One less lonely girl - chapter 26

*Älskling varför svarar du inte nör jag ringer?! Älskar dig*
*Svara snälla, Älskar dig!*
*Nu börjar jag bli orolig, hör av dig, älskar dig!*
*Melody vafan!*

Vad fan håller jag på med! Jag ringde upp Justin och berättade allt, han hade varit orolig och blev lättad när jag ringde. När vi sagt 'jag älskar dig' och lagt på somnade jag på en gång.

1. John (skit snygg) 2. "Dagens outfit"
Jag vaknade upp med världens huvudvärk. Pappa kom in med en kopp te och mackor. Jag har verkligen världens bästa pappa! Han frågade vad jag skulle göra ikväll. Det är lördag, två dagar kvar till skolan! Fyfan va jobbigt.. Och vad ska jag göra idag? Funderar bara på att vara hemma, jag orkar inte göra nånting. Tänker bara på honom hela tiden, hans vackra léende, han underbara sångröst, hans bruna stora hundögon. Jag saknar honom för mycket.. Men jag kan ändå inte offra mina sista lediga dagar till att deppa. Så vad ska jag göra idag?

Jag bestämde mig för att messa någon, John kanske? Vi bytte ju nummer, och han va typ skit trevlig och... skit snygg. Jag tog upp min telefon, ännu ett sms av Justin. Jag bestämde mig för att inte titta på det så jag raderade det på en gång. Jag vill inte sakna honom för mycket. Så jag skrev ett nytt sms och skickade det till John.
*Heej John, det är Melody om du kommer ihåg mig från igår, går i din nya klass:) Undrade bara om vi skulle ses idag eftersom vi snackade om det igår, har ändå ingenting att göra!*

Jag fick ett svar på direkten.
*Heej, klart jag kommer ihåg dig! Ja självklart ska vi ses, jag skulle precis ringa dig. Du bodde väl i det stora blå huset på min gata? Jag kan komma när som helst:) Puss*

*Ja precis, awesome, kom om typ en halvtimme? Min pappa ska precis till jobbet så jag e ensam hemma:)*

Oj, jag tänkte inte på vad jag skrev, en halvtimma!? Jag hoppade upp ur sängen och sprang till duschen i rummet brevid, duschade och rakade benen osv på fem minuter, fixade håret, sminkade mig på tio minuter och sprang tillbaka till mitt rum för att klä på mig. Plötsligt plingade det på dörren, det är ju en kvart kvar? Det är antagligen inte John... Jag har inga kläder på mig, paniiik. jag slängde på mig en stor Justin Bieber t-shirt och sprang ner till dörren och kikade i hålet. Jo det va John, jag öppnade dörren iallafall, och där stod han, den nya SNYGGA killen i min klass. Jag blev halvt generad för att jag märkte att vi bara stod och stirrade på varandra några sekunder utan att säga någonting.

-Eh, heej, du är tidig, sa jag och gav honom en kram. Jag hann typ.. Inte klä på mig! Hehe.
-Haha det är lugnt, men vafan har du på dig? Haha säg inte att du är ett Justin Bieber fan, jag hatar honom, han är fan största bögen!
Jag visste inte riktigt hur jag skulle reagera, så jag bara log och sa:
-Jaa, hehe jag är ett stort fan!
Jag bad honom vänta där nere och sprang upp för att sätta på mig ett par jeans, en vit tröja och en rosa kofta över. När jag kom ner satt John och kollade i min Justin Bieber bok och hånflinade.
-Haha asså han är så jävla ful! Vet du jag såg på en löpsedel nyss att han satt i en bil med en tjej och strulade.. Haha ofta han kan få tjejer liksom!

Tur att han inte såg att det var jag, jag vet inte riktigt när jag ska säga att jag faktiskt är tillsammans med honom.

-Aha.. stod det va hon hette eller någonting? sa jag och log diskret.
-Det var någon brunett, tror hon hette någonting på J.. Jas nånting..
-JASMINE? skrek jag och såg hans förvånade min och kom på att jag just skrek ut det jag sa.
-Ja precis? Men du, vad ska vi göra idag?
Jag fick en chock, en stor klump i magen och jag visste inte vad jag skulle göra. Jag bestämde mig för att låta det vara för en stund. Även fast jag var grymt sårad, jag hade panik inombords, men skulle Justin verkligen göra något sånt? Jag valde att inte tro på det, skvallertidningar har fel för det mesta.
- Vi kan gå till stranden? Typ ta en promenad och prata eller något?
-Låter awesome!

Vi gick ner till stranden, gick längst vattnet och bara pratade om allt. Han berättade väldigt mycket om sina ex, medan jag inte sa någonting om varken Justin eller någon annan. Jag förstår ju att han trodde att jag var singel, men jag visste inte om jag ville säga sanningen eller inte. Han skulle nog förmodligen vilja avsluta våran nya vänskap..

Klockan blev 6, och vi båda kände för att äta middag, så vi gick till närmaste resturang som bara låg några minuter ifrån stranden. Jag kunde inte sluta tänka på Jasmine och Justin men försökte ignorera det hela och njuta av middagen med John.

- Är något fel? Du ser lite dyster ut. Frågade John.
- Nej, nej ingenting! Är bara otroligt trött. Måste nog hem efter middagen, lovade att vara med Pappa ikväll. Sa jag och försökte tränga fram ett leénde.
- Jo, okej! Ska också röra mig hemmåt sen, passa lillasystern du vet.

Vi åt upp maten och pratade en hel del, jag berättade om skolan och jag visste att han skulle stormtrivas, speciellt i min klass. När vi ätit upp öppnade han dörren för mig och ledde mig hem. När vi var utanför mig stod vi och kollade på varandra och jag kände på en gång att det på något vis bara fanns något där, som jag gillade.

- Jag antar, att vi kanske kan höras imorgon? Sa han och log.
- Ja, det gör vi! Och på måndag går vi till skolan tillsammans.
Han kramade mig och höll om mig länge, jag kände mig verkligen trygg i hans stora famn. Det kändes lite underligt för jag har senaste tre månaderna varit i Justin's famn.
- Hejdå! Sa jag och vinkade.

Han vinkade tillbaks och så snart var han borta. Jag log för mig själv och stängde dörren om mig. Jag fick nu tillbaka klumpen i magen av att tänka på Justin, hur kunde han? Trots att det kanske bara är skvaller så vet man aldrig. Är möjligtvis John den nya? Just nu vet jag faktiskt inte vad jag känner..


----------------------------------
WOOOOOOOW! Jävla Justin, och John! Eller håller ni med? 
KOMMENTERA! (Fick hjälp av två underbara vänner på detta kapitel, thank you!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome! :D

2011-02-05 @ 17:50:45
Postat av: Anonym

MERA!!!

2011-02-05 @ 18:02:35
Postat av: Bettan<3

Jätte grym<3

Meeeeeeeeeeeeeeer!!<3

2011-02-05 @ 18:03:09
Postat av: Anonym

nej nej nej, snälla, skriv inte att john och melody blir tillsammans, snääällla! det skulle förstöra hela storyn. ni får inte :(

2011-02-05 @ 18:04:17
Postat av: Siis

MEER! FREAKIIN'' HEH JOHHN ÄR SKIT SNYGG, IAF KILLEN PÅ BILDEN :D

2011-02-05 @ 18:06:03
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skit bra!! mer

2011-02-05 @ 18:08:09
Postat av: Katte

FYFAN BÄSTA KAPITLET HITTILS!!! Ser fram emot mer drama :D



snälla snälla snälla kan inte du lägga in fler kapitel idag? :D Justin måste få reda på allt mellan MElody och John (en paparazzi kan ju fotta dom och skriva "Justin MADE tjej detjar ngn anna" eller ngt sånt ;P hon är väl också lite halv känd? ;P

2011-02-05 @ 18:10:51
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: josefine

aww gulligt men ändå fel.. om john..

MEEEEEEEEER idag snälla!!!!!!

2011-02-05 @ 18:22:25
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, med tanke på att det finns löpsedlar överallt när Justin Bieber strular med olika tjejer tycker inte jag att Melody ska det på särskilt stort allvar - Media är kåta på pengar och uppmärksamhet. (:

2011-02-05 @ 18:34:59
Postat av: linnea

så jäkla braa, haha ;D

de måsta koma mer ikväll :)

2011-02-05 @ 18:37:22
Postat av: ronja

hatar john just nu! Vill ha nästa kapitel, vill ju veta vad som händer! :D

2011-02-05 @ 18:38:57
Postat av: Clara

Men vf raderade hon Justins sms!?!?!? Suck...jajaja,skriv mer nu!

2011-02-05 @ 18:40:29
URL: http://musicmonkeii.blogg.se/
Postat av: Becka

Hej!



Har du gsm?

2011-02-05 @ 18:47:27
Postat av: Amanda B

Gryyymt ! :D

Uppdatera oftare tack :D Det är så spännande!

2011-02-05 @ 18:53:45
URL: http://amandabladh.blogg.se/
Postat av: pm

Neeeeeeej,inte John!!! MEEEEER! :D <3

2011-02-05 @ 19:41:11
Postat av: amanda bieber

oh nooooooooooo! vad tänker melody med!?!??!?!?!

2011-02-05 @ 19:49:10
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: Anonym

meeeerrrrr!!!!:D

2011-02-05 @ 19:53:07
Postat av: Katte

håller med.. Uppdatera mer :D typ 3 gånger om dagen minst.. SÅ JÄVLA SPÄNNANDE!!

2011-02-05 @ 20:01:15
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med Katte där lite längree upp !!

Snälla en till i kväll !! <3

2011-02-05 @ 20:10:06
Postat av: Anna

meeeeer! :o

2011-02-05 @ 20:40:13
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: johanna ;p

HAHHA, märkte att jag skrev johan i min förra komentar men självklart menade jag John :p

Ja, john, han var fett snygg om man kollar på bilden, lite roligt får det väl bli?:D

2011-02-05 @ 21:09:03
Postat av: linn

SHIIIET, mer vafan ! :D

2011-02-05 @ 21:22:03
URL: http://looppans.blogg.se/
Postat av: amanda

grymmt bra kapittel!

jag vill ha meeer!!

2011-02-05 @ 21:23:30
URL: http://amandaroos.devote.se
Postat av: frida

meeer!! snälla en till ikväll?? :) <3

2011-02-05 @ 21:26:12
Postat av: vivian

snälla en till ikväll :D

2011-02-05 @ 21:31:42
URL: http://daovivian.blogg.se/
Postat av: klojs - en blogg värd att läsa

skit bra!

kan ni inte uppdatera meeera :)

2011-02-05 @ 21:47:11
URL: http://klojs.blogg.se/
Postat av: cia

mer i kväll snällla såå himla bra mer mer!!

2011-02-05 @ 22:00:57
URL: http://meanyoume?.blogg.com
Postat av: Tessan

SJUKT BRA! MERA :D <3

2011-02-05 @ 22:06:12
Postat av: Anonym

han är ju grymt snygg!:D

men tycker fortfarande att hon ska fortsätta vara med justin istället.och inte med john även om han är snygg :)

2011-02-05 @ 22:10:51
Postat av: Johanna

Svinbra!!!:D Längtar tills nästa!!!:D

2011-02-05 @ 22:45:01
Postat av: Julia

2011-02-05 @ 22:45:31
URL: http://b
Postat av: Julia

Asså jag vår damp! Varje gång jag ska skriva en kommentar så skickas den utan att jag skrivit nått!!

Aja men skitbra asså!!

Postat av: Anonym

Bilden borde vara äkta o hon ska bli väldigt nära John tycker jag hon ska va arg på justin

2011-02-05 @ 23:06:39
Postat av: Linnea

Wow det här kapitlet var grymt skrivet! måste bara få berömma er!! Bästa kapitlet hitills :D

2011-02-05 @ 23:22:03
Postat av: Anonym

DRAMAA! <33 :D

2011-02-05 @ 23:23:04
Postat av: Michelle

Jätte bra :D

2011-02-06 @ 00:37:34
URL: http://michellerydstedts.blogg.se/
Postat av: Jessica

kej, killen på bilden är sjukt snygg, men hon får inte göra slut med justin!

2011-02-06 @ 01:35:08
URL: http://jjustindbieberstories.blogg.se/
Postat av: Tess

gaaaaaaaaah va spännande :D ni är fan BÄST!

2011-02-06 @ 01:40:45
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: bella

awesome!!

hon får inte göra slut med justin! ;)

meer!<33

2011-02-06 @ 10:18:34
Postat av: Anonym

bästa ! fortsäätt !!

2011-02-06 @ 10:28:44
Postat av: Maja Hedlund

Meeen snällla skriiiv meeeeeeeeeeeeerraaaaaa!!! IDAAAG :D

2011-02-06 @ 10:45:50
Postat av: Anonym

aasbraa ;) men uppdatera meer :D <33

2011-02-06 @ 17:15:27
Postat av: isabell

vem är killen på bilden asså john. men vem är han i verkligheten?:D

asbraa novell!(:

2011-02-06 @ 19:17:12
Postat av: Emmy

neeeeej hon får inte känna nått för den där john hon SKA vara med justin!!!!!

2011-04-04 @ 18:22:12
Postat av: sandra <3

Fett snygg john är ju!

Jag vet inte vad jag ska tycka om justin... men jag tkr att han är en stoooor idiot som altid sviker sin flickvän...

asbra noveller <3

2011-06-17 @ 00:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0