One less lonely girl - chapter 61

Han tog tag i min midja och kysste mig mjukt. Vi slutade inte kyssas förens vi hörde hur det började klicka runt oss. Vi kollade och såg hur massa människor hade samlats runt oss och tog kort. Som vanligt alla galna paparazzis som följer efter oss vart vi än är.

Vi skrattade och vinkade till dom och gick sedan in till cafét.



Inne på cafét träffade vi förvånande på Natalie.
- Men hej Natalie! Sa jag och petade på hennes axel.

När hon vände sig om såg jag att hon vart förvånand men samtidigt väldigt glad.

- NEMEN HEJ! Vad, va? Vad gör ni här? Sa hon och log stort samtidigt som hon kramade Justin.
- Vi ska fika? Det är ett café? Sa Justin och skrattade lite.
- Ja, du har rätt. Ganska så dum fråga. Måste kila vidare, men vi ses väl snart igen! Sa hon och vinkade oss hejdå.
- Jadå, Hejdå! Sa jag och vinkade tillbaka.

Jag såg att innan hon gick ut kollade hon på Justin på ett läskigt vis. Jag orkade inte bry mig så vi beställde istället. 

- Du, Justin..
- Ja, vad är det? Sa han och tog en tugga av sin bulle.
- Den där Natalie.
- Den där Natalie? Vad menar du med den där..?
- Nej, men jag menar, hon verkar bara vara lite sådär skum.
- Hur menar du med skum? För att hon är ett fan av mig eller? Sa han och skrattade.

Jag skrattade inte tillbaka, vilket jag aldrig gör åt Justin's tråkiga 'ego skämt'.

- Nej men hon, det känns som om att jag ser henne vart vi än går. Idag när jag skulle till Ryan trodde jag också att jag såg henne, men jag inbillade mig.. TRODDE jag. Och nu träffar vi på henne här på cafét.
- Men hon bor ju säkert här i krokarna? Inte så konstigt?
- Nej, det är sant. Jag försöker väl intala mig att hon är lite skum, men jag har väl fel. Sa jag och drack upp det sista ur min chai latte.

Det började närma sig kväll och vi tog en promenad efter att ha fikat. Vi åkte sen hem till Justin för att bara ta det lugnt, vi försökte plugga lite men det gick inte så bra. Vem orkar plugga nu när jag har 'studie-lov'. Det är något som är fel på skolan just nu, så vi alla har fått lov tills allt är reparerat och fixat!

Medans Justin var på toa hörde jag hur hans telefon ringde och jag sprang och svarade, vilket jag alltid gör fast det är lite ohyfsat.

- Hallå, det är Melody!

Jag hör att någon är i telefonen för jag hör hur en tjej skrattar. Inte ett skratt när man tycker något är roligt utan mer.. psyko skratt. 

- Hallå? Vem är det?

Hon la nu på. Än en gång en stalker som ringer Justin. Jag sa ingenting till Justin för jag vet hur irriterad han alltid blir när fans busringer till honom. När han kommer ner ser han hur jag håller förskräckt i hans telefon och jag gömmer den fort bakom ryggen.

- Vad gömmer du för mig älskling? Sa han.
- Nejnej, inget!
- Säg nu, jag märker att något är fel. Ringde det någon? Sa han och tog nu sin iphone ur mina händer.
- Varför ser du alltid när något är fel? Ja, ringde och ringde kan man väl inte säga, men jo. Det var någon tjej som skrattade i telefon, hon skrattade som ett riktigt psyko och la sedan på.
- Jaha, hon.. inte första gången jag får samtal ifrån henne. Hon ringde också igår kväll vid den här tiden och andades i telefonen och la sedan på.
- Här, vänta ge mig telefonen.

Han gav mig telefonen och jag gick in på samtalslistor för att kolla tiderna.

- Okej, det här är lite creepy Justin. Kolla här! Sa jag och pekade på samtalstiderna.
- Hmm, nu förstår jag inte?
- Men den här tjejen ringer exakta tid varje kväll. 21.21?

Justin tog nu telefonen och kollade riktigt noga. När jag såg att han förstod vad jag menade spärrade han upp ögonen och kollade på mig med vidöppen mun.

- Det är inte möjligt.. skojar hon? Jävla stalker!
- Haha, hon kan ju inte vara helt frisk! Jag föreslår att du byter nummer.
- Har gjort det 1000 gånger. Jag orkar inte!
- Nej okej, ditt val, om du nu vill att hon ska stalka dig.
- Äh, hon ringer ju bara? Hon gör ju inget annat?

Vi slutade nu prata om stalkern och medans Justin poppade upp popcorn sprang jag upp och satte på mig mina mysiga blårutiga pyjamasbyxor med en stor vit tröja. Jag gick när och nu låg vi och kollade på 'One tree hill'. Så typiskt att det skulle vara det här avsnittet nu när Peyton's stalker Derek har tagit Peyton och Brooke tillfånga. 

- Kan vi byta kanal Justin? förlåt, men det här skrämmer mig.
- Jo visst, hehe.. skrämmer stalkers dig?
- Ja, skoja inte.

Han bytte kanal och nu kom 'Two and a half men' på. Jag låg lutad mot Justins bröst och kände hur han började andas tungt. Jag kollade upp och där låg han med öppen mun och stängda ögonlock. Jag reste på mig lite lätt för att ge honom en godnatt kyss och han slumrade till lite men somnade fort om.

Jag låg vaken länge och kunde inte somna, vad som var felet visste jag inte. Men jag kände mig som iakttagen. Precis när jag nästan somnade kände jag hur det började vibrera i soffan. Jag tog upp Justin's iphone som ringde, det var dolt nummer. Vågade jag svara?

- Hallå det är Melody! Sa jag med en trött röst.

Nu hörde jag det där äckliga skrattet igen.

- SLUTA RING! JÄVLA STALKER! 
- Kolla ut i fönstret.

Jag kände hur håret i nacken steg sig av rysningar och när jag vänder mig om och kollar ut igenom fönstret stod det en tjej tryckandes med ansiktet mot fönstret. Det var för mörkt för att se vem det var och jag blev som tom att jag inte ens fick ur mig ett skrik. Jag la på och nu fick jag äntligen ut ett skrik när jag skakade på Justin.

- JUSTIN, DIN STALKER ÄR HÄR! Skrek jag.

Justin reste sig hastigt upp och gnuggade sig för ögonen för att piggna till.

- Hon är i fönstret!!!
- Jag ser ingen, vad pratar du om? Sa Justin och kollade nu ut mot fönstret.

Han hade rätt, det var ingen där. Men det stämde ju inte? Jag såg ju henne, hon stod ju där för bara några sekunder sen? Va?

- Justin, jag ljuger inte! Hon stod där, du kan själv se. Hon ringde nyss, klockan 24.06! Kolla! Sa jag och tryckte upp iphonen i hans ansikte.
- Jaja, sov nu älskling. Det är en dag imorgon också. Du är nog bara lite trött. Väck mig inte igen, jag behöver sova. Sa han och la armen om mig och slöt sina ögon.
- Men Justin! Jag vet att den här gången inbillade jag inte mig!

Justin svarade inte för han hade redan somnat om och jag var fortfarande jätte rädd, hon kunde vara var som helst. Jag la armen om Justins midja och gosade mig in i hans famn tills jag låg så skönt att jag skulle kunna somna. Jag stängde av TV:n och stängde sedan av våra telefoner, man vet ju inte om hon ringer igen. Jag kände mig trygg i hans famn och jag försökte somna men kunde inte sova för jag hade det där ekande skrattet fortfarande i huvudet. Tillslut vart jag så trött att jag inte orkade hålla ögonen öppna och sömnen tog över.

-------------------------------------------------------------
KOMMENTERA!! Äcklig stalker, eller hur?? Glöm inte att dra för gardinerna inatt nu när ni ska sova. Och stäng av mobilerna också, man vet ju aldrig vem som ringer? :) hohoho!

Tack till min OTH friend Cassie som ''älskar'' psykostalkers!!

Kommentarer
Postat av: Anna

jag blev typ rädd o.o

2011-02-27 @ 15:49:01
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Madde

jag blev rädd, meeeeeeeeer!

2011-02-27 @ 15:50:24
Postat av: Anonym

shit, jag blev rädd, haha :D kunde bara se en bild framför mig :O mer!!! snälla, man är typ som beroende! :)

2011-02-27 @ 15:57:26
Postat av: ronja

creeeeeepy :s

2011-02-27 @ 16:00:41
Postat av: jossanbieber

OMG! Jävla stalker! Jag satt fan och blev rädd att det stog nån utanför mitt fönster ;)

2011-02-27 @ 16:02:43
URL: http://myjustinstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meer

2011-02-27 @ 16:16:56
Postat av: BIEBER NOVELL

hahah askit kuul ju!! FORTSÄTT

2011-02-27 @ 16:17:12
URL: http://ajustinbieberstory.blogg.se/
Postat av: Nerry

Haha oj, lite skräck i novellen. Måste erkänna att jag blev lite scared där haha. Vågar inte sova med telefonen på nu bara för det ;( Nejmen... ni är duktiga på det här! ;D

2011-02-27 @ 16:23:18
URL: http://nerry.blogg.se/
Postat av: Anonym

OH MY GOOSH! Wow ni kan verkligen skriva så man själv känner sig iaktagen! :o AWESOME VART DET IALLAFALL! :D

2011-02-27 @ 16:26:15
Postat av: Anonym

haha men usch, mer!

2011-02-27 @ 16:27:13
Postat av: Anonym

Ni äger.. Blev faktiskt rädd!!! Meerr

2011-02-27 @ 16:35:42
Postat av: Anonym

haha läbbigt....... xd haha

2011-02-27 @ 16:45:17
Postat av: Ida

omg jag blev skiiit rädd!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-27 @ 16:57:53
Postat av: hannah

omg jag blev rädd på riktigt, man får ju en bild framför sig ! :p

2011-02-27 @ 17:04:40
Postat av: isabell

åhh läskigt.. du måste skriva minst en till idag? :DDD den är så himla braaaaa!

älskar den

2011-02-27 @ 17:07:23
Postat av: Anonym

creepy, jag är fan as rädd nu!!!!!!!!!!!!!

jag vågar inte titta ut..

Asså, jag ser den bilden framför mig så äkta, så jävla räligt ;(.

haha, jag kommer inte kunna sova inatt xdd.

men annars as bra :D ännu mer :D <3<3<3

2011-02-27 @ 17:08:19
Postat av: Anonym

hahah! mer...

2011-02-27 @ 17:20:13
Postat av: Anonym

USCH! Jag är så jävla rädd nu.. Men asbra skrivet.

2011-02-27 @ 17:27:28
Postat av: Anna

men usch, haha! Asbra iaf :)

2011-02-27 @ 17:37:15
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Julia

HAHA, vilket jäkla psykbryt! xd' Nu blev jag lite rädd.. :/ :(

2011-02-27 @ 17:40:05
URL: http://jumpie.blogg.se/
Postat av: lillelin

ja snälla gör mera avsnitt typ kanse 4 gånger om dan för att den är så bra

2011-02-27 @ 17:52:10
URL: http://lillelins.blogg.se/
Postat av: josefine

Meeeeer! Omg!!

2011-02-27 @ 17:56:53
URL: http://josefinerosto.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

creepy! ;o

blir ju fan rädd nu



haha, men GALET BRA!!! :D

ÄLSKAR ERAN NOVELL♥



SKRIV MEEEEEEEEEEEEEEER IDAAAG!!!!! :dd

2011-02-27 @ 17:58:27
Postat av: amanda

haha jag blev fan rädd...... :P

2011-02-27 @ 18:25:11
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: madde

men ni kan ju inte skämma livet ur mig sådär! Vågade ju för fan inte titta ut genom fönstret! xD mer!

2011-02-27 @ 18:35:38
URL: http://justindblove.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahhaha meer !!!

2011-02-27 @ 18:44:53
Postat av: Cornelia

jag tänker inte tacka henne :p kmr it kunna sova nu :p men bra skrivet

2011-02-27 @ 18:55:27
Postat av: Liri

Ha mer skräck i novellen, jag tycker det blir så otroligt bra med en kärlekshistoria. :)

2011-02-27 @ 18:56:58
Postat av: johanna ;p

OMG, vad läskigt :o jag hatar ansikten i fönstret -.-

2011-02-27 @ 18:59:03
Postat av: Anonym

hahah'1 mer...........

2011-02-27 @ 19:10:18
Postat av: Anonym

skit!! vill ha meeeeeeeeeeer..

2011-02-27 @ 19:11:08
Postat av: Anonym

OMG JAG ÄR FAN RÄDD!!



FYFAN VILKEN ÄCKLIG STALKER! :ooooo



Shit alltså, MER!

2011-02-27 @ 19:28:40
Postat av: Moa

meeer

2011-02-27 @ 19:44:15
Postat av: Siis

Haha säkert Natalie

2011-02-27 @ 19:56:36
URL: http://musicflower.blogg.se/
Postat av: Tova

OMB! Fan vad rädd jag blev!!:O Nu måste jag titta bakom ryggen var 20 sekund för att vara säker på att ingen står där!:D Jag tycker sånnadär grejor är skit läskiga! När folk står i fönster och ringer och andas och sånt. Uschhhh!! Men iaf:D MER MER MER MER MER!!!! <33

2011-02-27 @ 19:59:28
URL: http://bieberdream.blogg.se/
Postat av: mirja

HAHAHA nu kommer jag drömma mardrömmar i typ 1000000 år >;P

2011-02-27 @ 20:23:06
URL: http://mmmirja.blogg.se/
Postat av: Linneah

Mer ikväll!!! Blev as rädd ju!;)

2011-02-27 @ 20:29:11
URL: http://Http://www.abieblovestory.blogg.se
Postat av: angelika

OMG!! asso jg blev jue fan rädd... jg trodde att de stog nån utanför mitt fönster :o hahah meeer !! skit bra (Y) :D

2011-02-27 @ 20:58:59
URL: http://tjockisankan.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeeeeer

2011-02-27 @ 21:13:30
Postat av: Siri

OMG fett bra! blev fett radd innnan... mer mer mer >D kram!

2011-02-27 @ 21:57:34
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: lillo ^^

shit vad läskigt! som the praktiviti ngt sånt hahaha , eller the grutche eller hur man stavar det , fett läskigt jue , men as bra ! vill ha mer nu tack :D <333

2011-02-27 @ 22:28:16
Postat av: Ellie

HAHA meer! <3

2011-02-27 @ 22:28:19
Postat av: Anonym

haha tack, nu blev jag jävligt rädd...tro inte att jag krm kunna somna nu... men meeer! :)

2011-02-27 @ 22:31:27
Postat av: bella

More!! :)

2011-02-27 @ 22:32:17
URL: http://bellaiusa.blogg.se/
Postat av: Jessica

assso seriöst, såg en bild framför mig, blev fan asssss rädd!!



meeer!

2011-02-27 @ 22:52:41
URL: http://jessicalindkvist.bloggplatsen.se/
Postat av: pm

MEEEEEER! :D <3

2011-02-27 @ 23:48:08
Postat av: Anonym

OMG JAG ÄR RÄDD! :O

2011-02-28 @ 06:33:20
Postat av: Linnéa

HAHHHA FYFAN VAD LÄSKIGT KAPITEL! känns som hon är en physkopat och jag är livärdd min största fobi är sånna :( ni måste skriva mera om den tjejen asbra med läskigt

2011-02-28 @ 07:41:50
URL: http://neabenjaminsson.blogg.se/
Postat av: bella

hahah.. skit kul ju! ;D

-meer!<3

2011-02-28 @ 07:49:11
Postat av: cia

dundun gud vad läskigt! meeeeer!!

2011-02-28 @ 08:40:51
URL: http://meanyoume?.blogg.com
Postat av: ffrida. (y)

jag hoppade typ till när min pappa kom in i rummet. HAHAHA.

skit läskigt juuuu! d;



skriv, määäraaaa, btw. (y

2011-02-28 @ 09:39:12
URL: http://www.bbestffriends.bloggplatsen.se
Postat av: Lina

SNÄLLA FOSÄTT SKRIV NNNNNNNNNUYUUUUUUU

SSSSSNNNNNÄÄÄLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAA

den här novvellleeennn ääägggerrr

ssssssssssskkkkkkkkkkkkrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiv mmmmmmmmmeeeeeeeeeerrrrrrrr

2011-02-28 @ 09:44:11
URL: http://realbeliebers.blogg.se/
Postat av: Fanny

WOW OMG!!!!!!!

BRAAAAAAAAAAAAAA!

2011-02-28 @ 15:27:17
URL: http://fantanzer.blogg.se/
Postat av: Linnea

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH hahahaha jag är skit rädd för sånt här! kommer inte kunna sova inatt :((

2011-03-01 @ 19:59:54
Postat av: Coco

Nu e jag fan rädd..

2011-06-24 @ 01:42:27
URL: http://callas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0