One less lonely girl - chapter 29

- Lämna mig inte! Jag älskar dig, det var ett misstag, han var ett tidsfördriv för att komma över dig! Och jag vet själv och det har jag vetat sen första början att jag aldrig kommer att kunna göra. Sa jag och försökte stanna honom.

Han ignorerade mig och fortsatte gå till bilen. Trots att jag ställde mig framför fortsatte han åka och tutade bara till mig. När jag såg bilen försvinna i korsningen la jag mig ner på gatan med ansiktet mot asfallten. Jag känner hur någon petar på mig och när jag vänder mig om står John där.

- Jag antar att vi har en hel del att prata om, kom hit. Sa han och hjälpte mig att resa mig upp.


När vi satte oss i soffan satt John och kollade på mig men jag ignorerade det. Jag satt med händerna för ansiktet och bara grät.

- Melody, nu får du berätta vad som händer för det här är så förvirrande, Justin Bieber!?

Jag tog ett djupt andetag och berättade sen hela historien om mig och Justin. Jag berättade inte allt i detalj men bara så att han skulle förstå..

- Så du menar att du var tillsammans med Justin, Justin Bieber!?
- Ja..
- FETT COOLT JU! 
- Va?
- Ja, det är jätte coolt ju!
- Och det är bara så du reagerar? Inte typ: Åh, hon sa ingenting till mig om att hon var tillsammans med Justin när hon höll på med mig o blablabla.
- Mjo, men jag visste inget och nu orkar jag inte bry mig om the past om du förstår vad jag menar.
- Jaha, okej.. sa jag.
- Men vad händer nu? Du gillar honom fortfarande?
- Gillar? Jag ÄLSKAR honom fortfarande. Jag vet, jag borde inte hålla på som jag gör och ge dig fel signaler men.. jag kan inte kontrollera mina känslor. Jag trodde att jag hade kommit över honom och när han väl dyker upp här utanför min dörr oförberett så kommer alla känslor bara tillbaka.
- Så, du har gjort ditt val?
- Det har aldrig funnits ett val, förlåt John.
- Nej, men jag förstår. Hmm.. Justin Bieber alltså, har ni gjort det?
- Gjort vadå? Va? Sa jag och började le.
- Haha du är ju fan dum! Nemen skit it, det var inget.
- Haha okej, men så det är lugnt mellan oss? Jag menar, jag gillar dig verkligen jätte mycket, mer än vän! Men han tar en större plats i mitt liv om man säger så. Jag älskar honom verkligen!
- Jo, det är väl lugnt. Såklart blir man lite ledsen, du är så sjukt fin och snäll, aldrig känt såhär för en tjej men det var underbart så länge det varade. Sa han och kramade mig.

Jag svarade inte utan kramade om honom.

- Ska du inte springa? Han åker väl förmodligen snart tillbaka till Europa ju? Sa John och log.
- FAN OCKSÅ! Skrek jag och sprang ut i hallen för att sätta på mig skorna. 

Jag sprang in i vardagsrummet fort innan jag skulle springa iväg.

- Förresten, tack John! Glöm inte att låsa efter mig, kommer tillbaka snart. Sa jag och åkte till ATL's flygplats.
Jag sprang in genom dörrarna till flygplatsen, jag försökte hitta Justin men det var så mycket folk.
Jag skrek:

-Justin! JUSTIN!

Efter ungefär en halvtimme utan att ha hittat honom, när jag var påväg ut hörde jag en röst:

-Melody?

Jag vände mig om och såg Justin där. Jag sprang emot honom och hoppade upp i hans famn!

-Justin, jag är så ledsen.. jag visste inte vad jag skulle göra, plötsligt var du bara borta och jag behövde någon att luta mig mot, någon som jag kunde prata med och någon som lyssnade. Det gjorde John, men inte på samma sätt som du. Jag har saknat dig så otroligt mycket.. Men när jag fick veta om dig och Jasmine visste jag inte vad jag skulle göra, därför blev det som det blev.

Jag kände hur min röst inte höll, jag slutade prata för att andas.

-Jag älskar dig.. Jag älskar dig så otroligt mycket, och det vet du! Sa jag och brast ut i gråt.
- Jag vill inte förlora dig Justin. Jag klarar inte av att förlora dig, hela mitt liv kommer rasa. Allt känns så bra när jag är med dig, jag känner min lycklig med dig. Det är dig jag behöver.

Jag kollade på honom med mina ögon som var fyllda med tårar och såg hur hans ögon blev blanka.

-Jag älskar dig. Sa han och kramade mig hårt. -När den där John kallade dig älskling visste jag inte vad jag skulle ta mig till.
-Förlåt..Sa jag i hans famn.
-Förlåt själv, allt det där med Jasmine. Du är den enda, den enda för mig. Sa han tog sitt finger under min haka och kysste mig.
-Jag måste åka Melody..Men jag försöker att komma hem så snart som möjligt, kommer redan hem nästa vecka tror jag! Vi håller kontakt som vi gjorde förut fast mer.
-Okej..Men du vet att jag älskar dig, glöm aldrig det Justin!
-Detsamma, min vackra ängel. Sa han. Vi kysstes hejdå och han åkte iväg.

Nu vet jag iallfall att han kommer hem till mig igen och då ska jag finnas där.

Jag åkte hem igen utan en klump i magen. För nu kändes allt bra igen.

Nästa Vecka:
Tiden gick så fort och Justin kommer hem redan imorgon. Under veckan som gick så har jag umgåts mycket med John ( bara som vänner) och jag har också blivit en i gänget igen tillsammans med Tiffany, Nicole och Alyssa.
Men jag har hela tiden tänkt på Justin, jag saknar hon så fruktansvärt mycket. Men imorgon kommer han hem igen och då ska jag bjuda honom på middag hemma hos mig. Pappa och Noah åker idag till farmor och farfar och dom kommer hem om en vecka. Så idag var förberedelse dagen. Jag städade hela huset, handlade mat till middagen och handlade kläder som jag skulle ha imorgon.

Ungefär 6 på kvällen ringer min mobil. Det var John.

-Hallå? Sa jag.
-Hej det är John, jag undrar om du vill hitta på något?
-Ja visst, håller på att fixa lite inför imorgon, men jag kan ses om 20 minuter kanske.
-Vad händer imorgon?
-Justin kommer hem. Sa jag med glad röst.
-Aha..Okej, men då kanske jag stör?
-Nejnej, jag kan komma över. Ska bara byta om. Puss

Jag la på och gick upp till mitt rum och bytte om till ett par ljusblåa jeans, en brun tröja och brun kofta med massa smycken. Jag gick över till John och vi satte på en film. Men hela tiden kände jag att det var som en slags spänning mellan oss, en pinsam spänning.

JOHN'S PERSPEKTIV:
Varför kommer han hem igen? Jag vill ju ha Melody, vill bara kyssa henne just nu.
Men hon kommer bara knuffa bort mig. Men hon är ju så sjukt fin. Skulle kunna kalla mig själv kär.
Men det är Justin hon vill ha, inte mig.

MELODY'S PERSPEKTIV:

Jag kände att det bara var jobbigt att vara hemma hos John så jag sa att jag var tvungen att gå hem.
Jag somnade vid 9 tiden på kvällen bara för att tiden skulle gå snabbare.
När jag vaknade nästa morgon hade jag fått sms av Justin.

*Hej min fina tjej! Kommer hem vid 5 på kvällen tror jag. Jag skyndar mig, jag ska bara hem och fräscha upp mig lite, sen kommer jag över till dig. Älskar dig*

Jag svarade inte utan började laga maten vi skulle äta. Framåt tre tiden började jag fixa mig, jag duschade och sånt och satte på mig en rosa klänning med volanger. Vid halv sex hörde jag hur det plingade på dörren. Jag sprang ner och öppnade och där stod han. Justin. Jag hoppade upp i hans famn och han kramade mig hårt.

-Hej älskling! Åh vad jag har saknat dig.

På kvällen åt vi god mat, lyssnade på musik, Justin berättade om veckan som varit och jag fick berätta om hur jag haft det. Det blev så känslosamt att jag började gråta. Han höll om mig och började sjunga på 'one time'.

-Jag fryser.. Sa jag.
-Vänta här då. Han gick iväg och hämtade sin munkjacka. Sen bar han upp mig till min säng. Vi satte oss i sängen och kollade på varandra. Han lutade sig framåt för att ge mig en kyss.

-I'm looking at an angel. And believe me when I say. She got that whole place glowing. Sjöng han och log.
-Åh vad jag älskar dig Justin Bieber.
-Jag älskar dig med!

Vi kramades och sen la vi oss ner i sängen. Han la armen om mig och innan jag somnade viskade han.

- Jag är glad att det är vi igen, godnatt! Sa han och pussade mig på pannan.

Jag svarade inte men han visste att jag menade desamma. Sömnen tog över och jag somnade med huvudet mot hans bröst.


------------------------------------------------------------------------------------
PUSS!
KOMMENTERA!
Vad tycker ni mer ska hända i novellen? Förslag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

asbra!!

2011-02-07 @ 16:10:21
Postat av: Cicca

(YYYYYYY ÄLskaaart! Vad händder nurå? tycker det skulle vara kul om det kom lite drama typ någe händer mellan melody och john! Men snälla låt han inte vara en våltäcktsman.. så slut på sånt ;D puuuzzzzz

2011-02-07 @ 16:13:01
URL: http://cicca.blogg.se/
Postat av: Fatbardha

YESSS DOM ÄR TILLSAMMANS YESS !! ERA NOVVELLER ÄGERRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!! LOVE YA!! <3333

2011-02-07 @ 16:24:00
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: elin

I love it!! :) mer så fort det går!! :D

2011-02-07 @ 16:36:45
Postat av: Sofia Eriksson

Jätte bra chapter ! Som vanlit då ;) Men det är bra att dom är tillsammans igen :D Men jag tycker typ att John ska försöka imponera och flörta med Melody och så, och försöka så att Melody vill ha honom och inte Justin! Men säger som Cicca, snälla att John INTE är någon våldtäcktsman !! Han ska vara snäll bara att han flörtar och så för att han är kär i Melody. Och allt ska inte bara vara i typ 2 chapters sen så är allt bra mellan alla igen. Det är så overkligt. Det kasnke ska hålla på typ i minst 5 chapters ?? Men vad du än gör så blir det säkert bra ! :D Oj blev lite lång kommentar men aja haha ! Älskar den här novellen !!

2011-02-07 @ 16:37:09
URL: http://sofiaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

kan inte typ john försöka förstöra för melody och justin, för han vill ha melody själv, typ som att sprida ut något rykten om justin.

förövrigt måste jag säga att jag älskar dina noveller:D<3<3<3

2011-02-07 @ 16:41:32
Postat av: josefine

ÄLSKA!!!!!!

awwww så gulligt :') avensjuk ju xd

hahah meeeeeeeeeeeeeer!

2011-02-07 @ 16:49:11
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Katte

Håller med sofia eriksson :D dom måste vara ovänner och försöka göra varandra avundsjuka i typ 5-6 kapitel. Dom kan gå på samma fester? justin med jamsmine, mer avundsjuka.. det är mer trovärdigt :D Sedan ska john och melody kyssas, justin blir sur :D dom träffas på ngn fest, bråkar, avundsjuka, sedan tsm efter ett tag, nya intriger :D GRYMT BLIR DET!!



vad ni än gör skriver ni grymt! :D Jag lovar, ni är bäst (Y)

2011-02-07 @ 17:05:13
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jätte bra!!!!! Ja dom e ihop i gen <3<3 John e käär :o Omg MEER!!!!!!!

2011-02-07 @ 17:05:20
Postat av: pm

Jaaaaa,nu är de tillsammans iaf! :D <3 Men tycker som ovanstående att John kan försöka förstöra för Justin och Melody...vet inte hur men ni kommer nog på någonting bra om ni vill att den ska fortsätta så! :) <3

2011-02-07 @ 17:05:29
Postat av: madde

love it<3

2011-02-07 @ 17:06:18
URL: http://justindblove.blogg.se/
Postat av: Siis

Ohh, mer John? Typ mer drama.. Tycker samma sak som anonym.. Att Joh ska förstöra för melody och justin xDD

2011-02-07 @ 17:07:42
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: BÄÄSTT JUUEE

herreguuud va bra :D haha brukar inte gilla såna här noveller men den här e sjuuukt bra :D



john kan stoorma in och kyssa henne och hon kysser tebaka och justin seer det så det blir lite som eclipse :DDD <3333

2011-02-07 @ 17:14:48
Postat av: Anonym

Drama !! :D

2011-02-07 @ 17:28:10
Postat av: Lilade

Meer!!!



Men vad var det för sång han sjöng?? Blir taksamm om någon svarar!

2011-02-07 @ 17:36:06
Postat av: jennie

lillade det är angel med akon ååhhh vadd bra att de är tillsammans i gen !! <33 <33 :)

2011-02-07 @ 17:43:31
Postat av: Anonym

åhhhhhhh va braaaaa!!! mer mer mer!!!!

2011-02-07 @ 18:17:51
Postat av: pia

asså , de är itne som i den förra novellen som denhära .. i den förra så kelade dom osv. .

nu så: dom la sig i sängen och sommnade

2011-02-07 @ 18:27:09
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

A-M-A-Z-I-N-G! ♥

ääääälskar eran novell!



ÅHH , VAD BRA ATT DOM ÄR TILLSAMMANS IGEN!!!! :D

dom är ju så sööta ihop :)♥



2011-02-07 @ 18:55:02
Postat av: Bettan<3

Naaaaw vaa söööta<3<3 X*

Jättebra som vanligt älskar den<3<3<3

Men meeeeeeeeer!!!<3<3

2011-02-07 @ 19:07:11
Postat av: Julia

Awesome! :)

2011-02-07 @ 19:17:22
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asbraaaa !! :D

meer <3

2011-02-07 @ 19:45:07
Postat av: evelina

Har precis läst hela från kapitel 1 till detta och måste bara säga att jag älskar den:).

Jag kunde inte sluta läsa var bara tvungen att läsa nästa o nästa kapitel <3.

Längtar tills nästa kommer:)

2011-02-07 @ 19:58:22
URL: http://entjejelina.blogg.se/
Postat av: paula

omg, ja vill bara dö. gråter sönder. ja gillar när det är drama med andra killar och mellan dom, även fast de är sorligt.

2011-02-07 @ 20:02:06
Postat av: johanna ;p

nooo, john försvinner väl inte? pluus gör han väl inget dåligt? :o

2011-02-07 @ 20:23:12
Postat av: lilade

jennie:Tack för svaret

2011-02-07 @ 21:27:47
Postat av: lilade

jennie:Tack för svaret

2011-02-07 @ 21:28:53
Postat av: b

2011-02-08 @ 07:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0