A true love story - chapter 113

Justin tog min hand och la den mot hans hjärta.

- Känner du hur mitt hjärta slår? Sa han och dunkade min hand sakta i takten med hans hjärtslag.
- Ja det gör jag! Sa jag och log.
- Dem slagen är för dig, tack vare dig är jag vid liv och jag lämnar dig aldrig. Du är mitt allt!

Jag kände hur glädjetårarna började stiga och hoppade upp i hans famn. Det här kommer hålla, för det vi har är speciellt.


5 Januari 13:49
"Jag är 17, Justin är 17. Shit, vi har varit tillsammans i snart 2 år. Jag kommer ihåg de första dagarna, de första veckorna, de första månaderna, det första året med honom. Jag var från början bara en vanlig belieber, som hade känt justin som liten. Sen kom jag upp på scenen och blev one less lonely girl. Sen ledde det ena till det andra och nu ligger jag här i sängen med Justin Bieber som jag varit tillsammans med ett tag. Jag måste nog vara den lyckligaste människan på jorden? Det går inte att beskriva min kärlek till honom. Inte ens med ord. Jag älskar honom verkligen. Jag ska gifta mig med honom, jag ska bli mamma till hans barn. Vår kärlek kommer aldrig få ett slut.
/ Sanna."

Jag kände bara att jag var tvungen att göra ett inlägg i min blogg, det var ett tag sen, och jag har ju faktiskt otroligt många läsare, så jag tänkte vara lite snäll och uppdatera! Jag kollar på klockan, och den är 14.00.. Ofta Justin fortfarande sover? 

- Älskling? Vaknaaaa, klockan är 2. sa ja lite halvhögt nära hans öra och pussade på det.
Han hoppade till och kollade surt på mig.
- Ska du verkligen sova bort hela dagen? Nästa konsert är liksom om 2 veckor! Vi måste göra nåt kul!
- Ja, ja jag vaknar nu. Mumlade han och började snarka direkt efter.
- JUSTIN. 
- Haha ja okej älskling. sa han och satte sig upp för att pussa mig på på näsan.
- Godmorgon sunshine. 

Jag satte mig i hans knä med täcket över, han höll om mig bakifrån och där satt vi, helt tysta och bara kramades och jag hade mitt huvud lutad mot hans kind. Efter ett tag avbröt Justin tystnaden och sa:

- Du vet att jag älskar dig, du är det finaste jag någonsin har och kommer att ha. Jag ska aldrig lämna dig.

Han kramade mig hårdare, och ännu en gång blev jag tårögd av hans plötsliga otroligt söta kommentarer och vände huvudet mot hans och tog tag i hans hår och kysste honom medan jag blundade. Vi satt bara och kysstes i några minuter medan våra händer åkte fram och tillbaka, upp och ner på varandras kroppar. Sen slutade han, tittade in i mina ögon och började sjunga. " Girl you're my one love, my one heart, my one life for sure. Me plus you, me plus you". Han kysste mig ännu än gång. Jag grät som bara den, hur kan man vara så underbar som han? Justin torkade bort mina tårar från min kind och höll om mig igen, hårt.

- Vad ska vi göra idag? frågade Justin mig medan vi fortfarande satt i sängen.
- Kan vi inte göra som förr, äta ägg och bacon, titta på en film och bara mysa galet?
- Det låter som en underbar idé gumman!
Helt plösligt blev Justin jätte pigg och hoppade upp från sängen och gick in till köket. Jag gick efter och satte mig vid köksbordet.
- Va gör du?
- Lagar ägg och bacon till mig och min flickvän! sa han glatt. 
- Välj en film Sanna!

Jag gick till vår egna stora hylla fylld med filmer. Det första jag ser är Sagan om Ringen. Herrgud det va verkligen längesen! Jag tog ut filmen, visade den för Justin och han verkade tycka att det va ett bra val. Jag gick in i det vita TV-rummet och satte in skivan i DVD-spelaren och sedan satte jag mig i soffan. Tänk hur lyxigt man har det när man är tillsammans med världens rikaste 17-åring. En stor platt tv som typ ser ut som en bio. 80 tum! Helt otroligt. Justin kom in med ägg och bacon och satte sig brevid mig och la armen omkring mig och handen på mitt ena bröst och hade ett seriöst flin i ansiktet.

- Haha Justin. 
- Vad är det gullet? sa han och blinkade till mig och klämde på mitt bröst och fortsätte flina. 
- Har du kul eller? Kolla på filmen haha! 
- Du är mycket snyggare än filmen så jag har inget emot att titta på dig älskling!
- Du är så söt! sa jag och pussade på honom, och vände sen huvudet mot TVn och ser Gandalf åka på sin vagn i filmen. Justin hade fortfarande handen på mitt bröst, men jag börjar ju bli van vid det här lagret, det har liksom gått ett och ett halvt år!

När det gått en kvart av filmen och vi ätit upp vår frukost märker jag hur Justin börjar pussa på mitt öra och håller mig hårdare än innan. Redan? tänkte jag med ett léende på läpparna och började kyssa honom. Jag tänkte sätta på paus eftersom det här nog skulle vara ett tag. Så jag satte på paus, och sen ser jag hur någonting stcker upp från Justins kalsonger. Hahaha! Jag älskar att reta honom när han är som mest upphetsad, så jag började pussa på hans hals, som han alltid ryser till av. Sedan börjar jag hålla på och smeka hans mage, som nog är det finaste jag någonsin sett! Jag känner hur Justin försöker ta av mig min tröja, haha det går inte så där jätte bra för honom, men jag hjälpe honom på traven och ser hur han rodnar. 

- Det gör inget älskling, fortsätt. sa jag och tog av Justins tröja, och sedan hans kalsonger.

Nu satt vi där i soffan med täcket över oss, utan kläder, och kysstes som galningar. Justin höll på med min rumpa medan jag höll på med hans mage som jag aldrig kan få nog av! Justin tog tag i min hand som höll på med hans mage och förde den neråt. Ja, detta har man ju gjort ett antal gånger nu, endast för hans skull! Justin slutade kyssa mig, men blundade fortfarande, sen började han stöna på sitt speciella sätt, och jag fortsatte röra handen fram och tillbaka, men kunde inte låta bli att fnittra lite. Justin öppnade ögonen och log, och sen fortsatte han stöna. Jag slutade med det jag höll på med och tog täcket över oss , och sedan satte jag mig ovanpå Justin, kysste honom, och fick fram några stön jag också.

JUSTINS PERSPEKTIV:
(30 minuter senare)
- Det va underbart älskling. sa jag med armen runt om Sanna och pussade på hennes svettiga kind.
- Instämmer, sa hon och kramade om mig.

Jag har aldrig varit så lycklig innan. Jag har fått så många drömmar inslagna under mitt liv. Den största drömmen jag hade ett tag var att bli en känd sångare. Och den drömmen slog in. Sedan va min största dröm att hitta den rätta. Den har också slagit in. Jag har typ inga drömmar kvar längre, eller jo det är klart, men jag är så lycklig att jag bara kunde spricka. Snart ska jag gifta mig med världens vackraste kvinna. Kan man bli lyckligare?

- Vet du vad? sa jag.
- Nä vadå? sa Sanna och kollade upp på mig med sina underbara ögon.
- Jag har en överraskning till ikväll.
- Haha jag har saknat dina överraskningar. Jag älskar dig!
-------------------------------
Förlåt för jätte dålig uppdatering men nu har vi typ en gästbloggare här, Tessi. Hon har uppdaterat ett inlägg tidigare. Och även.. detta inlägg :) okej, jag hjälpte henne pyttelite!

Kommentarer
Postat av: Clara

Den är aaasbra,och skriv mer nu!

2011-01-04 @ 16:57:14
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: edvin malmer

faan va braaa hon är ;d

2011-01-04 @ 16:58:50
URL: http://edvinälskartessi.blogg.se/
Postat av: jeka

typ oskyddat ?

2011-01-04 @ 18:05:00
Postat av: Nicole

Biebeergaasm

2011-01-04 @ 18:44:59
Postat av: jennie

ååh!! vad bra jag har blivit beroende ahahah mmmeeeerrrrrr mmmmeeer mmmeeeeer mmmmeeeerrr !!!!!!!!! :) bra skrevet !!!!! :) :) :)

2011-01-04 @ 18:56:48
Postat av: bella

jättebra!;)

meeer!!<33

2011-01-04 @ 19:12:05
Postat av: Laura

Sjukt bra! Mer :D

2011-01-04 @ 19:18:33
URL: http://fevrierkid.blogg.se/
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKITBRA!!!

tessi är ju grym på att skriva ;D



SKRIV MEEEER!!!!!!!

lite biebergasm där va ;)

haha :D

2011-01-04 @ 19:26:04
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Awesome! mera! :D

2011-01-04 @ 19:35:50
Postat av: Anonym

dom hade väl inte kondom?? :o

Inte denna också!! I alla Bieber storys jag läst blir tjejen gravid..

2011-01-04 @ 19:40:40
Postat av: jasmine

omg det var skit bra :D

mera mera snälla

2011-01-04 @ 20:17:01
URL: http://justindrewbieberswe.blogg.se/
Postat av: yasmin

har en fråga ba :)

när den novellen är slut kommer ni börja på en ny , eller lägger ni ner den här bloggen ?

2011-01-04 @ 20:32:57
Postat av: pm

Shit vad bra den är aldså! Kan inte fatta att den snart är slut...:'(

MEEEEER! :D <3



Men ni skriver väl en ny novell då? :D Ni kan ju skriva om Justin&Selina ;) haha,nej men bara ett förslag ;)

2011-01-04 @ 21:47:42
Postat av: Anonym

bilden hahah

2011-01-04 @ 21:48:32
Postat av: Sandra

Skriv meer idag!! :D

2011-01-04 @ 22:43:41
Postat av: Anonym

ni borde verkligen skriva om deras bröllop! :D Älskar novellen btw!!!

2011-01-04 @ 23:16:47
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeer!!

2011-01-04 @ 23:51:12
Postat av: lisa:)

Skiitbra !!! haha så länge ni skriver kommer jag inte sluta läsa ! lite dålig uppdatering bara ;) <3

2011-01-04 @ 23:53:47
Postat av: Anonym

mycket bra inlägg!!!!! kan inte få nog av denna novellen, den är så sjukt bra!!

2011-01-04 @ 23:54:53
Postat av: Anonym

mer!

2011-01-05 @ 00:02:48
Postat av: Siri

NAWE!!! så gulligt.. fett mysigt det verkar ha.. sluta inte med episoden än!!! SÅ JÄVLA BRAAA <3<3

2011-01-05 @ 00:07:13
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: Anonym

asbra :D ni är seriöst g to the rymma ;)

2011-01-05 @ 01:23:49
Postat av: Anonym

Jätte bra! :D



kolla gärna in min blogg, där jag skriver

Bieber-noveller :)



http://justbieberstories.blogg.se/

2011-01-05 @ 18:27:38
Postat av: Alicia

MEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, ALLTSÅ UPPDATERA BÄTTRE FÅR DAMP :( det går typ två dagar mellan inläggen....



men annars jättebra :)

2011-01-06 @ 14:05:47
URL: http://alicialarssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

tessi är ju grym på sånt här! skriv mer :D

2011-01-06 @ 18:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0