A true love story - chapter 118

Han kom tillbaka på bara några sekunder och virade in mig i den blåa mjuka handduken och gav mig sen en puss på kinden. Strax efter det bestämde vi oss för att åka hem, min mage kurrade något väldigt mycket och Justin var också väldigt hungrig.

När vi kom hem var dörren vidöppen, men vi hade ju låst den innan vi gick? När vi öppnade dörren var det ingen god syn..


Det första vi såg när vi öppnade ögonen var att det satt hon som ordnade vårat bröllop, mamma, Pattie och Justins pappa.

- Vad har hänt! Har det hänt något med vårat bröllop! Sa jag med hög röst.
-Ta det lugnt gumman vi ska bara prata lite. Sa mamma.
-Mamma, vad har hänt? Sa Justin och gick fram till sin mamma.

Justins pappa ställde sig upp och kramade Justin hårt.

-Det är inget farligt som hänt. Vi måste bara skjuta fram bröllopet eftersom vi råkade dubbelboka. Så ni gifter er den 3 mars. Om det funkar? Frågade tjejen som fixar vårat bröllop. Hon heter Mia.

-Ja det funkar nog. Eller vad säger du älskling?
-Jaa, det är bara bättre får då får jag vara din snabbare. Sa jag lättat och kramade honom.
-Men va bra, då fixar vi inbjudningarna och skickar ut dom så snart vi kan. Det var allt. Tack så mycket! Hon ställde sig upp och skakade hand med alla oss och gick sedan.

Vi satte oss i soffan tillsammans med våra föräldrar och pratatde om bröllopet. Sedan gick vi alla ut och åt.

Dagarna gick och snart var det dags för min födelsedag. Vi packade våra väskor men jag hade ingen aning om vart vi skulle. Men jag visste att det skulle bli något bra. När jag såg på biljetterna stod det Karibien. Jag höll på att säga mitt tuggumi i halsen.

-Justin! Det måste vara jätte dyrt!
-Tyst och njut nu älskling.

När vi kom fram till flygplatsen i karibien fick vi skjus till en brygga med massa stora motorbåtar.

-Justin vart ska vi?
-Det får du se min älskling.

Några killar hjälpte oss med packningen till båten och sedan kastade vi loss.
Efter en timmes åktur var vi frame vid en ganska stor ö. Vi gick i land och vi började gå fram till huset som låg precis vid stranden.

-Åh Justin. Det är otroligt vackert!
-Inte lika vackert som du men det är fint ja. Sa han och tog mig runt midjan. - Vi har hela ön för oss själva i en hel vecka. Mat och sånt finns här.
-Haha Justin, det känns precis som i Twilight.
-Det är därifrån jag fick idéen ifrån.

Vi gick in i huset och packade upp. När vi var klara tog vi ett bad i havet och tog sedan ett glas vin.
Efter ett tag började Justin nossa mig i nacken. Jag ställde mitt vin glas på bordet och flyttade mina händer till hans nacke. Vi kysstes mjukt och sedan bar Justin in mig till sängen och vi slutade kvällen där. I paradiset.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KOMMENTERA!!
Alice ( jag ) är tillbaka! Dålig på att uppdatera för måste tvätta och sånt. Snart åker Ronya iväg till Egypten och då är jag ensam med bloggen. Så då hoppas jag ni har förståelse. Puss!

Kommentarer
Postat av: Astrid

aww..mera :D

2011-01-11 @ 20:57:45
Postat av: pm

MEEEEEEEEEER! :D <3

2011-01-11 @ 21:11:20
Postat av: FRIDA

meeer!! ni måste bara skriva en till novell sen ni skriver skit bra!!!! älskar bloggen!:) <3

2011-01-11 @ 21:55:13
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

SKIIIIIBRA!!!!!!!!!!!

ÄLSKAR ERAN BLOGG ! ♥

SKRIV MEEEEEEEEEER!!!! :D

2011-01-11 @ 22:08:57
Postat av: Sofia<3

Men det var väl tredje dom skulle gifta sig? :S är dom på smekmånaden nu eller bara på semester eller nåt? ;S Btw ääälskar bloggen :* <3

2011-01-11 @ 22:31:33
Postat av: Anonym

jättebra verkligen ! ni är asbra tjejer ! :)

2011-01-12 @ 14:48:34
Postat av: Hannah

fortsätt skriva fortsätt skriva ;)

2011-01-12 @ 16:41:13
URL: http://hannahvau.devote.se
Postat av: Anna

asbra! :D

2011-01-12 @ 16:43:56
URL: http://annaahsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mer!!!!

2011-01-12 @ 17:51:13
Postat av: Karro :)

Hej :D Jag har startar en frågestund på min blogg så du får gärna fråga en fråga så att jag får in några styckna iallafall (a) :P

2011-01-12 @ 18:26:00
URL: http://krokhyllan.blogg.se/
Postat av: rebecka

hon kan ju inte dricka vin när hon är gravid

2011-01-12 @ 21:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0