One less lonely girl - chapter 40

-Varför måste du flytta.. Jag vill inte. Sa Justin med ledsen blick.
-Inte jag heller! Jag vill stanna här..Med dig. Sa jag och gosade in mig i hans famn.
-Det är inte rättvisst, varför måste du följa med? Kan du inte bara stanna här med mig, du kan bo här!
-Jag vill, men jag får inte av pappa. 
-Jag vet.. Men vi får snacka med varandra varenda dag! Smsa, ringa, skypa och massa mer! Okej?
-Jag lovar.

Jag kysste honom mjukt på läpparna och la mitt huvud mot hans hjärta.



Sista dagen var nu här. Inatt skulle jag befinna mig i ett annat land. Ett land där inte Justin befann sig, inte där mina tre bästa tjej kompisar finns eller min bästavän John.

*Justin, kom över. Pappa och Noah är inte hemma! Har sagt hejdå till alla förutom dig och du ska äta middag här. Sen ska bara du och jag vara med varandra, kom så fort du kan! Våran sista kväll*

Jag hade svårt att trycka på skicka men gjorde det tillslut. När jag fick Justins svar där det stod att han skulle skynda sig fick jag ett litet leénde på läpparna. Snart plingade det på dörren och jag sprang fort ner för att öppna. När jag öppnade hann jag inte säga något innan han kysste mig. 

- Maten är klar! Sa jag och mumlade samtidigt som han kysste mig.
- Maten kan vänta. Sa Justin och började kyssa mig på halsen.
Han bar upp mig i hans famn och gick bakåt så långt det gick. När vi båda lutade mot väggen började han ta av min tröja.

- Här och nu? Frågade jag med ett flin.
- Ja, jag vill ha dig här och nu. 
- Men pappa och Noah kommer hem snart, det går inte Justin! Du vet att jag verkligen vill, men dem kommer när som helst! Sa jag och kollade in i hans ögon.
Justin svarade inte utan kollade bara på mig med en förstående blick. Jag la sedan händerna på hans kalla bröst och kysste honom. Efter att ha stått i hallen och myst satte Justin på sig sin tröja och vi gick och satte oss vid matbordet.
- Vad har du lagat frugan min? Sa Justin och log.
- Haha frugan.. Jag har bara lagat något enkelt, spaghetti och köttbullar, för jag vet hur mycket du älskar det!
- Aw, vad gulligt av dig! Är jätte hungrig. Sa Justin och började nu lägga upp pasta åt mig och han.

Vi åt under  tystnad och njöt av min lyckade mat. När vi ätit upp satt vi kvar och pratade.

-Våran sista middag.. Sa Justin och kollade ner i sin tallrik.
-Nej Justin! Det är inte vår sista! Den här är bara början för oss. Vi kommer ses igen..Eller hur?
-Ja det klart. Men våran sista på.. ja jag vet inte hur många år. Ett år, tre år eller kanske sju år. Vi vet ingenting..
-Men vi får hoppas på det bästa, inte ens ett år hoppas jag, men vi får se.

Han ställde sig upp och gick fram till mig och omfamnade mig.

-Det kommer bli ett helvete att vakna upp utan dig, inte se ditt leende, höra din vackera röst eller se dig..
Jag kommer bli galen! Sa han och satte sina händer på sitt huvud och drog sig hårt i håret.

Jag tog bort hans händer och la dom på min midja. Jag la mina händer runt hans nacke och sa:

-Jag vet att det kommer bli svårt. Men vi kommer klara det, tillsammans. Vi får göra allt vi kan.
-Never say Never. Sa han och kysste mig.
-Ska du sova här? Vi ska upp tidigt på morgonen, vid typ fem.
-Det srtuntar jag i, vill vakna upp brevid dig en sista gång. Nej förlåt, den sista gången på ett långt tag.
-Okej, jag älskar dig.
-Jag älskar dig med. Sa han och tryckte mig nära hans kropp.

Justin hjälpte mig att packa ner det sista och sedan gjorde vi oss i ordning för kvällen. När vi låg i min säng och kollade på varandra kände jag en stor klump i magen. Justin märkte att någonting var fel så han satte sig upp och frågade:

-Hur är det älskling?
-Inge bra.. Det känns bara så fel allting. Tänk om något händer under tiden vi är borta, tänk om allt skiter sig!
-Nej Melody! Säg inte så, det får mig bara att må ännu sämre! Det kommer funka, vi måste bara ha viljan och styrkan att kämpa för det! Jag älskar dig, så otroligt mycket, kan du förstå det!

Jag satte mig upp och kramade hans bara överkropp.

-Jag älskar dig med.

Vi la oss ner och somnade tätt intill varandra.

------------------------------------------------------------------------------
BYEBYE MELODY! :(
KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Menmen..de kommer välninte ta slut? :O:O:O:O NEEJ!!:O



Älskar novellen! :D

2011-02-14 @ 22:13:28
Postat av: Anonym

braaa, mer!

2011-02-14 @ 22:15:04
Postat av: Anonym

ää, tidinställt inlägg elr ? :D hahaha för när jag kommenterar denna kommentar, så har tydligen inte ens inlägget kommit ut...

2011-02-14 @ 22:15:47
Postat av: pm

Neeeeeeej!!! :'(

MEEEEEEEEEEER!!!! <33333

2011-02-14 @ 22:16:07
Postat av: Fanny

Galet spännande! Vill veta hur det går, nu!:-)

2011-02-14 @ 22:20:46
URL: http://fankiie.blogg.se/
Postat av: Linnea

åhh, jag vill veta hur det blir när hon flyttat :)

2011-02-14 @ 22:21:45
Postat av: Fatbardha

neeeeej hon får inte flyttaaaaa:SSSS



mer mer mer mer mer <3333

2011-02-14 @ 22:23:53
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Lina

Nejnejnej!! Meeeeeer!!<3

2011-02-14 @ 22:25:44
Postat av: siri

noooooooooooooooooooooooooooo mer!<3

2011-02-14 @ 22:36:30
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Emelie

MEEER :D

2011-02-14 @ 23:01:41
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: MickisMickis

OMG! Ni är så duktiga jag skrev innan till Alice på facebook och frågade när den skulle komma , och nu vill ag fråga igen, när kommer nästa del?? Snälla imon

Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

NEEEEEEEEJJ HON FÅR INTE FLYTTA!!!!!!!!!!!!!!! :(



AWESOME♥

SKRIV MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!!!

2011-02-14 @ 23:20:52
Postat av: josefine

Nej hon får inte åka!!!! Allting blir ju så fel och boring då.. haha nädå skämta! Men älskar novellen , beroende fan :D

Hon måste få stanna... Massor mer imorgon?! LOVAAAAAAAA !!!!! xd

2011-02-14 @ 23:37:24
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Jenny

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

2011-02-15 @ 01:39:51
URL: http://thelifeasjenny.blogg.se/
Postat av: Cornelia

NEJ!!!!!!!!!!

2011-02-15 @ 07:30:18
Postat av: bella

skit bra!! ;)

2011-02-15 @ 07:56:31
Postat av: Anonym

fan vad bra den är, sitter här och tjuter sönder

2011-02-15 @ 12:10:02
Postat av: olivia bieber

nej skriv mer ,, jag börja läsa denna bloggen i dag och har redan läst alla kapitell.... den är as bra.. så skriv mer:D

2011-03-06 @ 21:38:59
Postat av: Emmy

neeeeeej hon får inte flytta jag dööör!!!!!!

2011-04-04 @ 20:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0