A true love story - chapter 116

- Så, det är väl en anledning till att vi kommit hit? Frågade Pattie.
- Ja, det är det! Det beror inte bara på det vi har att berätta utan även brölloppet o så! Sa jag och log osäkert.
- Vi har hjälpt er att boka kyrkan här i närheten, jag är inte så jätte glad över att ni gifter er så tidigt men jag ser faktiskt redan nu att du inte kommer få någon bättre. Sa mamma och la sin hand varmt över min på bordet.
- Tack mamma! sa jag och höll i hennes hand och log.
- Men nu får ni berätta, håller på dö av nyfikenhet! Sa mamma och log mot mig och Justin.
- Jo mamma, grejen är den att jag är.. gravid.


Jag såg hur mamma tappade gaffeln och Pattie satt med vidöppen mun. Dem sa ingenting och jag och Justin kollade osäkert på varandra.

- Så.. berätta, hur reagerade ni? Fast era miner säger nog allt. Sa Justin och började skratta.
- Jag.. vet inte vad jag ska säga! sa mamma.
- Men mamma, säg nu!
- ska du behålla barnet?
- Jag tror det, jag menar! det är bara runt 3-4 veckor gammalt och den här gången vill jag inte förlora det som förra gången.
- Jo, jag tycker det inte är en bra idé men du fyller 18 snart och även Justin så ni får ju bestämma själva, men personligen gillar jag inte det. Sa mamma.
- Jag håller med Susanne, jag gillar det inte! Men ni gifter er och Sanna du fyller ju 18 nu i februari och Justin i Mars, ni har eget tag över erat liv då.
- Så jag får behålla det? Sa jag och log stort.
- Jo, det får du men det betyder inte att jag gillar det! Men sålänge du är lycklig så älskling! Sa mamma och gav mig ett leénde.
- Jag glömde berätta, mamma, jag har köpt ett hus till mig och Sanna! Hehe. Sa Justin.
- ETT HUS!? Är du inte klok? Vart då någonstans? Fortfarande inom Atlanta va?
-- Ja ett hus, ja såklart! bara runt en halvtimma härifrån, jätte fint!
- Men ni har nyligen flyttat hit ju? Sa Pattie.
- Jo, jag vet! Men vi ska inte flytta dit förns efter brölloppet alltså om typ 2-3 månader och sen så behåller vi ju denna lägenhet också tills vi får den för ett riktigt bra pris. Sa Justin och log och höll om min hand.

Efter middagen och efterrätten gick mamma och pattie hem proppmätta. Justin och jag började duka undan och diska allt och när lägenheten var välstädad klädde vi av oss och la oss i sängen för att mysa lite innan sängdags.

Jag vaknade mitt i natten av illamåendet och sprang fort upp till toaletten. Klockan var runt halv fyra på morgonen. Jag stannade på badrummet ett tag för att försäkra mig om att jag inte skulle spy när jag väl gick ut. När jag kom ut och la mig sen i sängen satt Justin upp i sängen och kollade ledset på mig och sträckte ut sina armar mot mig.

- Kom hit älskling! hur mår du? Inte bra antar jag?
- Nej det gör jag inte, illamåendet försvinner aldrig!! Sa jag lite halv irriterat.
- Okej, men vi försöker somna om. Sa justin och la sig ner och drog mig svagt mot hans bröst.

Jag låg vaken ett tag med handen på hans bröst och kände hans hjärtslag. Jag kollade upp ibland bara för att se hans vackra ansikte. Första gången kollade han ner på mig och log lite smått och blundade sen igen.

- Är det läskigt när jag kollar på dig såhär? Frågade jag lite glatt.
- Nja, lite kanske! Men det är okej. Sa han och log än en gång.
- Okej bra, då gör jag det ett tag tills jag somnar. Sa jag och fortsatte kolla på honom.

Jag började röra med mina fingrar på hans mage sakta och märkte hur han ryste till.

- Får jag göra såhär? Har inget annat för mig, blev lite halvt pigg nu. Sa jag och fortsatte röra med fingarna svagt på hans mage fram och tillbaka.
- Det är skönt, fortsätt! Sa Justin trött.

Strax efter det somnade han för han började med sina små snarkningar och då vände jag mig om för att också försöka sova vilket jag tillslut lyckades med.

-------------------------------------------
Yeii, två inlägg idag (applåder till mig) haha :D

Kommentarer
Postat av: evelina

yey, gör det till 3 vetja! :D

2011-01-08 @ 17:59:10
Postat av: johanna

bra ! men ni kan inte sluta skriva, vad ska ja då läsa?? ni kan ju inte bara sluta :( men om ni nu måste sluta, måste slutet vara asbra :D:D:D:D:D!!

2011-01-08 @ 18:10:46
Postat av: jennie

åååhh vad bra !!!!

2011-01-08 @ 18:15:04
Postat av: paula

VA DUKTIG DU ÄR! :D OMG, DE ÄR SÅ BRA. NI FÅR INTE SLUTA. BLIR SÅ GLAD :')

2011-01-08 @ 18:17:04
URL: http://ppaulab.blogg.se/
Postat av: :)

Ett till inlägg!?? :D

2011-01-08 @ 18:24:06
Postat av: Felicia Åström

BRA! Snälla ett till idag!;)<3 dehär är som en drog för mig!

2011-01-08 @ 18:36:05
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKITBRA!!!!

haha, tur att dom iaf fick behålla barnet :)



ÄLSKAR DEN!!

SKRIV MEEER!!!!!!!!!!

2011-01-08 @ 18:55:49
URL: http://ebbaaasworld.blogg.se/
Postat av: sara

Haha blogga mer,kan inte ni fortsätta längre en så här,snälla! snälla...<3

2011-01-08 @ 19:44:05
Postat av: FRIDA

mer mer mer, skriver så sjukt bra! börjar ni på en ny snälla??:) älskar bloggen! så grymt bra!:) <3

2011-01-08 @ 20:14:08
Postat av: pm

applåder ;)

Kan du skriva ett till chapter så vi får applådera lite till? ;) :D haha

MEEEER! :D <3

2011-01-08 @ 20:25:32
Postat av: Cornelia

Vad bra inlägg!!! Sluta iinte skriv!! Skriv en till sen <3 älskar eran novell !!!

2011-01-08 @ 20:50:24
Postat av: Julia

jättebra meeer

2011-01-08 @ 20:53:03
URL: http://lovestoriesaboutjb.blogg.se/
Postat av: --

jag kom på en rolig grej, det finns ju ganska galna bieber fans så deras lägenhet kan nog nått galet fan köpa för jette mycket pengar haha

2011-01-08 @ 20:54:27
Postat av: Anonym

Haha! mer :D

2011-01-08 @ 21:54:47
Postat av: Anonym

Hahaha applåder till dig! bäst! :D Meraaaa nuuuuu! hur många kapittel är det kvar?! :( kraam

2011-01-08 @ 22:38:27
URL: http://Annabergman.devote.se
Postat av: Laura

Omg, meer :D

2011-01-08 @ 22:42:02
URL: http://biebersmile.blogg.se/
Postat av: jennie

meeer !!! <3 <3 :D är det hära det sissta ???? :(

2011-01-09 @ 02:13:53
Postat av: bella

superbra!!

meer!<33

2011-01-09 @ 11:20:40
Postat av: Siri

Asssss bra :) MER !!!!!<3

2011-01-09 @ 17:53:58
URL: http://elizabethh.blogg.se/
Postat av: jennifer

hej! jag har frågestund i min blogg så kika gärna in på min blogg och fråga några frågor :)

kram

2011-01-09 @ 18:02:54
URL: http://thjenni.blogg.se/
Postat av: Anonym

MOOOOOOOOORE SNÄLLLA EN SISTA EN ELLEWNAEGNJRNIGHUIHNTUI

2011-01-09 @ 18:42:40
Postat av: Clara

Den e aaasbra,skriv mer nu!

2011-01-09 @ 19:58:29
URL: http://baraclaraas.blogg.se/
Postat av: Melinda

Jätte bra :D

2011-01-10 @ 00:12:07
URL: http://justinbstories.webblogg.se/
Postat av: J & J

Hejsan! Just nu har vi frågestund på vår blogg. Ställ så många frågor du vill om antingen Justin eller om oss :D

2011-01-10 @ 02:07:08
URL: http://biebernovell.blogg.se/
Postat av: ida

Har börjat på min nya novell nu! Kommentera gärna, puss och tack på förhand! Ida - http://biebsordie.blogg.se/category/the-chosen-is-you.html

2011-01-11 @ 19:08:31
URL: http://biebsordie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0