One less lonely girl - chapter 88

Plötsligt lutade hon sig fram och kysste mina läppar. Hon tog sina händer runt min nacke och tryckte mig närmare henne. Jag gjorde ingenting utan spelade bara med. Men plötsligt fick jag upp bilden på mig och Melody, första gången vi kysstes. Hur underbart det hade varit och att jag måste få henne tillbaka, jag kan inte bara låte henne gå.
Jag ställde mig hastigt upp.

-Förlåt.. Men, jag älskar Melody. Det var roligt att träffas, ta hand om dig! Sa jag och sprang sedan hem.

När jag kom hem la jag mig i min säng och funderade.

*Hur ska jag få tillbaka henne? Och hur ska jag få bort John, jag måste säga sanningen till henne. Sa jag för mig själv och tog upp min mobil, jag kollade på bakrundsbilden på Melody när hon är nyvaken*

-Du är min. Sa jag.



Festen fortsatte som vanligt. Jag är ju inte den typen som brukar dricka mycket, men den här gången kunde jag inte låta bli att smaka bara för att försöka glömma det här med Melody. Jag skulle ju glömme henne, jag klarar inte av det här mer. Jag gick fram till Ryan och någon random brud som stod och snackade vid baren. Dem hade inte sett mig än och när jag stod bakom dom för att hälla upp ett glas med vodka och hallonsoda kunde jag inte undgå att lyssna på deras konversation.

- Alltså omg, du fattar inte jag är verkligen världens största belieber och jag har följ dig Ryan as länge på twitter!
- Ja.. kul att du gillar Justin..

Jag kollade på ryan och han hade nu sett mig, han såg jätte ledsen ut att en sån fin tjej som hon verkade bara intresserad av mig. Egentligen skulle det vara jätte taskigt att avbryta men jag var tvungen, allt för mina fans!
Jag ställde ner glaset som jag inte ens hade druckit ur, satte händerna framför tjejens ögon och mimade ett "förlåt" till Ryan. Han suckade och gick, men jag tänkte ta hand om det sen.

- Haha vem är det? skrattade hon. Jag hade inte hunnit se hennes ansikte än, men resten av kroppen såg perfekt ut och hon hade jätte gulligt skratt.
- Gissa, viskade jag så hon inte skulle känna igen min röst.
- Jag vet inte! sa hon och tog bort mina händer och vände sig om.

Hennes léende försvann i några sekunder och hon hade vidöppenmun. Jag stod bara och kollade på henne med ett flin, hon var riktigt söt. Hon hade långt blont hår, stora blåa ögon och en vit klänning som va ganska kort med ett skärp i midjan och ett gulligt halsband runt hennes hals. Hennes tårar började rinna och hon slängde sig över mig. Egentligen tycker jag det är jobbigt när fans håller på så här, men den här gången var inga paparazzis eller så många fans här, så jag kramade henne tillbaka, hårt.

- OMG OMG OMG OMG, var det enda hon fick fram.
- Kom sötnos, vi går någonstans, sa jag och tog hennes hand och en hel vodka flaska i den andra handen.

Hon följde efter mig och hon hade slutat gråta. Jag märkte att hon redan hade druckit lite för hon gick inte helt rakt. Vi gick in i ett rum där ingen var, och låste dörren. Hon satte sig på sängen och la sitt ansikte i hennes händer. Jag satte mig bredvid och la armen om hennes axlar. Hon kollade upp på mig och hon hade nu slutat att gråta. Jag kollade fortfarande på henne och log, för hon var otroligt vacker.

- H-h-hur...? innan hon hann fortsätta satte jag ett finger för hennes läppar.
- Ta det lugnt! Vad heter du?

Hon samlade sig riktigt snabbt och log med stängda läppar.

- Matilda.

Jag log och tänkte på hennes brytning och undrade vart hon var ifrån. Med tanke på hennes blåa ögon och blonda hår tänkte jag att hon var ifrån Danmark, Norge, Finland eller Sverige.

- Var kommer du ifrån? frågade jag.
- Sverige! sa hon och log nu med tänderna. Men jag har flyttat hit nu så jag övar på min engelska! Haha!
- Det är jätte gulligt med din brytning, sa jag och försökte fånga henne, fast endå inte, för jag hade fortfarande Melody i tankarna.
- Vill du ha? frågade jag och höll upp vodkaflaskan.
- Ja gärna! sa hon och tog den och drack flera klunkar i rad.
- USCH, hahahahahaha! Fyfan va vidrigt! sa jag och kollade på henne.
- Du, jag sitter och dricker vodka med Justin Bieber, det är det enda jag tänker på just nu!
- Jaså, sa jag och tog vodkan och drack flera klunkar jag med.

Vi drack lite mer och satt bara och snackade. Tillslut kände jag mig klar efter att ha druckit en fjärdedel av 1-liters vodka, så jag ställde mig upp hastigt.

- Hahaha WOHO där snurrade det allt till, sa jag och drog upp Matilda som också var full.
- Vet du va Justin, jag trodde inte du va sån här, jag trodde verkligen inte att du brukar göra så här med dina fans? Jag menar, jag är en belieber och jag har bieberfever och jag brukar gråta över dig ibland.
- Men Matilda.. Jag är bara en vanlig människa, sa jag och tog tag om hennes midja.
- Jag vet.. sa hon och tystnade i några sekunder innan hon tittade på mig och fortsatte: Hoppas du inser att faktiskt är jävligt het, hehe.. sa hon och log.
Jag gjorde så hon satte sig ner på sängen, och jag stod framför henne.
- Vill du bli min One Less Lonely Girl ikväll? sa jag och bet mig i läppen.

Hon nickade ivrigt och jag såg att en tår rann ner för hennes kind. Jag la min hand på hennes kind och började sjunga.

- "There's gonna be one less lonely girl, one less lonely girl, there's gonna be one less lonely girl, one less lonely girl"

Medan jag sjöng på den sista versen närmade jag mig hennes ansikte. Hon tog tag om min nacke och ställde sig upp och kysste mig. Jag la händerna om hennes midja och fortsätte. Mina händer gled ner till hennes rumpa och jag kände hur hon tryckte sig hårdare intill mig och hennes armar var runt min hals. Min händer åkte fram och tillbaka från hennes rygg till rumpan och hon höll hårt i mitt hår. Jag kände hur jag blev mer och mer upphetsad. Allt snurrade omkring eftersom jag var full, på något sett kändes det som om jag stod och höll om Melody, eller nej, men kunde inte jämföra Melody med någon annan, jag kunde aldrig få någon bättre än Melody.

Matilda förde sin hand långsamt under min tröja på min mage, och sedan skulle hon precis stoppa ner handen i mina kalsongen då det knackar på dörren. Jag släpper Matilda och vinglar fram till dörren, låser upp och öppnar. Där stod Ryan och såg jätte sur ut eftersom han såg Matilda stå och le som om hon just hade vunnit en miljon dollar. Min blick gled långsamt från Ryan till tjejen som stod bredvid henne, jag kunde inte se klart så jag räckte fram handen till henne och halvskrek " HEJ, JUSTIN B.. JUSTIN BROWN " . Hon kollade bara på mig och snart insåg jag vem det var och slängde mig på henne.

- CAITLIN !? Vad gör du här?
- Hej Justin Brown, hänger, själv då? sa hon och skrattade.

Jag sa ingenting utan jag tog tag i hennes nacke och kysste henne, vi stod och kysstes i ungeär en minut innan jag släppte henne.

- Jag älskar Melody, herregud, sa jag och vände mig om och sprang ner till nedervåningen där det kanske var fyrtio pers som stod och dansade. Jag hörde lite skrik och sånt som " OMG JUSTIN BIEBER " men ingen kom fram tack och lov för jag hade gömt mig i massan där alla dansade. Jag tog upp min telefon och ringde Melody.

- Tack och lov! svarade melody.

MELODYS PERSPEKTIV:

Jag och John satt och kollade på film, det blev reklam, och såklart kommer Justin upp på tvskärmen och jag stängde av den på en gång. Det blev helt kolsvart och jag kände hur John la sin hand på mitt lår. Innan jag han märka någonting tog han tag runt min nacke och tryckte in tungan i min mun. Det är vidrigt, han var riktigt slemmig, och jag kände att jag inte kunde göra så här mot Justin. Jag älskade honom för mycket. Jag släppte John och sprang in på toaletten och tog upp min telefon för att ringa Justin, men istället kommer det upp på Telefonen "Äckel ringer...." Jag tryckte på en knapp och jag hörde massa musik i bakgrunden.

- Tack och lov! sa jag eftersom jag var överlycklig att han faktiskt ringde mig.
- MELODY? JAG ÄLSKAR DIG, VI MÅSTE PRATA, skrek han, det lät som om han var på fest, och jag hörde att han var full.
- Justin gå till ett tomt rum så vi kan prata.
- OKEJ, MEN ALLA KÄNNER IGEN MIG HÄR, JAG MÅSTE SPRIIIIINGA! skrek han, jag hörde att han var glad.

Det blev tyst i telefonen och det enda jag kunde höra var Justins andetag.

- Jag vill att du kommer hem, jag tror på allt det här med John, snälla, kom hem till Atlanta.. Jag älskar dig, sa jag och kände hur en tår föll nerför min kind.
- Jag åker på en gång.

-----------------------------------------------------

Heeeeej, TESSI här igen, hehe.. Förlåt för ett dåligt inlägg, jag e fett stressad typ, måste åka hem, så det blev lite virrigt, hinner inte läsa igenom det! Hoppas ni gillade det ;)
Tessi Bieber Casserblad  @ fb adda! (A)
Ville bara skryta lite också, på onsdag ska jag se Justin live i barcelona! OMB JAG DÖR. Tänk om jag blir OLLG, NEVER SAY NEVER!!

Btw, va tror ni kommer hända när de träffas igen? Vad händer med John? Vad händer med Matilda och Caitlin? KOMMENTERA <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg tessi skit braaaa!!

2011-04-03 @ 20:35:52
Postat av: Julia

Wtf? haha fett random chapter, ändå awesome! :P

2011-04-03 @ 20:38:57
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

Inte meeeer drAMA nu:( Sjultbra ;D;;D;D;D;;D MEEEEEEEEEER <3

2011-04-03 @ 20:43:19
Postat av: Anonym

asså hallå? han lämnade festen? sämsta inlägget ever, helt virrigt och man hängde inte med. -.-

2011-04-03 @ 20:43:38
Postat av: S

Tänkte bara säga att du är väldigt duktig på att skriva!

Längtar redan till nästa kapitel!

2011-04-03 @ 20:43:51
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-03 @ 20:47:34
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

WTF??!! Nu blev allt snurrigt... Vrf kysste han caitlin och matilda för??!! :/ hoppas allt blir bra igen :)

2011-04-03 @ 20:55:43
Postat av: rebecca - i will never say never

AH, MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER! :D

2011-04-03 @ 20:57:56
URL: http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Awesome! :)

2011-04-03 @ 21:04:40
URL: http://´justinnovellbieber.blogg.se/
Postat av: Saga Forsberg

OMB! Asbra jue.. Bästa inlägget på länge! MEEEER!

2011-04-03 @ 21:06:34
URL: http://justinbiebstories.blogg.se/
Postat av: sofia

nä vad dumt gjort av justin, kysste han tre tjejer på typ en halvtimme? haha xD

men är det verkligen så smart att han åker bil när han är full? oroar mig ganska mkt!

ääääääääntligen är det melody och justin igen (förhoppningsvis)

iiiih vad bra du skriver! :D

2011-04-03 @ 21:13:58
Postat av: rebecca - i will never say never

asså seriöst så jäkla bra! :D

2011-04-03 @ 21:47:03
URL: http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asbra

2011-04-03 @ 21:50:35
Postat av: Liina<3

fett bra! fortsätt skriva! jag har saknat all uppdatering sen ni drog iväg till danmark! ;)

2011-04-03 @ 22:04:16
URL: http://withlina.blogg.se/
Postat av: isabell

asså denna är gryyymt bra! älskar den! ;D

2011-04-03 @ 23:05:39
Postat av: Maria!

Har catilin varit med förut? Isånnafall när och vem är hon? :O

2011-04-03 @ 23:46:43
Postat av: Sofie

åh herre min gud vilken tur att hon tog tillbaka honom!! fyfan vad bra ni skriver :D ha det bääääst på onsdag, själv var jag i danmark i fredags och såg honom, fan vad jag älskar killen!

justin drew bieber (L) sofie <333333

2011-04-04 @ 00:26:51
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: bella

omg. sjukt bra asså!

-meer!<33

2011-04-04 @ 07:45:14
Postat av: Bettan<3

Jättebra!!<3

Meeeeeeeeer!



Och lycka till i barcelona, håller tummarna åt dig så du blir hans OLLG <3

2011-04-04 @ 11:59:43
Postat av: Anonym

as bra men skriv meeeeeeeeer!!!!!!!!!!<3

2011-04-04 @ 16:35:33
Postat av: Anna

åååh lyllo diiiiiig! :D :D



asbra som vanligt! :D

2011-04-04 @ 17:27:43
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: jennie

jaa melody och justin 2 gether 4 ever yeeehhhhh bort med john in med justin !!!!

- meeer sjukt bra !!! <3 <3 <3 <3

2011-04-04 @ 18:10:56
Postat av: Angelina

hahah värsta player , den är så jävla bra den här berättelsen , ååh jag längtar tills nästa kapitel kommer !!!!!! , det ska bli spännande vad john kmr säga !!!!!!!!!! MEEEEEEEER <3

2011-04-04 @ 18:10:57
Postat av: Anonym

fan det där var inte dåligt skit bra!! :D:D:D

ha det så kul på onsdag! håller tummarna för att du blir OLLG bara för det här kapitlelt det var skit bra! :D

2011-04-04 @ 18:12:58
Postat av: Anonym

hallå det va ju as bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-04 @ 18:21:20
URL: http://lillelins.blogg.se/
Postat av: Sofia

Asgrymt :D

2011-04-04 @ 18:40:45
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: Michelle Sjöö

hur många besökare har ni? :)

2011-04-04 @ 19:32:21
URL: http://allroundmuppar.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej jag har precis startat en novellblogg! Gå gärna in och säg vad du tycker! /http://thatbiebz.blogg.se

2011-04-04 @ 20:32:12
URL: http://thatbiebz.blogg.se/
Postat av: Siri

ååååh mer! FETT BRA!!



ps. jag bar på konserten i danmark och satt nästan längst fram!!!!! DU KOMMA VARA MED OM NGT SÅ INNIHELVETE OTROLIGT!!! det var det bästa i mitt liv! sjukaste någonsin!!! jag kunde se justin le mot en, slicka sig om läpparna och när han satt i hjärtat kunde man nästan se honom blinka! AMAZING! min bieberfever har bara blivit högre just nu!!<3

2011-04-04 @ 20:43:58
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Malina

assså ! fan vilken bra berättelse , ni skriver som om ni vore riktiga författare som ni borde bli och själva storyn är FEETTTT BRA ! älskar , MER !<3333333333333333333333

2011-04-04 @ 20:51:52
Postat av: Cecilia

hihi fan vilken bra berättelse ! jag har läst många noveller men endå är den här såklart BÄST ! kan inte sluta det är som man blir beoroende och ni skriver väldigt bra , och bra fantasi !

2011-04-04 @ 20:53:52
Postat av: ....

skriv ett till snälla jag längtar så mycket till nästa och jag kollar eran blogg varje halvtimme typ !!! (om jag inte sover of curse!!)<33333333

2011-04-04 @ 21:41:23
Postat av: Anonym

Jag trodde Att han gick hem i förra kapitlet???????

2011-04-05 @ 10:06:18
Postat av: REBECCCAA !

ah,uppdatera!!! :D

2011-04-05 @ 11:03:58
URL: http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Postat av: Lena Bieber <3

omg skit bra! jag vill ha mer, ingen dålkig uppdatering tack, jag orkar inte vänta! :D <3333 hoppas det blir as-roligt i barcaa ;)<333

2011-04-05 @ 15:46:40
Postat av: Emmy

älskar det!! Jag vill ha MMEEEEEEEERRRRRR!!!! sluta aldrig skriva!! hehe<3333

2011-04-05 @ 15:47:28
Postat av: Emmy

när kommer nästa kapitel???!!! love it.

2011-04-05 @ 18:21:32
Postat av: Anonym

Uppdateringen!!!! snälla skriv meeeeeeeeer!!!! älskar det!!!

2011-04-05 @ 19:50:58
Postat av: Anonym

Uppdateringen!!!! snälla skriv meeeeeeeeer!!!! älskar det!!!

2011-04-05 @ 19:51:28
Postat av: <3

MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-05 @ 19:55:26
Postat av: jessica

fan va bra ! kan inte vänta tills nästa kapitel . längtar ! hoppas du blir hans ollg håller tummarna för dej !

2011-04-05 @ 20:08:44
Postat av: linnea

ååh jag längtar redan tills nästa kapitel älskar den här novellen , den rockar ! och in med justin och ut med john ! ska bli kul att se vad som kommer hända ! KAPITEL 89 !!! meeeeeeeeer <3!

2011-04-05 @ 20:11:40
Postat av: olivia

hej hörde att du skulle på hans konsär i barcelona , ha de bra och jag hoppas att du blir hans OLLG ! och jag älskar novellen !

2011-04-05 @ 20:12:54
Postat av: beorende

asså den här novellen är så jäkla bra så allt jag tänker på är den här , ja i skolan på väg till skolan på väg hem från skolan och när jag kmr hem , är det första jag gör är att starta datan och gå in och kolla om ni har skrivit ett nytt kapitel , så jäkla bra ! ps hoppas du blir hans ollg i barcelona håller tummarna för dig ! ;)

2011-04-05 @ 20:16:58
Postat av: Amy

jätte bra men han sprang ju hem i förra kapitlet och i denna är han fortfarande kvar på festen

2011-04-06 @ 14:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0