One less lonely girl - chapter 48

Kyssen blev intensivare och jag la mig nu i sängen och vinkade hit honom. Han la sig brevid mig och jag la mig nu över honom. Jag höll nu fast i hans händer ovanför hans huvud.
- Får jag kyssa dig när du ligger såhär? Frågade jag med ett flin.
- Kommer du ihåg? Never say never? Sa Justin med ett litet skratt.
- Never say never! Sa jag och lutade mig nu ner för att ge honom en kyss.



Dagen efter vaknade jag vid elva tiden av att Justin kom upp med en rostad macka formad som ett hjärta och varm choklad.

-Godmorgon älskling. Viskade Justin.
-Godmorgon, va gullig du är! Sa jag och sträckte på mig.

Han satte ner brickan i min säng och satte sig brevid mig. Jag delade brödet i två bitar och gav ena till Justin och den andra till mig. Medans vi åt pratade vi lite om vad vi skulle göra under dagen.

-Jag måste till studion en stund och sen på möte. Men vi kan hitta på någonting ikväll? Om du vill?
-Ja det klart! Jag ska också till studion, ska vi åka tillsammans?
-Gärna gumman. Vi åker om en timme. Måste hem och byta om bara. Jah hämtar dig om en timme då.
-Låter bra.

Han kysste mig och gick sedan. Jag duschade och satte på mig ett vit linne, med ett svart under och en svart kavaj. Jag lockade mitt hår och massa smycken. En timme senare hörde jag att Justins bil parkerade utanför mitt hus. Jag satte på mig mina svarta kilklackar och min jacka och gick sedan ut till bilen.

-Hej darling. Vacker som alltid. Sa han och log mot mig.
-Hej baby. Haha detsamma. Sa jag och kysste honom.

När vi kom fram till studion satte jag mig tillsammans med Henric vid mixbordet. Justin satt på en stol med sin gitarr  och sjöng 'down to earth' -  Det var helt otroligt, jag hade gåshud för att han sjöng så fint.

-We fell so far away from where we used to be. Now we're standing and were do we go .When there's no road to get to your heart .Let's start over again. Sjöng han.

När han sjöng klart gick jag in till honom.

-Damn! Vad grym du är!  Jag log mot honom och vi kysstes.
-Ska vi sjunga någonting tillsammans? Frågade han och log mot mig.
- Ja, Henric? Jag gick ut till honom och frågade.- JUstin och jag ska sjunga en låt tillsammans. Sätt på vilken som helst. Sa jag och log mot honom.
-Haha! Okej. Sa Henric.

Jag gick in och satte på mig hörlurarna.

-Nu kör vi. Sa han och log.

Han satte på introt till 'Just the way you are' med Bruno mars. När vi sjungit klart den satte han på 'Teenager dream' med Katy Perry, Det var jätte roligt att sjunga med Justin. När vi var klara åkte vi till ett litet fik i mitten av ATL. Men det var knappt något folk där. Vi beställde två latte och var sin bulle.

-Hur är det att vara tillbaka här i ATL då? Frågade Justin och tog en klunk från sin latte.
- Jag trivs, det är skönt att äntligen vara tillbaka.
- Det är skönt att ha dig tillbaka. Sa Justin och tog min hand över bordet.
- Sov hos mig ikväll? Sa Justin.
- Gärna. Sa jag och log.

Vi åkte hem till mif först och hämtade lite kläder, sedan åkte vi hem till Justin och hade tacos kväll. Vi kollade på 'This is it' . Jag började gråta eftersom att jag var ett fan av Michael Jackson, Justin med.
När filmen tog slut gick vi och la oss i hans säng och efter bara några minuter somnade jag.

----------------------------------------------------------------------
Kort kapitel, hinner inte mer. Sorry!
KOMMENTERA! Vad tycker ni ska hända mer?

Kommentarer
Postat av: moaaf

skriv nåmera att den dära eric gör nånting med melody ! :D sjukt braa ni e <3

2011-02-18 @ 23:02:44
Postat av: Mickis

jag tycker att dom ska åka någonstans och sen när dom är i bilen så hör man låten Just The Way You Are men inte förens Bruno mars ska börja sjunga så är det dom i stället och då ringer dom Henric och han säger att Radion kom förbi efter dom hade sjungt och då lyssnade Henric på den och Radion frågade om dom fick köpa den till Radion :) Bara en idé

Postat av: mirja och sanna

mer kärlek :$

2011-02-18 @ 23:39:57
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: frida

meeeer!!:) <3

2011-02-19 @ 00:24:22
Postat av: Jessica

Skit bra!

Meera! :D<3

2011-02-19 @ 00:54:14
URL: http://heavenorearth.blogg.se/
Postat av: Dalia:)

skitbra! asså jag vill ha mycket spänning hela tiden så jag inte tappar intresset så gör något dramatsikt men ändå inte FÖR dramatiskt :D läs min novellblogg också :D

2011-02-19 @ 01:13:02
URL: http://bieberness.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jätte bra! kul me att dom skriver låtar tsm :D

2011-02-19 @ 09:02:20
Postat av: amandan

bra kapitel!

mer!<3

2011-02-19 @ 09:08:34
URL: http://amandaroos.devote.se
Postat av: Anonym

Bråttom?

2011-02-19 @ 09:25:20
Postat av: Anonym

JAG VILL HA LITE MER DRAMA NUUUUUUUUUU

2011-02-19 @ 09:26:00
Postat av: Anonym

jag tycker att eric kommer tillbaka och är fett läskig o äcklig typ...och sen kommer justin och räddar henne elr nåt sådant.



eller så kommer john hem igen.



ni bestämmer

2011-02-19 @ 09:27:13
Postat av: Anonym

Asbra

2011-02-19 @ 10:23:42
Postat av: KAtte

meer drama! :P typ eric eller vad han nu hetter :P selena gomez också!!



skit braa iallafall <333

2011-02-19 @ 10:39:44
URL: http://hollywoodgossips.blogg.se/
Postat av: Alex!

Mera biebergasm :O ;) <3

2011-02-19 @ 12:01:30
Postat av: Bettan<3

Jättebra!!!!!<3

MeeeeeeeeeeeeeeeR!!!!

2011-02-19 @ 12:08:16
Postat av: cicca

Love it cheeeyen!

2011-02-19 @ 12:12:15
URL: http://cicca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha bara en liten idé.. Kan ni inte söka på youtube på lite covers på folk så kan man tänka typ att det är melodie som sjunger? :)

2011-02-19 @ 12:18:01
Postat av: Anonym

vart får ni ala bilder ifrån ! as bra blogg iaf forstsätt lite bätre uppdatering bara !!!:)

2011-02-19 @ 13:06:34
Postat av: Amole

Typ att nått händer mellan Selena Gomez o justin,sen ... Haha,nått dramatiskt iaf ;)

2011-02-19 @ 13:53:34
URL: http://amole.blogg.se/
Postat av: johanna ;p

hahha jag kom på en liten idé, ni får använda den om ni vill ;p

typ att John kmr hem igen elr ngt & han har blivit typ ännu snyggare än innan & Melody faller lite för hnm?

bara en idé, ni bestämmer om ni använder den :p

2011-02-19 @ 14:02:25
Postat av: Ebba

Jag har läst exakt alla kapitel :) till och med a true love story i typ fredags var jag uppe till över 4 på natten xD Haha de är kanske PUCKAT men ja tycker om dom här novellerna ;)) Ni gör ett bra jobb med de! Kram Ebba xd

2011-02-19 @ 15:51:16
Postat av: Tina

2011-02-19 @ 16:12:14
Postat av: Ebba

Typ Justin och melody åker på en resa :) och på resan friar typ Justin eller så kanske dom kan flytta tillsammans :) men om ni någon gång behöver en som gästbloggar ställer jag GÄRNA till kontakta mig bara på bloggen :) den här novellen är BÄST och det var a true love story också så om ni vill ha en som gäst bloggar kontakta mig som sagt :D

2011-02-19 @ 16:24:26
URL: http://jjdrewbieber.blogg.se/
Postat av: emelie

MEEERA!! :D

2011-02-19 @ 18:10:11
URL: http://emeliiemeijer.blogg.se/
Postat av: Lina

Dom är ass bra det handlar ju om allat skriv mer.Gå in på min och min bästa kompis blogg som handlar om Justin Drew den sötaste Bieber<3

2011-02-28 @ 05:35:11
URL: http://realbeliebers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0