One less lonely girl - chapter 31

Innan jag ens hann reagera gav Justin honom en rak höger och han föll hårt mot golvet.

- Hur gick det? Här, kom så drar vi! Sa Justin och sträckte ut sin hand.

Jag tog tag i den och förns då kände jag smärtan i min rygg, det gjorde riktigt ont.

- Dra åt helvete John! Sa jag och smällde sedan igen ytterdörren.





Påvägen hem till mig sa vi inte så värst mycket och helt plötsligt började jag skratta högt.

- Haha, vad skrattar du åt? Sa Justin och log mot mig.
- Smällen du gav honom, så ägd han blev!
- Hahaha, har as ont i handen! Men kul var det, och han förtjänade det. Gick det bra förresten?
- Nja, har ganska så ont i ryggen. Men kom hit, vi tar lite is på. Sa jag och öppnade ytterdörren och sedan gick vi in i köket. Jag gav Justin lite is och sen lite till mig.

-Kan du hjälpa mig? sa jag och vände ryggen emot honom. Han drog sakta ner dragkedjan på min klänning.
-Herregud! Älskling, du är helt röd! Nä nu jävlar han sprang ut genom ytterdörren tillbaka till festen.
-NEJ! JUSTIN!

Han sprang in i villan som hade hade haft fest och letade upp John. Jag var precis bakom honom. Justin sprang fram till honom och knuffade in honom i vägen.

-Din jävel! Du rör inte henne fattar du! John blev jätte rädd och fick tårar i ögonen.
-Justin! Det räcker okej? Du har redan slagit honom en gång. Jag gjorde så att Justin släppte taget om John.
-Kom vi går. Sa jag och tog Justin i handen.
-Ah ta din bög och dra! Skrek John, jag vände mig om och gav honom en örfil.
-AJJJ! Vad gör du!? Är du helt dum i huvudet!

Nu var det Justin som fick slita loss mig från John. Han tog min hand och vi gick tillsammans hem till mig.
Jag märkte hur Justin små fnissa.

-Haha vad skrattar du åt nu då?
-Smällen DU gav honom. Klockrent älskling! Sa han och kramade mig.
-Nä nu börjar jag bli skit trött. Ska du sova här? eller vänta, det var ingen fråga. Du ska sova här. Sa jag och log.
-Haha! Då har jag inget val men det gör jag gärna! Sa han.

Istället för att gå till min säng gick vi till pappas rum. Han har dubbelrum, mycket mysigare med stor säng, även om vi kommer ligga nära varandra.
Vi borstade tänderna och jag tog bort mitt smink.
När jag borstade mitt hår märkte jag hur Justin kollade på mig.

-Haha vad? Sa jag.
-Du är så grymt vacker utan smink. Visst du är alltid vacker men speciellt utan smink.
-Tack älskling! Sa jag och kramade honom.

Vi gick in till pappas rum och la oss tätt intill varandra.

-Anledningen till att jag slog John idag var för att när du skrek blev jag så jävla rädd att han gjorde illa dig. Och det är det västa som skulle kunna hända, att någon gjorde dig illa eller sårade dig. Och när han sen knuffade dig, där gick droppen, jag stod inte ut. Jag var tvungen att göra någonting. Hppas du inte är sur över det..Sa han och kollade på mig.
-Jag blev först rädd, men sen glad. Utan dig kunde vad som helst hända. Jag är tacksam för det Justin och för allt du gör för mig.
-Du ska inte tacka, du är värd det.

Jag kysste honom mjukt, han snurrade runt så att jag låg under honom och så började han kyssa min hals, ner på brösten och sen vidare till min mage.
Han drog av mig Justin tröjan jag hade på mig och jag gjorde det samma på honom. Jag kysste hans mage och jag hörde hur hans andetag blev snabbare.

-Vill du? Sa han och kollade på mig.
-Ja, jag vill ha dig på alla sätt jag kan få dig.
-Det är första gången för mig..Är det de för dig?
-Ja, har sparat mig till den perfekta. Sa jag och kysste honom.

Vi hjälptes åt att ta av varandra kläderna och Justin tog fram en kondom han hade i fickan.

-Haha! Går du alltid runt med en kondom eller?
-Nej..eller..i fall att.. Sa han och kollade blygt på mig.
-Gullunge! Sa jag och pussade honom.

Han satte på sig kondomen. Nu var det dags, min oskuld skulle vara tagen om några sekunder. Men det var med någon jag älskade och någon jag ville göra det med.

-Är du säker? Sa han och kollade på mig.
-Ja, jag är säker. Sa jag.

Sen var den inne. Först gjorde det ont, men det försvann. Sen blev det bara skönt. jag vet inte hur länge vi höll på men minst en timme. Sen var vi båda så utmattade så vi somnade tätt intill varandra.

Dagen efter vaknade vi båda vid elva tiden av att solen lysste in genom fönstret.

-Godmorgon sunshine! Sa Justin.
-Hej babe. Sa jag och sträckte på mig.

Vi satte på oss varsin morgonrock och gick sedan ner och åt frukost.

-Vad ska vi göra idag? Frågade jag Justin.
-Bara ta det lugnt, kanske gå ner på stranden och chilla, sen ikväll tänkte jag att vi skulle göra något lite speciellt.
-Aha, vadå för något?
-Nä, det är en överrasking. Sa Justin och log.

Vi åt lugnt upp våran frukost och gick sedan till stranden, det var mycket folk men vi fick en liten plats mitt bland alla. Det kom fram människor hela tiden som ville ha Justins autograf och han ställde självklart upp.
När klockan närmade sig tre packade vi ihop allting och åkte hem. Justin skulle hem och spendera lite tid med familjen med skulle komma och hämta upp mig vid halv sju. Så jag passade på att plugga.
Det gick fort och bra så när klockan bara var halv fem började jag fixa mig. Jag hoppade in i duschen, tvättade håret, rakade benen och valde sedan kvällen outfit. Det blev en ägg vit klänning med klackskor till.
Justin hämtade mig vid halv sju som vi sa och vi åkte till en byggnad.

-Vad är det här Justin?
-Du får se, kom!

Justin tog min hand och vi gick tillsammans in i den stora byggnaden.
När vi kom in tappade jag hakan.

-Justin!

----------------------------------------------------------------------------------------
Vad är det för något???
KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: pm

Jag fick en känsla av att det är en biosalong men jag vet inte....

MEEEER! :D <3

2011-02-07 @ 23:03:57
Postat av: evelina

Åh det är så bra vill bara veta vad som händer nu<3

har ingen aning om vad det kan va för nåt.

När kommer nästa del?:-)

2011-02-07 @ 23:29:19
URL: http://entjejelina.blogg.se/
Postat av: JessicaBieber

Skit bra meeeeeera! :)<3

2011-02-07 @ 23:54:29
URL: http://jjustindbieberstories.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Awww,de e så jävla söta<3

Meeeeer!

2011-02-08 @ 07:31:38
URL: http://senditon
Postat av: jennie

meer ni skriver så bra !!! <33 <33 :)

2011-02-08 @ 07:48:54
Postat av: bella

skit braa!! ;)

-meer<33

2011-02-08 @ 07:56:47
Postat av: Anonym

åh meeeeeeeeeeeer

2011-02-08 @ 08:22:16
Postat av: josefine

Deras lägenhet? Haha jag vet inte xd

MEEEEEEEEER!!!!

2011-02-08 @ 08:29:19
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Julia

Awesome, mer! :)

2011-02-08 @ 08:47:27
URL: http://jjuliiiiaa.blogg.se/
Postat av: Justin Bieber story

Läs gärna min berättelse om justinbieber !:) nyss skrivit den!!



och din berättelse är bääst :D

2011-02-08 @ 10:40:43
URL: http://ajustinbieberstory.blogg.se/
Postat av: Ellie

meer den äger ut alla andra JB berättelser jag har läst! <3

2011-02-08 @ 13:02:04
Postat av: elin

oj! antar att d gjorde ont när du hadde sex? ;'o

2011-02-09 @ 15:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0