:55:13
Postat av: Ale

sååå gulligt... men nu kan jag inte tänka mej att jag är hon typ.. för nu tänker jag hela tiden "åååhh.. tänk att han kmr göra så på selena " osv ...:(

2011-04-24 @ 12:51:05
Postat av: Anonym

DEt var perfekt ! :) MMMMMEEEERRRRRAAAA

2011-04-24 @ 13:28:34
Postat av: sofia

det var jätte kul med ett långt kapitel!

awww vad gullig justin är! :') meeer :D

2011-04-24 @ 13:34:36
Postat av: '

ska ni aldrig svara på frågorna i bloggvar eller?!

2011-04-24 @ 13:56:14
Postat av: Malin

SÅ HIMLA BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snälla, snälla skriv ett till inlägg idag!!! :D

2011-04-24 @ 14:08:45
Postat av: bella

SÅ BRAA!! :)

faan vad jag längtar till nästa!

- meer!<33

2011-04-24 @ 15:34:08
Postat av: Anonym

Asbra

2011-04-24 @ 17:15:49
Postat av: lillelin (elin)

ever goooooooooooooooooddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fy fan vi di är så bra

2011-04-24 @ 18:54:10
URL: http://justinbworld.blogg.se/
Postat av: olivia!

brrraaa !! mmeeerrrr!!jag har precis börjat på en novell snälla läs och komentera vad ni tycker !! :)

2011-04-24 @ 21:32:33
URL: http://http://biebstories.blogg.se
Postat av: Bettan<3

Meeeeeeeeeer!!

2011-04-24 @ 21:41:14
Postat av: alicia

mer!!!!!!!!

2011-04-24 @ 22:18:10
Postat av: johanna ;p

det är aldrig för långt :D

2011-04-24 @ 22:39:55
Postat av: Edith bieber!

Hej, Jätte bra kapitel! Inte för långt vill bara läsa meeer!



ps, Kan ni ha mer drama?? plz! :D

2011-04-24 @ 22:58:40
Postat av: jennie

bej kapitlet var inte förlångt de var bra vad blir den andra överaskningen ?? meer sjukt bra !!!!!!!

2011-04-24 @ 23:08:47
Postat av: JesssicaBieber

Jag ÄLSKAR det ! :D <3

2011-04-24 @ 23:29:50
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/
Postat av: miriam

awww :,) men för lång? serisouly NO jag vill ha mer ;D

2011-04-25 @ 00:50:37
Postat av: Hilda

DET ÄR BRAAAAAA MED LÅNGA KAPITEL, ME LOVE ;)

Fortsätt skriva låååånga!

2011-04-25 @ 12:00:52
URL: http://jagehilda.blogg.se/
Postat av: Lena Bieber <3

omg! skit bra! naaw det är så sött när justin gör överasskningaar!! mera! <3

2011-04-25 @ 14:11:42
Postat av: Frida

Asså shit ni är fett bar på att skriva!! När kommer nästa kapitel??Längtar!!:)Och den var inte alls för lång:)

2011-04-25 @ 16:39:30
Postat av: hej

mer!

2011-04-25 @ 21:25:47
Postat av: Sofia

Jag har en fråga... Har du, Tessi, typ "tagit över" Alice's plats på bloggen? Alltså har Alice slutat? Hon blloggar ju typ aldrig längre... Snälla svara (a)

2011-04-25 @ 22:18:39
Postat av: Fanny

Jättebra !

2011-04-28 @ 21:00:06
URL: http://fantanzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0