One less lonely girl - chapter 21

Efter vi ätit tog Justin plötsligt upp ett paket.

-Eftersom det här är våran sista kväll vill jag ge dig det här.
-Men Justin?

jag öppnade långsamt paketet och blev ståendes med öppen munn.

-Herregud Justin. Sa jag och kände hur tårarna steg.


Jag visste inte vad jag skulle säga. Det var ett jätte fint armband med olika små symboler på. En av symbolerna stod det ett J på.

- ÅH! Justin, jag vet inte vad jag ska säga! Det är jätte fint, du behövde verkligen inte köpa något! Men tack! Sa jag och kramade honom hårt.
- Såklart jag köper något. Vill du veta vad symbolerna betyder? Frågade han mig och tog min arm.
- Jaaa!
- Hästhoven betyder tur, hjärtat betyder kärlek, sen står peace-tecknet såklart för fred och sen står J:et för Justin. Jag har ett likadant fast istället för J står det ett M. Sa han och sträckte ut armen.
- Åh! Jag vet inte vad jag ska säga, hur gulligt som helst! Ska kolla på det och tänka på dig varje dag. 
- Jag vill verkligen inte åka imorgon, det kommer bli så svårt att lämna dig. Men som tur har jag jasm.. Eh, som tur har jag mitt fina crew med mig på turnén! Men aa, hehe! Sa Justin nervöst.

Tänkte han precis säga Jasmine?

- Justin, vem är jasmine?
- Hur vet du vem hon är?
- Nja, bli inte arg nu.. Men när jag var hemma hos dig på tävlingsdagen så, så..
- Så vadå? Frågade han lite irriterat.
- Så hittade jag din dagbok eller vad det nu var, och jag kunde inte låta bli att ta den och läsa lite!

Jag såg hur Justin's min förändrades, fan.. han vart riktigt arg.

- Varför gjorde du det för!? Det är inte direkt så att jag rotar i ditt privatliv, jag skriver fan allt i den där boken! Sa han och reste sig upp ifrån bordet och glasen skakade till.
- Förlåt, men jag kunde inte hjälpa det! Nu får du förklara dig vem den där Jasmine är.
- Hon är min turné kompis bara. Sa han och kollade bort. Jag hörde på rösten att han fortfarande var irriterad.
- Så som du skrev såg det inte ut som det, och varför blir du så nervös när du bara sa Jasmine?
- Men snälla, Jasmine är bara en bra kompis till mig. Vet inte varför jag inte sagt något om henne, förstod att du skulle reagera något så här som du gör nu.
- Och hur reagerar jag?
- Du blir svartsjuk, det syns på dina ögon..
- Hur kan jag inte låta bli? Du ska åka iväg med henne i nästan två månader medans jag ska ruttna här i ATL?
- Ja, men vi håller kontakten? Eller hur?
- Mjo, det är sant!
- Och om jag gillade Jasmine skulle jag aldrig sagt att jag älskar dig eller gett dig det här armbandet och även så mycket mer som jag gjort för dig. Du är den enda!

Han fick mig att le som alltid. Jag gick fram och gav honom en kram som han besvarade.

- Förlåt att jag läste! Sa jag ledset.
- Säger inte att det är lugnt men som sagt, godsäkten uttagen sötnos.
- Haha, aldrig hört dig säga det! Det låter helt sjukt, hahaha! Sa jag och började skratta högt.

Vi satte oss ner och åt upp maten. Sen åkte vi hemmåt och när vi kom hem utanför mig (Justin skulle sova hos mig inatt) så tappade vi båda hakan.

- VAD FAN HAR HÄNT? Skrek jag och kollade på huset.

Justin och jag kollade på varandra med oroade blickar. Det var någon som hade klottrat på ytterdörren och skrivit ''HORA'' med stora bokstäver. Två fönster var sönderslagna och på dörrmattan låg det ett brev. Vem fan gör något sånt här? Justin skulle självklart ta upp sin Iphone och ta kort på det hela, han ska hela tiden ta kort på allt och alla för att uppdatera sig för fansen.

När vi båda läste brevet förstod vi på en gång att det var från en belieber. Hon skrev bland annat att hon ville att jag skulle dö och lämna Justin ifred. Justin's fans kanske inte är så snälla trots allt, inte alla iallafall.

- Vem fan gör något sånt här? Sa jag.
- Åh, att mina fans tar ut svartsjukan på dig är bara att gå för långt! Jag HATAR när dem håller på såhär. Dem måvara beskyddande eller vad man säger, men att hålla på såhär är för fan att gå för långt. Sa Justin irriterat och gick in med raska steg i huset.
- Vad ska jag säga till pappa? Sa jag och stängde dörren efter mig.
- Jag vet inte, sanningen kanske? 
- Jo, sant! Han förstår nog.

Justin gick till datorn och jag satte mig brevid honom.

- Vad ska du göra? Frågade jag nyfiket och lutade mig mot hans axel.
- Ska in på twitter och skriva hur respektlöst det här var bara. Sa han och kopplade in telefonen till datorn för att föra över bilderna.
- Du behöver verkligen in...
- Jo, jag ska göra det här! Jag ska skälla ut dem på riktigt. Mina fans ska inte hålla på såhär, dem ska stötta mig när jag är lycklig och inte trycka ner mig och inte den jag gillar heller bara för att dem är svartsjuka. Nu är gränsen nådd! Såklart pekar jag inte ut alla fansen, men dem som vet att dem skulle vara en av dem som skulle kunna göra något sånt här ska känna sig utpekade så det skriker om det!

Jag svarade inte utan gav honom en snabb puss på kinden som ett tack.
Efter att han skrivit tweeten var det jätte många som skrev och bad om ursäkt för att har varit dåliga fans mot Justin och även mig. Efter att Justin hade skrivit till några fans och följt dem så stängde vi av datorn för att gå upp och sova. Fan att han åker imorgon, jag vill inte!

-------------------------------------------------------------------
KOMMENTERA!!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Ojj! Kan det vara Sabina?

2011-02-02 @ 07:37:34
Postat av: bella

jättebra.. ;)

meer!<3

2011-02-02 @ 07:57:25
Postat av: B E C C A

ÅÅÅH vad irriterad man blir! :O Nästa!!! :D

2011-02-02 @ 08:16:59
URL: http://justinbieberfairytale.blogg.se/
Postat av: Jenny

Meeer! Ni/du är skit duktig/a!!

2011-02-02 @ 08:43:44
URL: http://thelifeasjenny.blogg.se/
Postat av: Amandaa

Bra mer!

Läs gärna min blogg&Komentera<3

2011-02-02 @ 10:40:53
URL: http://bieberfevernoveller.blogg.se/
Postat av: rebecka

Melodys mamma var väl död? men ni har skrivit att hon måste förklara för sin mamma

2011-02-02 @ 10:49:52
Postat av: tone

meer nu

justin får inte åka :/ <3

2011-02-02 @ 11:28:44
Postat av: Siis

MEER o:

2011-02-02 @ 13:08:51
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: josefine

Aww gulligt av honom :)

MEEEEEEEEER

2011-02-02 @ 13:59:51
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Nada

Jätte bra

2011-02-02 @ 14:25:02
URL: http://Robstennoveller.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

asbra :D

2011-02-02 @ 16:24:56
Postat av: Anonym

Är inte hennes mamma död?? :S

2011-02-02 @ 16:27:12
Postat av: pm

Mer! :D <3

2011-02-02 @ 16:51:54
Postat av: annaa

Dumma fans :o

2011-02-02 @ 16:52:02
URL: http://annawestiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt bra.

när får vi läsa i nutid?:D

2011-02-02 @ 17:33:55
Postat av: Fanny

Jättebra!

Skriv mer! :D

2011-02-02 @ 18:11:16
URL: http://fantanzer.blogg.se/
Postat av: .....

SJUKT BRA :D Meeeer

2011-02-02 @ 18:13:38
URL: http://justindrewbieebeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

meerrr

2011-02-02 @ 18:19:21
Postat av: Emelie

MER :D

2011-02-02 @ 18:46:11
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: Anonym

as bra, mer!

2011-02-02 @ 18:49:34
Postat av: Jane

Asså gud! Skriv mer för tusan! men är inte melodys mamma död?

2011-02-02 @ 18:53:31
URL: http://http:/Janestorm.se
Postat av: Anonym

SKRIV MERA !

2011-02-02 @ 19:58:34
Postat av: johanna :D

GUD VAD BRA!

2011-02-02 @ 20:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0