One less lonely girl - chapter 96

- Du kanske är förblindad av min hotness! sa jag och garvade lite åt mig själv.
- Hahaha, jag tror det också! sa han och kysste mig.
- Men nu vill jag sova, helt ärligt talat Justin jag är helt utmattad. Är du nöjd med kvällen?
- Ja, haha det är jag med. Nöjd? Vad tror du om mig? Jag typ dog, du har aldrig varit sådär... vild! sa han och kollade på mina bröst som syntes precis vid täck-kanten.
- Ja... men kan du sluta kolla. GODNATT nu, sa jag och pussade på honom och vände mig om för att sova.



Han la sin arm runt min mage och tryckte mig tätt intill honom.

-Godnatt min prinsessa, jag älskar dig. Sa han.

Men då hade jag redan somnat.
Dagen efter vaknade vi vid elva tiden och gick upp och käkade en stor frukost.

-Vad händer idag då? Frågade Justin mig.
-Pappa har satt in pengar på mitt kort så jag hade tänkt åka ut och handla lite, själv?
-Okej, nja hänger nog på dig. Det blir väl en ganska lugn dag idag. Men ska vi säga att vi åker runt ett? Måste duscha och så. Sa han.
-Vi kan åka halv ett, för duschar vi tillsammans sparar vi både tid och vatten. Sa jag och blinkade.
-Haha nazty girl! Sa Justin och kysste mig.

Efter vi ätit plockade vi undan all disk och tog sedan en lång varm dusch tillsammans. Jag satte sedan på mig en vit tröja som var lite genomskinlig med en svart kjol och Justin satte på sig jeans med en vit tröja med ett konstigt men snyggt tryck på. Vi tog Justins range rover in till stan. Vi gick på stan i nästan fyra timmar och köpte så mycket vi orkade bära, sedan tog vi en fika. Det var väldigt många paparazzis som följde efter oss därför kom Kenny och höll dom borta. När vi satt i bilen påväg hem var jag bara tvungen att dra upp det där med Selena.

-Justin.. Det som hände här om dagen med Selena..

Jag hörde hur han suckade men han sa ingenting. Jag kollade surt på honom och fortsatte.

-Iallfall, jag förstår inte varför hon alltid ska hålla på med dig. Jag vet inte hur många gånger jag har skrikit på henne och så, men hon har ändå inte lyssnat. Jag lovar att smällen inte heller kommer hålla henne borta. Alltså, du måste säga till henne själv att hon får sluta hålla på. Annars kommer det aldrig ta slut.
-Mel..Det är inte så det fungerar i den här världen. Om hon och jag skulle börja bråka, då skulle det bli ett jävla liv i pressen och det skulle stå massa falska saker i månader och det pallar jag inte med.
-Men tänk på mig då! Att få se er hela tiden snacka och hålla på. Även om du säger att du inte gilar henne, men hur tror du att det känns för mig eller tänker du ens på mig? Sa jag förkrossad.
-Skärp dig Melody! Du vet mycket väl att jag inte gillar henne, på det sättet! Vi är kompisar. Du kan inte förhindra mig att umgås med tjejkompisar. Jag stoppade aldrig dig och John även om det sved som fan varenda gång du var med honom. Jag stog ut!

Precis då, hände det oförklarliga. Justin var så arg att han tappade kontrollen över bilen. Bilen slirade påvägen och gjorde en volt i luften. Sen blev allt svart.

JUSTINS PERSPEKTIV

Jag försökte långsamt öppna ögonen, men det gjorde så ont. Jag testade en gång till, då fick jag upp mina ögonlock men allt var så suddigt. Jag kände hur hela min kropp värkte och jag ville bara skrika, men jag var helt torr i halsen. Jag började uppfatta folket runt om kring mig, dom pratade högt med varandra. Jag försökte förstå vad dom sa men min hjärna ville inte samarbeta. Efter ett tag började jag förstå vad som hände runt om kring mig och jag fick flashbacks från olyckan. Jag kommer ihåg att vi bråka, sen voltade bilen. Sen är det helt svart, kommer inte ihåg någonting. Sen kom jag på tanken, vart är Melody? Jag kände räddslan stiga och jag försökte skrika hennes namn men det gick inte. Jag vände sakta på huvudet och då såg jag henne. Hon låg några centimeter ifrån mig på en bår. Hon var helt blek, det blöde från hennes huvud och hennes ögon var stängda. Jag ville springa fram till henne men min kropp känndes bedövad. Jag såg hur ambulans personlen försökta väcka liv i henne, med hjälp av massa konstiga instrument. Tillslut fick jag min röst tillbaka.

-MELODY! MELODY! Skrek jag allt vad jag kunde.

Två män försökte lugna mig men jag fortsatte att skrika. Jag kände ett stick i min arm och såg hur en av männen stoppat in en spruta i min arm och snart blev jag sömning. Jag försökte hålla mig vaken, men snart tog alla mina krafter slut och det blev svart. Igen.

När jag vaknade igen visste jag inte vilken dag det var eller vilken tid det var. Det känndes som hela rummet snurrade men efter ett tags anstränging fick jag minnet tillbaka och uppfattade att jag låg i ett vitt rum. Jag hörde hur maskinerna pep om och om igen. Det var hemskt. Snart kom det in en sjuksköterska och en läkare.

-Godmorgon Justin, vet du vart du är någonstans? Frågade doktorn.
-På ett sjukhus.. Sa jag trött.
-Vad heter du i efternamn, kommer du ihåg det?
-Bieber, Justin Bieber och min flickvän heter Melody Knight.
-När är du född?
-1994, jag vill träffa henne.
-Vilken datum?
-Jag vill träffa henne nu!
-Det ska du få, om du säger vilket datum du är född. Sa läkaren envist.
-1 mars 1994. Ta mig till henne nu.

Dom skjusade mig i en rullstol till Melodys rum.

-Jag kan gå själv. Sa jag och ställde mig upp.

Det gjorde ont i mina ben men jag fortsatte gå. Jag öppnade dörren till hennes rum och såg henne ligga där. Hon hade fått tillbaka sin färg i ansiktet igen men hon låg med resperator. Jag gick fram till henne och kände hur tårarna rann ner från min kind. Jag satte mig på stolen brevid henne och tog tag i hennes hand. Jag kysste den och smekte den lätt.

-Förlåt Mel, förlåt mig så mycket. Jag skulle lyssnat på dig, när du sa ifrån. Men jag tänkte på mig själv. jag är så ledsen. Allt är mitt fel. Jag älskar dig, jag älskar dig så otroligt mycket. Du är mitt allt. Viskade jag.

-----------------------------------------------------------------------
OMB !!
KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Clara

Aaw,vad söt Justin var i slutet! Det här är så sorgligt,haha! skriv mer! :D

2011-04-16 @ 10:49:42
URL: http://claralidgren.webblogg.se/
Postat av: SAndra

omg omg !!! vad kommer hända.

kan inte vänta tills nästa kommer. :)

2011-04-16 @ 10:51:56
Postat av: Johanna

mer mer :D

2011-04-16 @ 10:57:00
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skit bra!! :D

2011-04-16 @ 11:10:37
Postat av: paula

omg, så sorligt!!! :'( ååh! <3

2011-04-16 @ 11:27:01
URL: http://ppaulab.blogg.se/
Postat av: sofiaa

OMB!!! vad sorgligt :(



du skriver såååå sjukt bra, meeeer! :D

2011-04-16 @ 11:33:35
Postat av: Cornelia

OMG!! meeeeer

2011-04-16 @ 11:37:44
Postat av: Belieber

:O OMB! kan inte vänta tills kapitel 97 kommer!!

2011-04-16 @ 11:38:37
Postat av: Julia

oooooh my GOD! shiit hon får inte dö :o :(

2011-04-16 @ 11:40:45
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anna

MER!SÅ SPÄNNANDE KAN KNAPPT HÅLLA MIG TILLS NÄSTA DEL KOMMER UT!

2011-04-16 @ 11:40:53
Postat av: Louise

Asså det är så bra! Jag vill läsa mer, och det genast!

2011-04-16 @ 11:46:24
Postat av: vilma

Grymt bra kapittel! LÄGG IN 97 :)

2011-04-16 @ 12:02:11
URL: http://vilmaslife.blogg.se/
Postat av: pm

Chapter 97 NUUUU tack!!! :D <3

2011-04-16 @ 12:08:45
Postat av: SOPHIE

MEEER!<3

2011-04-16 @ 12:10:06
URL: http://emsophiegranlund.webblogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeer sjukt bra

2011-04-16 @ 12:20:38
Postat av: IdaJennySofia

sjukt bra! mer :)

2011-04-16 @ 12:25:00
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: REBECCA - i will never say never

asså det är så bra så jag vet inte vad jag ska ta mig till! AH, GRYMT! :D

2011-04-16 @ 12:29:20
URL: http://re
Postat av: Anonym

asbraaaaaaaa

2011-04-16 @ 12:34:43
Postat av: Matilda

Oooomg!! Kan inte vänta till nästa!!

2011-04-16 @ 13:07:51
URL: http://mmatii.blogg.se/
Postat av: jennie

omb !!!! meer !! melody ska INTE dö på alvar .det får inte sluta där !!!!

meer !!!

2011-04-16 @ 13:18:20
Postat av: Sset

LÄÄÄÄS OCH KOMMENTERA ALLA! :D♥

2011-04-16 @ 13:25:36
URL: http://sset.blogg.se/
Postat av: Emmy

meeeerrr!! jätte bra!! <333

2011-04-16 @ 13:25:49
Postat av: Cecilia

Så jävla grymt!

2011-04-16 @ 13:27:33
URL: http://justinnovellbieber.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Men gud va ledsamt!! mer!! snälla en till idag!!

2011-04-16 @ 13:36:15
Postat av: Bettan<3

OMB neej!!

Vad bra!<3

Meeeeeeeer!!!!

2011-04-16 @ 13:55:37
Postat av: Fanny

OMG !



MEEEEER !! =D

2011-04-16 @ 15:01:40
URL: http://fantanizer.blogg.se/
Postat av: lillelin (elin)

mmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrr ssssåååååååååååååååå brrrrrrraaaaaaaaaaaaa läs min story

2011-04-16 @ 16:07:00
URL: http://melondystory.blogg.se/
Postat av: Anonym

omb!!!!!meeer så jävla bra ni är asså!:)

2011-04-16 @ 16:32:02
Postat av: Saga

Tänker ni aldrig svara i bloggsvar?

2011-04-16 @ 16:45:22
URL: http://justinbiebstories.blogg.se/
Postat av: Jenny

Meer snälla meeeer!:) <33

2011-04-16 @ 17:47:46
Postat av: Anonym

nästa ikväll? :) måste veta

2011-04-16 @ 17:53:23
Postat av: BRRRRRRRRIIIIII

fy fan va braaa längtar tills nästa kaptiel mmeeeeerrrr !!!!!!!, så jäkla bra , man kan inte sluta läsa heller , den är ju beroendeframkallande . längtar till nästa kapitel . spännande ! MEEEEEEEER <3

2011-04-16 @ 18:15:03
Postat av: Jennifer

Asså, OMFG! Jg började gråta som värsta bebisen i slutet! BTW, MEEEEEEEEEEER! I <3 U :P

2011-04-16 @ 18:17:04
Postat av: Anonym

fyyyy vad jag blev ledsen!!!!!! fick tårar och åååhh ni är grymma!

2011-04-16 @ 19:48:38
Postat av: lillelin (elin)

snälla alice och ronya snälla kan ni hjälpa mig med att komma på en ny story på http://melondystory.blogg.se snälla ni är värkligen bäst på allti men ni kan göra min dröm san!

min dröm är att få en kommenter av ronya eller alice

2011-04-16 @ 20:14:18
URL: http://melondystory.blogg.se/
Postat av: Nea

Hej, jag gör just nu en fanvideo till Justin. Men jag har fått för lite bilder. Så skulle ni vilja göra ett inlägg/nämna att alla kan skicka bilder och twitter(om dom har) till [email protected] ? :) Skulle vara sjukt tacksam!

MvH Nea

2011-04-16 @ 21:06:23
URL: http://bieberswag.blogg.se/
Postat av: sabbe

MER :D

2011-04-16 @ 22:10:05
Postat av: Anna

MEER!

2011-04-16 @ 23:23:22
Postat av: evelina

Mer :D.

Denna novell är så himla himla bra<3

2011-04-16 @ 23:24:56
URL: http://entjejelina.blogg.se/
Postat av: Lena Bieber <3

naaaw blir så tårögd! jätte jätte jätte bra! vill ha mer! hoppas att mel e bra igen och justin <3

2011-04-16 @ 23:34:41
Postat av: JesssicaBieber

men ;o men ;o det där var ju inte bra ;o



meeeeeeeeeeer! <3

2011-04-16 @ 23:47:41
URL: http://jesssicalindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0