One less lonely girl - chapter 44

- Har aldrig slutat tänka på dig, och du har blivit så himla vacker. Blir alldeles galen av att se dig! Vad var det jag sa, om vi är menade att vara träffas vi igen, vilket vi nu har gjort! Sa Justin och blinkade nu mot mig.

Jag kände att jag blev lite rosig om mina kinder. Jag gav honom en snabb vink innan han försvann ut från dörren. Jag lutade mig nu mot väggen och skrek lite tyst för mig själv. Jag glömde helt bort att Henric stod kvar där och när jag kollade på honom började han skratta lite.

- Haha, ungdomskärlek. Alltid lika underbart att se!


Melodys utgångs outfit, hennes naglar och skor.

Lördag - 22 Januari 2011

Jag somnade sent och var jätte trött, alarmet ringde vid halv två. Jag stängde av mitt alarm och gick sedan upp ur sängen och in på toaletten för att ta mig en dusch. Det var idag jag skulle träffa Justin, vara med honom för första gången sedan ett och ett halvt år tillbaka. Det känns overkligt att jag nu står här igen i mitt badrum och gör mig fin inför att vara med Justin, så som det var förr i tiden. Jag drog på mig mascara och sedan lite rouge, sen var det bara att torka håret och välja kläder. Jag valde ett par hel svarta tights med en stor svart tröja med ett stort vitt märke på framsidan. Jag torkade håret fort och plattade det sedan, efter det målade jag mina naglar. Min nya passion var att måla naglar, det var verkligen något jag tyckte var så himla roligt. Mönster, symboler, ränder, det var så fint!

Efter att ha ätit en rejäl lunch ringde jag upp Justin och frågade var vi skulle ses.

- *Hej, det är Melody! När ska vi ses? Och var?
- Hej sötnos, jo vi kan ses utanför dig om tio minuter? Jag kommer med bilen!
- Det låter bra, vi syns snart! Puss
- Puss.. *

Jag satte på mig mina snygga vinterkängor och gick sedan upp till mitt rum bara för att hämta min väska med plånbok och sånt i.
- PAPPA, JAG GÅR UT OCH TRÄFFAR JUSTIN NU! Skrek jag.

Pappa svarade inte så jag sprang in till hans rum, där han inte heller var. Äh, han gick väl bara ut eller något när jag sov. Det plingade nu på dörren och förstod att det var Justin som kom. Jag kollade för säkerhets skull i kikhålet och han höll för handen som han alltid gör. Jag öppnade och där stod han med sitt fina leénde på läpparna. Jag gick ut och låste dörren, jag vände mig sedan om för att ge Justin en stor kram.

- Hej! Vad ska vi göra? Frågade jag och släppte nu taget om honom.
- Jag vet faktiskt inte, vad vill du göra? Du bestämmer!
- Vi kan väl gå och fika? Vi har så mycket att prata om antar jag.
- Jo, det låter bra. Men vi åker till något ställe som är lite OFF, för jag kan inte visa mig i centrum längre, det är för galet.
- Jag förstår, men jag vet ett fik som är i närheten där ingen är nästan.

Vi satte oss i bilen och jag förklarade vägen. När vi väl kom utanför cafét kollade jag in och det satt bara en gammal gubbe och en tant där inne. Vi gick in och det plingade till i dörren när man öppnade den. I disken satt det en uttråkad söt brunett som var helt inne i sin mobil. Justin harklade till när vi stod vid kassan och hon ställde sig hastigt upp.

- Ehm, oj, hej! Vad vill ni ha? Frågade tjejen Justin nervöst.

Hon kollade på honom på ett vis som jag inte gillade, och jag förstod att hon visste att det var Justin Bieber som beställde något av henne, man märkte det på hennes ansiktsuttryck.

- En kaffe och vad vill du ha Melody?
- Kaffe, gud vad vuxen du har blivit då! Haha, nemen jag tar en chai latte.
- Okej, det blir $4,5.

Jag sträckte fram en sedel till tjejen i kassan men Justin tog sedeln ur min hand och stoppade den i min ficka.

- Jag betalar. Sa Justin och sträckte nu fram sitt kreditkort.
- Tack! 

Vi gick och satte oss i hörnet av cafét och tjejen i kassan kunde inte sluta kolla på oss men vi ignorerade det.

- Så, berätta nu Justin. Vad har hänt senaste tiden? Jag såg något om en film du gjort, men inget jag förstod helt.

Justin berättade då hela historien om hur han gjorde sin film och när den kommer ut och så.

- Åh, gud! Vill se den nu! Vad heter den?
- Den heter Never Say Never, och kommer vara i 3D!
- 3D? Wow.
- Den har ärligt talat biopremiär 11 februari, jag tar helt klart med dig!
- Jag, på röda mattan?
- Ja, du har redan gått en gång med mig? Kommer du ihåg? Och det är inte en röd matta på min premiär, utan en lila!
- JUSTE! Haha, jo men jag går jätte gärna med dig. Om jag får. En lila matta, intressant!
- Jag bjöd med dig till min premiär, såklart du får!

Medans jag drack min chai latte satt Justin och log mot mig.

- Vad är det? Frågade jag blygt.
- Du är bara så söt. Vänta, ska ta bort lite chai.

Han strök med sin fingertopp lätt ovanför min läpp.

- Så! Hehe, nu får du berätta lite om vad som hänt i ditt liv sen .. sist.

Jag berättade allt för honom om hur det var i Sverige, om skolan, modelljobbet, studion.

- Så du var modell? Imponerande!
- Haha, ja det var jag! Uhm, tack antar jag.

När vi hade druckit upp hade det redan blivit mörkt ute. Vi hade suttit där i två och en halv timma och klockan närmade sig redan halv sex.

När vi kom ut från cafét kom tjejen från kassan utspringandes.

- Du, JUSTIN! Skrek hon.

Justin och jag vänder oss om och hon springer mot oss.

- Kan jag få din autograf? Frågade hon.
- Självklart! Sa justin och tog emot pennan och började signera på ett utrivet papper.
- Tack så mycket! Jag ska gå se Never Say Never, den verkar jätte bra! Men måste in igen, ha det så bra och hoppas vi ses igen!
- Det var så lite så, kul att ses. Hejdå! Sa Justin och vinkade nu hejdå.
- Är alla fans sådär snälla?
- Nja, alla fansen är otroligt snälla, vissa är lite mer galna, vissa är mindre.
- Vad är jag då? Sa jag och log stort.

Vi stannade till och han kollade på mig och satte fingret på sin haka för att tänka efter.

- Hmm, du är nog galen! Eller jag vet att du är helt galen i mig! Sa Justin som nu började skratta.
- Det har jag alltid varit, det vet du.
- Gulligt! Sa han och tog nu min hand.

Vi promenerade genom parken hemmåt, Justin sa att han kunde gå och hämta bilen imorgon istället för att en promenad skulle sitta fint nu. När vi går där hand i hand och pratade så helt plötsligt halkade jag.

- AJ! Sa jag och skrattade högt medans jag satt på rumpan på marken.

Jag såg hur Justin stod och skrattade och han kunde inte sluta skratta.

- Ska du hjälpa mig upp eller? Sa jag och sträckte ut min hand.
- Hahhahahahaha, förlåt att jag skrattar men du såg så sjukt rolig ut! Sa Justin som nu försökte dra mig upp.

Istället för att dra upp mig så drog jag ner honom och han landade hårt på mig.

- AJJJJJJJ, igen! 
- Det var du som drog ner mig, eller hur? Sa han och var nu bara någon centimeter ifrån mitt ansikte.
- Jo, det är sant!

Han drog bort en hårslinga ifrån mitt ansikte och la det bakom mitt öra. Han la sedan sin hand under mitt huvud och lyfte det sakta. Våra kalla läppar möttes nu mot varandra och jag fick inte nog av hans goda smak. Efter att vi slutat kyssas ställde sig Justin upp och hjälpte sedan mig upp. Han drog mig till sig och sa sedan:

- Jag har saknat dig, du förstår inte..
- Jag har saknat dig också, något otroligt!
- Jag vill att det här ska funka, jag vill att det ska vara vi igen.

Jag svarade inte utan kysste hans läppar och la nu armarna om hans nacke. Han la armarna om min midja och höll om mig hårt. Jag tog ett löst grepp om hans hår och slutade inte kyssa honom förns en man kom förbi hostandes.

- HJÄLP! Skrek jag och släppte nu taget om Justin.
- Förlåt om jag skrämde dig. Sa mannen och gick sedan vidare med sin hund.
- Så, vart var vi någonstans? Sa jag.
Han log mot mig och snart stod vi där och kysstes igen. Den här gången skulle inget hindra oss, inte ens en flytt kunde sära på oss. Den här gången är jag här för att stanna, och det kommer jag att göra!
----------------------------------------------------
KOMMENTERA! Är det bra att dem nu är återförenade? Eller vad tycker ni? :) Drama kommer!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad bra :-D men inte för mycket drama! :-o

2011-02-16 @ 14:06:35
Postat av: Emmie

Naaawww! MERA!

2011-02-16 @ 14:08:46
Postat av: Emma

BRA! :)

2011-02-16 @ 14:20:53
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
Postat av: Linnea

awesome

2011-02-16 @ 14:22:03
URL: http://hhanssson.blogg.se/
Postat av: B E C C A

Awesome!! :D:D:D:D

2011-02-16 @ 14:22:13
Postat av: ronja

den är jättebra! den är inte som alla andra, den är speciell :)

2011-02-16 @ 14:25:27
Postat av: amandan

GAAAHH!!!

jag vill ha mera!!

2011-02-16 @ 14:35:11
URL: http://amandaroos.devote.se
Postat av: frida

meeeeeer!:)<3

2011-02-16 @ 14:39:06
Postat av: Natalia

Asså, jag är seriöst besatt av din blogg!!!!!! Snälla skriv minst 2 till x) hihi

2011-02-16 @ 14:42:01
Postat av: Anonym

jag fick nästan tårar i ögonen så fint det var :')

2011-02-16 @ 14:44:59
Postat av: Maria

Gud vad braaaaa! :D MER!!:D<3

2011-02-16 @ 14:55:06
Postat av: Anonym

wohoo meer draama :D

2011-02-16 @ 14:56:33
Postat av: Anonym

JAAAAAA JÄTTEBRA!



Men man vill ju ha lite drama hiihi :)

2011-02-16 @ 15:00:18
Postat av: Anonym

underbart!



mer idag, snälla

2011-02-16 @ 15:00:42
Postat av: my

omg meerr det är såå grymt juu!!

2011-02-16 @ 15:17:25
Postat av: Anonym

SJUKT BRA, VILL BARA DÖ. SERIÖST NOVELLEN ÄR SJUKT BÄST

2011-02-16 @ 15:18:30
Postat av: Anonym

Ja super bra :D meer

2011-02-16 @ 15:25:34
Postat av: Anonym

awwwwww, sjuuukt bra

2011-02-16 @ 15:39:10
Postat av: Sandra

Åååh, men skiit! As braaa juu! Och nu vill jag absolut inte att de ska ta slut. För näre stog att dom inte hade träffats på ett och ett halvt år och dom har slutat kontakta varandra, jag vart ju chockad, och AAH!! :D Du är awesome.



Kolla gärna in min novellblogg, eller min och min, det är min och min kompis novellblogg om justin bieber. :D Ska skriva nästa chaper nu, och det är fortfarande bara 1-2 chapter nu! Men kolla gärna in den ;D

2011-02-16 @ 15:50:40
URL: http://astoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: josefine

aww vad gulligt :')

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!

asså seriöst, mer än beroende här :O

2011-02-16 @ 16:10:00
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: Julia

Så jäkla bra! Första kyssen på längen, i like it!

2011-02-16 @ 16:17:04
URL: http://jumpie.blogg.se/
Postat av: KAtte

JAG ÄLSKADE DET!! NÄR KOMMER MER? IDAG? :D <3

2011-02-16 @ 16:20:07
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: jaqueline

Åååh va sött! Mer tack :)

2011-02-16 @ 16:41:17
URL: http://no
Postat av: karro

awesome!

dom e så gulliga:)

2011-02-16 @ 16:51:06
Postat av: berri

Sv; hej jo det är så att ja faktist har följt er blogg från början och den är helt amazing jätte bra :)

2011-02-16 @ 16:53:20
URL: http://berri.blogg.se/
Postat av: Fatbardha

YESYESYESYESYESYES <3 JAA DET ÄR AS BRA ATT DOM ÄR TILLSAMMANS IGEN <3

2011-02-16 @ 17:06:29
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Sofia

SJUKT BRA

2011-02-16 @ 17:06:32
URL: http://justindbstories.blogg.se/
Postat av: Emelie

BRAA!! ;EEEEEEER :D

2011-02-16 @ 17:11:18
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: REBECCA - i will never say never

jag är sjukt imponerad !

2011-02-16 @ 17:15:19
URL: http://rebeccasvenssonn.blogg.se/
Postat av: julia

Braaaaaaaaaaaaaaaaa!

Meeeeeeeeeeeeeer!!!!

NUUU!:D:D:D<3333333333

Älskar att de e tsm igen!(L)(Y)

2011-02-16 @ 17:20:19
Postat av: Anonym

MER IDAG

2011-02-16 @ 17:31:58
Postat av: linn

ASBRA! :D

2011-02-16 @ 17:36:33
URL: http://storiesaboutjustin.blogg.se/
Postat av: Siis

Öhmm .. Hon träffade justin rätt snabbt känns det som. Meen, vänttar :D

2011-02-16 @ 17:43:58
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

skitbra brudar! :)

2011-02-16 @ 17:54:12
URL: http://jjustindbieberstories.blogg.se/
Postat av: ELMA

HAHA fail att hon har röda naglar på outfit bilden! :P

2011-02-16 @ 18:13:12
URL: http://jdbnovells.blogg.se/
Postat av: Anonym

awesome

2011-02-16 @ 18:13:48
Postat av: pm

Awww :') MEEER! :D <3

2011-02-16 @ 18:17:13
Postat av: cocci

braa ! mer idag snälla:D<3

2011-02-16 @ 18:32:31
Postat av: Cornelia

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

2011-02-16 @ 19:44:45
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

AWESOME!♥



och det är AWESOME att dom har träffat varandra igen! :D



ÄLSKAR ERAN NOVELL!♥

2011-02-16 @ 21:19:39
Postat av: becca

hon borde fråga ut honom om vad som hade hänt mellan selena och honom och sen så ska han säga att det bara var vänskap och sen när hon är hos honom och lånar hans dator så ser hon hans bakgrundsbild och det är på honom och selena vid solnedgången(vilket hans riktiga är på hans dator 'en reportersåg det')

och sen så kommer hon av misstag in på hans mejl och där finns det hjärtkrossande saker för henne som justin inte berättat om :)

2011-02-16 @ 21:46:02
Postat av: Ellie

YAAAYY! :D

2011-02-16 @ 21:57:45
Postat av: Fanny

WOHOOO!

2011-02-17 @ 15:05:26
URL: http://fantanzer.blogg.se/
Postat av: Anonym

rebecca borde ha blivit gravid när hon bodde i sverige fast de va justins barn, och hon gjorde abort för hon ville vara modell.

2011-02-17 @ 20:00:16
Postat av: Anonym

deeet är bra, fortsätt så! skriv meraaa!

2011-02-17 @ 20:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0