One less lonely girl - chapter 104

Vi stod på balkongen väldigt länge och höll om varandra. Helt plötsligt började Justin att sjunga.

- I always knew you were the best, the coolest girl i know. So prettier than all the rest, the star of my show.

Han kollade djupt in i mina ögon medan han sjöng och höll om mig hårt. När refrängen av den låten började höll jag på att börja gråta igen, men jag ville verkligen inte förstöra mitt smink.

- My favorite, my favorite, my favorite, my favorite girl, my favorite girl.. It's you..

Han avslutade med den finaste tonen jag någonsin hört. Den varade väldigt länge och jag kunde inte motstå hans läppar vid den sekunden. Så jag av honom en riktigt underbar kyss.

- Det här var världens bästa överraskning Justin, jag älskar dig!
- Den är inte slut än, nu går vi och byter om! sa Justin och sprang in.



- Va? Är du galen? sa jag och sprang efter honom.
- Nej? Jag trodde du visste! Du fick väl två klänningar? sa han när han var påväg mot dörren.
- Gud det hade jag helt glömt bort! sa jag och skrattade till.

Jag har verkligen världens bästa pojkvän, tänkte jag för mig själv.
Vi gick till bilen och hämtade lite kläder, sedan bytte vi om igen.

Jag satte på mig den rosa klänningen jag fick av Rachel tidigare idag. Justin stod bara och gapade och jag försökte få honom att titta på sig själv i spegeln, men hans blick var alltid på mig.

- Skynda dig nu Justin! Jag vill se min överraskning!
- Ta det lilla lugna nu va, sa han och kollade fortfarande på mig.

Jag fnittrade till lite och gick sedan ut. Justin hade fortfarande svart kostym när han kom ut, men han hade en rosa skjorta under kavajen, och en rosa liten näsduk i hans bröstficka. Nu matchade vi jätte bra! Fast jag hade fortfarande ingen aning om vad som skulle hända.

Vi sprang tillbaka ner till bilen och Justin satte gasen i botten och vi åkte iväg. Justin satte på musik på skit hög volym så man nästan fick ont i öronen, men det va faktiskt kul.

Klockan var runt halv nio när vi parkerade några minuter senare. Jag kände hur det pirrade i magen och jag hade verkligen ingen aning om vad som hände.

När Justin öppnar dörren för mig i limousinen möts jag av kamerablixtrar och massor av paparazzis. Det kändes lite ovant och jobbigt först men när jag väl ställde mig upp och poserade lite kändes det väldigt kul, men jag förstod fortfarande inte varför vi blev fotograferade, och vart var vi någonstans?

- Justin, vart är vi?
- Chris Brown's fest, hehe.
- Chris.. Brown? Asså menar du Chris Brown!?!?!?!? frågade jag förvånande.
- Jo, jag vet ju att du älskar honom och hans musik, så jag tänkte att vi kunde åka hit!

Jag hoppade upp i hans famn och omfamnade honom hårt. Jag kollade ner på hans fylliga läppar och kysste dem och snart kände jag hur någon petade på min rygg och avbröt våran kyss fort. När jag vänder mig om tappar jag hakan, där står han i sin röd rutiga skjorta med svarta glasögon. Jag ser honom bara en halv meter ifrån mig och när han tog av sig glasögonen och våra ögon möttes trodde jag att jag skulle dö, drömmer jag nu?

- Hej, det är du som är Melody va? frågade Chris och sträckte fram sin hand försiktigt.
- Ja, ja det är jag som är Melody! sa jag nervöst och skakade hans hand.
- Här, jag kan följa dig in, en drink kanske? Om det är okej för dig Justin?
- Jo såklart det är, jag går hit bort älskling och hittar säkert någon att prata med, om det är okej för dig? sa han och la armen runt min midja.
- Såklart det är okej, jag kan prata med Chris lite och så syns vi snart! 

Jag gav honom en kyss och sen försvann vi vidare in i huset medans Justin gick åt andra hållet. När jag kom in i huset reagerade jag som senaste gången när vi var hos Usher. Det var så otroligt stort, och så sjukt mycket folk! 

- En 7up med vodka och.. vad vill du ha Melody?
- Jag kan ta en cider om det finns!
- Vad för cider vill du ha? Äpple, päron, fläder eller körsbär?

Jag förstod inte att bartendern pratade med mig. Chris petade till mig och förns då reagerade jag.

- Vad sa du för något? frågade jag.
- Vad för smak vill du ha? Äpple, päron, fläder eller körsbär?
- Jag tar en körsbär!

Chris hade redan nästan druckit upp sin drink så jag knäppte upp cidern fort och klunkade i mig några klunkar fort.

- Så, Justin berättar att du är ett fan av mig? sa han och log.
- Ja, hehe! Din musik, inga ord. Den typ talar till mig eller förstår du vad jag menar?
- Haha, ja du det tror jag att jag gör! Favorit låten då?
- Nu när du släppt ditt senaste album F.A.M.E måste jag helt klart säga Champion!
- Så inte Next 2 You? Då även Justin sjunger.
- Jo, såklart! Men favorit favorit låten är Champion, sa jag och log mot honom.

Vi satt kvar och pratade i hela 40 minuter, dock kom det gäster lite då och då och avbröt våran konversation, men inte så konstigt det var ju trots allt Chris fest. Jag hade redan hunnit dricka 4 glas cider och Chris hade tagit tre 7up drinkar och jag började känna mig lite lullig, det var trots allt 7,0% i cidern.

- Jag tror jag ska iväg och kolla lite efter Justin, men det var jätte trevligt att prata med dig och vi träffar säkert på varandra lite senare! 

När jag reste mig upp kände jag hur jag vinglade till och tog tag i Chris arm.

- Oj, alkoholen börjar nog värka lite nu! Hehe, ursäkta mig!
- Det är lugnt, hehe! Men vi syns väl snart, hejdå! sa Chris och kramade mig.

När jag går iväg och letar efter Justin ser jag honom ingenstans. Istället går jag på toaletten och utanför hör jag en bekant röst som skriker och sedan hör jag Justin. Istället för att gå fram gick jag bakom en stolpe för att bara kolla läget.

JUSTINS PERSPEKTIV:

- Selena, du vet inte vad jag kan råka ut för nu ifall Melody ser mig! Jag kan inte göra någonting med dig, jag vill inte göra någonting med dig och du vet att det är ÖVER! Du fick din chans men du tog den inte och nu när jag har Melody vill jag aldrig förlora henne och du vet att ifall du gör någonting kommer jag få skulden.
- Men jag vet att du vill Justin, det är det som är grejen, DU VILL!
- Jag ville ja, ja det ville jag. Men inte längre, för det jag och Melody har är ingenting som du och jag någonsin kommer att få. Jag älskar henne mer än vad jag någonsin älskat någon, hon är mitt allt.
- Blablabla, mår bara illa av att höra hennes namn och sluta prata om henne som om att hon vore ditt barn eller något, It's freaking me out!
- Jag nämner henne hur mycket jag vill, och varför försöker du hålla på för? Vill du bara förstöra för mig? frågade jag.
- Förstöra och förstöra vill jag väl inte, men jag vill ha dig och jag vet att du vill ha mig också!
- SELENA DET ÄR SKILLNAD PÅ VILLE OCH VILL, jag ville ha dig ja, men inte längre, inte på det viset! Och du verkar inte kunna acceptera att jag bara vill vara din vän och inget mer, därför kommer våran vänskap inte hålla.
- Men som för ungefär en månad sen, när vi träffades utan att Melody visste det?
- Men det var fortfarande ingenting mellan dig och mig då, jag ville försöka hålla kontakten med dig som min vän, men du kan ju självklart inte förstå det!
- Det är pågrund av dem signalerna du ger mig Justin?
- Vilka jävla förbannade signaler? röt jag åt henne.
- Du vet vilka signaler, sa hon och närmade sig mig.

Jag knuffade undan henne lätt och suckade högt, hon verkade aldrig förstå. 

MELODYS PERSPEKTIV:

Jag vart som chockad över att höra hela konversationen. Jag vart inte arg på Justin, det vart jag verkligen inte, men jag vart bara mer och mer arg på Selena efter varje ord hon sa. Justin hade rätt, hon verkade aldrig förstå att han inte vill ha henne.

Jag sticker fram huvudet för att kolla en sista gång och då möter min och Selenas blick varandra.

- När man väl talar om trollen! hörde jag henne mumla.

Jag klev då fram och gav Justin ett litet leénde och min blick riktades sen mot Selena.

- Så, vad händer här då? Försöker hon att få dig tillbaka? sa jag och skrattade.

Jag såg på Justin's min att han försökte hålla in skrattet.

- Ja, tyvärr så gör hon det! 
- Okej, förlåt då! Men jag följer bara mottot du alltid bett mig att följa, eller kommer du inte ihåg det? Never say never?

Justin vart alldeles tyst och lika så jag. 

- Exakt, men nu vet jag! Ska inte störa er längre, ha en trevlig kväll! sa Selena och gick därifrån med ett leénde.

Vad hände just? Gav hon upp honom så lätt? Helt plötsligt vart hon jätte trevlig, vilket var riktigt förvånande. Men det var säkert det hela skådespeleri men vem bryr sig.

Justin och jag stannade kvar ett litet tag och åkte hem vid tre tiden. Båda var rätt dragna men det funkade, Kenny skulle inte säga någonting till Scooter eller våra föräldrar som tur var.  

När vi kom in i hallen och jag skulle ta av mig klackskorna snubblade jag till.

- Aouch, fan vad ont det gjorde! Här, hjälp mig, sa jag och sträckte upp min fot i luften.

Justin satte sig ner på golvet med min fot i hans hand som kämpade med att få av mina klackskor. När vi väl fick av dem ställde han sig upp för att sedan hjälpa mig upp. Han sträckte ut sin hand och drog mig hastigt upp, nästan för hastigt.

Han slöt armarna om mig och vi var så nära att jag kunde känna honom andas. Hans röst var nu tätt intill mitt öra.

- Jag vill ha dig nu, jag vill ha dig så mycket att jag inte vet vad jag ska göra.

Jag la handen på hans kind och kollade djupt in i hans mörka ögon och sedan ner på hans läppar som jag nu kysste. Det började milt men blev allt vildare och vildare. Vi började kyssas som galningar och våra händer började treva över varandras kroppar. Samtidigt som vi gick upp till hans rum slet vi av varandras kläder och slängde oss sedan i sängen.

Jag tog handen innanför hans kalsonger och tog i honom så hårt att han kved högt av upphetsning eller kanske till och med av smärta. Det kändes mer som en VM match än en kärlekshandling just nu. När han trängde in i mig kände jag hur musklerna i hans kropp började arbeta när han stötte djupt och hårt in i mig.

Han drog efter andan högt och jag kände hur jag var nära på att börja skrika av mina höga stöningar. Justin la handen över min mun för att jag skulle kväva mitt skrik för att inte väcka Pattie som låg i rummet bredvid.

Nu låg vi där alldeles svettiga och flämtade av utmattning. Hans varma hand låg fortfarande över mitt svettiga bröst.

- Det där, det där var sjukt! sa Justin och var fortfarande andfådd.

Jag kollade på klockan och den närmade sig redan halv fem, halv fem!? Jag reste mig upp och drog på mig en tröja och mina trosor. När jag la mig i sängen reste sig Justin upp för att byta fort om och jag såg hur han försvann fort in i badrummet. Han kom fort tillbaka och la sig ner brevid mig. Jag såg att han log lite och det gav även mig ett leénde på läpparna. Han la armen om min midja och sträckte på sig lite för att ge mig en godnattkyss som jag besvarade. Strax efter somnade vi båda alldeles utmattade.


--------------------------------------------------------------------
OH YEAH! Förlåt för segt kapitel, men här har ni det ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud......... jävligt detaljerat sex ......

2011-04-26 @ 00:25:10
Postat av: pm

SJUKT BRA!!!! Man vill bara ha mer och mer av novellen!!! :D <3<3<3 Nätsa nuuuuuu tack! :)

2011-04-26 @ 00:31:34
Postat av: elin

ta inte illa upp, men.. när ska den här novelln ta slut? inte så att jag inte gillar den eller så men den har hållt på ganska länge. Bara undra, men bra :)

2011-04-26 @ 01:04:35
URL: http://loveestoriessnoveller.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer me r:D

2011-04-26 @ 07:16:06
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: sara :D

Meeer!!! :D

Postat av: bella

sjukt bra! ;)

- meer!<33

2011-04-26 @ 07:31:27
Postat av: Anonym

jätte bra ;)

2011-04-26 @ 07:32:00
Postat av: jennie

mer mer mer mer och mer sjukt f*cking bra altså gud så bra !! <3 <3 <3< !!! :P :P :P :D

2011-04-26 @ 07:41:24
Postat av: Clara

Olala,Biebergasm! Mer mer mer!

2011-04-26 @ 10:15:49
URL: http://claralidgren.webblogg.se/
Postat av: Madde

bra!

2011-04-26 @ 10:38:58
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

DET ÄR JÄTTEBRA!



BIEBERGASM!!!!!!!!!



2011-04-26 @ 14:45:15
Postat av: Anonym

Asså inte för att vara nåt slags pervo nu..

Men det är as bra när ni beskriver vad dom gör liksom.

:)

2011-04-26 @ 14:46:06
Postat av: Anonym

Fan vad upphetsande!

2011-04-26 @ 14:46:17
Postat av: Anonym

MER BIEBERSEX! :)

bra!

2011-04-26 @ 14:46:30
Postat av: julia

Super bra! Snääla ett kapitel ikväll!! ;)

2011-04-26 @ 14:48:51
Postat av: Anonym

Jag tror jag just blev ite kåt på slutet, hahahahhahh XD skitbra meeer

2011-04-26 @ 15:17:27
Postat av: Lovisa

Sjukt bra!!! mer!!

2011-04-26 @ 15:20:25
Postat av: miriam

hah håller med biebergasma dammmn!sjukt bra ;)

2011-04-26 @ 15:43:16
Postat av: SOPHIE

MER!<3

2011-04-26 @ 16:06:43
URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/
Postat av: Anonym

omb meeeeeer älskar eran blogg:)

2011-04-26 @ 16:06:55
Postat av: melle

haha, jag känner igen delen från syskonkärlek, men det gör inget för jag har använt den själv i min blogg! asgrymt i alla fall :)

2011-04-26 @ 16:40:16
URL: http://bieberdream.devote.se
Postat av: Bettan<3

Haha så sjukt bra!<3

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!

2011-04-26 @ 17:09:44
Postat av: Anonym

asbra

2011-04-26 @ 17:31:27
Postat av: Anonym

meer :D <3

2011-04-26 @ 18:21:19
Postat av: v

läs min nya blogg

2011-04-26 @ 18:37:34
URL: http://bieberstoryy.devote.se
Postat av: sofia

BIEBERGASM! ;) meeeer sååå bra novell! :D

2011-04-26 @ 18:54:20
Postat av: Sandra

meerrr nuuuuu

2011-04-26 @ 19:35:30
Postat av: Malin

MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER MER!

2011-04-26 @ 19:38:22
Postat av: Amanda

Biebergasm! :)

2011-04-26 @ 19:44:35
Postat av: Tova!

Oh gooosh! Ni skriver allt i minsta lilla detalj vilket gör att man lever sig in så jäkla mkt, även i slutet av detta kapitlet xD känns som att jag va Melody typ! XD haha, biebergasm! <33

2011-04-26 @ 20:32:30
URL: http://bieberdream.blogg.se/
Postat av: JesssicaBieber

Sjukt bra, jag håller med, man lever sig in i det, underbart bra !

<3

2011-04-26 @ 22:44:34
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeeer

2011-04-27 @ 20:06:31
Postat av: timeforbieber

Skitbra! Checka in min storyblogg också vet jag!

2011-04-27 @ 21:11:09
URL: http://timeforbieber.blogg.se/
Postat av: lillelin (elin)

hmm

asså nu är jag lite konstig.

jag älskar eran blogg!!!!!!!!!



och ni skriver skit bra noveller men nu så blir et lite segt!!??!?!`för att ONE LESS LONLEY GIRL är väldigt lång! så jag är lite trött på en! MEN SKIT BRA!!!!!!!!!!!!!

2011-04-29 @ 16:24:58
URL: http://justinbworld.blogg.se/
Postat av: Hedda

Skitbra!! Men slutet var som taget av "Syskonkärlek" av Katarina Von Bredow? <3 Love from me 2 U!! ;) <3

2011-04-29 @ 18:22:53
URL: http://kaskals.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer (BIEBERSEX) MER SNÄLLA det är så sjukt bra novell i alla fall den sista man lever sig in riktigt i den BIEBERGASM:)

2011-07-27 @ 19:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0