One less lonely girl - chapter 32

-Vad är det här Justin?
-Du får se, kom!

Justin tog min hand och vi gick tillsammans in i den stora byggnaden.
När vi kom in tappade jag hakan.

-Justin!

Det jag såg när vi kom in i rummet var det lite smått ner släckt, ett bord stod i mitten med två stolar. Levade ljus med svag musik.

-Kom älskling. Sa Justin och tog min hand. Vi fick fram till bordet, han drog ut stolen så att jag kunde sätta mig.
Sen gick han och satte sig mitt emot mig.
-Jag ville göra något större, men det får bli någon annan gång.
-Justin, det här är underbart!

Han log mot mig, det kom in en servetris, vi beställde och fick snart in maten.

-Var det gott? Sa Justin.
-Ja, det var jätte gott, smaka. Jag tog en kött bit med sås på min gaffel och stoppade in den i Justin mun.
-Herregud va gott, här smaka mitt. Jag gapade och tuggade.
-Det var också jätte gott. Sa jag och kysste honom.

När vi ätit klart ställde sig Justin upp och gick fram till mig.

-Får jag lov? Sa han och log. Han sträckte fram hans hand och jag tog den.
-Absolut.

Musiken höjdes och vi började dansa, snart så sattes 'First dance' på. Både jag och Justin sjöng med medans vi dansade i takt med musiken.

-Everybody says that we look cute together. Let's make this a night the two of us remember. Sjöng jag.
-If you just give give the first dance to me. Girl I promise I'll be gentle. Sjöng Justin och log mot mig.

Jag la mitt huvud på hans axel och andades in hans lukt. Det är hos han jag hör hemma, tänkte jag för mig själv.
Vid tio tiden åkte vi hem till mig.

Vi bytte om till mjukis kläder och satte på en film i vardagsrummet. Under filmen fick Justin ett sms, han kollade det och la snabbt undan sin mobil.

-Vem var det? Frågade jag.
-Nä det var ingen.
-Nehe okej. Sa jag och kollade konstigt på honom.

Efter ett tag sa Justin.

-Ska bara gå på toa, kommer snart! Han ställde sig upp och kysste mig.

Han gick iväg och jag såg hur hans mobil låg i soffan. Sanbbt tog jag upp den och kollade senaste meddelandet.
Det var ett bildmeddelande från SABINA! Skojar han med mig?

Jag tryckte upp det och såg en bild på henne när hon lekte sexig i vattnet. Fyfan! Under bilden stod det:

*Nu förstår du kanske vad du missar, men du kan alltid ringa.*

Jag blev så jävla arg! Jag tryckte på ring.

-*Justin, heeeeej, jag visste väl att du skulle ringa så småningom* Sa en ful röst.
-*Nu lyssnar du jävligt noga på mig, du ska inte prata, titta eller ens tänka på honoom. Han är min så hejdå BITCH!*

När jag vände mig om stod Justin där.

-Ja det där var ju noramlt. Sa Justin.
-Smsar du med henne? Frågade jag argt.
-Men snälla Melody..
-Svara, smsar du med henne?
-Nej det gör jag inte! Jag fick det här smset helt plötsligt. Ville inte säga till dig för visste att du skulle bli sur.
-Ja, vad tycker du att jag ska bli? Glad, göra glädjetjut? JIHU min pojkvän pratar med en annan tjej som gillar honom.
-Sluta tramsa nu Melody, jag sa ju att jag inte pratade eller messade med henne! Lita på mig, snälla.

Jag kollade på honom och såg hur han fick fram sina hund ögon. Jag kunde inte hålla mig för skratt så jag sprang bakom soffan och gömde mig. Jag hörde Justins snabba steg komma efter, han slängde sig över mig och började kittla mig. Jag skrek och sprang upp på övervåningen och svängde in i pappas rum och hoppade ner i hans säng. När Justin kom in gömde jag mig under täcket.

-Nu kommer stora stygga Justin, sa han och hoppade på mig igen.
-NEEEJ! Skrek jag full med skratt.

Han satte sig över mig och kittlade mig.

-Säg att du ger dig! Sa han och skratta.
-Aldrig!
-Synd för dig. Sa han och kittlade mig mer.
-Okejokej! Jag ger mig, sluta, jag ger mig.

Han slutade och böjde sig ner för att kyssa mig. Jag besvarade kyssen och kröp ihop i hans famn.

--------------------------------------------------------------------------
Kort kapitel men ni fick tre långa igår! pusss
KOMMETERA!

Kommentarer
Postat av: josefine

awww gulligt då :')

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER FFS!!!!

2011-02-08 @ 15:10:12
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Och nu ska vi få ett till låångt i dag!! :) Skriv nunu! :))) JÄTTE BRA!!

2011-02-08 @ 15:16:26
Postat av: KAtte

SKIT BRA :D men dom borde bråka längre inte bara ett kapitel :D jätte bra btw! :D mer DRAMAA :D mer Sabina och en kille till melody :D

2011-02-08 @ 15:22:35
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: Bettan<3

Asso dem ee jättebra jag älskar dem!!<3

Men meeeeeeeer!!<3

2011-02-08 @ 15:26:21
Postat av: pm

Naaaw! <3

MEEEEEEER! :D <3

2011-02-08 @ 15:41:53
Postat av: Anonym

aa nu ska vi få e n lÅååång :D

2011-02-08 @ 15:44:46
Postat av: Sannah

meeer :D

2011-02-08 @ 16:36:06
Postat av: evelina

mer:) skit bra:D

2011-02-08 @ 17:02:24
URL: http://entjejelina.blogg.se/
Postat av: Clara

Haha aaw! Skriv meer!

2011-02-08 @ 18:26:09
URL: http://musicmonkeii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Kolla in min novellblogg om justin bieber! :) JDBnovell.blogg.se

2011-02-08 @ 18:39:57
URL: http://jdbnovell.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

AMAZING!♥

SKRIV MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!

2011-02-08 @ 18:46:05
Postat av: Anonym

2011-02-08 @ 19:11:06
Postat av: cia

mer mer så braaa mer awsome!! MEEER

2011-02-08 @ 19:11:50
URL: http://meanyoume?.blogg.com
Postat av: love yaa

Meeer!!! Snälla mer to nightz!!!

2011-02-08 @ 20:45:26
Postat av: evelina

Kommer det mer ikväll?:)

Vill läsa mer nu <3

2011-02-08 @ 21:56:27
URL: http://entjejelina.blogg.se/
Postat av: JesssicaBieber

SKIT BRA!

2011-02-08 @ 23:11:47
URL: http://jjustindbieberstories.blogg.se/
Postat av: LINA

Jag kan inte sluta lässa men måste ner och äta friukost men SSSSSSSSnälla skriv mer.

+ gå in på min och min kompis blogg.

2011-02-26 @ 09:19:45
URL: http://realbeliebers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0