A true love story - chapter 112

- Nu fans, ska jag sjunga en låt som jag vet att alla här inne kan! Sjunger ni med mig?
- JAAAAAAAAAAA!
- JAG HÖR ER INTE! SJUNGER NI MED MIG? Skrek jag.

Fansen började skrika allt högre och jag drog första ackordet på gitarren och så snart när jag börjat sjunga sjöng hela arenan med.

- ''Stockholm i mitt hjärta, låt mig besjunga dig nu, åldrad i ungdomlig grönska, öarnas stad, det är du! Av städer jag känner i världen är du den stad som fått allt, Genom mälarens kärlek till havet, en blandning av sött och salt''



När jag sjungt klart låten, eller kunde bara refrängen för hann inte lära mig mera så visste jag bara att det inte var sista gången jag skulle hit till Sverige.  Fansen var helt otroliga och dem ville bara ha mer och mer och mer! Jag kom på att jag än inte sjungt Pray och frågade Scooter ifall jag fick köra en sista låt och självklart sa han att det var okej och resten av crewet gick med på det.

När jag sprang ut på scen igen och bad alla att stanna för jag såg att folk hade börjat gå vände sig allas ansikten mot mig och jag såg hur det vällde in mer och mer folk igen och så snart när arenan var fylld igen sa jag:

- Jag har nyss släppt ett akustiskt album och jag behöver att ni alla sluter era ögon nu, kan ni göra det för mig?

Fansen skrek och skrek och jag såg hur flera ute i publiken slöt sina ögon och höll i en ''be-position'' med händerna och förstod på en gång att dem förstod vilken låt jag menade. Så snart släcktes hela arenan ner och ett ljus kom riktande mot mig och jag såg hur ljus för ljus i publiken kom upp. Dem höll i sina mobiler och såg även några små eld-lågor syntes och ljusen gungade i takt med musiken. 

- JAG HÖR ER INTE!! Sa jag och räckte ut micken mot publiken.

- ''I close my eyes and I can see a better day, I close my eyes and pray, I close my eyes and I can see a better day, I close my eyes and pray'' Sjöng fansen.

Efter låtens slut tackade jag Sverige och sa att det inte var sista gången vi sågs och sprang sen ut i backstage.


SANNAS PERSPEKTIV:

- Du var helt otrolig, vilken låt var det du sjöng innan Pray? Frågade jag.
- Tack! Jo det var stockholm i mitt hjärta, en känd låt i Sverige som typ alla kan. 
- Jaha okej! Men det var jätte bra gjort och speciellt när du lossade Sverige flaggan, det såg jätte coolt ut! Sa jag och gav honom en puss.
- Det var välplanerat, haha! Du var jätte duktig på Overboard älskling! Sa Justin.
- Tack, du med! Vart ska vi nu?
- Vi ska mot Danmark tror jag, sen blir det av till England!

Månaderna flög iväg och turnén gick snabbare än förväntat. Justin vann även 2 grammys vilket fortfarande känns overkligt. Nu var det bara några månader kvar tills Justin fyllde 18, bara några månader kvar tills vi gifter oss. Jag räknar varje dag och nu är det runt 60 dagar kvar tills han fyller år, vilket menas med att det nu är början av Januari och det är kallt som bara den. Och en idag har vi på oss ringarna som vi satte på oss i New York där vi lovade varandra ett förevigt.

- Du Justin, jag har tänkt på en sak..
- Vadå älskling?
- Det är inte så allvarligt men när vi gifter oss, ska vi ha ett stort eller litet bröllop? 
- Jag vet inte, vad vill du?
- Jag vet inte heller! Det skulle vara trevligt med bara dem närmsta men sen vill man ju att det ska bli ett jätte stort och känt bröllop typ över hela världen! haha.
- Jo det är sant, men jag tror endå att det kommer synas i nästan varje tidning, vi blev trots allt utsedda till gulligaste paret 2010 på fyra hemsidor och 2 tidningar. Sa Justin och log.
- Mjo, det är väl sant! Bara vi gifter oss så är jag glad.
- Haha såklart vi gifter oss, vi föralltid. Sa Justin och drog mig tätt intill honom och gav mig en varm kyss.

Jag kollade in i hans gyllenebruna ögon som inte förändrats ett dugg sen första gången jag såg in i dem.

- Jag älskar dig, förlåt för alla gånger vi bråkat men ett förhållande håller inte utan bråk och det vet du och jag mycket väl om! Jag vill vara med dig förevigt och jag skiter i vad alla andra tycker, bara jag har dig och är lycklig är jag nöjd! Sa jag och gav honom en lång kyss.
- Jag älskar dig också, mest! Så sant, utan bråk, ingen kärlek! När vi väl gifter oss kommer alla inse hur allvarligt vårat förhållande är, det vi har är inte en ''ungdomskärlek'' utan så mycket mer! Vi föralltid. 

Justin tog min hand och la den mot hans hjärta.

- Känner du hur mitt hjärta slår? Sa han och dunkade min hand sakta i takten med hans hjärtslag.
- Ja det gör jag! Sa jag och log.
- Dem slagen är för dig, tack vare dig är jag vid liv och jag lämnar dig aldrig. Du är mitt allt!

Jag kände hur glädjetårarna började stiga och hoppade upp i hans famn. Det här kommer hålla, för det vi har är speciellt.

--------------------------------------------------------
Nej, storyn är inte slut än! Men snart så :( Kommentera! Förlåt för dålig uppdatering!!

Kommentarer
Postat av: elle

AWESOME. NEEEEEEEEEEJ JAG VILL INTE ATT DEN SKA TA SLUT, NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!!

2011-01-02 @ 16:39:21
Postat av: Sofia

awww....! Nej inte slut! Eller jo, om ni börjar på en ny? För ni är verkligen bäääst! :D<3

2011-01-02 @ 16:42:13
URL: http://www.sofiai.devote.se
Postat av: Malin

Nej den får inte ta slut!!! Snälla skriv mer idag!!! <3

2011-01-02 @ 16:53:49
Postat av: Anna

jättebra! :D

2011-01-02 @ 16:56:06
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Tinetthe

Ni är typ den bästa bloggen ever jag lovar haha...

2011-01-02 @ 17:04:33
Postat av: Emma

JÄTTE BRAA!!! <3

2011-01-02 @ 17:05:19
URL: http://emmaengmans.blogg.se/
Postat av: pm

Längtar till Justins födelsedag och bröllop :D men inte tills när den är slut :'(

Jag tror att jag kommer läsa om den för att den är så bra! :D <33333

2011-01-02 @ 17:16:00
Postat av: Anonym

naaaw, dom är såå söta :) mera! :D <3

2011-01-02 @ 17:33:17
Postat av: Anonym

neeeej, sluta inte, jag älskar den!!!!!!

SLUTA INTE!!

2011-01-02 @ 17:39:21
Postat av: emma

nej du får inte sluta , minst 100 till :( !!!!

2011-01-02 @ 18:06:39
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeer

2011-01-02 @ 19:03:07
Postat av: hahahah

Kan ni skriva mer idag?? den är jättebra

Ska ni blogga en ny blogg???

2011-01-02 @ 19:25:29
Postat av: emma

ni kan väl börja på en ny sen? :)

2011-01-02 @ 19:49:32
URL: http://bbaraemmas.blogspot.com
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKIIIIIBRA!!!!!!!!

ÄÄÄÄLSKAR ERAN NOVELL♥



synd bara att den snart är slut :(



SKRIV MEEEEER!!!! :D

2011-01-02 @ 20:05:46
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Therese Törnkvist

åh, grymmt kapitel :D det verkar bli ett bra slut :)

2011-01-02 @ 20:23:03
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Meeeeeer, kmr ni börja på en ny efter den här? Ni borde verkligen det!!! :D

2011-01-02 @ 20:23:18
Postat av: Anonym

åhhhhh jag blir riktigt deprimerad över att den snart är slut!!!!! kan inte vara sant!!! DEN FÅR INTE VARA SLUT!!!!!!!

2011-01-02 @ 21:59:38
Postat av: Alicia

omg ska den ta slut??? får damp :(

2011-01-02 @ 22:33:41
URL: http://alicialarssoon.blogg.se/
Postat av: sannalundberg

Jätte bra! jag blir så depprimerad av att novellen snart är slut :'(

Kan ni inte skriva en ny novell efter att denna är klar? ;)<3

2011-01-02 @ 22:50:49
URL: http://sannalundberg.blogspot.com
Postat av: teeeeeessiii

MEN RONYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA lova mig att skriva en NY hihihihi för er novell är typ så jävla underbar, men jag tycker ni ska fortsätta lite till, typ hans födelsedag, bröllopet och sen slut. OCH SEN BÖRJAR NI PÅ EN NY TIHIHI :p PUSS PÅREJ

2011-01-03 @ 01:00:46
Postat av: Anonym

DEN FÅR INTE VARA SLUT!!! Het bild förresten ;)

Fast han är alltid söt,sexig,snygg o het

2011-01-03 @ 08:05:10
Postat av: bella

jättebra! ;) spec slutet!

sluta inte än!,, snälla?<33

2011-01-03 @ 11:16:20
Postat av: Amanda

nnnnneeeeeeeeeeeejjjjjjjjjj du måste skriva mycket mer snälla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-01-03 @ 13:44:35
URL: http://sweetasteamanda.blogg.se/
Postat av: Siri

grymt bra!!!!!

fast känns konstigt nu när typ Justin och Selena är tsm .... MEN loveeeeeee justnin! och eran blogg ÄGER

2011-01-03 @ 14:19:43
URL: http://www,elizabethh.blogg.se/
Postat av: Mickis

Aww men jag tycker att hela storyn ska sluta med att dom har sitt bröllop och allt slutar med att dom säger ja i vigseln :)

2011-01-03 @ 14:55:53
URL: http://bieberattelse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte ni skriva att man ska skriva alla noveller/storys man läser om justin bieber? skulle bli jätte glad för jag vill gjärna veta några fler :D

2011-01-03 @ 16:02:00
Postat av: jennie

meer aaaaaaaawwwwwwwwwwwnnnnnnn den får inte ta slut snälla jag kommer att gråta

2011-01-03 @ 16:19:27
Postat av: bieber= kärlek!

Hej tjejer! kan ni inte bara få ett slut på de? de e rätt jobbigt att behöva vänta på nästa kapitel man e rätt så uppspelt tills man får läsa vidare! O jag förstår att ni inte kan uppdatera hela tiden!

Kram

2011-01-03 @ 16:23:40
Postat av: Sandra

neej, den fååår inte vara sluuut!

ni äger! ni måste fortsätta !!!

2011-01-03 @ 18:43:18
Postat av: Erica

Kommer inte sanna fån sverige?

(Har inte läst hela hoppa in vid typ kapitel 70 så jag vet inte).Annars äger eran blogg.

Ett litet klagomål:Kan ni inte göra sluten lite mer spännande som det va förut? Om det inte går så gör det inte så mycket för ni skriver så bra ända men gärna om det går.Kram Erica!

PS.Eran blogg är en av dom bästa jag läser!<3

2011-01-03 @ 19:23:06
Postat av: Emma

Nä nu hare blivit dålig uppdatering :(<3

2011-01-03 @ 21:54:33
Postat av: saga

MERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERME lite dampig kommentar, men endå:D

2011-01-03 @ 23:21:50
Postat av: MIKAELA

älskar eran blogg!!

2011-01-04 @ 00:00:00
URL: http://duvethonmikaela.blogg.se/
Postat av: e

inget illa ment, men idag har ni uppdaterat väldigt dåligt. Eller a, inget alls rättare sagt. Gillar er blogg annars så ah.

2011-01-04 @ 00:01:48
Postat av: Anonym

men Aso shit beroende, alla ba MEEER!!! man ba: öööh kan ni inte skriva en uppmuntran liksom? Jag tycker ni är jätteduktiga på att skriva och självklart så kommer ni väll skriva en till sen- då behöver dom inte oroa sig så mycket!!

2011-01-04 @ 00:15:16
Postat av: lisa:)

Uppdatera ! :D <3

2011-01-04 @ 11:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0