One less lonely girl - chapter 23

-Du är bland det bästa som hänt mig. me + you. Sa han och kysste mig en gång till.
-Jag lovar att höra av mig när jag kommit fram, saknar dig redan. Och Melody kom ihåg. Never say Never!

Med dom orden försvann han. Och nu var det bara tomt.

1. Jag på stranden. 2. Pappa med mig när jag var nyfödd. 3. Jag i spegeln

Jag tog taxi hem till mig. När jag kom hem la jag mig i sängen, jag var helt borta. Jag visste inte vad jag skulle göra, jag ville inte äta eller dricka. Jag gick in till toan och låste om mig. Jag satte mig ner med huvudet lutat mot badkaret. Jag visste inte vad jag skulle ta mig till, Justin är borta. Han som har förändrat hela mitt liv, han som jag älskar så otroligt mycket..Han är borta.
Jag satte på mig bikin och åkte sedan till stranden. Det var helt öde. Anledningen till att jag åkte till just den här stranden är för att det här var mitt och mammas favorit ställe. Vi åkte alltid hitt när vi bara ville vara ensama. Och nu var det ett sådant tillfälle. Jag tog av min klänningen jag hade över min bikini och gick ut i vattnet.
Jag kände hur tårarna rann ner för kinden, men jag hindrade dom inte. Jag ville få ut alla kännslor.
Jag stod och kollade ut på havet, sekunder blev minuter och minuter blev timmar. Tillslut mörknade det och jag var tvungen att åka hem. När jag kom hem tog jag en lång dusch. Plötsligt knackade det på dörren.

-Melody? Det var pappas röst. - Noah är hos en kompis så det blir bara du och jag till middag, vad vill du äta?
-Ingenting tack..är mätt. Sa jag.
-Sluta Melody, jag köper hem två pizzor. Kom ner om en halvtimme. Okej?
-Okejdå..

Jag gick in i mitt rum, satte på mig mjukisbyxor och en tröja jag fått av Justin. Jag luktade på den och kände en svag doft av hans parfym. Alla minnen kom upp, som första gången vi kysstes, eller när vi sjöng overboard. Jag svalde tårarna och gick ner till pappa.
Han hade dukat fint, med ljus och servetter. Han hade köpt öl till sig och en cola till mig. Min älskade pappa.
Jag satte mig ner och åt av min hawaii pizza. Jag åt snabbt upp den, hade inte märkt hur hungrig jag hade varit.
Efter maten dukade pappa undan men jag satt kvar vid matbordet.

-Behöver du prata? Sa pappa och satte sig på sin stol.

Jag kollade på honom och kände hur mitt hjärta värmdes av hans ord.

-Ja..

Jag släppte allt och pratade ut, om mig och Justin, hur det känns att han är borta. Sen började jag prata om hur mycket jag saknar mamma. Under hela tiden grät jag. Men pappa lyssnade hela tiden, han ställde inte massa frågor och han avbröt mig inte. När jag hade pratat klart flyttade han sin stol så att han satt brevid mig. Han kramade mig hårt och länge.
Vi satt och pratade ända fram till två på natten om allt. Vi låg i min säng och åt glass och chips.

-Nu ska du nog sova gumman. Sa pappa och bäddade ner mig.
-Du vet inte hur tacksam jag är över det du gjort för mig ikväll.
-Det sista jag vill är att du ska vara ledsen gumman. Jag är själv glad att vi hade det här samtalet.

Han kramade mig och kysste mig i pannan.

-Godnatt. Sa han.
-Godnatt, och du pappa?
-Ja?
-Jag älskar dig.
-Jag älskar dig med.

Han stängde dörren och det blev tomt igen. Men nu känndes det iallfall mycket bättre.
Jag somande efter ett tag och drömde om Justin. Jag drömde att Justin var här, vi låg i min säng och bara kollade på varandra. Han smekt min kind och sa hur mycket han älskade mig. Jag var så lycklig. Precis när vi skulle kyssas vaknade jag, ensam igen.
Jag hade ingen lust att gå upp, jag kollade var klockan var på mobilen och märkte att jag fått sms. Av Justin!
Jag satte mig snabbt upp i sängen och läste :

*Hej älskling, antog att du sov så jag ringde inte utan smsade dig. Hoppas du har det bra där hemma. Själv har jag inte det så bra, jag tänker på dig hela tiden och det gör mig galen. Saknar din röst, din närhet och värme.
Önskar bara att du var här eller att jag kunde komma till dig. Vi ses om två månader iallfall.
Älskar dig och saknar dig! Hoppas du hör av dig / Din Justin.*


Jag läste smset om och om igen. Jag kände hoppet inom mig. Han tänkte på mig och saknade mig!
Jag smsade snabbt tillbaka.

*Justin! Åh din dumbom du kan ringa mig när som helst, det vet du. Jag har det inte så bra, jag har det som du om inte jobbigare. Jag drömde om dig inatt, när jag vakande utan dig känndes det hemskt. Saknar dig med, saknar allt med dig! Kommer du ihåg våran första kyss? Den kommer jag aldrig glömma. Har din smak i munnen fortfarande. Älskar dig så mycket och saknar dig.. ah så mycket att det inte finns ord. Men hör av dig snart / Din föralltid Melody*

Jag läste smset en gång till och log sedan för mig själv. Jag kommer nog klara mig tänkte jag för mig själv.

---------------------------------------------------------------------------------
TODIE!
KOMMENTERA!

Och jag hoppas ni har grattat Sean Kingston! För idag är det hans dag! Puss

Kommentarer
Postat av: amanda

I want MOOOOOR!!!

2011-02-03 @ 22:22:10
URL: http://amandaroos.devote.se
Postat av: karinbieber.<3

Åh, jag grät av denna delen!

Så mycket känslor. iaf för mig! <3

Ni är så duktiga.!

MERA!. <3

2011-02-03 @ 22:25:26
URL: http://jdbiebsnoveller.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

GALET BRA!

SKRIV MEEEEEEEEEEEEEEER!!!! :D:D:D



vadå, fyller sean år idag? :P

GRATTIS TILL HAN ISF! :)

2011-02-03 @ 22:30:48
Postat av: Tess

GAH AS BRA :D

2011-02-03 @ 22:32:42
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: malin

hej! jag bara undrar, är pappan en såndär cool pappa? :D

lixom, har lite ungdom i sig och är nt sådär gammal :p ?

2011-02-03 @ 22:33:14
Postat av: malin

hej! jag bara undrar, är pappan en såndär cool pappa? :D

lixom, har lite ungdom i sig och är nt sådär gammal :p ?

2011-02-03 @ 22:34:33
Postat av: Julia

Asbra :)

2011-02-03 @ 22:43:54
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: josefine

aww.. MEEEEEEEEER!!!!

älskar den!!! snälla, två charter imorn? ^^

2011-02-03 @ 22:51:48
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: josefine

aww.. MEEEEEEEEER!!!!

älskar den!!! snälla, två chapter imorn? ^^

2011-02-03 @ 22:52:33
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: JesssicaBieber

GAAAH!!!!!

merrr!!!!

jag seriöst gråter!

2011-02-03 @ 23:05:55
URL: http://tiepjessica.blogg.se/
Postat av: den sura citronen;-)

Mer!!ö kan inte få nog!!

2011-02-03 @ 23:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0