One less lonely girl - chapter 93

Vi packade ihop en väska med kläder och gick sedan hem till Justin. Jag såg inte pappa men när vi gick förbi hans stängda dörr hörde jag hur han snarkade där inne.

När vi kom hem till Justin gjorde han varsin kopp te till oss.

-Tack att jag får bo här Justin. Sa jag.
-Allt för dig älskling. Allt för dig.



Jag drack upp den sista klunken av teet och ställde den sedan på bordet. Justin var redan klar, såklart. Han ställde koppen på andra sidan bordet, eftersom han satt där. Han lutade sig fram och tog tag i mina händer.

- Ska vi gå ut? Bara gå runt i stan? frågade Justin och kollade på våra händer.
- Och gömma oss för fans och papparazzis? VAD KUL! sa jag och småskrattade för mig själv.

Justin log också lite. Sedan släppte han mina händer och ställde sig upp.

- Kom, vi ska ut, jag kan klä ut mig! sa han och log som ett fån.
- Hahaha vad hade du tänkt att klä ut dig till liksom?
- Vet inte? Eller så har jag bara luva. Vad tycker du?
- Ja det kan du ha, men du vet ju att typ alla beliebers kan se om det är du bara på dina ben typ, hahaha!
- Om det är någon som vet hur mina ben ser ut så är det du, sa han och blinkade.

Vi gick upp till Justins gigantiska garderob. Det hängde ungefär 50 hoodies på ena väggen. Justin tog en grå med vit text på och satte på sig den över hans svarta t-shirt. På andra sidan hyllan var hans skor, det var ungefär 100 st. Eftersom jag varit här inne så många gånger så känns det ganska normalt nu, även fast jag vet att 100 skor överdrivet. Men ja, dejtar man världens kändaste och rikaste 17åring så gör man!

Vi gick ner till ytterdörren där jag satte på mig mina skor och en skinnjacka över. Sedan låste Justin dörren, och vi gick och satte oss i hans bil.

- Var är Pattie liksom? frågade jag så fort vi kommit in i bilen.

- Sa jag inte det? Hon är på någon konferans. Hon sa att hon skulle komma hem på tisdag.

- Jaha... Men vad är det för dag i dag? Jag håller aldrig koll på dagarna när det är lov, hehe!

- Det är fredag, sa han och la sin hand på mitt lår.

- Okej, men du, ska du inte parkera typ här? sa jag och pekade på en plats utanför en korvkiosk.

- Jo det kan jag, sa han och svängde in för att sedan parkera.

Justin satte på sig sin luva och gick ut ur bilen, sen gick han runt den och öppnade för mig och räckte fram handen. Jag tog hans hand och klev ut. Jag var lite rädd att någon skulle skrika något i form med "JUSTIN BIEBER OMG" eftersom han gick runt själv på stan utan Kenny. När vi hade gått runt ett hörn, efter ca tre meter, hörde jag en tjej bakom mig börja skrika. Jag suckade och kollade på Justin, han ryckte på axlarna och gav mig ett leende. Tjejen som skrek hade snabbt sprungit fram framför oss med sina två andra tjejkompisar.

- Ursäkta? frågade en utav tjejerna och log så stort så hon såg ut som en clown.
- Ja? sa Justin och kollade på henne med ett höjt ögonbryn.
- Skulle jag typ bara få en kram av dig?
- OCH TA EN BILD? fortsatte tjejen bredvid henne.
- Ja självklart, sa Justin och ställde sig bredvid en av tjejerna.

Självklart tyckte jag det var lite roligt att alla tjejer i världen är avundsjuka på mig, eftersom dom inte ens vågar prata med mig. Men ibland kunde det faktiskt vara lite jobbigt med pressen och sånt.

Tjejen som stod bredvid Justin pussade honom på kinden. Han verkade inte gilla det, så han sa att han var tvungen att gå och gick sedan fram till mig och pussade mig på pannan och tog min hand och började sedan gå mot ett annat håll med mig bredvid sig.

Efter en halvtimme var vi omringade av både papparizzis och fans. Vi kunde knappt gå någonstans innan Kenny kom och drog ut oss ur folkmassan. Han skjutssade sedan hem oss till Justin. Vi gick in i huset och satte oss vid köksbordet.

- Jaha, det där gick väl...
- Inte så bra? avslutade jag Justins mening.
- Haha, vi har typ hela dagen kvar. Vad ska vi göra? frågade han.
- Vet inte, sa jag och ställde mig upp, utan anledning.
- Vart ska du?

Justin ställde sig upp och höll om mig bakifrån. Jag vände mig om och kramade tillbaka. Sen lyfta jag lite på huvudet för att kunna kyssa hans ganska blöta läppar. Jag la ena handen på hans axel och med den andra tog jag tag i hans hår. Justin tog tag i min midja och tryckte sig hårdare intill mig. Efter att ha stått och kyssts i kanske två minuter - ganska vilt - bestämde vi oss för att gå upp till sovrummet och avsluta.

Justin la sig på rygg på sängen och jag satte mig ovanpå honom. Jag tog av mig mitt linne så jag nu bara hade bh, jeans och trosor.

JUSTINS PERSPEKTIV:

Direkt när Melodys linne hade åkt av kände jag direkt hur upphetsad jag blev. Jag satte mig också och och slet av mig den gråa hoodien, och därefter min svarta t-shirt.

- Vill du ha mig? frågade Melody helt plötsligt.

- Vad är det för konstig fråga? sa jag och la mig ner på ryggen igen.

Melody ställde sig upp och tog av sig resten av kläderna och hoppade sedan på mig igen. Hon svarade inte på min fråga så jag rullade över så jag kom över henne, så jag kunde ta av resten av mina kläder. När jag gjort det lägger jag mig över henne och börjar kyssa henne på halsen. Melody stönde till på direkten. Sedan rullade vi igen så Mel kom över mig. Hon smekte min mage medan vi grovhånglade. Jag höll båda mina händer på Melodys rumpa. Efter ett tag sträckte jag mig till sängbordet för att ta upp en kondom. Jag satte snabbt på den, rullade över så jag hamnade över Melody, och satte först långsamt in den i henne, sedan började jag röra mig i en rytmisk takt snabbare och snabbare.

Jag kände hur kondomen fylldes efter ett tag, och sedan hörde jag hur Melody sekunden efter gav ifrån sig ett högt stön, jag "gick av" henne, gick ut i badrummet och slängde kondomen, sen gick jag ut tillbaka till Melody. Hennes huvud va det enda som syntes under täcket, hon log så himla gulligt. Vid den stunden, just det ögonblicket, bestämde jag mig att hon är min, hon är min för alltid.

MELODYS PERSPEKTIV:

Nästa dag vaknade jag vid elva tiden och märkte att Justin inte låg i sängen, jag kollade runt i rummet men där var han inte heller. Så jag satte på mig min morgonrock och gick ner till köket. På matbordet stod det en stekpanna. Jag lyfte på locket, där låg tre hjärtformade pannkakor och brevid låg det en lapp:

*Godmorgon älskling. Hoppas du sovit gott, jag är i studion, kommer nog inte hem förens vid tre. Så kom förbi om du vill. Älskar dig/ Justin*

Jag log för mig själv och hämtade sedan sylt från kylen och tryckte i mig pannkakorna innan jag gick upp och tog en dusch. Jag satte sedan på mig en svart kjol med vitt linne och lite smycken och åkte sedan till studion. När jag kom in höll Justin på att spela in 'Baby' och var inne på sin egna lilla rap. Justin hade på sig en lila/svart/vitt skjorta och jeans, outfiten passade honom perfekt! Fjärilarna i min mage vaknade till och när han såg mig gjorde jag en släng kyss. Han tog emot den och la sin hand på sitt hjärta och gav sedan en snabb släng kyss tillbaka. När han var klar kom han ut till mig.

-Ushers fru fyller är idag. Han undrar om vi vill komma till honom ikväll, det sägs vara en ganska så stor fest.Frågade Justin.
-Ja gärna, det var länge sen jag träffade Usher. Sa jag och log.
-Ja och så kommer flera kändisar dit, så det kommer bli grymt! Sa han.

Vi satte oss i bilen och åkte hem snabbt förbi mig. Pappa har ringt ett antal gånger men har ignorerat samtalen och nu när jag skulle försäkra mig om att han inte var hemma genom att ringa hem svarade han inte som tur var. Hemma skulle jag hämta lite mer kläder, dock finare kläder så jag har mycket att välja på till ikväll.

När vi kom hem sprang jag fort upp till mitt rum och slängde ner allt i en stor kasse. När jag packat ner det mesta springer jag ner och låser sedan efter mig.

- Var han hemma? Frågade Justin som nu startade bilen.
- Nej det var han inte, eller jag såg honom inte iallafall!
- Okej, men nu åker vi hem till mig!

Vi åkte hem till Justin och gjorde oss i ordning för festen. Självklart stod Justin framför spegeln i nästan en timme för att fixa till sitt hår. Och nej, han lyssnade inte när jag sa att hans hår redan var perfekt. Jag fick springa ner till toan där nere för att kunna sminka mig för att Justin tog för lång tid på sig.

Mitt under när jag drar på mig mascara hör jag hur min mobil ringer och jag springer fort upp. Där står Justin och håller i mobilen.

- Hmm, ett missat samtal! Undra ifrån vem, sa han och började knappa på min mobil.
- Här, ge hit den! sa jag och försökte rycka till mig mobilen.
- Vad får jag för det? sa han och höll mobilen bakom ryggen.
- Vad vill du ha rättare sagt?
- En kyss kanske? 
- Aww, sötnos! Det behöver du inte ens be om. 

Jag la armarna om hans nacke och sträckte mig lite på tå för att nå hans läppar som hade en svag smak av mint tandkräm. När jag kysst honom stod han fortfarande kvar med stängda ögonlock och putande läppar.

- Här ge mig min mobil nu!
- Jag vill ha mer. En till? frågade han och gjorde sina hundögon.
- Sen får jag mobilen?
- Jaaa!

Jag gav honom en till kyss, men en lång denna gång. Han la handen på min rumpa och stoppade sedan i mobilen i min bakficka.

- Tack! Nu måste vi skynda oss, limousinen kommer och hämtar oss om 40 minuter.
- Limousinen? Va? frågade jag.
- Ja, limousinen? Jag sa ju att det var en stor fest?
- MEN JUSTIN!? Jag är fan inte tillräckligt fin.

Justin stod med uppspärrade ögon och kollade på mig från topp till tå och log stort.

- Om du inte är tillräckligt fin, är ingen fin. Du ser helt otrolig ut! 

Jag gav honom en snabb puss och sprang sedan ner igen för att sminka mig klart. Efter 40 minuter tutar bilen utanför och utanför står Kenny och håller upp limousin dörren. Vi begav oss mot festen och möttes av en stor matta utanför Ushers jätte stora hus. Paparazzis var överallt och även massor av kändisar. Den första jag såg när jag klev ur bilen var Katy Perry. KATY PERRY!? Hon var så otroligt coolt klädd som hon alltid är och jag kunde inte undgå från att springa fram till henne.

- Hej! Jag måste bara säga att jag beundrar dig något otroligt och din klänning är fantastisk! Var har du köpt den? 
- Hej där! Tack så jätte mycket. Den är specialgjord till mig från en kille som gjort den i Italien. Han har sytt fast alla diamanter, vilket är otroligt.
- Alla diamanter? sa jag och min blick fastnade på hennes glittriga rygg.
- Ja, och mycket pengar fick han såklart!
- Det förstår jag, men nu måste jag vidare. Men det var jätte kul att äntligen få träffa dig, vi syns.
- Vänta, vem är du här med? Frågade hon och tog i min hand innan jag hann gå iväg.
- Justin, hurså?
- Justin BIEBER? frågade hon glatt och sa BIEBER en aning högre.
- Ja, Justin Bieber! Haha.

Jag vände mig om och där kom Justin gåendes mot Katy som hörde att hon ropade hans namn. Hon började krama honom och pussa på honom som en liten lillebror. Till början stod jag och log och även skrattade åt det. Men när jag såg att Justin väl bet sig i läppen som han alltid gör när jag håller på med hans hår sådär blev jag lite fundersam och började granska allt hon gjorde. Efter att sen ha stått och lyssnat på en tråkig 'katy-justin diskussion om Video Music Awards' gick Justin äntligen med på att gå in och hälsa på Usher.

- Det där tog tid, sa jag drygt.
- Ryck upp dig, det var Katy för fan! Hon är här med sin man, och nu är vi här för att festa loss och fira Usher. Ge mig ett leénde!

Jag kunde självklart inte låta bli att le och glömde bort svartsjukan på en gång. När vi kommer in i huset möts vi av en stor folkmassa och det var bara folk som jag kände igen. Kanye West, Nicki Minaji, Rihanna, Beyoncé och massor av fler. Jag blev förvånad av hur mycket folk som verkligen var DÄR!

Efter att ha hälsat på Usher och tagit ett par drinkar blev jag självklart kissnödig.

- Jag ska bara gå på toa, men vänta här på mig, sa jag och pussade Justin på kinden och försvann sedan fort iväg.

När jag kissat och fixat till mig lite på toan går jag ut och möter en syn jag ogillade stark. Det var som ett hårt slag i magen att se honom stå där och prata med henne. Jag frös till och stannade fort upp. Mina ögon kunde inte slitas ifrån dem. Jag stod där, helt tom och mållös och kollade på Selena som stod och klängde på Justin. Jag visste inte hur jag skulle reagera just nu.

----------------------------------------------------------------
LÅNGT KAPITEL! 
Skrivet av Tessi, Alice och Mig!
Hoppas ni gillar det ;) 
KOMMENTERAAAAAAAAAAA




Kommentarer
Postat av: Sofie

FY TUSAN VAD BRA NI SKRIVER TJEJER!

Kolla gärna in min novellblogg om ni vill ww.storiesaboutjb.blogg.se :) Undra hur dem reagerar på detta? Gillar Justin Selena? Och vad säger Melody? :O Foooortsätt kämpa på, ni är grymma och vi vill ha mer hela tiden! :D:D:D:D:D<3

2011-04-12 @ 00:03:07
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Anonym

As grymt som vanligt <3 :) MER

2011-04-12 @ 00:50:15
Postat av: Julia

Meeera skit bra (L)

2011-04-12 @ 06:09:07
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-12 @ 07:12:24
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: b

2011-04-12 @ 07:35:44
Postat av: bella

omb.! :)

-meer!<3

2011-04-12 @ 07:36:24
Postat av: Emmy

jätte bra!! meeeerrr!!! ni är såå duktiga!! <333

2011-04-12 @ 07:36:28
Postat av: Anonym

SÅ JÄVLA BRA !!! MEEER !!!!

2011-04-12 @ 08:25:35
Postat av: Sofia

asbraaa :D

2011-04-12 @ 09:03:13
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: josefine

Braa meeeeer!

2011-04-12 @ 09:19:28
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: REBECCA - i will never say never

aaah,KUNG novell. meeer !:D

2011-04-12 @ 09:20:58
URL: http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Postat av: frida

helt awesome!! :) meer<<3

2011-04-12 @ 09:57:18
Postat av: Julia

AWESOME! :D

2011-04-12 @ 10:22:32
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: ;)

Åh vad bra eran blogg är, typ den bästa som finns!

Jag gillar de långa kapitlen, så för mig får ni gärna fortsätta med det!<3

2011-04-12 @ 11:17:02
Postat av: Anonym

Omgggg...!

Meer ? :D :D :D

2011-04-12 @ 15:21:21
Postat av: Anzie

Fuck u Selena,Mel och Justin är ju typ perfekt!

Komiskt,nu är Selena bitchen i alla noveller^^

Aja,mer.

2011-04-12 @ 15:25:30
Postat av: Anonym

oh nej ! men så jävla bra och spännande . det ska bli kul att läsa nästa kapitel meeer DRAMA : LOVE IT !

2011-04-12 @ 15:36:51
Postat av: jennie

merr super bra !!! <33

2011-04-12 @ 15:36:51
Postat av: Anonym

Åh, drama är ett stort + & det här kapitlet var skit bra!!!

2011-04-12 @ 16:04:59
Postat av: lisa

MEEEEER tack! låt inte selena förstöra det som mel och justin har bara! :)

2011-04-12 @ 16:12:22
Postat av: Emma

Moooore! <3

2011-04-12 @ 16:14:30
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

ass bra mer mer nu du äger girl!<333



kjamizzaj Zelma<333

2011-04-12 @ 16:35:36
Postat av: Madde

mera!

2011-04-12 @ 16:36:47
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: V

OMB, AAAAAAS BRA!!!!!

Meeeeeeer, är beroende :D

2011-04-12 @ 16:39:33
Postat av: Anonym

Asbra

2011-04-12 @ 17:09:23
Postat av: Mille

Skriv, skriv, skriv ( LITE OFTARE )

2011-04-12 @ 18:35:35
Postat av: SOPHIE

MEEEEEER!! DU ÄR SUPER DUPER BRA!<3

2011-04-12 @ 18:43:16
URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/
Postat av: fi

Grymt!!!!! Ni är riktigt duktiga på att skriva!

Kolla gärna in min novell blogg om Justin Bieber om ni vill :)

2011-04-12 @ 18:43:33
URL: http://abieberstorybyme.blogg.se/
Postat av: sofia

ÅH så j*vla bra ni skriver asså, får rysningar xD

meeeeeeer!!

2011-04-12 @ 20:04:45
Postat av: Cecilia

Wow! It's gonna be AWESOME! Fast det är awesome nu men ni fattar va ja menar ;)

2011-04-12 @ 20:46:35
URL: http://justinnovellbieber.blogg.se/
Postat av: Liina<3

MEEEEEEEERRR!!! läser er blogg varje dag,fattar inte att ni kan va så jevla bra på att skirva ;O <3

2011-04-12 @ 21:00:22
URL: http://withlina.blogg.se/
Postat av: Anna

galetbra!

2011-04-12 @ 21:28:05
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Siri

AAAAAAAAASBRAAA!!!! älskar eran blogg!sluta aldrig <3

2011-04-12 @ 21:50:55
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: pm

MEEEER!!! :D <3

2011-04-12 @ 21:54:55
Postat av: Anonym

merrrrrrrrrrrrrr

2011-04-12 @ 22:30:04
Postat av: Lena Bieber <3

ta ta tuuuuuuuum!! vad händer nu?!?! omb vill veta meer! snabbt tack thihi :D<3

2011-04-12 @ 22:38:00
Postat av: JesssicaBieber

fyyyfaaan ;ooo



sjuuuuuuuuuukt bra !!!!!!!!!!!!!!!!!

<3

2011-04-12 @ 23:32:21
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/
Postat av: bieberdream fanet (lillelin)

jag dör snälla kolla min story om justin bieber! gryyyyyymmmmmt braaaaaaaaaaaa

2011-04-13 @ 14:19:22
Postat av: amanda

Är du Justins största fan? Klicka då på länken :)



http://www.witbjbf.com/?id=Amandapaavola =D

2011-04-13 @ 16:15:57
URL: http://yoamanda.com
Postat av: Anonym

Meer :)) Super duper mega dunder bra <33

2011-04-13 @ 17:06:34
URL: http://luckygirlsnoveller.blogg.se/
Postat av: betty

asbrraa !!<3

2011-04-13 @ 17:26:59
URL: http://onebeliber.blogg.se/
Postat av: Klaara

OTROLIGT BRA! meer!!:D <33333

2011-04-13 @ 18:45:08
URL: http://klaravierma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0