One less lonely girl - chapter 60

Jag smet fort iväg upp och satte på mig mina nya underkläder och slängde sen på mig Justins morgonrock som var så osexig som möjligt men det får duga. Jag la mig i sängen och väntade på att Justin skulle komma upp, vilket han aldrig gjorde? 

Jag knöt igen morgonrocken och reste mig upp ur sängen för att gå ner och kolla vart någonstans han kunde vara. Han var inte i vardagsrummet, inte i köket? Inte på toaletten, vart var han?




Jag hörde plötsligt en duns från övervåningen, jag sprang upp för att kolla vad det var. När jag kom in på mitt rum såg jag hur Justin låg på golvet nedanför mitt fönster. Jag kollade förvånat på honom.

- Är det konstigt att jag frågar vad du håller på med? Sa jag.
- Hej älskling, jo såhär är det, jag tänkte överraska dig genom att komma in genom fönstret. Men det gick in så jätte bra.. Sa han och ställde sig upp.

Precis då ringde hans mobil.

-Justin! Sa han.

Han sa lite mm, ja, okej och sen hejdå.

-Vem var det? frågade jag.
-Usher, han vill träffa mig nu, det är något viktigt.
-Jag som hade en överrasking..skit i det då. Sa jag med ledsen röst.
-Förlåt älskling! Verkligen. Men vi ses senare ikväll, jag älskar dig!
-Jag älskar dig med.

Vi kysstes och sen gick han. Jag bestämde mig för att ta en dusch, när jag stod och torkade håret kom jag plötsligt på tanken att jag var så trött på mitt hår. Jag tog upp min mobil och ringde till Justins stylist Ryan och frågade om han ville hjälpa mig. Han sa att det gjorde han gärna och att vi skulle ses om en timme.
Jag satte på mig en randig tröja och tighta ljusblåa jeans, jag gjorde sedan en fläta i mitt hår och åkte sedan iväg.
När jag kom fram började Ryan att tvätta mitt hår med ett schampoo som luktade underbart, sedan klippte han mina slitna toppar.

-Vet du vad jag tycker? Sa han till mig.
-Nej, tell me.
-Jag tycker att jag ska få överraska dig. Sa han och log.
-Ja gör det!

Han vände på min stol så att jag inte såg in i spegeln och började sedan fixa massa olika saker i mitt hår. Jag kände att det luktade starkt och förstod nästan vad han höll på med. Efter två timmar fick jag äntligen titta, han vände min stol mot spegeln och jag möttes av en chock. Han hade färgat mitt hår ljust, inte blont men ljus brunt. Det var skit snyggt!

-Tack Ryan, det blev verkligen snyggt! Jag, ljusbrunt! Så ovanligt att se.
-Haha jag är glad att du gillar det. Sa han och gav mig en puss på kinden.

Jag ställde mig upp för att hämta min plånbok så att jag kunde betala.

-Hur mycket? Sa jag.
-Gumman, du får det gratis av mig. Sa han och log.
-Va skojar du med mig? Är jag med i punk'd igen? Sa jag och kollade runt.
-Haha nej, men du är inte vem som helst, du är Justin Biebers tjej. Det är bara kul att hjälpa till! Sa han

Jag tackade och kramade honom hårt. När jag var påväg hem fick jag ett sms från Justin.

* Hey babe, jag är klar nu. Tänkte om du ville ta en fika eller någonting?
Hör av dig, puss. Älskar dig *

Jag svarade:

*Hej Justin, ja det skulle vara mysigt. Kan du mötta mig om tio minuter utanför Starbucks coffee, du vet den som ligger nära din frisör? Skulle vara super! Älskar dig med! *

*Absolut, ses om tio minuter. Puss*

Jag tog en titt i lite affärer som låg runt Starbucks coffee så att Justin skulle komma dit före mig. Ville se hans ansikte när han såg att jag färgat håret. Efter några minuter fick jag ett sms där det stod att han var framme nu. Jag gick ut från affären och gick emot Justin. Först såg han inte att det var jag, men när jag kom närmare såg jag hur hans ansikte förändrades. Jag log för mig själv, när jag kommit ända fram till honom stod han bara och kollade på mig.

-Fan va snygg du är! Herregud! Olagligt snygg. Sa han.
-Haha! Va bra att du tycker om det.
-Tycker om det? Jag älskar det!! 

Han tog tag i min midja och kysste mig mjukt. Vi slutade inte kyssas förens vi hörde hur det började klicka runt oss. Vi kollade och såg hur massa människor hade samlats runt oss och tog kort. Som vanligt alla galna paparazzis som följer efter oss vart vi än är.

Vi skrattade och vinkade till dom och gick sedan in till cafét.
--------------------------------------------------------------------------------
FIN BIIIILD !!
KOMMENTERA!

Haha, bättre uppdatering? OH YES!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeer ?! :D :D

2011-02-26 @ 17:56:17
Postat av: Anonym

MER ABSOLUT ! SJUKT BRAAAAAA !

2011-02-26 @ 18:00:30
Postat av: Anonym

så sjuukt bra fortsätt så :D <333333

2011-02-26 @ 18:02:45
Postat av: lina :D

awww, meeeeeer!! :D <3333

2011-02-26 @ 18:03:49
Postat av: Anonym

aweeeesummee ! :D <3333333

AS BRA, YOU GO GIRLS ! :D <333333333

2011-02-26 @ 18:15:27
Postat av: Anna

aw :) asbraa!

2011-02-26 @ 18:16:29
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Cornelia

OMG!! jätte bra skrivet! som vanligt :D Meeeer<3

2011-02-26 @ 18:23:59
Postat av: Anonym

AWESOME MEEERA GRYMT BRA !!! MEEEEEERA

2011-02-26 @ 18:28:43
Postat av: Anonym

mera <3 as gryyyyymt <3 awsome <<<<<<<<<<<<<<<<<<3 :D i love please mooooooore :DDD:D:D::D:D:D:D:D:D

2011-02-26 @ 18:44:33
Postat av: matilda

jätte bra, och skit bra uppdatering med^^

me lajk.

Ni har lov nu med va?

ännu bättre ju!!!

ktam<3

2011-02-26 @ 18:46:21
URL: http://claesso.blogg.se/
Postat av: BIEBER NOVELL

SKIT BRA!! SKIT BRA UPPDATERING OCKSÅ!! :D ÄLSKAR DENNA NOVELL ALLTSÅ!!

2011-02-26 @ 19:04:49
URL: http://ajustinbieberstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättebra uppdatering!!!!! LLLLLOOOOOVVVVVVEEEEEE

2011-02-26 @ 19:05:00
Postat av: Clara

Mer mer mer meer! :D

2011-02-26 @ 19:19:57
URL: http://claralidgren.webblogg.se/
Postat av: pm

SUPER BRA!!! :D

MEEEEEEEEEEEER! :D <3

2011-02-26 @ 19:51:14
Postat av: Anonym

DRAMA

2011-02-26 @ 21:34:03
Postat av: :)

kommer det komma ett till chapter idag??

2011-02-26 @ 22:33:13
URL: http://justinslife.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

GAAAAAAALET BRA!!!! :D

ÄÄÄÄLSKAR ERAN NOVELL♥



SKRIV MEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!

HELT BEROENDE!!!!!!!!! :D

2011-02-26 @ 22:35:54
Postat av: Anonym

aaaaas bra! är inte så stort fan av justin men ni får mej att gilla honom mer!!!!

2011-02-26 @ 22:51:16
Postat av: Anonym

Awesome

2011-02-27 @ 00:04:11
Postat av: Malin the belieber!

Asso ni är såå jäkla bra!! Jag är beroende av eran novell!

2011-02-27 @ 01:22:21
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

va duktiga ni är!! meeeeer!! och ni kan ju också ha med en bild i nästa inlägg på hennes hårfärg :) skulle vara najs :D

2011-02-27 @ 01:58:47
Postat av: Anonym

Jag är inte ens ett jätte stort JB fan, men endå älskar jag den här novellen (A)

2011-02-27 @ 03:46:05
Postat av: johanna

SNÄLLA E DÖENDE SKRIV MEEEEEEEEER!!!!!!!! <3

2011-02-27 @ 04:17:07
URL: http://jollybee.blogg.se/
Postat av: lillelin

älskar det ni bara gör värkligen jätte bra kapitel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-27 @ 10:46:50
URL: http://lillelins.blogg.se/
Postat av: lillelin

älskar det ni bara gör värkligen jätte bra kapitel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-27 @ 10:50:00
URL: http://lillelins.blogg.se/
Postat av: Bettan<3

Asso gud såå bra!!!<3

Men Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!<3

2011-02-27 @ 11:32:10
Postat av: bella

shieet vad duktiga ni är asså! ;D

- meer!<3

2011-02-27 @ 11:35:37
Postat av: teenagelove

Jag har börjat på en novell om Christian beadles.

kolla in och kommentera vad ni tycker.

2011-02-27 @ 12:10:52
URL: http://teenagelove.blogg.se/
Postat av: Ellie

ASBRAAA meera! :D

2011-02-27 @ 14:34:48
Postat av: Sara

Jag har följt eran blogg en första delen i förra novellen med Sanna, asså älskar den här med, du och Ronya är otroligt bra på att skriva. Fortsätt som ni gör!<3 Och jag har tipsat den här bloggen till alla mina kompisar och en del av dom har tipsat vidare. Och som alla andra säger jag bara....MEEERRRR!:D:D:D(B)

2011-02-27 @ 15:33:09
URL: http://saarapaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0