A true love story - chapter 119

Vi gick in i huset och packade upp. När vi var klara tog vi ett bad i havet och tog sedan ett glas vin.
Efter ett tag började Justin nossa mig i nacken. Jag ställde mitt vin glas på bordet och flyttade mina händer till hans nacke. Vi kysstes mjukt och sedan bar Justin in mig till sängen och vi slutade kvällen där.
I paradiset



Jag vaknade nästa morgon av att solen lysste varmt mot min ansikte. Jag hörde hur det kom ljud från badrummet och förstod att Justin tog en dusch. Jag gick upp och klädde på mig en bikini. Jag gick sedan ner till vattnet och tog en simtur. Vattnet var varmt och allt var helt perfekt. Jag hörde hur Justin kom ner springande i vattnet. Han simmade fram till mig och höll om mig.

-Grattis älskling.
-Va?
-Haha, ja det är din födelsedag?
-Oj juste! Haha hade glömt bort det. Man blir förrvirad nu när man är gravid.
-Haha, du är fin du!

Vi kysstes ett tag och gick sedan upp och åt frukost. Det var massa exotiska frukter och massa olika saker att äta. Jag åt så mycket eftersom jag äter för två nu för tiden men fick väldigt ont i magen så tillslut gick jag och la mig i en häng matta och somnade så småning om. När jag vaknade gick jag upp för att hitte Justin. Huset var så stort att det tog ungefär fem minuter innan jag hittade honom. Han var i gymmet och boxade på en säck. Han hade tagit av sig tröjan så jag stannade i dörren och barar glode. OM bara några veckor gifter vi oss. Då blir jag äntligen Sanna Bieber.

-Men hej älskling. Fin utsikt eller? Sa han och gick fram till mig och gav mig en puss på kinden.
-Haha jaa, skulle kunna stå här hela dagen.
-Haha, jag måste ta en till dusch, hur känns magen?
-Jodå, det känns bara bra.
-Bra men jag kommer snart då. Sa han och kysste mig.

Medans Justin duschade ringde jag hem till mamma. Vi pratade om hur vi hade det Justin nu, om barnet och hon ville också säga grattis. Eftersom det är min födelsedag . Undrar vad Justin hittar på.

Dagen gick, vi badade, solade, planerade lite bröllopet och snart var det dags för middag.
Justin hade bett mig att klä mig i något fint. Jag fixade mig så fint jag kunde. Jag hörde ett konstigt svich ljud och vände mig om. Justin hade knuffat in ett brev under dörren. Jag tog upp det och läste.

Till min prinsessa.
Gå upp på taket när du är klar.
Jag väntar på dig där.
Älskar dig.

Jag gick upp på taket och mötes av det vackraste jag någonsin sett. Justin satt vid ett bord mitt på taket. Utsikten var helt otrolig och maten såg underbar ut.

-Grattis Sanna. Justin gick fram till mig och gav mig en mjuk kyss.
-Tack, gud va vackert det är!

Vi satte oss ner och åt den goda maten. Vi åt till sent på kvällen och sedan bjöd Justin upp mig på dans.

-Din överrasking finns när du kommer hem. Sa han till mig.
-Nej Justin! Sluta nu. Seriöst, du har gett mig så mycket. Det enda jag vill är att du ska vara den bästa pappan någonsin.

Han kollade på mig och log sedan.

-Klart jag ska älskling. Vi ska bli en underbar familj.

Vi fortsatte att dansa och blev sedan så trötta att vi gick och la oss.

Morgonen efter blev jag sugen på att ta ett dopp. jag gick ut i vattnet och simmade runt. Men plötsligt kände jag hur en ström drog tag i mina ben. Jag började skrika men drogs lämgre ut.

-JUSTIN!

Jag dränktes ner under vattnet. Sen blev det svart.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
NOOOO!
KOMMENTERA


Kommentarer
Postat av: Michelle Sjöö

OH MY BIEBER, ......

2011-01-12 @ 19:37:41
URL: http://veronasmichelle.blogg.se/
Postat av: Lina

jag skiter i den måste fortsätta, :o snälla meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!! :D<333333

2011-01-12 @ 19:49:10
Postat av: ebba :) galet justin bieber fan

OMB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEEEEEJJ, HON FÅR ABSOLUT INTE DRUNKNA!!!!!!!! DEN KAN INTE SLUTA SÅ!!! OM DEN GÖR DE SÅ DÖÖÖR JAG!!!!!!!!!!!



SKRIV MEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!!!

2011-01-12 @ 20:00:13
Postat av: vendela

snääälla säg att fortsättning kommer idag!

vill inte vänta :(

2011-01-12 @ 20:05:14
URL: http://beautifulone.blogg.se/
Postat av: Hannah

OMG!!!!!!!!!!!! MEEEEEEEEEER

2011-01-12 @ 20:07:22
URL: http://hannahvau.devote.se
Postat av: Erica

meer hon får inte döö !!!!!!!!!!!!!!!!!! då börjar jag att gråta :,0

2011-01-12 @ 20:12:03
Postat av: jennie

den får inte ta slut och hon får inte dööö då börjar jag att gråta !!!!! snfyt snyft !!!!!!

2011-01-12 @ 20:13:03
Postat av: Anonym

mer mer mer mer mer mer mer mer!!!!

2011-01-12 @ 20:16:47
Postat av: Alicia

MEEEER

2011-01-12 @ 20:20:18
URL: http://alicialarssoon.blogg.se/
Postat av: Cornelia

OMG nejjjj dör Sanna nu?? ;o skriv meeeeeeer

2011-01-12 @ 20:26:10
Postat av: Anonym

åhhh jag bara älskar när ni lägger till lite små egna kommentarer i slutet som på den ''NOOO'' !

man märker att nu verkligen ahr inlevelse :)

sjukt bra !

2011-01-12 @ 20:26:45
Postat av: Sofie

OMB!!!

meeer<333

2011-01-12 @ 20:32:40
URL: http://sofiestalros.blogspot.com
Postat av: Hannah

OMGOSH hon som är gravid och allt !!!!!!!!!!!!!!!!!!! meeeeeeeeeeer!!! snälla:)

2011-01-12 @ 20:39:44
Postat av: Mickis

OMG MER SNÄLLA BARA EN DEL TILL SNÄLLA IDAG???

2011-01-12 @ 20:54:45
URL: http://bieberattelse.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Ofta hon dricker vin när hon är gravid xP



Men jättebra annars :D

2011-01-12 @ 21:05:01
URL: http://essatjej.blogg.se/
Postat av: jbieber

SKRIV MER jag får panik!! ;o

2011-01-12 @ 21:07:42
Postat av: Bettan<3

OMB!! jag började läsa storyn igår och ee redan klar av att den e så bra du måste fortseta de ee den bästa storyn ever jag lovar!!<3

Men du måste fortseta nuuuu!!!

Undrar hur folk kan tycka att den ee dålig den äger skitten fyfan fortset snälla!!!!!!<3<3<3

2011-01-12 @ 21:07:52
Postat av: Anonym

Omg! :O <3

2011-01-12 @ 21:34:41
Postat av: amanda

NEEEEEJ :(

2011-01-12 @ 22:10:27
URL: http://aamandaolivia.devote.se
Postat av: Fanny

KOM IGEN MEEEEER!



GU SÅ SPÄNNANDE!!! :D

2011-01-13 @ 18:50:46
URL: http://fantanzer.blogg.se/
Postat av: Sandra

hehe du gjorde ett typiskt belieber misstag, du skrev Justin istället för just, haha:P MEN SKITBRA NOVELLEN ÄR!!

2011-01-13 @ 20:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0